Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 784
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 785

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäåì XIV
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

Òàçè åñåí â Åäåì áå îñîáåíà. Òàçè åñåí áå ãîðåùî îãíåíà è çàëåçúò íà ñåäåìòå Åîëà îáëèçâàøå âúðõîâåòå íà Îëèìï ñúñ îãíåíàòà ñè æàð.

Òàçè åñåí áå ïîñëåäíà..

Âå÷íèòå êðúæåõà òðåâîæíî â îãíåíèòå îòáëÿñúöè íà ñíèæàâàùèòå ñå ñâåòèëà. Äåìèóðçèòå íå íàìèðàõà ïîâîäè çà âäúõíîâåíèÿ. Äîðè àðõàíãåëèòå ñå íîñåõà íÿêàê óíèëî íà ïîâÿõâàùèòå êðèëà. Íàñòàâàøå âðåìåòî íà Âåëèêàòà ðàâíîñìåòêà. Âðåìåòî, êîãàòî òðÿáâàøå äà ñå ïðåîñìèñëè çà ñåòåí ïúò ïðåìèíàëèòå âðåìåíà è äà ñå èçãðàäè åäíî ïî- ÿñíî è ïî-óðàâíîâåñåíî áúäåùå. Âðåìåòî, êîãàòî ñå ðóøàõà ìèíàëèòå öåííîñòè, à áúäåùèòå ïëàíîâå ñå îáåçñìèñëÿõà.

Íàñòàâàøå âðåìåòî íà Àðìàãåäîí.

Êîãàòî â åäíà ïîñëåäíà áèòêà íà ëåãåíäàðíèÿ õúëì ùå ñå ðåøè çà ïîñëåäíî áúäåùå, ìèíàëî è íàñòîÿùå.
Òîâà ëåêî Ãî èçíåðâÿøå, ÷óâñòâî, êîåòî äî ñåãà ìó áåøå íåïîçíàòî. Çà ïðúâ ïúò îò êàêòî ïè îò âîäèöàòà íà Àåîë íå ìîæåøå äà ïðîçðå Áúäíîòî è òî ñòàâàøå çà Íåãî ñòðàøíà è îïàñíà ìàòåðèÿ. Íå èñêàøå äà ïèå ïîâå÷å îò Âå÷íèÿ èçâîð. Íå, ÷å íå ìîæå, íî òîâà íÿìà äà ãî èçâèñè, íåêà è äðóã äà ïîåìå ÷àñò îò îòãîâîðíîñòòà.

Ãàâðèë å äîñòîåí çà òîâà è âå÷å ñå íîñè. Äóõúò íàä âñè÷êè âðåìåíà è çåìè.

Îñòàâàøå åäèí ãíåòÿù Ãî âúïðîñ. Áåøå ñå çàãíåçäèë â äåáðèòå íà ñúçíàíèåòî è íå ìó äàâàøå ìèðêà. Êàêâî äà ïðàâè ñúñ Ñèíà? Îò êàêòî áå ïðåäàäåí îò òëåííèòå, äà ñå âåå âå÷íî ïðàõúò èì è äà íå âèäè ìèðà, îò êàêòî ñå çàâúðíà îìåðçåí è ïîãàâðåí íå áåøå ñúùèÿ. Íÿìà ãî îíÿ Éåøó, äåòî ñå ñìååøå â îáøèðíèÿ èì äâîð è ñå çàäÿâàøå ñúñ çåìíèòå ôåè. Ëèïñâàõà ïëàìú÷åòàòà â æèâèòå ìó è èñêðÿùè îò îáè÷ î÷è. Áÿõà ìó îòíåëè íàé-ãîëÿìàòà áëàãîäàò - ëþáîâòà. Òîâà íÿìàøå äà ìîæå íèêîãà äà èì ãî ïðîñòè.

...

Ïî êàëäàðúìà íà Åäåì, íÿêîãà îáðàì÷åí ñ îâàëíè êðèñòàëíè êàìúíè âúðâÿõà äâå çàìåòíàòè â äúëãè áåëè ðîáè ôèãóðè. Åäíàòà îò òÿõ, ïî-äîñòîëåïíàòà, óâåí÷àíà ñ ãúñòà âåëè÷åñòâåíà áÿëà áðàäà ñå äâèæåøå ïî-íàïðåä - èçðàç íà ïðåâúçõîäñòâî è âíóøàâàøå áåçïðåêîñëîâíî ïîä÷èíåíèå. Âòîðàòà ôèãóðà, íà ìëàä è åëåãàíòåí ìëàäåæ ñå äâèæåøå íà èçâåñòíî ðàñòîÿíèå ñëåä ïúðâàòà â èçðàç íà óâàæåíèå è ïðåêëîíåíèå. Áîã ñå áå çàãúðíàë â áÿëàòà ñè ìàíòèÿ ïî êîÿòî ëè÷àêà âå÷å íÿêîè êðúïêè, êîëêîòî è óìåëî äà ãè áå íàïðàâèëà Àðàÿ, Þïèòåðîâàòà âåñòàëêà.

Óíèíèåòî áå íà âñÿêúäå, âèæäàøå ñå äîðè â ïîõîäêàòà Ìó, íÿêîãà óâåðåíà è òâúðäà, ñåãà ëåêî ïðîâëà÷åíà. Òÿëîòî Ìó, âñå îùå âåëè÷àâî ñÿêàø áå ëåêî ïðåãúðáåíî è äúõúò Ìó áóäåøå áåçïîêîéñòâèå â Ñèíà. Íå áåøå îíÿ Áîã, íî êúäå îñòàíà òîé?

Ñòèãíàõà äî ïîäíîæèåòî ìà íèñêî õúëì÷å ïî ÷èéòî ñêëîíîâå ïúðøååõà íÿêîëêî îáåçëèñòåíè àðîíèè. Áàùàòà çàáàâè õîä è ñïðÿ íåóâåðåíî. Ñèíà Ìó ñïðÿ ñúùî íà äîñòîïî÷òåíî ðàçòîÿíèå çàä Íåãî.

- Òóê òðÿáâàøå äà å. Éåøó, âèæäàø ëè âîäèöàòà, äåòî ñå ñòè÷à îò òîçè õúëì?
- Íÿìà íèêàêâà âîäà, Òàòêî.
- Íå ìîæå äà íÿìà – ïîìúòíåëèòå ìó î÷è òðåñêàâî òúðñÿò âëàãàòà, äåòî ñå ñïóñêàøå îò Àåîë. – Êà÷è ñå ïî-íàãîðå, åé òàì ïîä îíàÿ Àðîíèÿ äåòî çåëåíåå ïîä Äúðâîòî íà ïîçíàíèåòî.
- Ùå òðÿáâà äà òå ðàçî÷àðîâàì, íî Äúðâîòî å îòñå÷åíî, à àðîíèÿòà îòäàâíà íå çåëåíåå. Ãîðåùîòî ëÿòî èçïè ñîêîâåòå è.
- Ãðúìîâå è ìúëíèè! Õèëÿäè äÿâîëè, êîé ïîñìÿ äà îòñå÷å Çàáðàíåíîòî äúðâî!? – ãëàñúò ìó îùå ìîæåøå äà ïðîãúðìè êàòî Çåâñîâà ìúëíèÿ è ñòðåñíà ìàëêîòî ñâåòè, äåòî ñå øëÿåõà áåçöåëíî íàîêîëî. – Ïîìîãíè ìè äà ñå èçêà÷à!
Ñèíà ïîäàäå äåñíèöàòà ñè è âåëè÷àâèÿ ñòàðåö ñå çàïðåïúâà ïî êàìåíèñòàòà ïúòå÷êà íàãîðå. Ñòèãíàõ äî ïîäíîæèåòî íà èçñúõíàëàòà Àðîíèÿ è Òîé ñåäíà äà îòäúõíå íà êàìúêà. Íà ñúùèÿ îíÿ êàìúê äåòî áå ñåäÿë ïðåäè. È êîãà áå òîâà ïðåäè? Âå÷å íå ïîìíåøå.

- Ëåâèÿ ìè êðàê ìîêðåå, Ñèíå. Òóê òðÿáâà äà èìà èçâîð. Íàìåðè ãî!
- Èìà åäíî ìîêðî ïåòíî, íî ÷àêàé. Êàòî ñòúïÿ îòãîðå ìó â ñòúïêàòà ìè ñå ñúáèðà âîäèöà, Òàòå.
- Çà òîâà èäå ðå÷. Òîâà å Àåîë – íà÷àëîòî è êðàÿ íà âñè÷êè âðåìåíà. Ïîñîêàòà è ïúòÿ íà Ïðîñòðàíñòâàòà. Âñè÷êî, âñåêè è êàêâîòî òàì ìîæåø äà ñè ïðåäñòàâèø. Òðÿáâà äà ïèåø îò íåãî.
- Îò òàÿ êàë! Íèêîãà. Ïðåäïî÷èòàì åëåêñèðèòå íà Àðàÿ, ìàêàð è áåç íÿêîè ñúñòàâêè è ëåêî áëóäêàâè, îòêîëêîòî äà ïîòîïÿ óñòíèòå ñè òóê. – îòäàâíà áå çàïî÷íàë äà ìó ïðîòèâîðå÷è è äà ñå îïúâà íà íÿêîè îò ñòàð÷åñêèòå ìó ïðèùåâêè, ìàêàð äúëáîêî â ñåáå ñè äà çíàåøå, ÷å íàêðàÿ ïàê ùå Ãî ïîñëóøà.
- Òúé ëè? È ÿ ìè êàæè êîÿ îò ïðè÷èíèòå íå å ïîðîäåíà îò ñëåäñòâèå, óìíèêî?
- Òàòå, äî êîãà ùå ìå èçïèòâàø? Çíàåø, ÷å ñå äèïëîìèðàõ â íàé-ïðåñòèæíèòå Àòèíñêè øêîëè, Îêñôîðä è Êåìáðèäæ ñà â êðàêàòà ìè! Àëåêñàíäðèéñêàòà áèáëèîòåêà ÿ çíàì íà èçóñò, à ïîñëåäíîòî ìè îòêðèòèå êàòà ñìúðòíèòå äà ñå ÷óâñòâàò áîãîðàâíè ñ ëåñíèÿ èì äîñòúï äî èíôîðìàöèÿ. Ãëóïöè ñà òå è ãëóïöè ùå ñè èçòëåÿò.
- Òàêà, òàêà. È êîå å ñëåäñòâèåòî, êîåòî íå âîäè äî íèêàêâà ïðè÷èíà?
- Çíàåø, ÷å íÿìà òàêîâà, îñâåí àêî íå èñêàø äà ìå îïëåòåø ñ ëàïñóñè Òàòå.
- Íÿìà ëè? Óìíèê ñè ìè òè, àìà íÿêîè íåùà îùå òè óáÿãâàò. ß âçåìè òàÿ ïëàñòè÷íà ÷àøêà è ñè íàëåé îò ñòúïêàòà, óìíèêî òè!
Ñèíà íåîõîòíî ñå íàâåæäà è ñ ìúêà óñïÿâà äà îòöåäè ãëúòêà, äâå ñ ìúòíà âîäèöà.
- Òàê, òàêà. Õà ñåãà ïèèíè è íà çäðàâå – õèëè ñå áåççúáèÿ ñòàðèê íàñðåùà ìó. – ååå, íå å àðàèíèÿ åëåêñèð, íî ñåãà ùå ðàçáåðåø çàùî òå ìú÷à ñ òàÿ êàë. Íà âðåìåòî, â åäíî ñúùî òàêîâà ãîðåùî è ñóõî ëÿòî è àç ïèõ. Ïèõ è âèæ íà êàêâî ñòàíàõ. Áîã. Å, ñåãà ìè ñòèãà, íåêà è äðóã äà ïîìúäðåå, òà äà âèäè êàêâî å äà íîñèø âñè÷êî è âñè÷êè íà ïëåùèòå ñè. Êàê ñå ÷óâñòâàø?
Ñèíà ñå áå âòðåùèë íàñðåùà ìó ñ îòñúñòâàù ïîãëåä. Ïëàñòè÷íàòà ÷àøêà ñå èçõëóçè îò ïðåïàðèðàíàòà ìó ðúêà è òóïíà â çàñúõâàùàòà êàë÷èöà.
- Êàêâî ìè å, Òàòå? Íèêîãà íå ñúì ñå ÷óâñòâàë òàêà! Î, Áîæå çàùî ìè ãî ïðè÷èíè? Íå òè ëè ñòèãíà äà ìå ìú÷èø ïî äðóìèùà è çåìíè êúðâèùà? Íå òè ëè ñòèãíà äà ìå áè÷óâàò è ðàçïúâàò? Íå ìè ëè êàçà, ÷å ìè ñòèãà òàÿ çëîêîáíà ó÷àñò. Î, íî òîâà íå å ëè òÿ? Íî çàùî ìè ñå èçïëúçâà îò ðúöåòå, èñêàì ÿ! Îõîî, è âå÷å ÿ èìàì.. Îíÿ çåìåí ïîåò, Îðôåé äîáðå òå å ïîäãîòâèë, æðèöî. Ïåé ìè ïñàëìè çà äóøàòà. Òàêà, ïîìàæè ìå ñ ìèðî! ß, ÷å òóê å è Ìàãäàëèíà. Êàê ñàìî ìèå ñúñ ñúëçè êðàêàòà ìè, êàê ãè ñóøè ñ êúäðèòå ñè! Íî òîâà å ÷óäåñíî, òàòå!
- Íå òè ëè êàçàõ, à óìíèêî!? Òà èìà ëè ñëåäñòâèå áåç ïðè÷èíà è ïðè÷èíà, äåòî íå âîäè äî íèêàêâî ñëåäñòâèå? Êàêâî ùå êàæåø?
- Àåîë å òîâà, òàòêî. Ñåãà ãî ðàçáðàõ!

Ïîñëåäíèÿ ñâåòëèê ñå ñêðèâàøå çàä Òðîíà íà Çåâñ è â Åäåì íàñòúïâàøå Ñòîãîäèøíèÿìðàê. Ïîñëåäíèÿ òàêúâ äîâåäå äî Õàîñà. À åäèí äðåâåí çåìåí íàðîä áå ïðåäâåùàë, ÷å íÿìà äà èìà íîâ Äåí. Íå è ñëåä äâå õèëÿäè è äâàíàäåñåòîòî çåìíî ëåòî ñëåä Ïðåîáðàçÿâàíåòî íà Ñèíà.

Äà âèäèì ñåãà êàêâî ñëåäâàøå ...


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 06.12.2012 @ 13:51:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:44:34 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäåì XIV" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäåì XIV
îò secret_rose íà 06.12.2012 @ 19:30:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Íàèñòèíà, êàêâî ëè ñëåäâà.. :)
Íÿêîè ñå âîäÿò ïî êàëåíäàðà íà ìàèòå, äðóãè - ïî Áîæèÿ êàëåíäàð...
Ñ òåáå ùå ÷îïëèì ñåìêè è ùå ãëåäàìå.


Re: Åäåì XIV
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 07.12.2012 @ 09:44:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
à íÿêîè íèòî ñå âîäÿò, íèòî ñå êàðàò, ... õîðà âñÿêàêâè ;-D
Ìîæå, íî òèêâåíè è òî ôîíäþ ;-)))

]


Re: Åäåì XIV
îò mamontovo_dyrvo íà 07.12.2012 @ 05:18:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ãîòèíî! Àìè àêî âçåìå äà ñå ñëó÷è? Êàêâî ùå âè ïðàâÿ?


Re: Åäåì XIV
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 07.12.2012 @ 09:45:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ø`å íè ãëåäàø ñåèðà, êàêâî ;-D

]


Re: Åäåì XIV
îò Milvushina íà 07.12.2012 @ 10:05:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åé, Ëåî. Áðàâî, áðàâî íà òåá! Ðàäâàì ñå, ÷å ñå âúðíà íà òåìàòà çà Åäåì, êúì êîÿòî, åñòåñòâåíî, èçïèòâàì îñîáåíè ïðèñòðàñòèÿ.

Ñàìî åäíî èñêàì äà òå ïèòàì - çàùî ìó å íà Áîã äà å äúðò, áåççúá ñòàðåö? Ñòàðîñò-íåðàäîñò áèëà, êàçâàò.

Äîáðå. Äà âèäèì ñåãà êàêâî ùå ñòàíå, äåòî âèêàø.


Re: Åäåì XIV
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 07.12.2012 @ 10:30:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, íå ñàìî òè èçïèòâàø ïðèñòðàñòèÿ êúì íåèçâåñòíîòî. Òîâà ñè å åäíà âñåîáùà ñëàáîñò.
À çàùî Áðàäàòèÿ äà å âèíàãè âñåìîãúù? Íèìà íå ñà ìó ïîçâîëåíè íÿêîè ñëàáîñòè? Ñïîðåä ìåí ñè å åäèí ñëàäîñòðàñòåí ìðúâêàð è òîâà ïîãóáè Àâåë. Îïèñàë ñúì ãî â åäíà îò ÷àñòèòå íà Åäåì.

Àç çíàì êàêâî ùå ñòàíå, ïàê ùå ïðåÿäåì ñúñ çåëå è ïúëíåíè ÷óøêè ñ áîá íà Áúäíè âå÷åð. Çàòîâà ìó âèêàì "ÏÐúäíè âå÷åð".

]


Re: Åäåì XIV
îò Milvushina íà 07.12.2012 @ 10:38:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà áå, ñúãëàñíà ñúì, àìà ÿ ìè êàæè. Òè àêî áåøå Áîã, êàêâî ëèöå ùåøå äà ñè èçáåðåø?

]


Re: Åäåì XIV
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 07.12.2012 @ 11:15:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà êðúâîæàäíèÿ Ìåôèñòî, ðàçáèðà ñå.

]


Re: Åäåì XIV
îò Milvushina íà 07.12.2012 @ 11:55:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìà åñòåñòâåíî. Æèâååø, çà äà èçêóøâàø, êàê áèõ ñè ïîìèñëèëà äðóãî!

Íî ìîæå áè òâîÿò ñòàðåö ñúùî áè èñêàë äðóãî ëèöå, íå òîâà íà ñòàðèê. :-Ð

]


Re: Åäåì XIV
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 07.12.2012 @ 12:32:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áèõ ïðåäïî÷åë äà æèâåÿ, çà äà ñè ãî èçêàðâàì íà äðóãèòå, íî îáèêíîâåíî ñå ïîëó÷àâà îáðàòíîòî. Íî, ñïîêî, íàëè íèå, ïðèìèðåíèòå ùå íàñëåäèì ñâåòà ;-D

]