Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 604
ХуЛитери: 1
Всичко: 605

Онлайн сега:
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНов трактат за любовта
раздел: Любовна лирика
автор: apostola

Аз до тебе-ти до мен.
Тъй да бъде всеки ден.

Аз зад тебе-ти зад мен.
Нека бъде всеки ден.

Аз за тебе-ти за мен.
Пак да бъде всеки ден.

Аз над тебе-ти под мен.
Искам да е всеки ден.

Тъй живота подреден,
все любов е в божи ден!


Публикувано от viatarna на 12.11.2012 @ 09:50:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Любовна лирика

» Материали от
   apostola

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 00:37:35 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Нов трактат за любовта" | Вход | 3 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нов трактат за любовта
от voda на 12.11.2012 @ 19:33:32
(Профил | Изпрати бележка)
Усмихнато, ритмично, обичливо...
И какво повече?! :))))


Re: Нов трактат за любовта
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 12.11.2012 @ 20:36:04
(Профил | Изпрати бележка)
Вярно ли, Вода?
Мислиш ли го това, което го пишеш, особено в частта си "какво повече!?" .
Питам, защото ми се налага да обяснявам по няколко пъти в бележки по две педи "какво повече" липсва на текстове, публикувани без да излизат на първа страница. Като този, например.
Моите уважения към Апостола, но ако подобни коментари оставят у него впечатление за "много добре приети текстове", нека моето мнение, че тук текст липсва, бъде прието пак като лично отношение.

]


Re: Нов трактат за любовта
от apostola на 13.11.2012 @ 08:43:34
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде сега да видим кой е прав?Вие,alfa_c какъв текст търсите във стихотворението?Нима не е ясно,че само с едно изречение "Аз до тебе-ти до мен" спестявам сума ти обяснения,че това е солидарността между двама,че те трябва да са винаги заедно един до друг докато смърта ги раздели.И това да бъде всеки ден.
Със следващия стих пак с едно изречение "Аз зад тебе-ти зад мен."
показвам взаимната пъдръжка един на друг.Аз винаги заставам зад нея във всяко начинание,всеки стремеж към нещо,подкрепям всяко нейно желание и т.н.Същото прави и тя-взаимно се подкрепяме.
Пак всичкото това изказано само с едно изречение!И разбира се ,отново настоявам това да бъде всеки ден.
И в третия стих с пак с едно изречение "Аз за тебе-ти за мен." аз
показвам взаимната грижа един за друг.Аз съм длъжен да се грижа за любимата и тя за мене във всички ситуации на живота, при това
пак да става всеки ден.
Накрая-в четвъртия стих,деликатно изказвам пак с едно изречение
най-висшето чувство-сексуалната любов.Завършека на всички предишни чувства.Можете ли по-кратко-само с три- четири думи
да обясните по-добре какво представлява сексуалната любов?
И накаря-финала.Декларирам,че при така подреден живот,всеки ден е любов.Вярно ли е това или не е вярно?Цялото това обяснение тук
аз съм го изразил практически само с четири стихчета от по шест думички.Поезията не е само разточителство на текст,а с молко текст да кажеш много неща!Не съм ли казал всичко за любовта в този текст?Не съм ли градирал изказа си?С повторението на думата ден,аз засилвам изказа си и придавам важността именно на деня,на часа,на минутата...И накрая искам да кажа и на viatarna,че според мен voda правилно е схванала изказа ми и затова въкликва"Какво повече от това!".Ами това е смисъла на любовта!
И с това закачене в коментара,alfa_c,се убеждавам,че вече се заяждаш с мен,а освен това включваш в играта и колегите си,като
vietarna,например.Ако ти ми беше спряла и това стихотворение щеше да ти стане много!Опитваш се да покажеш,че и другите не ми харесват текстовете.

]


Re: Нов трактат за любовта
от voda на 13.11.2012 @ 20:00:43
(Профил | Изпрати бележка)
Оценявам краткостта, която казва много.
Придържам се към максимата: "Задрасквай, задрасквай, задрасквай, докато остане само една сричка, която да казва всичко".

Харесва ми изказът на този стих, който изразява нормални човешки чувства и следва логиката на човешката реч.

]


Re: Нов трактат за любовта
от viatarna (viatarna@abv.bg) на 12.11.2012 @ 20:51:29
(Профил | Изпрати бележка)
Да се подредя и аз, защото в случая съм лично отговорна за непубликуването на първа страница на това ... произведение.
Ако човек освен да пише, понякога макар, си прави труда И да прочете хубава поезия, може би би му направило впечатление разликата между произведение в раздел "Избрано" и такова, което е публикувано директно в профила на някой!

Пример от "Избрано любовна лирика"

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=118994&mode=thread&order=0&thold=-1

]


Re: Нов трактат за любовта
от voda на 13.11.2012 @ 20:06:18
(Профил | Изпрати бележка)
Изобщо не съм забелязала, че стихът не е излязъл на първа страница. Прочетох го в профила на Апостола и думите ми "Какво повече" не съдържат възражение, но така излиза и съжалявам.


]


Re: Нов трактат за любовта
от apostola на 28.11.2012 @ 17:35:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ти си постъпила искрено и честно,Водичке!Не се притеснявай и не
съжелявай.
поздрав от мен!

]


Re: Нов трактат за любовта
от krasavitsa на 13.11.2012 @ 10:34:58
(Профил | Изпрати бележка)
Този текст, господине, не може да се нарече трактат, още по-малко – нов.
Като литературен жанр бих го определила като скоропоговорка, а както знаете, те спадат по-скоро към хумористичния жанр, когато са с тематика за възрастни. Ако са с друга тематика, се ползват за обучение в ритмика в детските градини. Но любовна лирика не е в никой случай. Ако отиде в рубрика "Хумор", мисля, че ще си е на мястото.
Макар че, както разбрах от пространния Ви анализ, гледате на него много сериозно. :-))))


Re: Нов трактат за любовта
от apostola на 13.11.2012 @ 12:18:38
(Профил | Изпрати бележка)
А нима Вие, krasavitsa, не гледате сериозно на това,което сте написала?
Защо гледате хумористичната страна,а не погледнете от друг ъгъл?
А ако го пусна в раздел"Хумор и сатира" ще излезе,че си правя майтап с едно възвишено чувство,каквото е любовта.И сигурна ли сте,че alfa_c тогава ще го пусне,или пък viatarna?
Аз тези работи ги знам от детската градина,а ви от тази възраст какво помните?Слагате се на alfa_c,защото утре може да спре ваше стихотворение,защото така е преценила и Вие какво ще й направите? Озаглавил съм стихотворението така,защото смятам, че това е един нов поглед за любовта-в един почти епиграмен стил. Ако имаш още нещо да кажеш-пиши.Аз млъквам,в протевен случай ще отговоря.

]


Re: Нов трактат за любовта
от krasavitsa на 13.11.2012 @ 13:27:08
(Профил | Изпрати бележка)
За епиграма ми е дългичко. Може би - епитафия?

]


Re: Нов трактат за любовта
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 13.11.2012 @ 14:49:20
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Аз над тебе-ти под мен.
Искам да е всеки ден.


Много, ама много голяма простащина е да правиш каквито и да било нещастни опити да защитаваш подобни излияния, освен ако не гледаш на тях като на хумористични (за което ти намекна красавицата).

Ако бих могъл да ти препоръчам нещо, свързано с писането, то би било да продължаваш. Предполагам, това е някакъв вид терапия.
Какво друго бих могъл да кажа?...


Re: Нов трактат за любовта
от apostola на 13.11.2012 @ 15:20:35
(Профил | Изпрати бележка)
Рapacote,ти не пишеш ли за удоволствие?Това не ти ли е хоби,защото аз и ти и останалите не сме професионалисти в тази област.Това ни е хоби,а то е своево рода терапия.Не е ли така?
А защо на мен препоръчваш терапия, а ти се дистанцираш от това?
Нали и ти практикуваш тази терапия?Нима не си писал и ти лоши стихове?Аз имам право да се защитавам,защото като съм писал съм мислил по този начин.Въобще нямам намерение да спирам да пиша.
Хубава вечер!Привет от мен!

]


Re: Нов трактат за любовта
от apostola на 13.11.2012 @ 15:30:46
(Профил | Изпрати бележка)
Papacote,ти не пишеш ли за удоволствие?Твойто писане не е ли хоби,защото аз и ти,и останалите в сайта,с малки изключения,не сме професионалисти в тази област.Значи е хоби,което пък значи че е някакъв вид терапия.Защо тогава ми препоръчваш да пиша,защото това едва ли не мие терапия.А ти защо се дистанцираш от това?
И твойто писане не е ли терапия?
Ще те послушам-няма да спирам да пиша, а ще продължавам.
Защото и аз съм прочел много глупави стихове в сайта.
Аз съм длъжен да се защитавам,защото към се проявява тентенциозност от страна на публикуващия администратор.
Лека вечер и привет от мен!

]