Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 810
ХуЛитери: 4
Всичко: 814

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе трябва да се казва
раздел: Разкази
автор: jaich49

Досега съм боледувал само от настинка.
Така че от към здравословно състояние съм наред.Що годе съм и нахранен,така че не ще кажа нищо необмислено под въздействие на стомашни спазми.
Затова с чиста съвест и напълно трезво съзнание ви заявявам,че паралелно с нашия съществува и втори,също така реален свят,макар невидим за нас.Не зная какви същества го обитават и какво представляват.Как изглеждат и каква форма и структура имат.Те съществуват в друго измерение,затова са невидими за човеците.Те разговарят на други честоти,затова не ги чуваме.
Не вярвам след Менандър аз да съм втория,който го е усетил, разбрал. Оттогава до сега положително е имало и други и са го описали,или поне отбелязали този факт.Вярвам също така и преди Менандър да е имало такива.Просто не съм случил на произведенията им и не съм ги прочел.
Както е известно,Менандър казва : на всеки при раждането му е даден дух да го направлява.
Не зная дали това са духове на починали хора,или извънземни.Но съм напълно сигурен,че Те са сред нас,виждат ни,чуват ни,ръководят живота ни.
Затова е неправилно да се казва "така ми е писано да стане."По точно е да се казва : зависи какво същество ме води.То е силно като Съдбата.Могъщо като Природата.
Ние сме безсилни да му се противопоставим по какъвто и да е начин.Ако мога по простичко и разбираемо да го кажа,то звучи така : ние сме като коня пред каруцата.Не можем да избираме къде да вървим,а където желае стопанинът. Опитаме ли да кривнем,камшика и юздите ни вкарват в посоката,в която иска той да продължим.
И така,всичко зависи от "съществото" или "духа".Какъвто ни е водачът,такива сме и ние.В отношение характерите,ние сме като техните.Защото Те ни моделират по свое подобие,без обаче да ни дадат силата,която притежават.
Ако са лоши,лоши сме и ние.Ако са добри,добри сме и ние.Тяхното предимство е,че решават протичането на живота ни.
Ако водачът ти е лъжец,ще лъжеш и ти.Ако е крадец,ще крадеш и То решава да не те,или заловят.Ако е убиец,ще убиеш и те осъждат.Или те спасява като присъда ти мине с фиктивна глоба.Ако е благородно,ще вършиш само благородни неща и ще си на почит.Ако е творец и реши,ще имаш успехи.Ако не,не ще видиш творбите си признати.Ако е жестоко,тежко ти и горко - живота си ще прекараш в немотия,глад,мизерия.
Защо съм сигурен в думите си.Никой не тръгва умишлено да потроши новия си автомобил и избие пътниците,които вози.То го омайва,заслепява,разсейва за миг и идва непоправимото.То умопомрачава съзнанието ти и те подтиква да намушкаш с нож свой приятел,роднина,родител.
Кой "умник" е установил,че всеки сам определя живота си.В това няма нищо вярно с оглед отбелязаното по горе.
С лека ръка обвиняваме шофьора,примерно,че заспал на волана.Или че пиян шофирал и предизвикал катастрофа.То го е приспало или подтикнало да се напие и седна зад волана.
Който иска,да не вярва.Не го задължавам.Ние само си мислим,че мислим. Други вливат мислите си в нашия ум.Но хората не го усещат.А може би "духа", който го ръководи,не иска да бъде усетен.
Обича ли те "съществото",лава да се излее върху теб,няма да позволи да бъдеш дори опарен.Мрази ли те,ще те мъчи и ще те убие за миг било с падаща керемида от покрив,ухапване от отровно животно,сблъсък на пешеходна пътека и т.н.
Ако Те пожелаят,двама човека ще се сбият.Ако пожелаят два народа ще се сбият.Ако пожелаят,два свята ще воюват.Всичко зависи от настроението им.
Ние сме напълно зависими от Тях и те решават колко и до кога да продължи живота ни.


Публикувано от alfa_c на 24.10.2012 @ 13:33:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   jaich49

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 27956
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Не трябва да се казва " | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Не трябва да се казва
от agripina на 13.12.2012 @ 10:03:11
(Профил | Изпрати бележка)
Интересен разказ и добре написан! Поздрави!