Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 784
ХуЛитери: 4
Всичко: 788

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХаресва ли те някой?
раздел: Есета, пътеписи
автор: jitanosten

ХАРЕСВА ЛИ ТЕ НЯКОЙ?
По принцип всичко, което правят хората е свързано с одобрението на едно или повече лица. В много случаи това не се признава и дори не се знае.
Желанието да се харесаш обаче е присъщо на всички, дори на серийните убийци и мазохистите. Стремежът към слава всъщност е неудовлетворена амбиция да бъдеш харесван, от възможно най-голям брой хора. Във всяка професия има моменти, където одобрението е неизбежния стимул, за да се върши по-добре работата. И колкото по-голяма е аудиторията на зрителите, толкова по-престижна се оказва професията. Ако сравним работата на един телевизионен говорител и кардиолог – хирург, несъмнено лекаря ще е по – отговорен, натоварен и полезен от обикновения четец на чужди мисли. Какво се получава в действителност обаче? Една голяма част на населението разпознава телевизионния говорител и по някакъв странен начин го причислява към VIP-особите на обществото. В същото време наоколо могат да се намират пет сърдечни хирурга и никой да не им обръща внимание, поради простата причина, че не са известни като образи. В това отношение има благодарни и неблагодарни професии. В определен момент интелигентни хора, неполучили достатъчно признание за извършеното от тях, са склонни да прекрачат от професионалното си статукво в област, където са абсолютни лаици, но бързо придобиват популярност сред хората. Такива са много примери в телевизията, киното и дори театъра, и цирка. Едно безобразно тъпо предаване като „Биг –брадър” може да изкуши по-голям брой интелектуалци от подозираното. Една обикновена телевизионна игра, банално интервю и дори охулване по малкия екран, са открито предизвикателство за повече хора, отколкото може да си представи всеки. Защото в повечето случаи славата носи пари, макар и да се срещат точно обратни варианти.
Какво всъщност е понятието любов? Та не е ли то безумно харесване от един индивид към друг? Когато си влюбен изпадаш в необяснимо опиянение от някаква особа, като започваш да харесваш дори недостатъците и. Това в трезво състояние няма как да се случи. Затова и буквално, любовта е един вид пиянство. Защо обаче искаме да сме влюбени и да ни обичат? Ами пак по същата причина – да харесваме и да бъдем харесвани! Дори един –единствен човек да те харесва, това е достатъчно, за да живееш нормален, пълноценен живот. Когато обаче го няма този „единия човек”, започваш да търсиш начин за изява пред всички останали. И тогава се превръщаш в политик, мутра или обикновен престъпник.
Огледайте се наоколо! Хората, които са САМОТНИ и не са харесвани, се увеличават все повече! Отговорът е изключително прост – за да те харесат, трябва не да вземаш, а да даваш на другите. Това е.
Красимир Бачков


Публикувано от viatarna на 24.10.2012 @ 11:42:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   jitanosten

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:49:01 часа

добави твой текст
"Харесва ли те някой?" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Харесва ли те някой?
от Milvushina на 24.10.2012 @ 12:05:39
(Профил | Изпрати бележка)
Човече, по-добре да не ти се налага да познаваш и петимата сърдечни хирурга по лице. Вервай ме.

Препоръчвам също да погледаш малко по-малко една наша телевизия. Няма да я казвам коя е, само ще подскажа, че е третата ефирна. Пробвай с Дискавъри - там има едно хубаво предаване Penn & Teller Tell A Lie. Тези двамата разказват 7 странни истории, само една от които е лъжа и трябва да познаеш коя е. Много хубава идея, защото те кара да се замислиш, че само защото го гледаш по телевизията, не значи, че е вярно.

Брадърът е една печатница на пари, брате. Въпросната ефирна телевия, която гърми колко е значим, докато повярваш, щото това й е работата. А хората, който участват са там, защото така си изкарват прехраната. Да си популярен и да си харесван не е съвсем едно и също нещо - справка Мерилин Менсън и Мадона.

Естествено всеки иска да бъде харесвам. Генетично заложено ни е. Еволюцията го е сванала: хрупи оцеляват по-лесно от самостоятелните индивиди, а харесването формира група.

Който иска да си гледа Брадъра. Че и по-така хора го гледат си е вярно - ела виж вкъщи. Ама аз смс-и изпращам за болни деца, а не за болни за пари телевизии. Ей там е тънката разлика - не кой гледа, а кой гласува. Пилците на есен се броят, да знаеш.

Поздрави!


Re: Харесва ли те някой?
от jitanosten на 15.11.2012 @ 15:22:22
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за достойната позиция!

]