Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 808
ХуЛитери: 1
Всичко: 809

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКомарджията-192, 193, 194, 195, 196, 197, 198
раздел: Романи
автор: ATROPA

192.
Когато няколко от многобройните, есенни, слънчеви лъчи погъделичкаха затворените клепачи на Николай, той се протегна и ги отвори. Стефка беше го изпреварила и кръстосала крака, прелистваше въпросника от изпитите. Като го видя че се събужда се присламчи до него, целуна го по челото и му пошушна: “Нали не ми се сърдиш?”

Той се усмихна, щипна я по бузата и разрошвайки златистите й коси я попита дали по време на съня й не се е появил ОРФЕЙ, да й подскаже въпросите, които ще й се паднат на двата изпита. Тя му каза, че е сънувала две планини със забити на върховете конски опашки. И на опашките фосфоресцирали по две числа. На първата 6 и 81, а на втората 20 и 12. И тези въпроси по първия и втория изпит мисли да попрегледа.
– Интересно – каза й той. – Ако наистина се случи така, значи имам дарбата на гадател.




193.
Първият изпит на Стефка беше в 10 часа, а вторият – в един следобед. Времето беше хубаво за началото на ноември и можеха да направят после един плаж. Имаха време до 7 вечерта, когато щяха да идат на двете машинки с Миди в очакване на Голямата печалба. Този път не трябваше да правят тази грешка да играят на ниско ниво. Но за целта трябваше да имат и налични пари, затова Николай щеше да изтегли от сметката си 15 000 евро, за да може да поддържа високо ниво. Рискът си струваше, защото ако на всяко завъртане със залог 100 лева им се падне Мидата, печалбата
щеше да бъде 1000 лева и при дублиране седем пъти, сумата щеше да нарасне на внушителните 128 000.
Трябваше да намерят време и да подготвят багажаси за пътуването си към Созопол, рано сутринта, където се намираше скалистият бряг с отвора към пещерата със съкровището на Вълчан войвода, който само един ден през годината при отлив се отваря.
И този ден беше утре.


194.
А “днес” се търколи до седем вечерта щастливо и за двамата. Стефка беше доволна, че й се паднаха тези въпроси от изпитите, които беше сънувала, изписани на конските опашки, а Николай радостен, че има способност, за която досега не е знаел, а именно да гадае по вътрешности на морски животни и то с помощта на ОРФЕЙ- Праотеца на неговите деди- траките. И още нещо: беше открил, че цифрите на първата конска опашка, която беше сънувала Стефка 6 и 81, събрани образуват годината на създаването на Българската държава, а цифрите на втората конска опашка 20 и 12, годината в момента.
Тази вечер можеше да си поръчат същия специалитет и този път да попита тази 2012 година дали няма да се окаже съдбоносна за България с откриването на едно от най-големите съкровища в света.


195.
В седем без пет вечерта, след като Николай беше изтеглил 15 000 евро в български лева от Райфанзен банк, където беше ипотекирал апартамента си, влязоха със Стефка в казиното. За нещастие и двете машини с Мидите, които вчера бяха на 40 и 50%, бяха заети, а нямаше смисъл да играят на тази, на която вчера бяха спечелили, защото едва ли за един ден е достигнала дори 100%. А да чакат да ги достигне, а после да се качи на 70%, за да мотат да дублират печалбата седем пъти си беше пълна глупост. Щяха да изгубят много повече, отколкото щяха да спечелят.
И все пак седнаха на нея, за да могат да следят дали няма да освободят двете машини, а и в осем, когато се сменя смяната да видят на колко процента са се “нагълтали”.
Както вчера навиха 50 лева и започнаха със залог 50 стотинки на всяко завъртане.





196.
Машината учудващо, макар и на ниско ниво започна да им дава. За около половин час бяха с триста лева горница.
Кой знае! Може пък през тези 24 часа да са играли много на нея и пак да се е “нагълтала” и да е близо до 70%.
Блажени са вярващите.


197.
Погледите им непрестанно бяха отправени към съседните две машини с Миди, на които играеха мъж и жена. Интересно, че не им даваха почти никаква печалба и по разговорите им личеше, че скоро може да се откажат. А Николай и Стефка само това чакаха. Но нека първо да стане осем и когато смените си засичат машините да видят на колко процента са, за да преценят какво да правят.
Светлинните точки и на трите машини все така неуморно обикаляха със звук на свръхзвуков самолет ковчежето с жълтици по средата на екрана.


198.
Точно в осем започнаха да засичат машините. Когато стигнаха до трите машини с Миди, Николай и Стефка станаха и любопитно надничайки през рамената на приемащите и сдаващите с изненада установиха, че тяхната машина беше на 67%, а другите две на 10 и 15%, което им се стори много странно. Значи и на трите машини бяха играли много. Важното е че тяхната е на 67% и както вчера наближава да даде. Е вчера беше на 69, но разликата е съвсем малка и този път няма да направят вчерашната грешка да играят на ниско ниво. Николай веднага я спря да се върти на автомат и извика едно от момичетата да им навие 1000 лева. Имаха достатъчно пари /30 000 лева/, за да издържат на високо ниво докато се “нагълта до 70% и светлинната точка спре на Мидата.
И тогава вече щеше да дойде техният ред.
Да дублират печалбата седем пъти.


Публикувано от hixxtam на 25.09.2012 @ 19:55:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   ATROPA

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:51:59 часа

добави твой текст
"Комарджията-192, 193, 194, 195, 196, 197, 198" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.