Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 883
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 885

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà143, 144, 145, 146, 147, 148
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: ATROPA

143.
Ñëúíöåòî íå áåøå ìíîãî äîâîëíî îò èñêàíåòî íà Áàùà ñè, òàçè ñóòðèí, êàòî èçãðåå, äà ïðîñëåäè äâà îáåêòà, íî ñè ñïîìíÿøå êàê âåäíúæ ìó áåøå èçäúðïàë óøèòå è çà÷åðâèë áóçèòå îò ïëåñíèöè, òàêà ÷å, êîãàòî ñå èçäèãíà íàä õîðèçîíòà, ïúðâàòà ìó ðàáîòà áåøå äà îòêðèå öåëòà, êàòî íàñî÷è äâà ëú÷à êúì äàäåíèòå ìó êîîðäèíàòè.
È ðåçóëòàòúò íå çàêúñíÿ.
Ñòåôêà îùå ñïåøå, à Íèêîëàé áåøå ñå ñúáóäèë è ñå ïðîòÿãàøå.


144.
Çà èçâåñòíî âðåìå ãè çàãóáè, íî îãëåæäàéêè ñå âíèìàòåëíî ãè âèäÿ äà ñå êà÷âàò â êîëàòà íà Ñòåôêà è äà ïîòåãëÿò êúì Áóðãàñ. Íÿìàøå äà ìó áúäå òðóäíî äà ãè íàáëþäàâà íà ïúòÿ.


145.
Êîãàòî âëÿçîõà â ãðàäà ïàê èç÷åçíàõà îò ïîãëåäà ìó è äîñòà ñå èçïîòè, äîêàòî îòêðèå êîëàòà èì äà çàâèâà ïî óëèöàòà êðàé Ìîðñêàòà ãðàäèíà êúì õîòåë “Ïðèìîðåö”. Âèäÿ ãè êàê ïàðêèðàò, ñëèçàò îò íåÿ è ñå îòïðàâÿò êúì âõîäà.
Ìèñèÿòà ìó áåøå èçïúëíåíà. Áàùà ìó ùåøå äà áúäå äîâîëåí.


146.
Ùàñòëèâè, ðàäîñòíè è óñìèõíàòè îò ïúòóâàíåòî, ïî âðåìå íà êîåòî ñè êàçàõà òîëêîâà íåùà è ñå öåëóâàõà äúëãî è íåíàñèòíî, êîãàòî ñïèðàõà äà ïî÷èâàò, Íèêîëàé è Ñòåôêà âëÿçîõà âúâ ôîàéåòî íà åäèíñòâåíèÿ ïåòçâåçäåí Ãðàíä õîòåë â Áóðãàñ “Ïðèìîðåö”. Âïå÷àòëè ãè èçèñêàíàòà àðèñòîêðàòè÷íà ïîäðåäáà. Ìðàìîð, ðàçêîøíè ìåáåëè è êàðòèíè íà ñòåíàòà. Íèêîëàé ïîøóøíà íà Ñòåôêà, ÷å ìó ïðèëè÷à íà Åðìèòàæà â Ïåòåðáóðã, êúäåòî áåøå õîäèë íà åêñêóðçèÿ. Îòïðàâèõà ñå êúì ðåöåïöèÿòà, êúäåòî åäíî êðàñèâî ìîìè÷å èì îáÿñíè ñ êàêâè ñâîáîäíè ìåñòà ðàçïîëàãà õîòåëà. Öåíèòå áÿõà çàøåìåòÿâàùî âèñîêè, íî ïúê òàêîâà òðÿáâàøå äà áúäå è ïðåæèâÿâàíåòî. À è íàëè îñâåí çà èçïèòèòå íà Ñòåôêà áÿõà äîøëè è äà ïå÷åëÿò. Î÷àêâàõà ãè Ìàøèíèòå ñ Ìèäàòà è ïåùåðàòà ñúñ ñúêðîâèùåòî. Òàêà ÷å, öåíàòà îò 600 ëåâà íà âå÷åð çà ìàëúê àïàðòàìåíò (70 êâ.) ñúñ ñïàëíÿ è äíåâíà ñ ìåêà ìåáåë, ãîëÿìà áàíÿ ñ âàíà è äóø, è òåðàñà ñ èçãëåä êúì ìîðåòî, íå áåøå çàëúê, êîéòî Íèêîëàé íå ìîæåøå äà ïðåãëúòíå, ñëåä êàòî ñè áåøå çàëîæèë àïàðòàìåíòà ñ ðèñê äà ãî çàãóáè, íî ïúê è ñ âúçìîæíîñò äà ñïå÷åëè.
È òî íà íÿêîëêî ôðîíòà.


147.
Ñëåä êàòî ïëàòè çà åäíà ñåäìèöà, ïðåäè äà ïàðêèðàò êîëàòà â ïîäçåìíèÿ ãàðàæ, ðåøèõà ñúñ Ñòåôêà äà íå ïîëçâàò àñàíñüîðà, à äà ñå êà÷àò ïî ñòúëáèòå äî ïåòèÿ åòàæ, äà âèäÿò àïàðòàìåíòà, à è äà ðàçãëåäàò ïðèêàçíàòà îáñòàíîâêà. Çàùî ëè íà Íèêîëàé âñè÷êî ìó íàïîìíÿøå çà Çèìíèÿ äâîðåö, ïîñåòèë ïðåäè ãîäèíè, êîãàòî åêñêóðçîâîäêàòà ãè âîäåøå äà èì ïîêàæå ñïàëíÿòà íà Ðóñêàòà èìïåðàòðèöà Åêàòåðèíà II è ïðèåìíàòà íà Ðóñêèÿ öàð Íèêîëàé Ïúðâè, ïðè êîãîòî Âúë÷àí âîéâîäà å ïðàòèë ñâîèòå õîðà äà ìó ïðåäëîæàò äà îñâîáîäè Áúëãàðèÿ, ñðåùó ñúêðîâèùåòî, êîåòî ñëåä äâà äíè, àêî å âåðåí ñúíÿò ìó, ùå íàìåðÿò?


148.
È äâàìàòà, çàøåìåòåíè îò ùàñòèå ñå èçêà÷âàõà êúì “âúðõà”. Áÿõà èçáðàëè àïàðòàìåíò íà ïîñëåäíèÿ åòàæ, çà äà ìîãàò íå ñàìî äà ÷óâàò øóìà íà ìîðñêèòå âúëíè, íî è äà ãè âèæäàò ïðåä òÿõ, êàòî íà äëàí. Ñòèãíàõà äà âðàòàòà.
Íîìåð 70. Õà-õà-õà! 7 è 0. Èëè 0 è 7, âúðíà ñå Íèêîëàé âúâ âðåìåòî è ñè ñïîìíè çà ïúðâèòå äâå ÷èñëà íà êîèòî áåøå ñïå÷åëèë â êàçèíîòî, âå÷åðòà, êîãàòî ñå çàïîçíàõà ñúñ Ñòåôêà. Ïîãëåäíà ÿ. (È ñåãà, êàêòî òîãàâà, áåøå îáëå÷åíà â çåëåíî, êàêòî íóëàòà íà ðóëåòêàòà.) È ÿ ïîïèòà, íà êîå ÷èñëî é ïðèëè÷à òîé. “Ñåäåì” – îòâúðíà ìó òÿ è ñå ïðåãúðíàõà, ñìååéêè ñå.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 21.09.2012 @ 20:19:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   ATROPA

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:09:58 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"143, 144, 145, 146, 147, 148" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: 143, 144, 145, 146, 147, 148
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 21.09.2012 @ 22:07:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî èíòåðåñíî ðàçâèòèå íà ñúáèòèÿòà :)
Êàêâè ëè èçíåíàäè ñè íè ïðèãîòâèë:)
Ïîçäðàâè:)))