Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 481
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 486

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: mariq-desislava
:: VladKo

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅõ...
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: mamasha

Êóäà óõîäèò äåòñòâî,
 êàêèå ãîðîäà,
È ãäå íàéòè íàì ñðåäñòî,
×òîá âíîâü ïîïàñòü òóäà...
Ë. Äåðáåíåâ, “Êóäà óõîäèò äåòñòâî”



Ëÿòî å. Êàéñèÿòà íà äâîðà å óçðÿëà è ìàìà è ëåëÿ îò ñóòðèíòà ñà çàåòè äà ïðàâÿò çèìíèíà. À êðàé òÿõ êàòî ãëàäíè êîòåòà ñå óñóêâàìå äâàìàòà ñ Ïàïè.
Ïàïè âñúùíîñò å Ïëàìåí è ìè å áðàòîâ÷åä. Îò Ñîôèÿ. Óæ ìè å áàòêî, àìà êàêâî ñà îñåì ìåñåöà! Ïàê ñìå ñè äîáðè äðóãàð÷åòà âúâ âñè÷êè èãðè è ëóäîðèè. Íàîêîëî íÿìà äðóãè ìîì÷åòà, íåãîâè âðúñòíèöè, à ïî-ãîëåìèòå íå ãî èñêàò â êîìïàíèÿòà ñè. Õåì å ïî-ìàëúê, õåì å ñîôèÿí÷å, ñèðå÷ íå å îò íàøèòå.

- ß ïà òèÿ, ê`âî ñå äóÿò - êàçâà Ïàïè.

Ïîñëå äîáàâÿ åäíî “Ìíîãî âàæíî...” ñ òîí, êîéòî îçíà÷àâà: “Íèêàê, àìà íèêàê íå ñòå ìè èíòåðåñíè, èìà ñ êîãî äà ñè èãðàÿ.” Òàêà äå, äâîðúò å äîñòàòú÷íî ãîëÿì, äâàìàòà ñè óéäèñâàìå íà àêúëà è òîâà íè ñòèãà, çà äà ñè ïðåêàðâàìå äîáðå.

Òà âúðòèì ñå íèå êðàé ìàìà è ëåëÿ, ðàçñåéâàìå ãè ñ ïðèêàçêè, à î÷èòå íè ñà âïåðåíè íå òîëêîâà â èçìèòèòå è íàðÿçàíè ïëîäîâå (âå÷å ñìå ïðåÿëè ñ òÿõ â÷åðà, äîêàòî ïîìàãàõìå äà îáåðàò äúðâîòî), êîëêîòî â îáåëåíèòå ÿäêè â ãîëÿìàòà ñòúêëåíà êóïà, ñëîæåíà â ñðåäàòà íà ìàñàòà – ñòðàòåãèÿ íà äâåòå æåíè, çà äà íå ìîæåì äà ÿ ñòèãíåì. Íå ìíîãî óñïåøíà, ðàçáèðà ñå, çàùîòî, äîêàòî ñå óñåòÿò, ñìå íàïúëíèëè øåïèòå è, îòòåãëÿéêè ñå ïîáåäîíîñíî, ñå èçêàòåðâàìå ïî òàðàáèòå äî ïîêðèâà íà ñàéâàíòà. Ëÿãàìå íà òîïëèòå êåðåìèäè, õðóïàìå áåëèòå ÿäêè è ïðåäâèäëèâî ÷àêàìå äà ìèíå ÿäúò íà ìàìà è ëåëÿ. À ìåæäóâðåìåííî çàìèñëÿìå ïîðåäíàòà ñè èãðà. Ïî íàøå âðåìå íÿìàøå Èíòåðíåò, åëåêòðîííè èãðè è äðóãè òàêèâà ãåâåçåëúöè. Çàòîâà ñàìè ñè èçìèñëÿõìå çàáàâëåíèÿòà. Íî êîé çíàå çàùî, íà âúçðàñòíèòå âñå èì ñå ñòðóâàøå, ÷å ïðàâèì áåëè. Ïúê íèå ïðîñòî ðàñòÿõìå. È îïîçíàâàõìå ñâåòà îêîëî íàñ ïî íàø ñè, äåòñêè íà÷èí.

Ïàïè ïðåäëàãà äà ñè èãðàåì íà ôðèçüîð. Ïðåäè äà äîéäàò â Øóìåí, ìàéêà ìó õîäèëà äà ñè ïðàâè “ãîðåùî êúäðåíå” â íÿêàêúâ ìîäåðåí ñîôèéñêè ñàëîí è òîé å ñòðàøíî âïå÷àòëåí îò âñè÷êî, êîåòî å âèäÿë. Íåïðåêúñíàòî ðàçêàçâà ïî íåùî èíòåðåñíî èëè èìèòèðà íÿêîãî îò òàìîøíèòå ôðèçüîðè.

- Äîáðå äå – ïèòàì, - êàê ùå ãî íàïðàâèì òîâà ãîðåùî êúäðåíå?
- Íå áå, Þëåøêî, íÿìà äà ñå êúäðèì. Ùå ñå ïîäñòðèãâàìå. Ïðîñòà ðàáîòà å – âçåìàø íîæèöàòà è...

Ðå÷åíî-ñòîðåíî, òî êîëêî èì òðÿáâà íà äâå õëàïåòà. Êîãàòî ñóìàòîõàòà íà äâîðà çàòèõâà - áóðêàíèòå ñà íàïúëíåíè, çàòâîðåíè è íàðåäåíè â êàçàí÷åòî íà îãíèùåòî äî ãîëÿìàòà êàìåííà ÷åøìà, äâàìàòà ñå ñìúêâàìå äîëó è òèõîìúëêîì âëèçàìå âêúùè. Ïîñëå, âúîðúæåíè ñ íîæèöà, ãðåáåí è êúðïà, (îãëåäàëîòî áåøå ïðåêàëåíî ãîëÿìî è ðåøèõìå, ÷å ìîæå áåç íåãî), ñå èçõëóçâàìå ïðåç ïðîçîðåöà íà äÿäîâàòà ñòàÿ – âñå ïàê ïî-áúðçî è ïî-áåçîïàñíî å, îòêîëêîòî äà ìèíàâàìå ïðåç êîðèäîðèòå è ñòúëáèùåòî. È áåãîì - â çàäíèÿ äâîð. Òóê å òèõî è âúçðàñòíèòå íå íè áåçïîêîÿò, îñâåí àêî íå å âðåìå äà õðàíÿò Øàðî – äÿäîâîòî êó÷å. Äíåñ îáà÷å äÿäî å îòèøúë äî ëîçÿòà è å âçåë Øàðî ñúñ ñåáå ñè. Òàêà ÷å íÿìà îïàñíîñò äà íè ïîïðå÷àò.

Ïàïè ìå áóòâà íà äúíåðà, äåòî åñåíåñ òàòêî öåïè äúðâàòà, ïðåäè äà ãè íàðåäè ïîä ñàéâàíòà, ìÿòà íà âðàòà ìè êúðïàòà, õâàùà ìåæäó ïðúñòèòå ñè ñíîï÷å êîñà è êëúö - êè÷óð ïîäèð êè÷óð... È òîêó ñè ìúðìîðè, ïîäðàæàâàéêè íàâÿðíî íà íÿêîãî, êîãîòî å ÷óë â ñàëîíà: ”Åòî òóê òðÿáâà îùå ìàëêî...Òóê ùå âçåìåì ïî-íèñêî... Ñåãà òóê... Òàêà... Ãîòîâî... ×åñòèòî!”.

Ïîòúðêâàì ñ ðúêà ãîëèÿ ñè âðàò è ìå îáçåìà íÿêàêâî íåÿñíî áåçïîêîéñòâî. Àìà âñå ïàê áðàòîâ÷åäúò å âèæäàë êàêâî ïðàâè èñòèíñêè ìîäåí ôðèçüîð, à ìåí äîñåãà ìå å ïîäñòðèãâàëà ñàìî ñúñåäêàòà, ëåëÿ Çîðêà. Êàêâî ѝ ðàçáèðà íà íåÿ ãëàâàòà îò ôðèçüîðñòâî.

Ïîñëå Ïàïè ñÿäà íà ñòàðèÿ äúíåð. À àç âçåìàì íîæèöàòà è çàïî÷âàì. Íåãîâàòà êîñà å êúñà è ìè å òðóäíî äà ÿ çàõâàíà ìåæäó ïðúñòèòå ñè. Çàòîâà îïèðàì íîæèöàòà î ãëàâàòà ìó è ðåæà, êîëêîòî óñïåÿ. Ïîëó÷àâàò ñå øèðîêè èâè÷êè â ñðåäàòà, ïîñëå íàä óøèòå... Âèå äà íå ñè ìèñëèòå, ÷å òàÿ ïðè÷åñêà íà ïúòå÷êè ñà èçìèñëèëè äíåøíèòå òèéíåéäæúðè. Êàê ëè ïúê íå! ×å àç ÿ íàïðàâèõ îùå â îíîâà äàëå÷íî âðåìå íà íàøåòî äåòñòâî, êîãàòî ñ áðàòîâ÷åä ìè ñè èãðàåõìå íà ôðèçüîð. Íî íàëè âñè÷êî íîâî âñúùíîñò å äîáðå çàáðàâåíî ñòàðî...

Îãëåæäàì êëèåíòà ñè îò âñè÷êè ñòðàíè, ïîòúðêâàì ðúöå è ñúñ çàäîâîëñòâî êàçâàì: “Ãîòîâ ñè! ×åñòèòî!”.

 òîâà âðåìå â ïðåäíèÿ äâîð ñå ÷óâà äÿäîâèÿò ãëàñ – äîøúë ñè å. Äîâîëíè îò íîâèÿ ñè âúíøåí âèä, äâàìàòà õóêâàìå íàòàòúê.

Å, âèå ìîæåòå äà ñè ïðåäñòàâèòå ðåàêöèÿòà íà âúçðàñòíèòå, êàòî íè âèæäàò. Ìàìà õëúöâà, ëåëÿ ñå ðàçâèêâà... Îñòàíàëîòî ãî îñòàâÿì íà âúîáðàæåíèåòî âè...

Íàêàçàõà íè. Åäíà ñåäìèöà íèêàêâî ìúðäàíå âúí îò ïðàãà, íèêàêâî òè÷àíå äî ñúñåäèòå, íèêàêâî êàòåðåíå ïî äúðâåòàòà. Õîäåíå äî Êüîøêüîâåòå èëè ïîíå äî ïàðêà, êîéòî å ñàìî ïðåç åäíà óëèöà îò íàñ - äóìà äà íå ñòàâà!

Ñëåä ñëó÷êàòà ìàìà öÿë ìåñåö çàáðàæäàøå îñòðèãàíàòà ìè ãëàâà, à Ïëàìåí õîäåøå ñ íàõëóïåí êàñêåò. Äàæå íà äâîðà. Äà íå ñå âèæäà ïðè÷åñêàòà ìó íóëà íîìåð. Ñàìî âåäíúæ äÿäî íè ñúæàëè, íàðóøè òàéíî ðîäèòåëñêàòà çàïîâåä è íè çàâåäå â ïàðêà, çà äà íè ñíèìà çà óòåøåíèå ïðè íåãîâ ïðèÿòåë, ôîòîãðàô.

Ïîíÿêîãà, êîãàòî ìè å îñîáåíî òåæêî, îòâàðÿì àëáóìà è ãëåäàì òàçè ñíèìêà – ìàëêîòî ìîìè÷å ñúñ çàáðàäêà íà ãëàâàòà, ñ òúíêà ðîêëÿ è ñ íàáðàíè ÷îðàïè ñ äóïêà, êîåòî ñåäè â ñêóòà íà âúçðàñòåí äîñòîëåïåí ìúæ,ìàëêîòî ìîì÷å ñ êàñêåò÷å è êúñè ïàíòàëîíêè, êîåòî ãëåäà íàìðúùåíî è ñúðäèòî...

Âçèðàì ñå â äâåòå äåòñêè ëèöà. È õåì ìè å ñìåøíî, ïðèïîìíÿéêè ñè âñè÷êè äðåáíè è íå òîëêîâà äðåáíè áåëè, êîèòî ñìå ïðàâèëè, õåì ìè å òúæíî. Åõ, àêî ìîæåøå çà ìèã, ñàìî ìèã, äà ñå âúðíà â ñâåòà íà äåòñòâîòî è äà îòäúõíà îò íàïðåãíàòîòî åæåäíåâèå. Íî, êàêòî ñå ïååøå â åäíà õóáàâà ïåñåí, “òóäà äîðîãè íåò”.

Äåòñòâî
Êóäà óõîäèò äåòñòâî


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 13.09.2012 @ 12:58:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   mamasha

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 19:54:00 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åõ..." | Âõîä | 9 êîìåíòàðà (20 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åõ...
îò mariniki íà 13.09.2012 @ 13:59:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
åõ... àêî ìîæåøå ñàìî...
è çà ìèã äà ñå âúðíà òàì...
ïî òèõèÿ äâîð äà ïîòè÷àì
è â ðúöåòå òîïëè íà ìàìà
ïàê äà çàñïÿ óìîðåíà ...

íàòúæè è ìåí, ìèëà Þëèàíà...
ïðåãðúùàì òå..


Re: Åõ...
îò mamasha íà 14.09.2012 @ 21:09:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàçè òúãà ïî äîìà, ïî òîïëèòå ðúöå íà ìàìà âèíàãè ùå ÿ íîñèì â ñåáå ñè, âèíàãè ùå ÿ ÷óâñòâàìå.

Íî, ÷åñòíî êàçàíî, àç èñêàõ ïî-ñêîðî äà âè ðàçñìåÿ ñ ëóäîðèèòå íà äâå õëàïåòà.
Ñúæàëÿâàì, ÷å êúñíî ñå ñåòèõ, ÷å ìîæå äà ñå íàïðàâè åëåêòðîííî êîïèå íà ñíèìêàòà è äà ñå êà÷è òóê. Òîãàâà ìîæå áè ùåøå äà îñòàâÿ ïî-âåñåëî íàñòðîåíèå òîçè ìè ðàçêàç.

Õóáàâà âå÷åð, Ìàãè!

]


Re: Åõ...
îò zebaitel íà 13.09.2012 @ 18:32:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äåòñòâîòî, äåòñòâîòî, íàé-õóáàâîòî, âúëøåáíî öàðñòâî, êúäåòî âñè÷êî å ïîçâîëåíî, ñúùåâðåìåííî, íàé-ïðèâëåêàòåëíîòî - çàáðàíåíî è êúäåòî ìîæåì äà ñå âðúùàìå ñàìî â ñúíèùàòà ñè!!! Òàêèâà ñïîìåíè òå ñãðÿâàò è ñÿêàø òå ïðàâÿò ïî-äîáúð! Ïîçäðàâè, Þëå!


Re: Åõ...
îò mamasha íà 14.09.2012 @ 21:11:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Æèâå! Äàíî íå çàáðàâÿ äà òè äîíåñà ñíèìêàòà, êîãàòî ñå ñúáåðåì íà êàôå! ×å äà ñå ïîñìååì íà ëóäîðèèòå íà äâåòå õëàïåòà!

:))))))))))))

]


Re: Åõ...
îò Vesan (proarh92@abv.bg) íà 13.09.2012 @ 21:14:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõ, Þëè... åäíà íèùî è íèêàêâà ñëó÷êà, ñúâñåì îáèêíîâåí èçêàç, à àêî çíàåø êàêâî ðàçáóíè ó ìåí!
Áëàãîäàðÿ òè!


Re: Åõ...
îò mamasha íà 14.09.2012 @ 21:14:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåäïîëàãàì, Âåñàíå, ïðåäïîëàãàì. Òà íàëè ñúùèòå ÷óâñòâà ñå ñúáóæäàò è ó ìåí.
È àç òè áëàãîäàðÿ çà ìèëèÿ êîìåíòàð!

Õóáàâà âå÷åð, Âåñàíå!

]


Re: Åõ...
îò sofia_air íà 14.09.2012 @ 03:34:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, è àç ñè èìàì âðúñòíèê áðàòîâ÷åä - òî÷íî 6 ìåñåöà íè å ðàçëèêàòà. Ñàìî ÷å, àç áÿõ êàêàòà. Ïîäóåíñêèÿò íè äâîð áåøå äîñòà ãîëÿì è êðèåøå êàêâè ëè íå çàãàäú÷íè ìåñòåíöà. È íàëè ñúì ñè äóøêî-äîáðîäóøêî, íåóñåòíî ìå âúâëè÷àøå â áåëèòå ñè è ïîñëå ñå îïðàâäàâàøå ñ ìåí:) Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç, êîéòî ìå çàâúðíà â ñëúí÷åâèòå ìèãîâå îò äåòñòâîòî. Ïîçäðàâëåíèÿ çà ìàéñòîðñòâîòî, Þë÷å!


Re: Åõ...
îò mamasha íà 14.09.2012 @ 21:19:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàëåãíàëî ìå å íÿêàêâî ìèíîðíî íàñòðîåíèå è âñå ìå âðúùà íàçàä âúâ âðåìåòî, íàçàä ïîä Èë÷îâ áàèð, èç ñòðúìíèòå óëèêè è óõàåùèòå íà ëèïè áóëåâàðäè íà ðîäíèÿ ãðàä.

Áëàãîäàðÿ çà ñïîäåëÿíåòî, Ëþñè! Ðàäâàì ñå, ÷å îòíîâî ñè äî ìåí è òóê!

Õóáàâè äà ñà äíèòå ïðåä òåá!

ÏÏ: È ÷àêàì äà ñå ïîõâàëèø, êîãàòî ìó äîéäå âðåìåòî. :))))))))))))))

]


Re: Åõ...
îò sofia_air íà 18.09.2012 @ 06:04:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàñòðîåíèå çà ÷óäåñíè òâîðáè òå å íàëåãíàëî.
Õóáàâè äíè è ïðåä òåá, Þëå!
Äà, íåïðåìåííî ùå òè ñúîáùÿ íîâèíàòà... :)

]


Re: Åõ...
îò Narwal íà 17.09.2012 @ 19:48:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõ.....Äà ìîæåøå îùå âåäíúæ äà ñå ïðåæèâåå:)) Ïîçäðàâëåíèÿ, Þëå! Àìè äà ñè ãî ïðåæèâååì, à?!:))


Re: Åõ...
îò mamasha íà 19.09.2012 @ 00:52:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îé, íå òå ãîäû, Êàïèòàí, óæå, íå òå ãîäû!

:))))))))))))))))

Áëàãîäàðÿ, ÷å íàìèíà â äåòñêèÿ ìè ñïîìåí, Æîðî! Ïúê àêî ìè å íàñòðîåíèå, ùå âè ðàçêàæà îùå íÿêîÿ îò ëóäîðèèòå ñè. Íå áÿõ îò êðîòêèòå, çíàåø ëè :))))))

]


Re: Åõ...
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 17.09.2012 @ 20:37:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íÿìà ïî-ñëàäêî íåùî îò äåòñêèÿ ñïîìåí :)))...
Ñúðäå÷íè ïîçäðàâè:)))


Re: Åõ...
îò mamasha íà 19.09.2012 @ 00:48:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Êàòþøêî! Àêî çíàåø êàêâè ïîðàçíèöè áÿõìå! Àêî ñå ïîëó÷è, ñëåäâàùèÿ ïúò ùå âè ðàçêàæà êàê íàìðàçèõ ïðÿñíîòî ìëÿêî. Èëè ïúê êàê îòêàçàõ ìàìà äà ìå âîäè íà äåòñêà ãðàäèíà

:)))))))))))))))




]


Re: Åõ...
îò boliarkabg íà 18.09.2012 @ 17:35:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
:) äúùåðÿ ìè è ñèíúò íà ñåñòðà ìè èìàò ðàçëèêà 1 ìåñåö. Ïåòãîäèøíè ãè îñòàâèõìå äâàìàòà çàäåíî ïðè ìàéêà. Òÿ èìàøå áîëíî ñúðöå, íî ñå ñúãëàñè. Îñòàâèëà ãè äà ñïÿò íà îáÿä, à òÿ íåùî ïðàâè â ïðåäíîòî äâîð÷å. Òå ñòàâàò, èçìúêâàò ñå ïðåç îñòúêëåíèÿ ïðîõîä ìåæäó êúùèòå è â çàäíèÿ äâîð. Ëþáèìîòî èì çàíèìàíèå áåøå äà ãîíÿò êîêîøêèòå. Êîãàòî áàáà èì ðàçëþòåíà ïðèñòèãà, ïëåìåííèêúò ìè ñå êà÷âà ÷àê íà ñåíîâàëà çà îùå ïî-ãîëÿì óæàñ íà ìàéêà ìè. Ñëåä òîçè ñëó÷àé ìàéêà íè çàáðàíè äà ãè âîäèì çàåäíî íà ñåëî.
Ìèëè âðåìåíà, ïîçäðàâè!


Re: Åõ...
îò mamasha íà 19.09.2012 @ 00:43:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õå, çàáðàíèëà, çíà÷è? Å, íèùî - âàæíîòî å äåöàòà äà ìîãàò ñëåä ãîäèíè äà êàçâàò "À ïîìíèø ëè êàòî ãîíåõìå íà áàáà êîêîøêèòå?" :))))))))))

Áëàãîäàðÿ, ÷å ñå îòáè è ñïîäåëè, Áîëÿð÷å!

]


Re: Åõ...
îò misanthrope íà 29.10.2012 @ 19:12:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìèíàâàéêè ïî äóìè÷êèòå òè, ñå âúðíàõ â íàé-ìèëèòå ñè äåòñêè ñïîìåíè! Åõ...


Re: Åõ...
îò mamasha íà 30.10.2012 @ 15:59:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèæäàì, âèæäàì - òàêà ñè ñå çàõëàñíàë, òà ÷àê ñè ñè ïîñòíàë êîìåíòàðà äâà ïúòè.
:))))))))))))))))))))

Áëàãîäàðÿ, ÷å ñå îòáè äà ïðî÷åòåø, Àñåíå! È çà ìèëèòå äóìè - áëàãîäàðÿ!

Õóáàâà âå÷åð!

]


Re: Åõ...
îò misanthrope íà 29.10.2012 @ 19:12:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìèíàâàéêè ïî äóìè÷êèòå òè, ñå âúðíàõ â íàé-ìèëèòå ñè äåòñêè ñïîìåíè! Åõ...


Re: Åõ...
îò mamasha íà 30.10.2012 @ 15:59:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))))))))))))))))))))

]