Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 2
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГняв
раздел: Произведения за деца
автор: fadul

Днес Царството на мръсните пръсти имаше национален празник – 20 години, откакто пресъхна и последното езеро. Еуфорията беше обзела всички – от кутрета до палци. Празнуваха дори средните пръсти, иначе известни с трудния си, затворен характер, както и безименните, които по принцип никой не забелязваше, освен в дни като този.
Тържеството започна с възстановка на историческите събития на окончателното Освобождение от всякакви водоизточници. След това тръгна литийно шествие с Великата помпата и Сакралния маркуч, благодарение на които успяха да прехвърлят и последната капка вода в съседното Кралство на сплъстената коса. Още тогава от Кралството прекъснаха всякакви отношения с вероломните си съседи, и моментално изтеглиха посланика си за перчема. В Царството на мръсните пръсти обаче въобще не се впечатлиха от хода на крал Лимба втори, тъй като без друго смятаха сплъстените за скрити чистофайници: неведнъж на границата бяха залавяли сплъстени, които носеха със себе си шишета, ПЪЛНИ С ВОДА!! Обясненията им, че им трябвала за ондулация, бяха смехотворни, и те самите съзнаваха това.
Шествието спря насред полето, което едно време беше дъно на последното езеро. Благодарствената молитва литна като хвърлен камък към небето, достигна покоите на Великия пресушител, и се върна, оплодена с благословията Му! Народът ликуваше. Патриарх Папилар целуна машинните мощи, след него това направи и цар Фаланг. Златният пръстен светеше на главата му, отразил цялото слънце на света. До вечерта всеки един от поданиците беше целунал Помпата, и беше оставил листче с най - съкровеното си желание в резервоара й.
Изведнъж се чу далечен гръм. Всички се спогледаха, след това обърнаха нокти към небето, и видяха група черни облаци бързо да доближават. В Земята като една човешка длан първо настъпи объркване, което прерасна в истински ужас при първите капки. Нямаше къде да се скрият, колкото и бързо да тичат…
На сутринта полето беше пълно с измити пръсти. Ято гарвани се рееха отгоре и се готвеха за пиршество. Малкото оцелели с кал под ноктите се мъчеха да ги разгонят, но напразно. От купчината тела се изправи един показалец, чието мастилено петно дъждът не бе успял да отмие:
- Покайте се, грешници! Трябваше да послушате звигоите и да опазим и душите си мръсни, за да не ни стигне головодния гняв! Вместо това предпочетохте да им се подигравате и да ги сочите като прокажени.
- Не ги ли сочеше и ти, показалецо, че си тръгнал да ни поучаваш?! – с последни сили попита един среден.
- Сочих ги, но знаех, че това петно, което навремето ми лепнаха, ще ме пази. Затова не се страхувах да бъда като вас.
Гарваните се спускаха все по – ниско. Средният пръст се издигна за последен път към небето, но маникюра бързо му изтичаше. Той падна на земята, а там горе Великият пресушител гузно отпи от чашата с вода.


Публикувано от alfa_c на 12.09.2012 @ 15:09:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Произведения за деца

» Материали от
   fadul

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:48:42 часа

добави твой текст
"Гняв" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.