Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 855
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 856

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËîøà æåíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: toma_verni

Ñåäíàëè ñìå íàäâå÷åð ñ Âàí÷åòî íà âåðàíäàòà çàä êúùàòà è îõëàæäàìå ñòðàñòèòå îò èçìèíàëèÿ äåí ïîðåäåí ñ ëåäåíà ðàêèéêà è ñàëàòêà.
Ïîòÿò ñå ÷àøêèòå â æåãàòà ïîâå÷å è îò íàñ, íî íàâúí ïîíå áðèçúò ðàçäâèæâà ëÿíà è ïàëìàòà. Íå íè ñå äðåìå ïðåä òåëåâèçîðà â õîëà. Îòäàâíà ñìå ñå îòêàçàëè äà èì ñëóøàìå è ãëåäàìå íàäëúãâàíèÿòà íà íîâèíàðè, ïîëèòèêàíè è ðåêëàìîäàòåëè ïî ìåäèèòå.
Ïî íÿêîå âðåìå òÿ ñå íàäèãà îò ñòîëà, õëúòâà çàáúðçàíî êúì êóõíÿòà è ñëåä ìàëêî îò ïîêðèâà ñå ÷óâà áðúì÷åíåòî íà ïîìïàòà çà äåïîçèòà. Òóê å òàêà – ïðåç ëÿòîòî ïèòåéíàòà âîäà íàìàëÿâà è ïî÷òè âñÿêà êúùà ñè èìà ãîëÿì ïëàñòìàñîâ èëè ìåòàëåí âàðåë, áåëååù êàòî âúðçàí áàëîí íà âúðõà ù. Âðúùà ñå ñ ëåãåíà. Òîâà ñè å ðåäîâíàòà ù ïðîöåäóðà çà ðåëàêñ íàïîñëåäúê. Òîïâà êðàêà â ñòóäåíàòà âîäà ñ ðàçòâîðåíà ìîðñêà ñîë, îòïóñêà ñå íà ñòîëà è çàòâàðÿ î÷è. Çàãëåäàí â èçâèâêàòà íà âðàòà ù, òî÷íî òàì – êúäåòî ìàëêàòà òðåïåðóøêà ëîâè ñëúí÷åâè çàé÷åòà è ãè ðàçïðúñâà ïî çàãîðÿëàòà ïàçâà èëè ãè ñïëèòà â ðóñîëÿâàòà êúäðèöà, èçïëúçíàëà ñå íåáðåæíî íÿêàê è íåïîñëóøíî îò ùèïêàòà íà êîêà, ñå ñòðÿñêàì ëåêî ÷àê îò ïðîèçíåñåíîòî òîêó äî ðàìîòî ìè „Çäðàñòè, áàò Ïåøî!”
Êàñòðî-òî, êîéòî ñè å ãîëîáðàäêî è ñå êàçâà Èâî, íî âñå ñòÿãà êóôàðè çà Êóáà, òà ñè ëåïíà ñàì ïðÿêîðà, ñ îòðàáîòåí æåñò ïðèäúðïâà ñòîëà ïî-áëèçî äî ìàñè÷êàòà, ÷óêâàìå ÷àøêè, íàáîæäà ïàð÷å äîìàò è ïðåãëúùàéêè îùå ïîäõâàùà:
- Ëîøà æåíà, ëîøà ðàáîòà, åé! Äà íå òè âëèçà â êúùàòà òàêîâà ÷óäî! Òè íàëè ñå èìàø ñ Âàíêàòà? Çà íåãîâàòà Ðàéíà ìè å äóìàòà. Ãëåäàø ÿ – ñëàáè÷êà, êëüîùàâà ÷àê è òèõà òàêàâà, íèòî äà âèêíå, íèòî íà ãëàñ äà ñå ðàçñìåå, à òî… Õè÷ âå÷å íå ìó ñå äèâÿ íà Âàíêî, ÷å êðúøêà îò âðåìå íà âðåìå. Ìàíè, ìàíè!
Âàí÷åòî ìå ïîãëåæäà ìíîãîçíà÷èòåëíî, à àç ñå ïðàâÿ, ÷å êèìàì çàðàäè âäèãíàòàòà â ðúêàòà ù íàïèòêà…

Ïðåäíàòà âå÷åð äîéäå Âàíêàòà. Òàêà, áåç ïîâîä, äà ñå âèäèì. Ïîçàáðàâèëè ìó áÿõìå ôèçèîíîìèÿòà. Ïðåäè ïîíå âåäíúæ ñåäìè÷íî ñå ñúáèðàõìå, à ìåñåö âå÷å ñå áåøå èçïàðèë ñÿêàø è òîé ïîä æåæêîòî ñëúíöå íà Ðîäîñ. Íå ñìå êîé çíàå êîëêî íàøåíöè ïî òèÿ øèðèíè, òà ñå íàãëåæäàìå åäèí äðóã. Äðóãî å.
Å, óäàðèõìå ïî åäíî, êàêòî ñè ìó å ðåäà è…
- Ìàéñòîðå, àç… òàêîâà. Àêî ìîæå Âàí÷åòî åäíî ðàìî äà óäàðè, à!?
Ìîÿòà ïðåç òîâà âðåìå, ïðèíàñÿéêè äâå-òðè êðàñòàâè÷êè â êóïàòà, ÷óëà-íåäî÷óëà, ïîäåìà:
- Êàæè, áå Âàíêî! Ñòèãà äà ìîãà, ùî äà íå ïîìîãíà?
- Àáå, ìàëêî äåëèêàòíî ñòàíà ïîëîæåíèåòî, àìà… Òúé ñå ñëó÷è. Òàêîâàà… Çàïîçíàõ ñå òóêà ñ åäíà íàøåíêà. Íîâà. Çà ñåçîíà äîøëà. Õóáàâêà òàêàâà, çàñóêàíà… îáà÷å, âçå äà ìè çâúíè ïðåç ÷àñ-äâà ïî òåëåôîíà, ïúê Ðàéíåòî…
- Êàê ìîæà?! Èäèîò! Ïðîñòàê! Ùî íå ãè ìèñëèòå òèÿ ðàáîòè ïðåäè äà õóêíåòå íàïðåä ñ îíèÿ ñè ðàáîòè íàíÿêúäå?! Íå òå ëè å ñðàì? Äà òå ãëåäà è òåáå, è äåòåòî, äà òè÷à îò ðàáîòà ïî êúùèòå íà òèÿ ìðúñíè, äåáåëè ãúðêèíè äà ñå òðåïå. À òè…
Áúëâà Âàí÷åòî îãúí è æóïåë âðúç ïðèâåäåíàòà íèçêî ãëàâà, à Âàíêàòà ïðåãëúùà, ïðåãëúùà…
- Íåäåé, áå Âàí÷å! Ñëó÷âà ñå. Àç íàëè çàòîâà ñúì äîøúë. Íå ùà äà ñè ðàçâàëÿì ñåìåéñòâîòî. È íà íåÿ òàêà êàçàõ, àìà âçå, ÷å ñå âëþáè. Êàêâî äà íàïðàâÿ? À? Âèæ ñåãà! Ùå òè äàì íîìåðà ù, äà çâúííåø. Êàæè ù òàì, ÷å ñè æåíà ìè, äà ñïðå äà çâúíè. Ìåí ìè å æàë íÿêàê. Äîáðî å ìîìè÷åòî, àìà õëúòíà…
È òúêìî ïàê äà èçâèñè ãëàñ ìîÿòà, òåëåôîíà íà Âàíêàòà „çúíí-çúíí”…
- Òÿ å. Êàê äà ù âäèãíà ñåãà? Àêî âäèãíà, ùå ìè ãè çàãóêà åäíè… Àêî íå âäèãíà, ïàê ùå èìà äà çâúíè. Ñíîùè ïîäèð åäèíàéñåò ñå îáàæäà, à àç òè÷àõ îò ñïàëíÿòà äî íàâúí, äà íå ñúáóäÿ Ðàéíåòî…
Ïîçâúíÿ, ïîçâúíÿ ìîáèëêàòà ìó, è äîêàòî ñå ïðåïèðàõà ñ æåíàòà, ìëúêíà.
È íèå òàêà.
Òèøèíà è æåãà íàîêîëî.
Ãëåäàõ ãè, ãëåäàõ… çíàåì ñå âå÷å äåñåòèíà ãîäèíè ñ Âàíêî. À ñ æåíàòà – äâîéíî è îòãîðå. Êðúøêàíåòî è õîéêàíåòî ïî ÷óæäî ñìå ãî îòïèñàëè ñ íåÿ îùå îò ïðåäè äà ñå âçåìåì.
È ïîäõâàùàì:
- Âàí÷å, ñòàíàëîòî – ñòàíàëî. Íÿìà äà ãî âúðíåì. Ïúê Ðàéíåòî òè å äðóæêà.
- Òî÷íî çàòîâà ìå å ÿä!
Òúí-òúí-òúí, ïîäêàðâà òèðàäàòà íàíîâî…
- Äîáðå äå! Ïî-õóáàâî ëè ùå å äà ðàçáåðå?...

Ñëåä íÿìà ïåòíàéñåò ìèíóòè, äîêàòî ñå ÷îïëèì è âúðòèì-ñó÷åì óãîâîðêè, òåëåôîíúò çàïÿâà „„çúíí-çúíí”. Âàí÷åòî ñå ïðåñÿãà, ïîãëåæäà äèñïëåÿ è…

- Καλησπέρα!*
Ìúë÷èì ñ Âàíêàòà è ñëóõòèì âñðåä ïàóçàòà, à ãúðäèòå ù ïî÷âàò äà ñå íàäèãàò ù ñïàäàò ó÷åñòåíî.
- Â áàíÿòà å â ìîìåíòà. Íåùî ñïåøíî ëè å? Àêî å ñïåøíî, ùå ìó ïðåäàì.
È ïàê ïàóçà.
- Àç ñúì ñúïðóãàòà ìó. Íÿìà ïðîáëåì.
Óæ ñè ÿ ïîçíàâàì, íî òî÷íî ñ òàêúâ òèõè÷úê óæ, âåæëèâ òàêúâ, à â ñúùîòî âðåìå ñúñêàù òîí ìàé íå áÿõ ÿ ÷óâàë äà ãîâîðè äîñåãà:
- Ìíîãî Âè ìîëÿ, óâàæàåìà, äà íå ñå îáðúùàòå êúì ìåí íà „òè”! Íå Âè ïîçíàâàì, äà. Íî íå ñè è ìèñëåòå, ÷å ãîðÿ îò æåëàíèå äà ñå çàïîçíàâàì ñ Âàøàòà îñîáà! À ïðàâîòî äà âäèãàì ÷óæäè òåëåôîíè ìè å ïðèâèëåãèÿ, ïðèçíàòà ïî ñèëàòà íà äîãîâîðà, ñïîðåä êîéòî ñúì è ïëàòåö íà ñúîòâåòíèòå ñìåòêè.

Êàñòðî-òî ñå íàäèãà îò ìàñàòà è îðèåíòèðàéêè ñå êúì ïîðòè÷êàòà, ïðîäúëæàâà äà ðåäè ñúæàëèòåëíè åïèòåòè, êàñàåùè òó õóáàâêàòà ìó îò÷àÿíî è íåâúçìîæíî âëþáåíà êîëåæêà, òó Âàíêàòà ñ ïðîêëåòàòà ìó æåíà, à àç…
Àç ñè ìèñëÿ „Õóáàâ ÷îâåê ìè å æåíàòà. Ìíîãî õóáàâ!”
È íà Âàíêî õóáàâî ãî ðåêíà îíîâà „Ïúðâî è ïîñëåäíî òè áåøå, äà çíàåø!”

____________________________________________

- Καλησπέρα!* - Äîáúð âå÷åð!



Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 12.07.2012 @ 12:58:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   toma_verni

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 01:29:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëîøà æåíà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëîøà æåíà
îò feia íà 12.07.2012 @ 13:54:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâ çà íåùàòà îò æèâîòà! :)


Re: Ëîøà æåíà
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 12.07.2012 @ 14:04:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òðîåâ, òè ëè ñè áå?