Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 706
ХуЛитери: 3
Всичко: 709

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПисмо за изгаряне до моя приятел
раздел: Други ...
автор: krasavitsa

Пиша ти това писмо, приятелю, а всъщност ми се иска да вземе да се загуби по пътя и изобщо да не стигне до теб, толкова ме е срам. Историята, която ще ти разкажа, може и да те разсмее, след време може и аз да се смея, но засега все още никак не ми е до смях.

Миналата нощ сънувах, че съм Елизабет Първа английска и съм ужасно влюбена, но не мога да си позволя да се занимавам с някакви си любови, защото трябва да водя войни и да управлявам държавата. На сутринта пък една сврака отпъна лъскавите ми прашки от въжето на балкона, където най-непредпазливо ги бях проснала, без да ги защипя. Кой я знае накъде ги замъкна. Предзнаменования, подобни на онези, предсказали раждането на Александър Велики и други подобни исторически герои. Но кой да им обърне внимание, не се смятам за толкова значима, че боговете да ми изпращат предзнаменования.
Иначе, в общи линии, вървях необезпокоявана по житейския си път, когато най-неочаквано се натъкнах на един мъж. Но по-вярно би било да кажа, че бях седнала на житейския си път, защото когато му се натъкнах, седях на теферич на чаша бира, задълбочена в книгата на тибетеца Пьотонба „Спорът между чая и бирата“, вследствие на което умът ми от обичайния трион се беше превърнал в райска градина с бели лотоси. И както значи си седях задълбочено и почти усещах благоуханието на белите лотоси, пристига един с чаша чай в ръка и ме пита свободен ли е другият стол. Ми свободен е, то се вижда. Говореше малко носово, явно беше настинал, макар че този юни в София прилича на август в Йокнапатофа.
- Мога ли да полюбопитствам коя книга четете? – гласът му беше дрезгав, но подчертано изискан. Имаше големи жабешки очи и склонност към напълняване, а цигарите му в смачканата кутия бяха на привършване.
Как да не се разсмееш, докато отговаряш - и чаят, и бирата са на масата в момента. Като чу и видя заглавието на книгата и той се разсмя - и разговорът ни потръгна. В шеги и закачки в продължение на цял час се опознавахме най-енергично, но така и не успяхме да стигнем до спор. Обменихме стотици хиляди бита информация за света и един за друг и се оказа, че по всички въпроси проявяваме учудващо единодушие. Споделените ми с него литературни вкусове получиха безрезервно одобрение и подкрепа. Покрай разговора за литературата - която ми е слабост, както знаеш, а се оказа и негова, той сподели, че жена му изобщо не го разбирала, излязла абсолютна еснафка. Но го напуснала явно най-вече защото бил беден. Давал й право, тъй като наистина никъде не можел да се задържи на работа, отвсякъде го гонели. Бил много отнесен, защото... пишел. А след въпросителния ми поглед попремига, сведе поглед и отговори скромно: поезия.
Имал си и един литературен кръг в интернет, спомена небрежно и съвсем мимоходом колегиалната си кореспонденция с един известен поет. Вярно, че виртуалното време, в което бил прокълнат да живее, не му осигурявало собственоръчен автограф от поета, също така било вярно и че кореспонденцията между двамата била предизвикана от неговата възхвала и гласяла само едно „благодаря“, както било вярно и че не той единствен възхвалявал и бивал поблагодарен – но все пак това е лично към него и може да се види от всички в интернет! Никаква завист към известните нямаше в този човек, само благородна почит! Такава очарователна скромност не можеше да означава нищо друго, освен едно – талант!
Кое женско сърце няма да трепне пред един беден поет, приятелю? Бедният поет може да притежава всяка жена заедно с всичките й имоти и банковата й сметка отгоре. Ако беше богат, едва ли щеше да има толкова шансове. Какви са тези класически глупости за спасител в ръжта?
На масата ми трептеше едно малко зелено листенце, принадлежащо на родната ни поетична лозница, под чиято сянка не един обикновен читател намира подслон и утеха и спасителката в мен тутакси превърна всичките му явни дефекти в скрити достоинства. Усетих как отвътре ми напъпват всякакви страстни желания. Започнах да си го представям изкъпан, избръснат и в костюм на Армани. Та този човек си имаше вземане-даване най-малко с една, най-вероятно и с повече музи, а дрехите правят хората... Бил чорлав? Ще го подстрижа и ще го среша... ако има нужда, и чорапите му ще закърпя.... няма да му купя нови, за да не го унижавам. Сигурно и домът му отдавна не е виждал женска ръка. Ще почистя, колко му е... той само да твори... ще му създам всички условия, няма да се щадя. Ще сбъдна всичките му мечти - без никакви ангажименти, разбира се. Ще му издам творбите. Това няма да го промени ни най-малко, защото поетът е роден страдалец, той страда от всичко, дори от онези неща, на които всички останали се радват. Ще вървя до него през стъгдите на живота, а той, опрян на крехкото ми, но топло рамо, ще въздигне българската поезия до неподозирани висоти.
И никога няма да се оправдавам, че в момента ме боляла главата...

Пълното ни разбирателство се беше превърнало в пълно доверие. Затова никак не се поколебах и веднага приех поканата му да пия още една бира у тях. Живееше в съседния блок, а не взел пари за цигари, защото имал цял мастербокс вкъщи.
Поогледах се, когато влязохме – преувеличаваше бедността си, но беше естествено на фона на свръхбогатата му душа самостоятелният и съвсем нелошо обзаведен двустаен апартамент да му изглежда убого.
Намирах се в една от тайните поетични лаборатории, разпръснати из страната! Навсякъде из стаята имаше листчета и моливчета, готови във всеки момент да запазят за поколенията красотата на поетическото му слово. Не беше предполагал, че ще се върне с гостенка, бързо захлопна и напъха между другите книги римния речник, който стоеше до лист с написани четири рими, очакващи редовете пред тях да бъдат запълнени. Е, хайде сега, разбирам аз...
Обменихме по още някоя и друга мисъл на чаша бира, колкото да поприкрием истинските си помисли, които неумолимо ни приближаваха един към друг едновременно с доближаването на нивото на бирата към дъното на чашите...
Как само душевното единение человека грешнаго към телесно слияние подтиква и насърчава, приятелю! И така го подмамва, че духовното от телесното да започне да не различава! Неслучайно Пьотонба казва, че след три чаши бира човек забравял всичките си морални принципи и клетви и заприличвал на маймуна. Вярно е, щом започваш да не забелязваш, че прегръщаш някого не само с ръце, но и с крака!
Дървото на желанията му беше забележимо дори от висшата обител, а суматохата на замаяното полягване на първото удобно място и разсъбличането едва ли ти е непозната, за да я описвам... обаче веднага след осъществяването на пенетрацията възторгът му осезаемо спадна, размерите му скоропостижно поеха посоката на есенни дни към зимно слънцестоене, а моите очаквания да получа ако не просветление, то поне посвещение, се разбягаха като диви тигри във всички посоки. Изведнъж той скочи трескаво, нахлузи панталона си на голо и седна на най-близкия стол с втренчен в тавана поглед. Боже, точно в този момент ли нежната му душа щеше да вземе отношение по току що изживените страсти и неволи на любовта? Придърпах полекичка някакъв чаршаф върху себе си и не смеех да гъкна.
Поседя малко така, драсна нещо върху най-близкия лист и излезе от стаята, а аз изхвърчах като тапа от леглото и тъй, както си бях гола, прочетох:

О, красавице неземна,
освети ми пътя земен!
О, красавице любима,
за сърцето ти лек имам!

... едва не изревах на глас като ранена в сърцето пантера, както е казал поетът... каква красавица съм ти аз, бе!! За какво загубих няколко часа в усилия да ти покажа колко съм начетена и образована! Колегата на Омир не си представяше поезия без О! Беше ме въздигнал в красавица, за да повиши цената на победата си, нали все пак ме вкара в леглото си... А в това време Елизабет Първа английска злорадо надничаше иззад рамото ми и заплашваше, че ще ме превърне в Екатерина Втора руска.
Бавно, но уверено започнах да се обличам.
В това време той се върна с шише бира в ръка. Седна пак в отработената поза и пак заби поглед нагоре. За мен бира нямаше. Ясно, че и мен ме нямаше.
Със сакралния поетски обред да гледа към небето все едно ми казваше - жено, нима очакваш една тъй възвишена душа като моята да бъхти в градината ти като най-обикновен селянин? Аз съм по тънките, по ефирните неща...
Наистина беше прекалено тънко и ефирно, за да постигна просветление. На ти лотосова градина! Почувствах се като градина, изрината от свинска зурла!
След като се убедих, че е решил до края на живота си да не ме забелязва, побързах да се изхлузя яко мокра връв през вратата, без да кажа довиждане. Той и това не забеляза.
Прибрах се у дома и дочетох книгата. Нямаше победител в спора, царят арбитър отсъди, че си имало време и място и за чая, и за бирата. Да, ама аз с точно такъв чай не искам да съм на едно и също място по едно и също време.
И какво сега? Трионът в главата ми стърже ли стърже - анализира случилото се. Позата на поет явно му служеше за оправдание на всякакви некадърности. Защо реших, че зад скромността се крият безценни качества? Ако на всичката си некадърност беше и нескромен, дали щях да си тръгна толкова тихичко? А как да кажа на един скромен човек, че е абсолютен бездарник? Така, че да не се почувствам лоша? Колко много още имам да уча...
Но това се случи, защото забравих трите основни злини, посочени от тибетските мъдреци: страст, омраза и невежество. При това страстта е поставена на първо място! Отдадох се на глупави страсти, запознах се отблизо с невежество, прикривано с хитрост - и сега изпитвам почти омраза към себе си.

О, поете мой несретен,
беше моят пристан сетен...
къч получих за награда –
нека, така ми се пада!

Дано да не получиш това писмо от розовобузата си от срам приятелка. А ако го получиш - след прочитане го изгори и го забрави!
До скоро!


Публикувано от viatarna на 09.07.2012 @ 21:29:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   krasavitsa

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
542 четения | оценка 5

показвания 31212
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Писмо за изгаряне до моя приятел" | Вход | 20 коментара (47 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 18.08.2012 @ 22:01:08
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ах колко е препълнен с поезис, почти като Гьоте


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 19.08.2012 @ 14:35:23
(Профил | Изпрати бележка)
плюс чай и скромност...

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от secret_rose на 18.08.2012 @ 21:36:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
:)))) !!!

Ей, много си сладкодумна :))


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 19.08.2012 @ 14:36:46
(Профил | Изпрати бележка)
:-)))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от doktora на 15.08.2012 @ 14:35:49
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))))))))))))

Ааа...не, не към себе се...излизаш от правилата ;)


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 15.08.2012 @ 19:53:55
(Профил | Изпрати бележка)
Такава съм, все излизам от правилата. :-))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от ellyst на 29.07.2012 @ 15:54:43
(Профил | Изпрати бележка)
:D :D :D
Бравос! Винаги съм смятала бирата за вредно и безмислено питие. Ако беше читаво, песни щяха да се пеят за него. Колкото до другото...Житейският ми път е пресичан само от художници, музиканти и обикновени мухльовци(...по един-двама, трима от вид, аз да не съм такава!), така че твоят емпиричен опит с поет ми идва дюшеш. Един път поне да се поуча от грешките чужди. Така де, като поискам някой да ми посвети стих, ще седна да си го напиша, що трябва да ме пенетрират преди това?:D
П.п. Художниците са по-зле от музикантите, които пък са по-зле от обикновените мухльовци, което споделям само за сведение, не се знае кога ще му потрябва на човек такава информация!

С удоволствие от прочита:
Ели


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 30.07.2012 @ 12:27:47
(Профил | Изпрати бележка)
Хаххаха! Стана ми много весело.
Поздрави и благодаря!

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от azzurro на 28.07.2012 @ 12:02:38
(Профил | Изпрати бележка)
Еми като си се хванала в емоционалния капан, затуй онуй миризливото и чорлаво ти се е сторило свръх божество, но обикновено винаги така става. Шегата настрана смях се на корем, защото си една голяма майсторица !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 28.07.2012 @ 15:56:37
(Профил | Изпрати бележка)
Нали изкуството искало жертви, та му рекох - добре, на ти две жертви, ама и ти в кюпа заедно с тях!
:-)))))))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от mamontovo_dyrvo на 21.07.2012 @ 19:03:04
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно! Отивам да се правя на поет в събота вечер. Да не си го написала толкова добре...Мдааа...О, красавице...Запомних го...


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 21.07.2012 @ 21:57:59
(Профил | Изпрати бележка)
Върни се, върни се! Забравил си нещо - поет, но не какъв да е, а беден!
:)))))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от Albatros (valerist@abv.bg) на 09.07.2012 @ 21:39:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Перфектно разказано, Красавице, отварям седмата бира - и до утре ще съм написал 7 стихотворения! Да му мислят бездарниците! :-))))))))))
Наздраве!
Алби


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 10:43:40
(Профил | Изпрати бележка)
И бездарниците мислят яко, Алби. Като например как да се лепнат за теб и да те наричат публично на малко име.
:-))))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от Albatros (valerist@abv.bg) на 10.07.2012 @ 10:52:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Туй бял кахър, Красавице... По-лошото е, че са си самодостатъчни, възхваляват си се едного-другиго, работят на принципа "Халваджията за бозаджията!", четат се от сутрин до вечер взаимно - и, което е най-зловещото, си вярват. Бездарникът работи на принципа "Като искам да прочета нещо хубаво, сядам - и си го написвам!"
Туй то.
Алби

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от Boryana на 09.07.2012 @ 22:18:16
(Профил | Изпрати бележка)
:)))
Мъка, мъка... и поетически дълбочинни страсти, разтворени в чаша чай и втора бира.:) Ама как да не впрегнеш всякакви налични триони в подобен философски спор, най- вече на фона на горното?:)
Хубаво!:)))


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 10:45:44
(Профил | Изпрати бележка)
:-)))
Мъка, зер. И за чая, и за бирата. Поздрави!

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от libra на 09.07.2012 @ 23:08:18
(Профил | Изпрати бележка)
:)) много добър текст, интелигентно написан и с елегантен хумор, поздравления


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 12:08:57
(Профил | Изпрати бележка)
:-)))) Благодаря за вниманието!

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от osi4kata на 10.07.2012 @ 07:11:41
(Профил | Изпрати бележка)
На теб ти Абсолютно Забранено да се Самоубиваш, да знаеш! Ти си Талантлива и без това ;)..

Харесах. Обичам хапливи заигравки с Делника.


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от osi4kata на 10.07.2012 @ 07:13:09
(Профил | Изпрати бележка)
На теб ти Е Абсолютно Забранено да се Самоубиваш, да знаеш! Ти си Талантлива и без това ;)..

Харесах. Обичам хапливи заигравки с Делника.

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 11:36:56
(Профил | Изпрати бележка)
Ма кой ще си прави труд да се самоубива, има достатъчно желаещи да ме утрепят с камъни, и то на ползу роду. :-)))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от GINKO_PRIM на 10.07.2012 @ 08:06:06
(Профил | Изпрати бележка)
Идиотка! :)

И ме хвърли сега в едни размисли, като как ще звучи писмо някакво, касаещо отношенията "трезвеник - пУйтеса бираджийка". :))))


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 10:55:26
(Профил | Изпрати бележка)
Еее, най-после се добрах и аз до заветното "идиотка", откога го чакам!
:-))))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от kamik на 10.07.2012 @ 10:19:49
(Профил | Изпрати бележка)
За изгаряне си е отвсякъде, радвам се, че му налетях - една идея преди да е изпепелено:)) Специално можене си е иронията и самоиронията, мисля,че не се учи, ходи си с таланта - и ми е смислен читателския живот, когато го има.


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 11:12:11
(Профил | Изпрати бележка)
Абе, талант - талантите ходят по такива като теб, прозата се пише най-вече с мислене и бач.
Много ме впечатли изразът ти "смислен читателски живот". Определено трябва да се стараем да не губим времето на хората.
Поздрави и благодаря за вниманието, kamik. :-)))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от zebaitel на 10.07.2012 @ 10:33:47
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха!!! Четох и ти се радвах на начина на писане! Много стойностен текст! Моите почитания!


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 12:13:11
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей! Понякога пиша и така. :-)))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 10.07.2012 @ 11:04:59
(Профил | Изпрати бележка)
Малеейй, каква срамота, мале, мале! :)))

Обаче много смешна срамота, ша знайш! И хем се срамувах солидарно с тебе, хем пък се хилих мнооого непристойно. :))
На римните образци вече цвилех, само ме е яд, дето така си окастрила дъфновението на лирическия, та само с едно хилаво куплетче се е отчел. При тоз талант!
Ама нека, така ти се пада, както се самобичува лирическата, пък!

Оф, давай да го горим това, че отиде се не видя :))


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 12:00:10
(Профил | Изпрати бележка)
Смей се ти, смей се, ама не теб, а мен ей-сегинка ще ме обявят за недоклатена злобарка. Пални му ти клечката, че igeo ги бил свършил. :-)))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от igeo на 10.07.2012 @ 11:27:57
(Профил | Изпрати бележка) http://iv0georgiev.blogspot.bg/
Получих го, но няма да го изгарям, щото изхабих и последната кибритена клечка, а пък не ми се търкат две сухи пръчки, щото ме мързи и ми е топло. :)))
Затова ще си го запазя това писмо за да размишлявам като Буридановото магаре - ако ме сложат на еднакво разстояние от чаша с чай и халба бира дали няма умра от жажда, докато се чудя кое да избера.
Чудесен разказ!


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 10.07.2012 @ 12:46:20
(Профил | Изпрати бележка)
Може да го туриш при подпалките, ще свърши работа наесен. :-)))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от joy_angels на 10.07.2012 @ 19:33:07
(Профил | Изпрати бележка)
Какво да ти кажа... през смях, а че и през чисто женски срам... Ще си затрая, но ето това ти прозрение:

"Това няма да го промени ни най-малко, защото поетът е роден страдалец, той страда от всичко, дори от онези неща, на които всички останали се радват."

си е за в рамка! Браво ти :)))




Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 11.07.2012 @ 18:34:49
(Профил | Изпрати бележка)
Над този "женски срам", дето го споменаваш, мисля цял ден. :) Всъщност героинята ми няма от какво да се срамува, подходила е с най-добри чувства към човека. Той е трябвало да си отработи по-прилично поведение за такава ситуация, а не да я кара да се чувства като парцал.
Някои глупаци обаче решават, че позата на поет ги оправдава за всичките им простотии. Аман от мъжки лиготни. :-))))
Поздрави!

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от angar на 11.07.2012 @ 09:16:44
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Пред блока ни расте една топола.
На нея свраките крещят,
ще се изпозастрелят:
отмъкнали са прашки някакви,
и си ги мерят!

О, ако музата при мене бе дошла
без прашки -
от мен да видиш стиховè юнашки!


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 12.07.2012 @ 14:33:04
(Профил | Изпрати бележка)
Написах ти ответни стиховце,
а някъде по пътя ги изгубих!
И цял ден се ядосвах от сърце -
пак ли нахалост толкова се трудих?

Но давай ти, пиши си ги - юнашките,
пък аз в туй време ще си търся прашките.
:-)))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от angar на 12.07.2012 @ 19:05:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не чух от някого да зададе въпроса:
с каква цел ни бе пратено писмото?

Целта на авторката бе, да се похвали,
че в някакъв апартамент са я
налюбили!


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 12.07.2012 @ 21:26:56
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))
Що не си сложил след "я" многоточие, та да се сетя по-бързо.
Това пък ако е за хвалене...

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 12.07.2012 @ 21:27:11
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))
Що не си сложил след "я" многоточие, та да се сетя по-бързо.
Това пък ако е за хвалене...

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от Albatros (valerist@abv.bg) на 12.07.2012 @ 21:33:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Щото многоточието го няма на клавиатурата, Красавице.
Алби

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 12.07.2012 @ 22:19:50
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от angar на 13.07.2012 @ 12:37:04
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Усладили са ти се поетите и им се усмихваш.
Такава дълга усмивка - тя е за рекордите на Гинес!

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 13.07.2012 @ 22:13:33
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от mamontovo_dyrvo на 12.07.2012 @ 19:23:14
(Профил | Изпрати бележка)
Няма да правя анализи. С две думи-много хубаво!


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 12.07.2012 @ 21:32:41
(Профил | Изпрати бележка)
Ми недей да правиш анализи. :)

]


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 12.07.2012 @ 21:58:02
(Профил | Изпрати бележка)
Всичко си има разказа и много казва... и при това с талант, интелект и литературно можене... наистина прочетох с удоволствие!... За което наздраве и благодаря! :)))


Re: Писмо за изгаряне до моя приятел
от krasavitsa на 12.07.2012 @ 22:25:45
(Профил | Изпрати бележка)
Наздраве, Весан.
С една студена... бира. :-))))

]