Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 566
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 567

Îíëàéí ñåãà:
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàöàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: postscriptum

Áåøå ïðèâå÷åð. Äåíÿò òúêìî ñå ñòÿãàøå äà ñå îòòåãëè è äà îòñòúïè ìÿñòî íà íîùòà. Ìàéêà ìè è áàùà ìè òîêó-ùî ñå ïðèáðàõà îò ðàáîòà. Ñ áðàò ìè íàáúðçî íàïóñíàõìå èãðàòà è âëÿçîõìå âêúùè ïî÷òè çàåäíî ñ òÿõ. Âñåêè ñå çàõâàíà äà ïðàâè íåùî è íèêîé íå çàáåëÿçà â íà÷àëîòî, ÷å òðåòèÿò, åäâà ÷åòèðèãîäèøåí áðàò, ãî íÿìà.
– Äåöà, êúäå å áðàò âè? – ïîïèòà ìàéêà íè ñïîêîéíî, î÷àêâàéêè ÷å íèå ñìå ñè èãðàëè ñ íåãî äî ïðåäè ìàëêî è çíàåì êúäå å.
– Íå çíàì… Íå çíàì… – îòãîâîðèõìå åäèí ïðåç äðóã ñúñ ñðåäíèÿ ìè áðàò ìè è ñå çàîãëåæäàõìå íàîêîëî.
Ìðàêúò áàâíî ñå íàñòàíÿâàøå è, ìàêàð äà áåøå âñå îùå äîñòàòú÷íî ñâåòëî, òîâà ñúçäàâàøå óñåùàíå çà òðåâîæíîñò.
Âñè÷êè, êàòî ïî êîìàíäà, èçñêî÷èõìå íàâúí è çàïî÷íàõìå õàîòè÷íî äà òúðñèì ìàëêèÿ ìè áðàò. Íàäíèêíàõìå âúâ âñÿêî úãúë÷å íà êúùàòà, áàðàêàòà, äâîðà – íèêúäå ãî íÿìàøå. Íå áÿõà ìèíàëè ïîâå÷å îò ïåòíàäåñåò ìèíóòè, à ñóìðàêúò áåøå îáãúðíàë âñè÷êî íàîêîëî.
– Îòèâàì äà ãî òúðñÿ ïî ìàõàëàòà - êàçà áàùà ìè è èçõâúð÷à íà óëèöàòà.
– Äåòåòî… Áîæå, äåòåíöåòî ìè! – ïîâòàðÿøå ìàéêà ìè è òè÷àøå íàñàì íàòàì, âå÷å áåç ïîñîêà.
Íàïðåæåíèåòî áåøå îáõâàíàëà è íàñ, äåöàòà, è áåç äà ñúçíàâàìå óñèëâàõìå òðåâîãàòà íà ìàéêà íè êàòî ïîâòàðÿõìå ïðåç ïëà÷: „ Ìàéêî, íÿìà ãî... Màéêî, íÿìà ãî…”
– Íÿìà ãî ìèëîòî, áîæå, äåòåíöåòî ìè…– îòãîâàðÿøå êàòî åõî òÿ íà íàøèòå âîïëè.
Áàùà ìè ñå âúðíà çàäúõàí îò òè÷àíåòî ïî óëèöèòå è íà ïèòàùèÿ ïîãëåä íà ìàéêà ìè îòãîâîðè:
– Íÿìà ãî. Íèêúäå ãî íÿìà...
– Áîæå! Àìè ñåãà?! – õâàíà ñå çà ãëàâàòà ìàéêà ìè.
Êàòî íå çíàåõ è àç êàêâî äà ïðàâÿ, à è çàùîòî áÿõ íàé-ãîëÿì îò áðàòÿòà - âå÷å äåñåòãîäèøåí, òè÷àõ ïî äâîðà è ïîãëåæäàõ, âå÷å çà êîé ëè ïúò, âúâ âñåêè úãúë. Òîãàâà ÷óõ íåùî êàòî âúçäèøêà îòêúì íàâåñà. Òðúãíàõ íàòàòúê, ïîâå÷å óïëàøåí îò òúìíèíàòà, îòêîëêîòî âîäåí îò î÷àêâàíå äà íàìåðÿ áðàò ìè. Ïðèñòúïâàõ áàâíî è ñå îñëóøâàõ íà âñÿêà êðà÷êà, ìàêàð ÷å äðóãèòå áÿõà ñàìî íà ìåòðè îò ìåí.
Ïîä íàâåñà èìàøå åäíà êàöà è íÿêîëêî ùàéãè è áåøå ëåñíî äà ñå âèäè, ÷å áðàò ìè ãî íÿìà òàì.
Òðúãíàõ îáðàòíî, íî â ïîñëåäíèÿ ìîìåíò ðåøèõ äà ïîãëåäíà â êàöàòà, êîÿòî âå÷å áåøå ïúëíà ñ òúìíèíà. Ñúáðàõ âñè÷êàòà ñè ñìåëîñò è íàäíèêíàõ âúòðå. Íåùî ïîìðúäíà è àç ïîäñêî÷èõ óïëàøåí.
– Òàòêî! – ïðîâèêíàõ ñå óïëàøåí. – Íåùî ïîìðúäíà â êàöàòà, íî ìå å ñòðàõ äà ïîãëåäíà.
– Êúäå? – ìàéêà ìè äîòè÷à ïðåäè áàùà ìè äà ðåàãèðà.
– Äåòåíöåòî ìè-è-è! – ïðîïëàêà ìàéêà ìè êàòî èçâàæäàøå áðàò ìè îò êàöàòà. – Äåòåíöåòî íà ìàìà, ìèëîòî ìè äåòåíöå…
Áåøå ãî ïðèòèñíàëà äî ñåáå ñè, öåëóâàøå ãëàâè÷êàòà ìó è â óíåñ ïîâòàðÿøå âñå ñúùîòî.
– Íå ïðèêàçâàé, ùå ãî ñúáóäèø – íàìåñè ñå áàùà ìè, íî äóìèòå ìó íå ñòèãíàõà äî ñúçíàíèåòî íà ìàéêà ìè.
Óìîðåí îò èãðèòå ïðåç äåíÿ, áðàò ìè áåøå ñè íàìåðèë òîïëî ìåñòåíöå â ñòàðèòå ÷åðãè, îñòàâåíè â êàöàòà, áåøå ñå óâèë ñ òÿõ è ñúíÿò íåóñåòíî ãî áåøå ïîãúëíàë. Òîé íå ñå ðàçìúðäà èçîáùî, äîêàòî ìàéêà ìè ãî îòíàñÿøå â êúùàòà.
Îò îíàçè âå÷åð ïîìíÿ îùå íåùî: êàê ìàéêà ìè, òàçè ñäúðæàíà æåíà, ñåäíà íà ëåãëîòî äî çàñïàëèÿ ìè áðàò, õâàíà ðú÷è÷êàòà ìó è ñå ðàçðèäà.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 07.07.2012 @ 17:53:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   postscriptum

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 07:00:13 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êàöàòà" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êàöàòà
îò yotovava íà 07.07.2012 @ 18:11:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))
Àáñîëþòíî ïî äåéñòâèòåëåí ñëó÷àé.
È îò ìîåòî äåòñòâî.


Re: Êàöàòà
îò anonimapokrifoff íà 07.07.2012 @ 18:26:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàê íÿìà äà ïëà÷å - òÿ, ïðåäè äà ãî íàìåðè, å áèëà â àäà. Ëåêî ðàçêàçâàø.


Re: Êàöàòà
îò kasiana íà 07.07.2012 @ 21:20:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè!!!

Ïîçäðàâè:)))))