Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 832
ХуЛитери: 3
Всичко: 835

Онлайн сега:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПоетите не си приличат
раздел: Хумор и сатира
автор: angar

"аз ще ти свия птиченце от вестник." (Албатрос).

Не само в свойте стихове,
поетите не си приличат.
Те са различни и в това -
и как флиртуват и обичат.

Тъй Алби, срещне ли момиче,
от вестник ще му стори птиче.
А аз, без никак да флиртувам,
се спускам да ги нацелувам.

И - за болка и за срам,
всеки ден шамари ям!


Публикувано от viatarna на 18.06.2012 @ 12:03:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:50:29 часа

добави твой текст
"Поетите не си приличат" | Вход | 8 коментара (32 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Поетите не си приличат
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 18.06.2012 @ 13:18:59
(Профил | Изпрати бележка)
И аз много секс съм предлагал
и шамари много съм изял,
ама и много съм ... копулирал ;)


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 17:49:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти за отзива, Лео!
Ти си по вицоветеи и от написаното личи, че знаеш какво отговорил поручик Ржевски на корнет Оболенски - когато последният го запитал на какво се дължи успеха му сред жените!

]


Re: Поетите не си приличат
от ATOM на 18.06.2012 @ 13:27:28
(Профил | Изпрати бележка)
Жените искат внимание. А символите на жестовете са едно своеобразно оръжие за ангажиране на тяхното внимание.
И не е съвсем задължително това да е флирт, зависи от подсмисъла.

Ама твоето е безобразие направо.
:)


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 17:51:15
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Напълно съм съгласен с написаното в първия абзцац от отзива ти, Атом.
Но съвсем не съм съгласен, че това ми писание е безобразие.

]


Re: Поетите не си приличат
от ATOM на 18.06.2012 @ 21:40:43
(Профил | Изпрати бележка)
оф, че си мнителен

не говоря за писанието ти, а за налитането върху дамите

]


Re: Поетите не си приличат
от angar на 19.06.2012 @ 07:53:52
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Извинявай, Атом!
Как не съм го разбрал, как не ми мина през ума, че може и това да искаш да кажеш!
Чувството ти за хумор в случая е било много добро, а остана от моя страна неразбрано и неоценено! Още веднъж извинявай!

]


Re: Поетите не си приличат
от ATOM на 19.06.2012 @ 15:16:59
(Профил | Изпрати бележка)
Е, не се впрягай толкоз. Както сега, така и по принцип.
И за всички наоколо се отнася.

]


Re: Поетите не си приличат
от zinka на 18.06.2012 @ 13:48:26
(Профил | Изпрати бележка)
Поетите не си приличат
със непоетите - най-вече.
Едните ще направят птиче,
а другите ще ти се перчат!

Така е Ангаре!

Сори! :))


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 17:55:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря че прочете и за коментара, Зинка.
Знаех, че мнозина ще кажат така - че Валери е поет, а аз не съм никакъв поет, и в това е причината да не си приличаме. Но не очаквах сред тях да си и ти - струва ми се, че досега си признавала и мене за поет.

]


Re: Поетите не си приличат
от zinka на 18.06.2012 @ 21:07:10
(Профил | Изпрати бележка)
Нямам усещане да съм те засегнала, Ангаре!
Ролята ти в това стихо е такава - да изпъкнеш като псевдопоет - ти сам над себе си се надсмиваш, само дето не си турил кавичките.
Защото, кой поет би пропуснал възможността да стигне до сърцето на едно момиче преди да и се "нахвърли", че и да се перчи с това :)))
Поетите, дори при наличието само на парче вестник - не биха се затруднили да предизвикат поне възторга на дамата - преди всичко останало!
:)))
За това иде реч! :)

Хайде - дай сега едно хубаво стихотворение и ще ти ръкопляскам от сърце!

Хубава вечер! :)

]


Re: Поетите не си приличат
от angar на 19.06.2012 @ 08:34:17
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ех, Зинка, едва ли вече ще напиша хубаво стихотворение. Хубавите стихотворения ги раждат силните чувства, а моите вече са поувяхнали.

Но от това не ми е тъжно. И без това има (при това на всяка тема) толкова написани стихотворения, че понякога си мисля дали въобще има нужда да се пишат и още.

Който го боли нека - да изплаче болката си; на когото му е радостно - да споделя радостта си; който изпитва гняв - да сподели гнева си, която не може да се сдържи да не се пошегува - да се шегува. който е влюбен - да възпява любовта.

Но не може да се пише без чувства, само за да се напише стихотворение, пък било то и хубаво.

]


Re: Поетите не си приличат
от epos_1947 на 13.07.2012 @ 22:54:40
(Профил | Изпрати бележка)
Зинка, ти как разбра, че "ролята му в това стихо е такава - да изпъкне като псевдопоет", когато тук Ангар никъде не е упоменал такова нещо? Напротив, той казва, че поетите не си приличат, че те се различават. Това е видно и в заглавието на стихотворението. Ангар се надсмива над себе си като тип характер, но това не означава, че той отрича себе си, че е поет , а с първия си коментар ти направо го отхвърли като такъв; "със непоетите най-вече" точно това означава. Ангар правилно е разбрал какво си искала да кажеш, както и всички останали го разбрахме. Ти получи амнезия, Зинка. Ти не си спомняш, че преди две години нарече Ангар "учителю". Сега е вече"псевдопоет".

]


Re: Поетите не си приличат
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 18.06.2012 @ 13:59:16
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
лайняно писание

препоръчвам на автора да си поговори с психиатър

то, бива изкукалищина, ама с това наводнение от простотии ще вземеш да удавиш и някой невинен, ангарчо...
който да охка и да ахка под твоите откровени глупости :)))))

досега съм се опитвал да намеря оправдания за гнусотията ти, байгън вече!

бахти и "пословичната" арогатност!

къде си тръгнал да мериш, мериш и мериш нищожното си с онова на Валери Станков?

(Имаш ли неговото разрешение, което да е потвърдено от администратор на сайта за използване на никнейм е друг въпрос)...

Некадърните винаги налитат на кадърните. Това ли е твоето "оправдание"???


Re: Поетите не си приличат
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 18.06.2012 @ 14:08:30
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Не говоря за мотото, за за реда (не мога да го нарека стих:

Тъй Алби, срещне ли момиче)

Администраторите обикновено са коректни към потребителите на сайта.

]


Re: Поетите не си приличат
от aurora (vasia@hulite.net) на 18.06.2012 @ 14:15:03
(Профил | Изпрати бележка)
Администраторите обикновено не търпят и такъв тон от някой самозабравил се потребител, видимо копнеещ за бан.

След като публикуващият администратор е преценил, че това произведение не нарушава правилата, е доста неудачно трета страна да взима отношение по въпроса.

]


Re: Поетите не си приличат
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 18.06.2012 @ 14:43:11
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Вася, за какво точно ще бъде поредният ми бан, за който, видимо за теб, копмея?
Ангар не се е самозабравил, а аз съм? :)
Просто исках да попитам дали преди публикуването на това писание на Ангар е поискано разрешението на Валери Станков.
Много съжалявам, ако въпросът ми е бил неуместен.
Трудно приемам по такъв начин да се прави опит да се уронва авторитета на Валери Станков.
Ако съм нарушил правило на сайта в този случай, а Ангар не е, банвай ме без да се замисляш. :) Ще ми е за първи път.
Не за това копнея, опитай се да ми повярваш, ако можеш.

]


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 18:03:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Папакот, никак не ми се искаше да споменавам Алби; нали всяко споменаване на името на поета за него е реклама. И можех да не сложа мото, а стихът ми да имаше вид:

"Тъй някой, срещне ли момиче,
от вестник ще му свие птиче."

Но нямаше да бъде честно - защото стихчето наистина ми хрумна при прочитането на неговото стихотворение. И ако не бях сложил мотото, и ако не бях споменал името му, можеше да се изтълкува като плагиатство.

Но аз съвсем не оценявам стихчето си и постъпката си така, както ти се опитваш да внушаваш че са.

]


Re: Поетите не си приличат
от viatarna (viatarna@abv.bg) на 18.06.2012 @ 15:47:45
(Профил | Изпрати бележка)
В така нареченото "писание" на Ангар, Пламене, няма нищо обидно, злонамерено или заяждащо се или пък изненадващо обяснение в любов! Поради тази причина съм преценила, че не се налага предварително съгласие от цитирания в текста автор.
Относно "бахти пословичната арогантност" - съм съгласна ако я адресираш до себе си!
Оставам с натрапчивото усещане, не само от този ти коментар, че си се самоназначил за обществен защитник на г-н Станков.
Климатът, който се създава в сайта, в резултат на такива изблици е най-малкото неприятен.
Моля не превръщай сайта в махленската кръчма след залез слънце!
Нямам желание да водя дискусии по темата, така че те моля да не се чувстваш длъжен да ми отговориш!

]


Re: Поетите не си приличат
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 18.06.2012 @ 15:53:56
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Ще ти отговоря, Веси, въпреки че не съм длъжен.
И отговорът ми е:

Благадоря ти за твоя отговор!

На тази земя кладенците са много повече от девет. :)

]


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 18:14:52
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Приеми моята най-искрена благодарност и поздравления, Вятърна!

За това, че така си преценила стихчето ми и си го пуснала! Разбрала си го и си го преценила така, както и аз съм мислел че трябва да се приема.

Не за първи път го казвам, и използвам случая да го повторя - сайтът "ХуЛите" е случил на админи! И на Администратор, и на Главен администратор, и на публикуващи администратори! Хора без никакви комплекси, със независимо и свободно мислене, и смели, и разбрани. И същевременно не изпускащи ситуациите от контрол.

Так держать!

]


Re: Поетите не си приличат
от Albatros (valerist@abv.bg) на 18.06.2012 @ 15:45:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Между многото пословици и поговорки в неизбродния български език нашият мъдър народ е вписал и тази: "Чавка му е изпила акъла!"
В случая с Ангар "чавката" е Albatros. :-)))
Ангаре, ти наистина си обсебен. Не знам точно колко са, но откакто се върнах в сайта, твърде много ти станаха творбите, които ми "посвещаваш". Любовница да ти бях, щяха да бъдат по-малко, а и по-стойностни. В което също се съмнявам, защото ти толкова си можеш.
И тази ти римна заигравка с Алби не струва дори лула тютюн.
Туй то.
Алби


Re: Поетите не си приличат
от beche на 18.06.2012 @ 16:07:21
(Профил | Изпрати бележка)
Обсебен или си добра партия за ирония, Алби.
Истината е някъде по средата.

Светът се движи, Алби. Къде остана ти фактически с тия хартиени птичета?!


]


Re: Поетите не си приличат
от beche на 18.06.2012 @ 19:31:37
(Профил | Изпрати бележка)
Албатрос, със завръщането си не си оставяш и мръсните номера с които си известен навсякъде, а именно да си играеш с никове било твои или познати дружки.
Твърде дежурно тия двата ника ти се притичкват, когато някой те изнерви на фасона. Смешен си!

]


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 21:13:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Толкова си мога, Алби.
Но не съм обсебен от тебе - сигурно прочитам едва една трета от нещата, които постваш. По-права ми се струва Бече - че просто стиховете ти са благодатни за ирония и пародии.

Но това стихотворение специално нито е пародия, нито е ирония към тебе. То е ирония към мене - нали аз съм този, който яде шамарите? Вие защо се впрягате?

Исках да създам един по-друг образ на поета - различен от меланхоличния, смотан, нерешителен, нещастен образ, както обикновено го рисуват.

А това, защо съм споменал и твоя ник, защо не можех да мина без него, обясних в отговора си на коментара на Папакот.

]


Re: Поетите не си приличат
от beche на 18.06.2012 @ 16:00:15
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))

поетични вопли, но пък малко и по-съвременно няма да е зле
правилно си уловил момента за ирония, ангар


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 21:17:18
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти за коментара, Бече! Твоето мнение ми е много ценно, защото винаги е искрено и неподвластно на чужди влияния! Ти данък "обществено мнение" не плащаш!

]


Re: Поетите не си приличат
от kasiana на 18.06.2012 @ 18:49:45
(Профил | Изпрати бележка)
В стихотворението ти, Ангаре, откривам повече самоирания и не мога да разбера каква е тая канонада по теб:)))))

Поздрави!!!


Re: Поетите не си приличат
от angar на 18.06.2012 @ 21:32:44
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
И аз им се чудя, Касиана! Аз, за себе си така смятам, в стихотворението съм вложил две неща: първо, възхвала на поетите - вижте колко са различни. Именно поетите са различни, а не Ангар и Алби са различни, това исках да кажа. Никът на Алби и моя милост служат само за илюстрация на това, което казва заглавието - "Поетите са различни!" И, освен това, да кажа и нещо хубаво за поетите: те не са загубени смотаняци; че ги има и галантни, като Албатрос, и безразсъдни, с рогата напред, - "като мене".
И накрая - самоиронията - че заради това си поведение всеки ден ям шамари!
"Като мене" тук съм го сложил в кавички, защото в действителност съвсем не съм такъв, какъвто се "перча", по израза на Зинка - в действителност "аз съм свенлив и скромен по природа."

]


Re: Поетите не си приличат
от kasiana на 18.06.2012 @ 22:57:29
(Профил | Изпрати бележка)
Да не си Зодия Дева?

]


Re: Поетите не си приличат
от yotovava на 19.06.2012 @ 09:13:21
(Профил | Изпрати бележка)

И - за болка и за срам,
всеки ден шамари ям!


Ами комуто каквото е отредено, Ангар :)