Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 2
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗъб
раздел: Хумор и сатира
автор: Liliya

В последно време помъдрявам стремително. Стремително дотам, че мъдреци от разнообразен ранг напират към мен.
Напират дотам, че ми влизат под кожата. И съответно напират да излизат след това. (Вероятно не представлявам щадяща почва за мъдреци).

Иде реч за зъби, разбира се. При това – обезкуражаващо криви. Бих могла да си направя извода, че мъдростта ми е крива, но в момента нямам потребност да си правя неблагоприятни изводи за ощавената си персона.

Всъщност настоящата история се корени (О, да, корени се!!) в самата екстракция. Виж к’ви думи знам, ех тия упойки! Предисторията на челюстта може да прочетете в ДНК-то ми.

След известен период на разкрасителни подувания тип бебешка пухкавина, аз най-сетне, преодоляла суетата си, че трябва да се лиша от безценния си вид си на недопечена питка, посетих зъболекарката си, която беше въоръжена с неустоима оферта - да ми извади мъдростта, да ме натъпче след това с хапченца и да ми вземе значителна сума за удоволствието. Как да откажеш, нали? Поне аз не можах. Записах си час и се върнах вкъщи да чета за държавния изпит, защото човек не е само зъби, но и разум.

Настана петък. Изядох два банана и една меденка и с кураж, достоен за всеки бикоборец примерно, заминах да се лишавам от излишния калций в организма си. Седнах си на стола, повозиха ме нагоре-надолу без билетче и ето че се започна. Часовникът съвсем спокойно сочеше 9 часа – все едно няма да ми вадят зъб, егати.

Упойките в днешно време представляват спринцовки и пистолети, които по функциите си наподобяват спринцовки. Конкретното им действие се изразява до внушаването на нагласата, че не притежаваш език, устни и известна част от бузата. Действат безотказно и славя това тяхно качество. Приютих във венеца си част от многообразието им.

Челюстите в днешно време (и не само) представляват устройства с определена пределна степен на разтваряне. Това остро противоречи на зъболекарите в днешно време, които представляват личности с убедеността, че степента на разтваряне на горепосочените е безпределна.

Всъщност чувствата ми към зъболекарката ми са изяло топли и положителни. Достатъчно я изпотих, за да мога да си позволя други чувства. Пък и тя достатъчно надълбоко беше влязла в устата ми, за да посмея да демонстрирам друго.

Самият акт на изваждане трая почти толкова, колкото му е отнело на зъбчето да порасне. В събитието взеха участие различни инструменти – пинсетки, сверделчета, иглички, клещички, клещища …чукове, гайки, смазочно масло … огледалца, памуци, километри марли, медицински сестри и прочие. Без известно количество фитнес подготовка обаче, която подозирам у зъболекарката, събитието нямаше да се състои. То не беше дърпане, клатене, почукване, пилене, чупене… По едно време имах чувството, че ме повдига на крик – все още не съм сигурна дали беше само чувство.

Аз съм човек на метафорите и е естествено в критични ситуации да ме спохождат. Абе не знам колко е естествено, но определено изпитах скука в един момент. Тя, зъболекарката си се занимава нещо там, разбива ми челюстта, сестрата си се тутка по чекмеджетата, упойката ме направила на пън и аз – какво да правя? Първо реших да си общувам със зъба - „Хайде, друже, стига ме мъчи, тръгвай си, остави ме…” Той обаче нахален. Та като му креснах наум „Напускай, бе, простак!”. Чак се засрамих от себе си. Добре че не е млечен зъб - не бива така пред децата. А каква е метафората ли? Тъй като няколко пъти зъболекарката спомена, че „ей сега ще излезне, подава се вече” и прочие, помислих си аз, че все едно го раждам тоя зъб. Споделих с жената да се посмее и тя вярно се посмя стабилно. След време, когато зъба излезе, се сдържах да попитам дали е момченце или момиченце, защото такива корени беше заформил, че отговорът беше смущаващо ясен.

Имах известни преживявания и с факта, че милата ми лечителка на няколко пъти спомена, че трябва да внимава да не ми счупи челюстта. От все сърце и казах „Мшда…мжоля..вжнивжмачвайте”. Наистина бях искрена. Ние проведохме и други разговори, за които силно се надявам да не са били погрешно разбрани от нейна страна. Смея да вярвам, че в звуците „ш, джм, джз, с, з, мнш” не се съдържа нищо обидно.

По процеса на вадене не си водих други бележки. Той все пак завърши в един момент, колкото и невероятно да ни изглеждаше на всички. Но с това краят не настана. В устата ми беше зейнала самотна и тъжна празнина. Или защото девизът й беше че природата не търпи вакуум, или по други медицински съображения, младата ми изкормителка извади една ятаганообразна игла и ме предупреди, че ще шие. Викам си – нека шие, може да й е хоби. Заеха се съвместно с неопитната сестра – толкова неопитна, че милата иначе зъболекарка доста заплашително я обучаваше. Сега пък си помислих спонтанно „Бягай, сестро, че тук виж те налегнала и тебе с клещите” . И тази мисъл обаче засрамено изплюх в каналчето.

Всъщност, зашиха ме. Не би било пресилено да кажа, че съм почти като произведение на виден дизайнер. Ръчна изработка. (Леле, то пък оставаше и на машина да ме шият…Ух!) Захапах към 500 грама марля, дадоха ми инструкции заедно със зъба в една чашка, платих си на стойност една стипендия и си тръгнах. Като телесно количество си тръгнах непроменена, но като качество – уви. Имам си всички части, но както добре знаем, сборът на частите се различава от свойствата на цялото. Тоест, загубих известни свойства, но пък спечелих трофей, който мога да си нося на верижка.

Та такива неща покрай мене. Обаче почва да ме пуска упойката и тъй като възнамерявам да озверявам, ще приключа с писането.

Сега се очаква да преживея катарзис. Това беше целта на неадекватния ми разказ на неприятна тематика. Но каквото и да съм написала – било е под упойка. Пък и с един зъб по-малко … :)


П. С. Който иска на живо да види зъба, може да ме намери. Живея си вкъщи.



Публикувано от aurora на 08.06.2012 @ 14:26:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Liliya

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:52:41 часа

добави твой текст
"Зъб" | Вход | 10 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Зъб
от lordly (lordly@mail.bg) на 07.08.2012 @ 11:46:48
(Профил | Изпрати бележка)
Чудничко!
Ето за награда един стар виц: Срещат се двама на улицата, а единия неприлично ухилен.
- Кво ти е, бе - пита го другия.
- Ходих на заболекар - съобщава ухиления.
- Ми ква е тази необичайна мутра, дет си я извадил - недоумява питащият.
- Него го нямаше там!!!

Ако не си се засмяла, погъделичкай се!


Re: Зъб
от Liliya на 07.08.2012 @ 14:54:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хехе, на вица всъщност само се усмихнах, но на това да се погъделичкам сама си се засмях с глас. :))

Много гъдел имам :)

Благодаря за посещението :)

]


Re: Зъб
от aurora (vasia@hulite.net) на 08.06.2012 @ 14:31:53
(Профил | Изпрати бележка)
Направо ме разби!! Поне десет пъти се изхилих неприлично на глас и поне двайсет пъти ми настръхна цялата кожа, с която разполагам...
Още са ми пресни подобните преживявания - оня ден се опитаха да ме направят на змия, която може да си отвори устата на 180 градуса:) Но аз, понеже нямам друга мъдрост, освен зъбна, категорично отказах да се разделя с част от нея. Да е жив и здрав моя умъртвен мъдрец и мир на праха на твоя:)))
Ей, наистина ме развесели:)


Re: Зъб
от Liliya на 09.06.2012 @ 10:50:08
(Профил | Изпрати бележка)
Хехе :) За развеселяването - радвам се :)

Моя ще си го пазя... е, не в устата, ама... Твоят дано си остане, където му е мястото.

;)

Поздрави!

]


Re: Зъб
от desert_inrose на 08.06.2012 @ 14:51:51
(Профил | Изпрати бележка)
а така
хубаво е да знаеш, че не си сам в нещастието...
тъй като вчера по това време мен (също) ме пусна упойката, няма да ти мрънкам задето ме караш да се смея - трудно ми е, подута ми е лявата долна част на лицето, обаче стискам зъби...

силно се надявам да не ти се наложи повече, но все пак..,
да знаеш от мен - за вадене на зъб се ходи само при мъж-зъболекар: сила и техническо мислене имат, по-добри от нас, признавам им го!
а за откъртване на непоникнал мъдрец това е от съществено значение...

при мен мина доста леко и бързо, като изключим сегашните странични ефекти, но без тях не може... нали?

// досрамя ме да си поискам зъба, обаче ако не възразява, днес на контролния преглед ще си го взема :))
задържа ми и снимката... може да си прави колекция ;)


Re: Зъб
от Liliya на 09.06.2012 @ 10:59:14
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей :)

Това е твърде интересно... Пък и на мен ми е долен ляв мъдрец :)) Хехе, що за съвпадение ;)))

Иначе от моята зъболекарка принципно съм доста доволна - внимателна е. Докато един мъж много лошо постъпи с мен и ме наплаши...
Просто този зъб си беше с мнение :))

Странични ефекти имам и аз, но и на тебе казвам, че ще ни мине много бързичко. Еййййй така - хоп.

Искай си го обезателно (ако вече не си го поискала). То си е трофейче. А снимката няма да ти я даде, защото я пазят за някакъв отчет ли, за здравен статус ли...

:)

]


Re: Зъб
от desert_inrose на 11.06.2012 @ 08:14:29
(Профил | Изпрати бележка)
абе, не си взех зъба
наистина си събират колекция - цялото семейство са зъболекари, та може да обучават внуците един ден :))
пък за какво ли ми е на мен, нали го видях вече...

моята операция беше в четвъртък, още съм подута, че и синина имам
но случаят сякаш е по-различен, защото издирих кривия мъдрец със снимка, не беше започнал да боли, но и нямаше да може да порасте никога
та имах време да се почудя и да събера кураж, без да съм притисната... от болка и подувания - изпреварих ги, един вид ;)

а най-хубавото е, че в такива случаи не само е позволено, но и препоръчително да се яде сладолед :)

]


Re: Зъб
от Liliya на 11.06.2012 @ 10:55:08
(Профил | Изпрати бележка)
ох, и аз още съм подута и ме боли... пък трябва да чета за държавния си изпит...

о, това за сладоледа е твърде вдъхновяваща новина :))




]


Re: Зъб
от secret_rose на 08.06.2012 @ 16:43:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ти си герой :)))


Re: Зъб
от Liliya на 09.06.2012 @ 10:50:56
(Профил | Изпрати бележка)
И аз, и зъболекарката :)

Здравей :))

]


Re: Зъб
от Solara на 08.06.2012 @ 17:28:44
(Профил | Изпрати бележка)
Хехехе и на мен ми извадиха във вторник мъдрец, така че знам за какво става въпрос. Може да се каже, че имаш в мое лице сериозен съмишленик по изгубена мъдрост. Не че някога съм я имала, ама да си кажа аз. Поздрави! :)


Re: Зъб
от Liliya на 09.06.2012 @ 10:52:08
(Профил | Изпрати бележка)
Хм, значи и ти така, а? :) Ще ни мине като на кутрета :))

Поздрави и за теб :))

]


Re: Зъб
от erka на 08.06.2012 @ 17:50:00
(Профил | Изпрати бележка)
Много се забавлявах с разказа ти :))))))))))

Чака ме същото в понеделник, надявам се и ще е последния такъв -
после с чиста съвест мога да се обявя за тотално изглупяла :))))))))))

Благодаря, за удоволствието да прочета, много ми хареса!!!

Поздрави и бързо възстановяване!


Re: Зъб
от Liliya на 09.06.2012 @ 10:53:44
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара ти :)))

А пък ти не се плаши хич за понеделник! Ще мине добре!! :)) (На мен преди 1 година ми вадиха и друг мъдрец и тогава за 15 минути всичко беше готово ;)

Поздрави и успех!

]


Re: Зъб
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 09.06.2012 @ 13:55:38
(Профил | Изпрати бележка)
посмях се искрено!!! А инъче пожелавам по-малко болки след упойката!


Re: Зъб
от Liliya на 09.06.2012 @ 14:12:19
(Профил | Изпрати бележка)
щом си се посмяла - чудесно :))
Абе има си болки, подух се като голям тъжен кит... но ще се оправя, няма къде да ходя

Благодаря за посещението ти :))

]


Re: Зъб
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 09.06.2012 @ 14:18:33
(Профил | Изпрати бележка)
отново ме разсмя! Чак ми е съвестно, че се смея, докато теб те боли...

]


Re: Зъб
от Liliya на 09.06.2012 @ 19:05:46
(Профил | Изпрати бележка)
хаха, хич да не ти е съвестно! очевидно го правя с цел разсмиването... То хуморът е един от зрелите защитни механизми :) И помага, всъщност
:)))

]


Re: Зъб
от mamontovo_dyrvo на 01.07.2012 @ 12:54:52
(Профил | Изпрати бележка)
Не ме беше страх досега от зъболекар,но нещо ми се обърна.Много образно разказваш!


Re: Зъб
от Liliya на 01.07.2012 @ 12:58:35
(Профил | Изпрати бележка)
Не ми обръщай внимание въобще :)) Тогава имах нужда просто да излея емоцията, пък то не е толкова страшно. А и не е казано, че при всеки ще бъде така - моя зъб показа характер ;))

]


Re: Зъб
от feia на 13.07.2012 @ 15:44:37
(Профил | Изпрати бележка)
Когато ми направиха секцио с перидунална упойка, се събудих по време на операцията, преживях и друга операция (хич не ми пукаше), но най ме е страх от зъболекари! ;) Затова четох с интерес и се сетих, че неотдавна ми падна пломбата! :)


Re: Зъб
от Liliya на 13.07.2012 @ 17:26:41
(Профил | Изпрати бележка)
Твоето звучи къде-къде по-страшно...
Иди да ти оправят пломбата докато е време и не се плаши! ;)

И успех!


]


Re: Зъб
от mariq-desislava на 14.07.2012 @ 16:14:47
(Профил | Изпрати бележка)
Та това си е за "избрано" - разклати ми всички възможни усмихвателни органи.:))) Все пак нека споделя от моя личен опит, че зъболекарската упойка никак не ме хваща, та ти си от щастливите беззъби упоени същества, които маршируват по света (боже, боже, глей кви взех да ги плещя, ама ти си виновна - от гръъъмогласно смеене и пръскане на слюнки във всички посоки хептен оглупях:)))


Re: Зъб
от Liliya на 14.07.2012 @ 17:23:24
(Профил | Изпрати бележка)
Хехе, ти пък с този коментар ме събори! :))

Това, че не те хваща е гадничко... То и тате е същият, та ми е разказвал доста страшни преживявания... Бррр, дано не ти се налагат упойки! Или пък ще пробваш с хипноза - чувала съм, че става ... Дано поне хипноза те "хваща", че има и такива люде, дето не се поддават :)

Но стига за зъби! :)) (току-виж скоро някой младеж ти се усмихнал с беззъба устичка ;)

Хубав ден!

]