Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 510
ХуЛитери: 0
Всичко: 510

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИ по село ни друсна силно добре
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Като разбраме че по градо ги е сдрусало и айре да не останеме по-наназад и ние ебаси.
Натка от горната маала като чула по телевизоро, че ората биле бегале наповънка и на другио ден си обула една прозрачна рокля без нищо отдоле, сменила си галошите с обуща и да не е савсем гола да речеш, зела та си преметнала едно шалче през врато. Ама и оно тенко и прозрачно текова. И ръгнала из село ама не е като да търча, а си оди бавно тека ебаси. Сигорно да можеме да е забележиме иначе що да не търча. И като срещне некой мъж земе та го запре и му рече, абе ти разбрали че по градо яко се друсат а ние тука кво - нищо. Не е ли време вика и ние да се подрусаме. Обаче защото Натка като ръгне из чаршиата, сичките женоря се подреждат по стоборете да не изпущат нещо, та никой мъж му не стиска да фане с нея накъмто тех. По пречина на нарушена конфиденциалнос ако таа дума се пише тека. Та Натка тия денове си остана неодрусана ебаси.
Благой Кръчмаро па като разбра и он за землетресението, зе та друсна цените у хоремаго. Ама тека ги друсна че они подскочиа нанагоре а не да паднат нанадоле да речеш. А оно нели па ние сме навързани покрай хоремаго, та ни се одрусаа и пенциите ебаси. Само каде они нанадоле а не нанагоре.
Даскалицата с големите бомби разпущи дечорлигата да не учат. Не че ги е преучила де. Що чула че по градо затвориле очилищата и да не остане и она по-наназад, седна у слаткарницата къде я отвори на Благой жената му и по цел ден пие кафета. Даскалицата а не Благоевица. И чека да види кво че стане по нанатам, та да распущи ако има мегдан очениците савсем изобщо ебаси.
Петарчо Пъпката прочел у весника че ше раздават помощи, та се сбраме у хоремаго да прайме списък и да го даваме на кметицата. Що като дават помощи оно е по-добре да зимаш, а не да не зимаш не е ли тека. И секи си изплака нуждите, па ги записаме черно на бело да ги има за секи случей и те тека.
Пъпката като инициятор записа пръв наклонената си кошара, къде се килна още по времето на Беров, ама нели сега дават, сега пише.
Киро Тиро се записа да му дават помощ да си измаже втория етаж, че откак го е дигнал се си е на тугла.
Симо Спокойното рече да пише че сака пари за очиствателна станциа за бунара си, че водата му се била размътила, ама ние го одекохме да не прекалева че мое никой нищо да не земе напокрай него, та он кандиса само за пари да си оправи кочината на Гъцко.
Язе мисли мисли кво да пишем, па се сети да сакам пари за нови спиртомере за казано. Ем тека излезна че сакам за обществени а не за лични нужди да речеш.
Личко Шахмата се записа за нови фигуре за шаха си, че ониа се биле амортизирвали.
Благой кандидатства за нови дограми на хоремаго.
Величко Тихото кротко си посака крава.
Само Ванко Русняка не записа нищо. Вие братушки вика, не знаате кво е немане вика. Що он си нема нищо, та от чудене кво нещо да запише остана пак без нищо и те тека.
И го връчиме списако на кметицата.
А она като се развика че и дошло до гуша вече от назе, че триста пъти била съжалевала че се е фанала да оправлява текива сбъркани ора като назе, та и че не сме си фъргале боклуците разделно чак се сети. Не че ни абстрахира нещо, ама като се обади Величко Тихото сичките зинаме от почуда ебаси. Ти вика като ти е толко нанагорно що се кандидатирва за втори мандат а. И що си асфалтирва само пред твойта къща а ние още газиме калта. И що вика не ни тресна и назе като ората, та да ти беше изровило асфалта и да си знааме че у това село нема кьораф асфалт ебаси, а не да се нервиме за нема нищо. На кметицата и дойде ептем нанагорно от речта на Тихото, та само се фръцна и си олезна без да се изкаже по вапросете.
И сега чекаме да видиме кво че стане с помощите и те тека.

Абе сдруса ни и назе. Ама не е като в смисал на землетресение да речеш.


Публикувано от viatarna на 30.05.2012 @ 15:10:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 01:58:25 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"И по село ни друсна силно добре" | Вход | 6 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: И по село ни друсна силно добре
от vesi на 30.05.2012 @ 15:23:25
(Профил | Изпрати бележка)
Абе... не е като да не си рекъл да речеш! :-);-)


Re: И по село ни друсна силно добре
от secret_rose на 30.05.2012 @ 15:29:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Да успееш да разсмееш е изкуство, не всеки умее... :)))
!!!


Re: И по село ни друсна силно добре
от anonimapokrifoff на 30.05.2012 @ 15:37:02
(Профил | Изпрати бележка)
Туй, че ви сдрусало и кметицата не се изказала по вапросете, си е бел кахър, ама дето Натка останала неодрусана, си е баш кахър, че и на срамота отива, ебаси.


Re: И по село ни друсна силно добре
от secret_rose на 30.05.2012 @ 15:38:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
:)))))))))

]


Re: И по село ни друсна силно добре
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 30.05.2012 @ 17:09:57
(Профил | Изпрати бележка)
Вестибуларно е правдиво и обективно, но фактологията леко понакуцва. Няма да давам емпирични доказателства в полза на пеевакторните низове, но всечески подкрепям Големите бомби и еректилните последици от визуалното им наблюдение ;)))


Re: И по село ни друсна силно добре
от lordly (lordly@mail.bg) на 30.05.2012 @ 18:50:52
(Профил | Изпрати бележка)
Кажи, брато, где да я найдем, тая, даскалицата бе, с голямите бомби?


Re: И по село ни друсна силно добре
от zebaitel на 30.05.2012 @ 21:16:11
(Профил | Изпрати бележка)
Голем си, Глигоре, жив да си!!!