Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 555
ÕóËèòåðè: 8
Âñè÷êî: 563

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: Elling
:: Albatros
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÖåíàòà íà èñòèíàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: secret_rose

Âàíåññà, ëþáîâ ìîÿ.

Ãëåäàì êðàñèâèòå òè òúìíè î÷è – î÷è íà êîøóòà, àáàíîñîâèòå êúäðèöè, ìëå÷íàòà êîæà. Ñïèø. À ñúíÿò òè íîñè öÿëàòà çåìÿ íà êðèëåòå ñè è êàòî äàð ùå ÿ ïîëîæè â íîçåòå òè. Çåìÿ, òðúíëèâà è êúðâàâà, ïúñòðà è ïëîäîíîñíà, òâîåòî îãðîìíî, òåæêî íàñëåäñòâî. Çàðàäè òîâà íè çåìíî íàñëåäñòâî íèå õîðàòà íå óìååì äà ëåòèì. Âêîïàíè ñìå.

 òàçè áîëíèöà íèêîãà íå íàñòúïâà íîù, âèíàãè å ìíîãî ñâåòëî, çíàåø ëè... Ñëåïèòå òè î÷åòà îùå íå âèæäàò. Èëè íå âèæäàò òóê, à îòâúä ÷åòàò è çàïîìíÿò. Ñòàðèòå êàçâàò, ÷å íîâîðîäåíèòå íå ñà õîðà, àíãåëè ñà, è áàâíî è áîëåçíåíî ñëèçàò â êàëúïà ÷îâåøêè äîêàòî íå ñòàíàò åäíî ñ íåãî è çàáðàâÿò êîè ñà. È íèêîé íå çíàå öÿëàòà ñè èñòîðèÿ, íèêîé íå ÿ ïîìíè. Íî åòî òå òóê – îùå ñëåïè÷êà, äîâåð÷èâà, è àç ùå òè ðàçêàæà. Ùå òå íàó÷à, çà äà çíàåø è äà íå òúðñèø. Ðîâåíåòî â êðúâòà íå âîäè äî íèùî äîáðî. Ïîçíàé ÿ îò ìåí, è áåç äà ãóáèø âðåìå òðúãâàé íàïðàâî êúì Èçâîðà.
Íà÷åíêèòå íà íàøèÿ ðîä ïî äÿäîâà ëèíèÿ ñà ïîåëè îò òåçè çåìè – äíåñ Þæíà Òóðöèÿ. Ïðåäè ìíîãî, ìíîãî ãîäèíè òóê æèâåëè ñàìî áúëãàðè, õðèñòèÿíè è ðîäíèÿò èì ãðàä ñå íàðè÷àë Ëîçåíãðàä. Èìàëî ÷åòèðäåñåò öúðêâè, êîÿ îò êîÿ ïî-õóáàâè. Êàìáàíèòå çâúíÿëè ïî Ïàñõà è Ðîæäåñòâî à äåöàòà ïðèïêàëè ïîêðàé êàâàöèòå è ïååëè áúëãàðñêè ïåñíè, ÷óêàëè øàðåíè ÿé÷èöà è õðóïàëè Âåëèêäåíñêè êóðàáèè. Âñåêè äåí áèë âåëèê è ÷åñòèò, íå ñàìî ïî ïðàçíèê. Ïî îíîâà âðåìå îùå íÿìàëî ôîòîãðàôñêè ìàøèíêè çàòîâà íà õîðàòà ðèñóâàëè ïîðòðåòè, øèåëè ãîáëåíè ñ ëèöàòà èì. Åäèí òàêúâ îùå ïàçèì â ðàêëàòà íà ìîÿòà áàáà, è îò íåãî, çàä ñòúêëîòî ñå óñìèõâàò ëèöàòà íà ïðàîòöèòå òè – Àñåí è Äèìàíêà. Èìàë Àñåí èìîòè, äîáèòúê, çàìîæåí ÷îâåê áèë. Ìíîãî çëàòî ñúáðàë â ãîëåìè ãëèíåíè äåëâè è ãè êúòàë â çåìÿòà ïîä èçáèòå ñ âèíî. Ìèëîñòèâ áèë, ïîìàãàë íà õîðàòà â òðóäíè äíè è èìàë ìíîãî äðóãàðè. È ðîäàòà ìó íå áèëà ìàëêà – äÿäî, áàùà, áðàòÿ – ÷àê äî äíåøåí Ëþëåáóðãàç, Ìàëêî Òúðíîâî, Ïåõëèâàíêüîé è Âèçå, ÷àê äî Îäðèíñêî, êúäåòî âå÷å çàïî÷âàëè Îñìàíëèèòå. Ãîëÿìà áèëà Áúëãàðèÿ, êàòî ñî÷íà ïîãà÷à è î÷èòå íà âñè÷êè íåÿ ãëåäàëè. Âîþâàëè çà íåÿ, ïðåõâúðëÿëè ÿ åäèí äðóã è Ëîçåíãðàä ñìåíÿë ñòîïàíèòå ñè íà òðè ïúòè. Ïðåâçåëè ãî ãúðöèòå, ïîñëå òóðöèòå, íà êðàÿ íà Ãðúöêî-Òóðñêàòà âîéíà. È êîãàòî ïðåç 25òà ãîäèíà òóðñêèÿò êàéìàêàìèí çàáðàíèë áúëãàðñêèòå ó÷èëèùà è öúðêâè, âñè÷êè áúëãàðè ñå èçñåëèëè. Êîéòî íå èñêàë äà òðúãâà âîþâàë äî ñìúðò, à èìàëî è êîèòî ïðèåëè òóðñêàòà âÿðà çà äà ñïàñÿò èìîò è äåöà. Äíåñ òàì ñå ãîâîðè ñàìî ïîìàøêè. Çåìÿòà òðóäíî ïóñêà, Âàíåññà, è ìíîãî õîðà íå ìîãàò äà òðúãíàò.
Òâîÿò ïðà ïðàäÿäî, âíóêà íà Àñåí è Äèìàíêà, íå ìîæåë äà ÷àêà, íèòî äà ÷óâà, çàòîâà ñúáðàë ÷åëÿä è ïîêúùíèíà è òðúãíàë êúì Ñòàðà ïëàíèíà, êúäåòî ñå çàñåëèë â ìàëêîòî ñåëöå Äðîïëà.  Áúëãàðèÿ ãî èìà è äî äíåñ, è àêî å ðåêúë Áîã, åäèí äåí ñ òåáå ùå èäåì. Êúùàòà ìó â Ëîçåíãðàä áèëà ïðåâçåòà îò òóðöèòå è ïðåâúðíàòà â êîíàê. Áèëà êðàñèâà, êàìåííà, öÿëàòà îòðóïàíà ñ áðúøëÿí è Ñàðìàøèê Òðåíäàôèë. Áîãàòñêà êúùà áèëà, íàçàä íàêðàÿ íà äâîðà ñå êèïðåë ãèçäàâ ïàðàêëèñ è â íåãî ñà âåí÷àëè è êðúùàâàëè äåöàòà ñè ïîêîëåíèÿ íàðåä. Òóð÷èíà ãî ñúáîðèë è îãðàäèë ìÿñòîòî, èçäèãíàë òàì êîíþøíè è îáîðè, êîíñêè òîð äà çàñèïâà îñâåòåíàòà çåìÿ. Òàêèâà âðåìåíà áèëè, õîðàòà åäèí äðóã íå ñëóøàëè, îìðàçà è êðúâ âëàñòâàëè íàä çåìÿòà. Âèäÿë ñòîðåíîòî è Èáðàì àãà, îòâúðíàë ñå îò ñâîèòå è òðúãíàë ñëåä äÿäî ìè êúì Äðîïëà. Çàñåëèë ñå äî íåãîâàòà êúùà, ðåêúë ñå áúëãàðèí è îòãëåæäàë äåöàòà ñè òàì. Áàáà ìè Ìèíêà, äÿäî Ðóñè îùå íå áèëè ðîäåíè. Æèâîòà â Äðîïëà ïîòðúãíàë. Êúäå òðóäíî, êîãà ëåêî – ïðåñåëíèöèòå çàõâàíàëè çåìÿ äà îðàò, æèâîòíè äà ãëåäàò. Ïîêúùíèíà èìàëè – âñåêè ïî êàðóöà äîêàðàë, òàáàê-÷àíàê íå ëèïñâàëè íà òðàïåçàòà. Ðàáîòëèâè áèëè, áúðçî çàìîãíàëè. Ñàìî åäíà ìúêà ðàçÿæäàëà äÿäî ìè – ñêðèòîòî â Ëîçåíãðàäñêàòà êúùà çëàòî. Ïîðàñíàëè ìó äåöàòà, ïîðàñíàëè è äåöàòà íà Èáðàì àãà, çàåäíî ó÷èëè, çàåäíî ïÿëè, êúäå íà áúëãàðñêè, êîãà íà òóðñêè. Åäíà íîù äÿäî ïðèâèêàë àãàòà è ìó ðàçïðàâèë çà ñêðèòîòî èìàíå ïîä âèíåíàòà èçáà.

- Àç òàì íå ìîãà, àìà òè èäè. Èäè, íàìåðè ãî, èçêîïàé ãî, ïà ãî äîíåñè òóêà ÷å ñè å íàøå.
- Íå òè òðÿáâà, áðàòå, çëàòî êóðáàí èñêà. Äà ñåäè íà èçåäíèöèòå, êîé ãî íàìåðè è ìó ïîñåãíå, äà ïëàùà. Æèâ, çäðàâ ñè, íåìîé.
- Çíàì àç çà êóðáàíà, Èáðàìå, çàòóé ñúì òè çàäåëèë äâà ÷åðíè îâåíà. Ùå ãè çàêàðàø, êóðáàí ùå ãè çàêîëèø äà ãè ïðèåìå çåìÿòà, ïúê ùå âçåìåø çëàòîòî è ùå ãî äîêàðàø òóêà.
- Íå ñòàâà òúé, íÿìà äà ñòàíå. Òàì êîé çíàå êîè õîðà æèâåÿò ñåãà. Êàê äà èäà äà èì ðîâÿ â èçáèòå.
- Íàùå èçáè, Èáðàìå, íàùå. Ïîìíèø êàê òúð÷àõìå ïî äâîðà äâàìàòà ñ òåáå è çàäÿâàõìå áàùàòà, ÷å íàãëåæäà çëàòèöèòå â ìàçàòà.
- Äîáðå òîãàç! Òúé äà áúäå! Íàïðîëåò òðúãâàì.

Ñêëîíèë Èáðàì àãà è ùîì çàïðîëåòèëî, íàòâàðÿë æåíà, äåöà è äâàòà äÿäîâè îâåíà íà êàðóöàòà è ïîòåãëèë. Òðúïíåëà ìó äóøàòà, ÷å ïî ðîäíè çåìè ñå çàâðúùà àìà èìàë ïîðúêà äà âúðøè. Çàòóé ùîì ïðèñòèãíàë â Ëîçåíãðàä, îñòàâèë ÷åëÿä â åäíà ãîñòîïðèåìíèöà è òðúãíàë êúì ñòàðàòà êúùà. Ñâåòåëà îòäàëå÷å – íå áèëà ïîìðúäíàëà, ñúùàòà ñè áèëà. Çà÷àêàë äà ìðúêíå è ñå ïðîêðàäíàë ïðåç çàäíàòà âðàòà íàäîëó êúì èçáèòå. Òàìúí ïîäâèãàë äúñêèòå äà îòêðèå âõîäà êúì òàéíîòî è åäèí íîæ ïðîáëåñíàë â ìðàêà. Íå ìîæàë è äà èçâèêà, ãëàâàòà ìó ñå òúðêîëèëà ïðåä áú÷âèòå ñ âèíî. Òóðöèòå ïîñëå ðîâèëè, òúðøóâàëè, àìà íå îòêðèëè êàêâî òúðñèë. Áóëêàòà íà Èáðàì àãà è ñèíîâåòå ìó ÷àêàëè, ÷àêàëè è êàòî íå äîøúë, íàìåðèëè ðîäíèíè è îòñåäíàëè ïðè òÿõ. Äíåñ åäèí îò âíóöèòå ìó îùå å æèâ, áåøå êìåò íà Êúðêëàðåëè – ñåãàøåí Ëîçåíãðàä. È ñèãóðíî ïîìíè áàáà ìè Ìèíêà, ÷å äúëãî ñè ïèøåëè è ïðåïèñâàëè ïðåç ãîäèíèòå. À äÿäî Ðóñè ïàçåøå åäèí ïîñèâÿë îò âðåìåòî òåôòåð, áèë çåëåí íÿêîãà, ñ áúëãàðñêî çëàòíî ëúâ÷å íà êîðèöàòà, îñòàâåí ìó îò äÿäî íà äÿäî ìó, â êîéòî òàéíè çàïèñêè âîäÿò ïðàâî äî äåëâèòå ñ æúëòèöèòå è ìÿñòîòî íå å â ìàçàòà íà êúùàòà. ×åòîõ ãè ïðè ïîñëåäíîòî ñè ïîñåùåíèå íà ñåëî, Âàíåññà, äà ìîæåøå äà ãè âèäèø – òðè ñòúïêè íà çàïàä, ïîñëå ñå çàâúðòàø, 15 ñòúïêè íà ñåâåð, îò òàì êúì áÿëàòà ñêàëà, îò íåÿ – 40 ñòúïêè íàãîðå ìàëêî âñòðàíè, òúé ÷å êàòî ïîãëåäíåø äîëó ïàðàêëèñà â äâîðà, äà ñå âèæäà ñàìî ïî âðåìåòî íà Èôòàðà – êîãà êîíåö íå ìîæåø äà ðàçëè÷èø, íèòî òúìíî å, íèòî ñâåòëî. Ñëèçàø íàäîëó, ñòèãàø åäèí ñêàëåí êúñ, ïðèëè÷åí íà îðåë, îòêúðòâàø ìó äÿñíîòî îêî è îòäîëó – æúëòèöà. Íàìåðèø ëè íåÿ, ïîä íåÿ èìà ñïèñàíî êúäå äà òúðñèø çàðîâåíèòå äåëâè ñ äðóãîòî çëàòî. Õèòðè áèëè õîðàòà âúâ âîåííî âðåìå, êðèåëè èìàíåòî ñè òàêà, ÷å âðàã äà íå ìîæå äà ãî îòêðèå.
Ïîáîëÿë ñå äÿäî îò ìúêà, ÷å çàãóáèë âåðåí äðóãàð îò àë÷íîñò. À çëàòîòî è äî äíåñ ñè ñåäè òàì è íàâÿðíî êóðáàí ñëåä êóðáàí âçèìà, îò âñåêè, äðúçíàë äà ðîâè.  ãîäèíàòà, êîãàòî ñ òàòêî òè ïúòóâàõìå êàòî âîëíè ïòè÷êè èç Áúëãàðèÿ è Òóðöèÿ ïðåäè äà ñå ðîäèø òè íå âåäíúæ ìèíàõìå ïðåç Ëîçåíãðàä è àç ïèòàõ è ðàçïèòâàõ èñòîðèÿòà ìó. Ñòàðà çåìÿ å, îò ïðåäè áúëãàðñêî îùå, ïåðñè ñà æèâåëè òàì, ïðåäè òÿõ – òðàêè. ×åòèðè âåêà äî Õðèñòà – ìàêåäîíöè, äâà âåêà ïðåäè Õðèñòà – ðîìåè, è îùå ïðåç âèçàíòèéñêî å èìàëî áúëãàðè. Äíåñ ìåí ìå òåãëè âñå ïî íà Èçòîê, âñå ïî êúì Èçâîðà, íî êðúñòà íà òàçè êîðàâà çåìÿ íîñèø òè – ìîÿ ìàëêà íàñëåäíèöå. Çåìÿ è êðúâ ñà åäíî, õîðàòà íîæ äúðæàò íàä òÿõ, à â òâîèòå âåíè òå ñå ñúáèðàò. È íèêîé íå ìîæå äà ãè ðàçäåëè. Ùå òå íàó÷à íà äðåâíèòå íè èãðè, ñàìî äà ïîðàñíåø – Êàìáàíà, Êàï÷óê, Êàìú÷å â êîëàòà, Ïîñðåùàíå íà ìîìè÷å, äåòî ïðàîòöèòå íè ñà èãðàëè íà çåìÿ, íèòî áúëãàðñêà, íèòî òóðñêà. Ïåñíèòå íè, ëåãåíäèòå, ïðèêàçêèòå. Íàñëåäñòâîòî òè. Êðúñòà.
Ñïè, ñëúí÷èöå, äèøàé.  òâîÿò äúõ íîæà íà öâåòå ùå ñòàíå, àëåíî.

____________________________
Îêòîìâðè, 2003


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 14.04.2012 @ 23:09:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   secret_rose

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 10


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 15:44:33 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Öåíàòà íà èñòèíàòà" | Âõîä | 17 êîìåíòàðà (36 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) íà 15.04.2012 @ 00:57:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî, ñåêðåò÷å, çà ïàòðèîòèçìà, êîéòî ëúõà îò âñÿêà òâîÿ äóìà!
Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 09:44:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Òàçè äóìè÷êà "ïàòðèîòèçúì" ìè ñåäè íÿêàê èçêóñòâåíî :)))
òóê ïðîñòî å ëþáîâ, òèõè÷êà åäíà òàêàâà..
Ñâåòëè ïðàçíèöè, ïîåòå îò äàëå÷å :)

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò diva_voda íà 15.04.2012 @ 03:56:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
! äúùå, ëþáîâ ìîÿ !
" òâîÿò äúõ íîæà íà öâåòå ùå ñòàíå, àëåíî." - ñàìî àêî èìà ïîâå÷å òàêèâà ìàéêè - ÷àðîäåéêè!
êàòî ïðèêàçêà îò Øåõåðåçàäà, àìà ïî-õóáàâà - èñòèíñêà!
óñìèâêè!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 09:45:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ òè...
Ñâåòëà Íåäåëÿ!

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 15.04.2012 @ 07:46:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Öåíàòà å âèñîêà, à çëàòîòî âèíàãè âçèìà êóðáàí...
Õðèñòîñ âîñêðåñå!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 09:45:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Âî Èñòèíó...
âñåêè äåí, âñÿêà Íåäåëÿ...

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò mariq-desislava íà 15.04.2012 @ 08:17:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç áÿõ òóê, ïðè åäèí îò íàé-äîáðèòå òè òåêñòîâå (ñïîðåä ìåí).


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 09:46:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ :)
Õðèñòîâèÿ ïðàçíèê äà å ñ òåáå @--;--

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò kasiana íà 15.04.2012 @ 08:21:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àïëîäèñìåíòè!!!

Áëàãîñëîâåíà ñè äà ïîìèðÿâàø õîðà è íàðîäè è äà ñååø âñåìèðíà ëþáîâ, Ìåãè!!!

Ñ îáè÷()

Õðèñòîñ Âúçêðåñå:)))))



Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 09:47:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ñòèãà ñà ñå êëàëè, ìèð èñêàìå :))
Áëàãîäàðÿ, Êàñè... ÷åñòèò Âåëèêäåí!

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò Hulia íà 15.04.2012 @ 08:29:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Ñ ãîëÿìà ëþáîâ å íàïèñàíî, ÷àê òðúïêè ïîáèâàò ÷åòÿùèÿ, Ìåãè...


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 09:47:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ òè...

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 15.04.2012 @ 08:56:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ðàçêîøåí òåêñò, Ìåãè - áðàâî!:)
Áåøå óäîâîëñòâèå äà ïðî÷åòà òî÷íî äíåñ- Õðèñòîñ Âîñêðåñå!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 09:48:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Èñòèíàòà å âå÷íà, åæåñåêóíäíî âúçêðúñâà. Âî Èñòèíó äà òè å.. @--;--

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò boliarkabg íà 15.04.2012 @ 10:58:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
Òâîÿòà Âàíåññà èçðàñòíà ïðåä î÷èòå ìè, íî òîçè ìèã íå áÿõ ïðåæèâÿëà îùå ñ âàñ äâåòå.
Òâîÿò ðîä êàòî ïîâå÷åòî áúëãàðñêè, à è íå ñàìî áúëãàðñêè, à âñè÷êè áàëêàíñêè ðîäîâå ïîìíè è âåëè÷èå, è íå äîòàì äîáðè ãîäèíè. Ñòðàõîòíà èñòîðèÿ, Ìåãè. Îò âñåêè äåòàéë ðîìàí ìîæåø íàïèñà. Îòíîâî ñè ìèñëÿ,÷åòåéêè òå, ÷å íèùî ñëó÷àéíî íÿìà íà òàçè çåìÿ. Íåêà ïðåáúäå ðîäúò òè,ìèëà ïðèÿòåëêî, òâîÿò, íàøèòå, Áàëêàíèòå. ×åñòèò ïðàçíèê!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 11:19:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìíîãî èìàì äà è ðàçêàçâàì, ìíîãî. Âúâ âåíèòå è òå÷å êðúâ íà 5 íàðîäà... (çäðàâî ñìå ÿ çàìåñèëè :))
Çäðàâåé. Ñâåòúë Âåëèêäåí, ìèëà @--;--

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò Jenia (jivkova@hotmail.com) íà 15.04.2012 @ 13:51:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õðèñòîñ Âîñêðåñå!
Ñ óäîâîëñòâèå ÷åòà âñè÷êî îò òåá! Ïîíÿêîãà ìå å ÿä, ÷å àêî å ïî-äúëãî íÿìàì âðåìå, íî ñúì ñè îáåùàëà êàòî èìàì äà íàâàêñàì!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 15:01:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ òè! Ñâåòúë Âåëèêäåí :)

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò doktora íà 15.04.2012 @ 14:15:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàðàäè òîâà íè çåìíî íàñëåäñòâî íèå õîðàòà íå óìååì äà ëåòèì.
Âêîïàíè ñìå...
---
 òàçè áîëíèöà íèêîãà íå íàñòúïâà íîù, âèíàãè å ìíîãî ñâåòëî, çíàåø ëè...
---
Äíåñ ìåí ìå òåãëè âñå ïî íà Èçòîê, âñå ïî êúì Èçâîðà, íî êðúñòà íà òàçè êîðàâà çåìÿ íîñèø òè – ìîÿ ìàëêà íàñëåäíèöå.

Çåìÿ è êðúâ ñà åäíî...


Ìíîãî ñèëåí òåêñò, îòíîâî...è çàíàïðåä òàêà ùå áúäå, çàùîòî òè ñè åäèí íîâ ïèñàòåë îò ïëåÿäà-òà íîâè, ÷èñòè è íåèçêåëåøåíè îò ïîëèòèêàòà, êàðèåðàòà è êîíþíêòóðàòà ïèñàòåëè îò îíîâà âðåìå, à êàòî âñå íàøè ïðèÿòåëè, ÷èñòè è ñðîäíè äóøè, â ñàéòà ëþáèì õåõ à â òàçè, èíà÷å ñèâà è áåçíàäåæäíà ðåêà êîÿòî òå÷å îòêàêòî ñå ïîìíÿ íàäîëó è âñå íàäîëó...ñå èçòå÷å ìðúñîòèÿòà, ïîäëèçóðñòâîòî è ëèöåìåðèåòî íà íåêàäúðíèòå ñêóäîóìöè...

Ìèãëå, ÷åñòèòî Âîçêðåñåíèå Õðèñòîâî, ìèëî äåòå! Ñ Âàíåñà áúäåòå âî âåêè âåêîâ...
Íèêîñ ()


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 15:02:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ çà õóáàâèòå äóìè, Äîê..
×åñòèòî Âúçêðåñåíèå :)

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò Boryana íà 15.04.2012 @ 17:52:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñèëåí ðàçêàç. Íÿêàê ñè êîñìîïîëèòåí. Óìååø äà ãðàáâàø ÷èòàòåëÿ.:)


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 17:58:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ çà ïðî÷èòà, Áîðÿíà...
Ñâåòúë Âåëèêäåí @--;--

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) íà 15.04.2012 @ 21:30:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Ïðî÷åòîõ è ñòðàøíî ìå ðàçâúëíóâà. È ìîÿò ðîä, îòêúì ìàìà, å îòòàì, íî ïî-êúì ìîðåòî.
Ïîçäðàâ è àäìèðàöèè çà óìåíèåòî òè äà ðàçêàçâàø!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 15.04.2012 @ 21:41:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Äíåñ áèõ ñå ñïðÿëà ïîâå÷å íà èñòîðè÷åñêèòå ñúáèòèÿ, íî ïðåç 2003 ñà ìå âúëíóâàëè ñàìî åìîöèèòå ÿâíî.. :)
Áëàãîäàðÿ, Ëèëè.. Îáè÷àì äà ïèøà ïî ðàçêàçèòå íà ñòàðèòå íè ëþáèìè õîðà, è ìàêàð íà ìåñòà äà ñè ãî äîòàìúíÿâàì êàòî ðàçêàç, îïèñâàì ñàìî äåéñòâèòåëíè ñëó÷êè. È ñå ðàäâàì, ÷å òè õàðåñà...

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 16.04.2012 @ 10:39:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õðèñòîñ Âîñêðåñå!Ñâåòëè Ïðàçíèöè Ìåãè!
Òàêà òðÿáâà äà ó÷èì äåöàòà ó äîìà è â ó÷èëèùå!!!
Ïðåãðúäêà çà òåá è äåöàòà()


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 16.04.2012 @ 11:06:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Âåñåëè ïðàçíèöè, Êàòå :)
Áëàãîäàðÿ

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò libra íà 16.04.2012 @ 12:02:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
óâëåêàòåëíî ðàçêàçâàø secret_rose...
ïîçäðàâ :)


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 16.04.2012 @ 13:37:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ òè..

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò zaltia íà 16.04.2012 @ 23:15:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèñîêà å öåíàòà ïîíÿêîãà Ìåãè...
Òîâà äåòå òè íîñè Âÿðàòà, è Íàäåæäàòà...
À Ëþáîâòà å â äóøàòà òè...


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 17.04.2012 @ 11:21:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ :)

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò zebaitel íà 17.04.2012 @ 11:48:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîê ãî å êàçàë òîëêîâà õóáàâî, ÷å íÿìà íóæäà äà ãî ïîâòàðÿì, Ìåãè! Æèâè è çäðàâè äà ñòå òè è äåöàòà òè è âñåêè, êîéòî å íàìåðèë ìÿñòî â ñúðöåòî òè!
×åñòèò ïðàçíèê!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 17.04.2012 @ 14:04:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ, Çåá...
×åñòèò ïðàçíèê è çà òåá

]


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò anonimapokrifoff íà 19.04.2012 @ 00:12:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñèëåí òåêñò, Ìåãè, áðàâî!


Re: Öåíàòà íà èñòèíàòà
îò secret_rose íà 19.04.2012 @ 00:14:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ...
Òîçè òåêñò å ÷àñò îò ïîðåäèöà ñâúðçàíè òàêèâà, ìèñëÿ äà ãè ñúáåðà â åäíî.. Ìíîãî ñà ñòàðè, òðóäíî å.
Ñïîêîéíà íîù...

]