Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 763
ХуЛитери: 0
Всичко: 763

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСамо човешката глупост и Вселената са безгранични...
раздел: Хумор и сатира
автор: rainy

„Акълът е като месечния цикъл – не ти ли дойде навреме, изобщо не го чакай!”
Този афоризъм като втора кожа ми лепва, когато иде реч за скали и каменисти, дивашки чукари и това не е гъбаркане, а грубата реалност. Като зяпна по тях, все едно свещения Граал виждам! Отделно, че когато се омагьосам по някое конкретно място, настъпва Апокалипсис, докато не додрапам до него...

Каквато и „съдба” сполетя Триград и в частност Харамийската пещера. Когато съзрях за пръв път ждрелото, онемях, а после Дяволското гърло и сие ме хвърлиха не в оркестъра, а директно във Филаделфийската филхармония. Споменатата пещера по неведоми причини се беше закопчала в съзнанието ми (шантава човешка психика) и си дадох тогава дума, че ще кацна там. Което и направих, и то сама! Не успях да заврънгосам никоя аверка (изсулват се като мокра връв на екстремните ми идеи), накрая ми писна да мрънкотя и увещавам, запалих колата един дълъг, празничен уикенд и суйна-буйна се стоварих в къщата на една очарователна баба. Въпросната баба, след като вечерта ме поглези като за световно, ме пусна да си троша главата на следващия ден, с обещание за още глезотии (ако се довлача обратно), леко тюхкайки се относно акъла на някои хора...

Който акъл доказа издънката си още в началото, когато водачите хукнаха като изоглави по баира нагоре с едно темпо, от което нетренираното ми за подобни от раз подвизи тяло нададе вой до небесата, но си позволи само изплезен език, за друго го хвана срам. Все пак никой не го беше налагал по манерката да си пъха пръстите между пантите... Черешката на тортата (после още сур бюлюк плодове изскочиха) се оказа вертикалната панорама към входа на пещерата. Когато я видях, пулсът ми сериозно се приближи до този на обитателите на моргата! Емо, единият от водачите (няма да спра да си падам по дългокоси хаймани!), подскачайки като коза нагоре, трасира и обезопаси с въжета маршрута, а другият серсемин (опс, водач) с особено извратеното си чувство за хумор се кодошеше с нас, докато ни инструктираше, а аз гледах ококорено скалата и мълчах като пукал – за външни изяви ларингсът малко беше попресъхнал, но отвътре ми идеше да го ритна по кокалчето! Интуицията ми подсказваше караманела с прелюбопитни моменти, която не ме излъга...

Опасаха ме като агне на заколение и ме пуснаха да „паса” по ръбчетата. Драпам си аз по камънаците и опявам на глас: „Мамка си загубена, какво правиш кацнала тук, бе!” Ама яко мърморя! После Емо ме подкача: „Ти горе май нещо си говореше на глас”, а аз: „Говорих си, да. Теглих си майни! Не на теб, на себе си!” А той се хили саркастично: „Ами не беше в позиция точно мен да псуваш...” Голям купон… Който прерасна в истински цирк! По време на катеренето правят снимки – за спомен на идиотите, та докато издевателствам над себе си по скаличките и си навирам пръстчетата в някакви измислени дупки, Емо се курдисал над главата ми и ме щрака – потна, рошава, озъбена, разтреперана, висяща на някакво си въженце и умираща от ужас! И като му креснах: „Абе ще те цапна! Стига си ме снимал, а давай да се махаме оттук!” Възпитание...

Което генерално се изпари, когато се ошашавих на едно ръбче и той, с цел да ме отвлече от мислите ми (психология в действие!), започна да ми задава въпроси от сорта „какво работиш” и прочие салати, аз изпръхтях и му се сопнах здраво, ръмжейки: „Не ме занимавай с глупости, а ме издърпай оттук!” За възпитанието идеше реч май... Което накрая хептен изкрея, когато блокирах на поредната скаличка и не мръднах повече! Емо усети, че започвам да се видиотявам, идва плътно до мен и ми сочи пътя (ръбчето от няколко сантиметра, имам предвид), а другият зевзек това и чакаше – на секундата започна да ни юрка отдолу: „Вие какво сте се гушнали там?” Ако имах свободна ръка, щях да му хвърля един камък... Накрая пак драми! На Емо колкото му беше къдрава косата, съвсем се накъдри! Вече сме пред спасителната за мен дупка и той ми дава инструкции, като делово обяснява: „Сега ще те събуя (оборудването, моля без други асоциации!), а ти така, така и така – нагоре в дупката ще пролазиш.” И аз се вцепених! И викам: „Не ща, не давам!” И си пазя гащите като арабка девствения пояс! Е, разопакова ме, макар и като кренвирш със залепнал найлон, обаче пак почнах да си тегля майните на глас...

В крайна сметка се разкарах от главата му (буквално) и се изнесох като бито прасе към лелеяната пещера, откъде наблюдавах дупката отвътре вече, на респектиращо разстояние. Всъщност идеята на това идиотско катерене е накрая да те пуснат в самата паст на пещерата от 43 метра височина – висиш си над бездната в абсолютна тъмнина и се клатиш чаровно като кофа с вар (а после драпаш нагоре до изхода по едно сипейче с височина на мини-небостъргач и само кал и камънаци – сефте комендантски) и Емо, гаднярът му с гадняр, преди да ме настани в другите алпинистки гащи, докато наблюдавам подозрително какво се случва с тези преди мен, ме подкача невинно и пита: „Къде пропадна вчерашния ти ентусиазъм?” Последва ехидна усмивка... За кашмер станахме!

Тук е моментът умно да замълча и да спестя глазурата на аерофобичната си торта по време на връщането ни („красиви” ръбчета от 20-тина сантиметра – отляво скала със забити въжета, отдясно пропасти и съответната ми въпиющата нужда от памперс), за да запазя някакви мършави останки от достойнство, но ставаше въпрос за акъл май. Комуто връчен сертификат за идиотизъм очевидно не е бил достатъчен, за да се прокрадват някои нездравословни идеи за косата на Емо и проверка на настоящия й статус. Прозорлив си е бил Айнщайн да се съмнява единствено за Вселената...


Публикувано от Administrator на 29.03.2012 @ 19:21:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:14:15 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Само човешката глупост и Вселената са безгранични..." | Вход | 4 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от secret_rose на 29.03.2012 @ 20:01:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Много цветисъо... :)))
Обаче къде са снимките този път?


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от rainy на 29.03.2012 @ 22:12:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Снимки йок марули. Който не си е платил хостинга на сайта...
;)
Друг е въпросът, че хостингът иска допотопни методи на плащания, та... Нищо, де. Ще се задоволим само с думи. То уж само текст. Стана ми носталгично за Очите и така, сама си отпразнувах неучастието.

]


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 29.03.2012 @ 21:20:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
хахахах, сладурко, обожавам този стил хумор - вдигна ми настроението - месри за което!:):):)
/ представям си колко си била щура като малка!;)/


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от rainy на 29.03.2012 @ 22:16:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Тц, бях абсолютна читанка! Учене, кълване, върха на сладоледа бях, дете за пример... Откачих на стари години, пак за пример. Поне на крайности го докарваме.
;)
Благодаря ти. Липсват усмивките, радвам се ако съм ти донесла поне една.

]


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от Musketar на 30.03.2012 @ 16:48:10
(Профил | Изпрати бележка)
Репортаж, писан с въже през кръста... /море... баш с примка на шията/. Знаеш по какво да си падаш - дългокосите хаймани са най-стойностни:Р


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от rainy на 30.03.2012 @ 20:37:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Дългокосите хаймани са най-големите пройдохи – личен опит, вярвай на една жена, повече разбира от мъже, макар че вече не е сигурно хич ;) Ама на, страсти. Зарязали сме ги, ще минаваме към генерално до голо обръснати, ама във всички области... Смея се на глас. Благодаря ти!

]


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от Musketar на 30.03.2012 @ 22:07:30
(Профил | Изпрати бележка)
Именно, Радева, именно... Ако не е пройдоха, какъв мъж е тогава? Дръж дългокосите, небръснатите и тези с умерени атавистични белези... Тия с прекалените, ще те удушат като Дездемона, с убеденост, характерна за един наш общ другар. А обезкосмените... по добре обърни табелата...

]


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от rainy на 31.03.2012 @ 11:48:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Абе я прати музата си насам, с нея ще обсъждам по женски мъжете, какво ти разбира мускетарската хетеросексуална душа от тях ;) Виж от Сицилианска защита определено вдяваш, а като намесим и малко взаимно осигуряване на някоя скала, нещата си идват на мястото по интереси...

]


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от zebaitel на 31.03.2012 @ 23:47:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, заболя ме корема да се хиля! И ти вярвам на всяка думичка, толкова си убедителна!...като кремвирш със залепнал найлон...!!!
И пиши по-често такива интересности! Действат страхотно на размекнатата ни психика!


Re: Само човешката глупост и Вселената са безгранични...
от rainy на 01.04.2012 @ 12:06:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хъх... Убедително я. Ако беше видяла Емо как ми дърпаше алпинисткото оборудване, а аз вкопчила се в скалата опявам всичките му роднини, щеше да се обадиш на 112 с информация за насилие.
;)
Живе, зарадва ме искрено. Със самоиронията се опитвам да надскоча вродената ни суета, хилядократно увеличена от литературните ни занимания. Боя се, че това звучи често грубо за изнежените поетични души, искащи просто признание и нищо друго, а ако влезеш в чужда територия с елегантна ирония и чувство за хумор – майко мила. А това е толкова живително бе, не го ли чувстват хората, ама на...
Благодаря ти за сетивата!

]