Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 802
ХуЛитери: 2
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВъздействието
раздел: Фантастика
автор: dedenze

Всички неистово изкупуваха основно предлаганото от ММС. Странното беше, че стоките бяха скъпи и същевременно - пълен боклук. Две години работа на отдела за галактическа защита на потребителите, само определи размера на бедствието, 15 планети и три орбитални станции. ММС не правеше рекламни акции и демонстрации, явно въздействието беше на подсъзнателно ниво, отдавна забранено и опасно.
Полицаи и митничари, нервно проверяваха всички товари и пътници, плащаха солидни глоби за нарушени права, без никакъв успех. Психическото въздействие на толкова много хора, изискваше сложна и скъпа апаратура, разработката и продажбата на която, беше забранена още в 22 земен век. Нямаше подобен внос и предлагане. Единствената следа бяха двама, трима представители на ММС, които съвсем легално бяха посетили обектите, преди потребителският бум. Днес трябваше да кацнат на стация V14.
От две седмици към станцията, в пълна секретност, бе добавено помещение с „камбана” – рядък вид, разумно същество с телепатични способности. Наричаха го Волф, на името на руският ясновидец и телепат Волф Месинг и беше един от първите участници в контакта с земните хора, преди два века, слава Богу, че живееха до 500 - 600 земни години.Той изучаваше подробно, всичко свързано с ММС и чаканите посетители, непрекъснато искаше нови и странни данни. Мисълта е идеална и обща само в грубото, емоционално състояние и математиката. Всичко останало изисква пълно познание за начина и условията на живот, език, бит, социални връзки и пр.... Инструкциите бяха ясни, двамата посетители да бъдат настанени в две отделни, екранирани стаи с възможност за едностенно изключване на екрана.
Планът се изпълняваше успешно, след два часа, Волф поиска да бъдат газово приспани. Полицията се колебаеше, ново нарушение на човешките права, щеше да струва много скъпо, нов провал също. Волф беше непреклонен и постоянно, нежно внушаваше, че са тъпаци и глупаци. Посетителите спяха в неудобни пози, когато телетранслатора на „камбаната” занарежда с равен глас:
- Това, което търсите е в тези два индивида. Имат по два импланта, информационни носители на калциева подложка около това, което наричате гръбнак. Сканирането не може да ги установи. Единият имплант служи за бърза оценка на лабилни индивиди, поддаващи се на въздействие и хипноза. Вторият е подробно, конструктивно описание на биогенератор за въздействие и реклама на ММС. Тяхната мисия е да накарат някой, да поръча безобидни елементи, сглоби и пусне генератора. Сигнала се разпостранява, чрез мрежата на електрозахранването. На въпроса „какво да правим”, трябва сами да си отговорите, но ще опитам да помогна. Ако ги пуснете, разобличите и премахнете имплантите, печелите временно битката, до изпращане на нови посетители. Трябва да оставите да свършат работата си и на тръгване да добавите това, което наричате вирус в чиповете, имате 4 гигабайта свободно пространство, възможност за препрограмиране и дистанционно добавяне на данни. Съдъжанието на имплантите, вече съм качил в централния митнически компютър. Ще се справите ли с програмите, там не мога да помогна, при нас нещата са устроени по друг начин !? Действайте максимално бързо, налага се да остана до края на операцията и обратният полет, за да им внуша състояние на емоционално прилошаване след и преди полета.
-Текстовите и аудио редакторите са готови, симулацията е успешна. Вируса унищожава всички информационни масиви 3 часа след излъчване на съобщението. Скоро ще станем известни като хакерите от V14. – Радостно съобщи капитана на станцията.
Волф се затресе в нещо като смях така, че се наложи корекция на орбитата:
- Вие сте странни същества, преодоляващи проблеми, които сами си създавате! Преди два века ви предложихме съвместна работа по възстановяване на закърнелите при вас телепатични органи и способности, защо не приехте!?
- Сами ще си отговорите, след като видите резултата от разследването на ММС и кой стой в сянката зад тях , впрочем вие вече знаете !? – тъжно промълви капитанът.
След по- малко от месец в галактическото, информационно пространство, 3 часа стоеше съобщение на земната корпорация ММС :
„Ние от ММС сме безскруполни мошеници ! Успеха и продажбата на нашите продукти, не се дължат на техните качества, а на забранена умствена манипулация, осъществявана ......”

В хода на разледването, категорично се доказа участието на десетки държавни служители и тайните служби, корупция и неправомерно лансиране на ММС. Съмненията, че и други фирми ползуват подобни средства се превръщаха в параноя. В резултат на това, беше внесено предложение в ООН за подновяване на проекта „Телепатия”съвместно с „камбаните”. Чакаме всеобщо одобрение !


Публикувано от valka на 03.02.2012 @ 15:23:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:27:42 часа

добави твой текст
"Въздействието" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.