Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 644
ХуЛитери: 0
Всичко: 644

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСънят на гладната кокошка
раздел: Хумор и сатира
автор: dedenze

„Зимата пее свойта зла песен, псета и вълци вият в полята”. Минус 20 е, полога заледен, скупчили са се всички, петела трети ден не е кукуригал. Яйцата напират отвътре, но смее ли някоя, да снесе толкова героично!? Гладни са, просото свърши отдавна, а сили да кудкудякат нямат. Къде да отидат, тук е домът и родът им.
Кучето от глад и студ подивя и избяга още миналата година. Стопаните гледат сапунки по кабеларката, а в дворчето метър, непочистен сняг. Нищо друго не остава, освен да посънува странни и непонятни, витаещи в ефира човешки сънища:
Сред разкъсани и димящи многоцветни знамена, най- после е дошла мечтаната, пряка демокрация. Партийте са разтурени и забранени. Съдът работи на три смени, денонощно, по хиляди дела за държавна измяна, грабеж, присвояване, кражби, геноцид .... Лагера в Белене, модерно ремонтиран и разширен е открит отново. Първите обитатели, са всички, живи депутати от „Великото” и обикновените „народни” събрания, правителствени „лидери” в последните 22 години. Всеки ден пристигат партийни величия в сянка и техните съучастници. Затварят ги основно по два параграфа на закона – държавна измяна и геноцид. Повечето хистерично плачат, разкайват се и казват, че са били подведени и заплашвани от ЦРУ и ФБР.... Близките им реват и чупят пръсти, пишат до всички, че са нарушени човешки права. Няма кой да им обърне внимание, защото процеса започна по целия свят. НСБОП и секретните служби успешно ловят и докарват от чужбина избягалите и уредилите се като посланици, аташета и пр.... Сред тях са и стари величия Жорж, Кобургготски, Мозер .... Почти всички молби за реабилитиране поради репресии в най- ново време и влошено здравословно състояние са отхвърлени. Сред тях са Лилов, Сидеров, Масларова, „Гошо Тъпото” и пр....
БАН е готова с демократичните правила и почасови програми в лагера, съобразени с извършените престъпления и предоставени за всеобщо обсъждане:
- 5.00 - 5.30 - Ставане - тоалет и лична хигиена, до 6.00 почистване и оправяне на леглата и помещенията.
- 6.00 – 7.00 - Първо занятие, физзарядка – секс, наркотици и рокенрол – под лекарско наблюдение. За застрашените физически, да се прилагат механични приспособления„играчки”, порно филми, по мека дрога и пр.... Допускат се срещу заплащане магистрални участнички, жигола, гейове и пр... негонени от закона.( имитира се свободен, рекламиран и заливащ медиите и законно регламентиран, начин на живот, дрогата е от незабранената- тип дизайнерска)
http://www.btv.bg/videos/novini/video/1482110917-Svobodna_prodajba_na_dizaynerska_droga_v_Sofia.html
- 7.00 – 8.00 – Нравоучение, християнска религия, покаяние. Изучаване на Библията. Молитви и ритуали.
- 8.00 – 8.30 – задължителна, оскъдна закуска с нискокалорични, синтетични храни с Е добавки, микроелементи и витамини одобрени от ЕС.
- 8.30 – 9.00 – 3 километра бързо ходене с две торби в ръце по 5 кг. (имитация на шопинг с търсене на промоции).
- 9.00 – 11.00 – трудова дейност – копане, садене, коване, шлосерство, грънчарство, стругарство, заваряване ... всички занаяти с пълен отчет и контрол, всеки затворник да наработи поне 48 часа от всяка дейност.(целта е запознаване с физическия труд)
- 11.00 – 12.00 – задължително литературно четене и хронологично гледане на всички, стари заседания на „парламента”. Заспиването се наказва !
- 12.00 – 12.30 – скромен обяд, базиран на масовите ТV реклами, синтетично вино и бира в ограничени количества, хранителни добавки.
- 12.30 – 13.30 – изучаване на български език, като се набляга на значението на чуждиците и правописа.
- 13.30 – 14.30 – изучаване на българска история, набляга се на основно допуснатите исторически грешки, дискусия.
- 14.30 – 15.30 – задължителен, кратък сън, без разсъбличане.
- 15.30 - 16.30 – обучение по компютърна грамотност с възможност за 10 минутна връзка със социалните мрежи.
- 16.30 – 17.00 – лично време
- 17.00 – 18.30 – задължително навън, на преки атмосферни условия с торба 5 кг. ( имитира се връщане от работа)на всеки 30 минути се тича 2 минути с блъсканица (имитира се гонене на градски транспорт)
- 18.30 – 19.30 – задължително гледане на сапунени сериали, шоу програми, реклами с невярно съдържание. Заспиването се наказва !
- 19.30 – 20.00 – народна вечеря – повече хляб, лук и сезонни родни плодове. Ракия- каменарка 100 грама за отпускане на мускулатурата.
- 20.00 – 22.00 – новините по БНТ, политически коментари и предавания.
- 22.00 - сън.

Хлопна се врата и сънят свърши, кокошката източи врат с надеждата, че просото иде. От чудният сън, нищо не беше разбрала. Стопанинът с люти псувни отвори вратата на курника, в ръцете проблясваше нож. Отдалече стопанката викаше:
- Кафявата заколи и изчакай да изтече кръвта, мундарино неден, няма да чистя подире ти !
Само тя беше кафява, другите бяха бели, със синя боя и надпис СДС по крилата, да се отличават от комшийските. Нямаше сили да бяга, пречувстваше нещо гибелно и страшно. Усещаше ужаса и обречеността, безизходността на ситуацията. Кротко притвори очи, едно движение, за болка нямаше време.... Петела гледаше апатично, безучастно и безмълвно.
- Браво, я виж колко яйца има в нея! – похвали го стопанката.
- Има, ама само още 4 останаха, а работа няма, после трябва тебе да заколя – додаде стопанина и отпи голяма глътка от скоросмъртницата. От екрана на телевизора, ухилен Бат Бойко, с тъпа ножица се опитваше са среже поредната лента.


Публикувано от aurora на 31.01.2012 @ 09:11:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
385 четения | оценка 5

показвания 13924
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Сънят на гладната кокошка" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сънят на гладната кокошка
от galiakara на 31.01.2012 @ 12:56:37
(Профил | Изпрати бележка)
Остро сатирично перо, изписало планини от истини... Браво Огняне! Споделям, поздравявам!


Re: Сънят на гладната кокошка
от lordly (lordly@mail.bg) на 31.01.2012 @ 09:20:08
(Профил | Изпрати бележка)
"Прово деденце в очите! " Пусни го в централния печат, сигурно ще го публикуват!


Re: Сънят на гладната кокошка
от Danielita на 31.01.2012 @ 20:43:21
(Профил | Изпрати бележка)
Super! Nai mi haresa pochasovata programa. Mnogo se smiah! Bravo!


Re: Сънят на гладната кокошка
от sani-ti на 14.02.2012 @ 17:35:15
(Профил | Изпрати бележка)
Да се смееш ли, да плачеш ли...
Родна картинка!