Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 451
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 456

Îíëàéí ñåãà:
:: mamasha
:: Mitko19
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàñèâî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: min4o

Äåí, è ïîñëå- íîù.
À ïîñëå- ïàê.

Óñìèõíà ñå íà ñåáå ñè, íî âúòðåøíîòî ìó çàäîâîëñòâî ñå ïîêàçà ïî êðàèùàòà íà óñòíèòå ìó. Ïîãëåäíà Ìèëà, êîÿòî ñå áåøå èçëåãíàëà äî íåãî- òÿ ìó ñå óñìèõâàøå ëþáîâíî, ÿâíî ìèñëåéêè ñè, ÷å òÿ å ïðè÷èíàòà çà èçïèñàíîòî íà ëèöåòî ìó ùàñòèå. Òîçè ïúò åäâà ñêðè ïðåçðåíèåòî ñè êúì òîçè ðîä õîðà- îòâðàòèåëíè, ëèãàâè, âÿðâàùè, ÷å ìîãàò äà áúäàò ùàñòëèâè, ÷å ñà òàêèâà, ÷å òîâà, ÷å ðàçïîëàãàò ñ íåîáõîäèìîòî, çà äà èçïèòàò â îïðåäåëåí ìîìåíò óäîâîëñòâèåòî îò òîâà äà ñè æèâ, ñàìî ïî ñåáå ñè îñìèñëÿ æèâîòà èì.
Óñìèõíà é ñå â îòãîâîð. Òîïëî. Îáè÷àùî. Íàâåäå ñå è íåæíî öåëóíà ìèäàòà íà óõîòî é, øåïíåéêè é êîëêî å ïðåêðàñíà è êàê ìèãîâåòå, ïðåêàðàíè ñ íåÿ, íå ìîãàò äà áúäàò ñðàâíåíè ñ íèùî äðóãî. Òÿ ñÿêàø ñå òîïåøå îò ðàäîñò è ùàñòèå. Êàòî ìàëêî äåòå, íà êîåòî ñà èçïúëíèëè âñè÷êèòå æåëàíèÿ íàêóï.
Òîçè ïúò ñå óñìèõíà ñúâñåì èñêðåíî, îáëåãíà ñå íàçàä â øåçëîíãà ñè. Òåçè õîðà áÿõà çà íåãî íàé-ãîëåìèòå ãëóïàöè è â ñúùîòî âðåìå òî÷íî òå ìó áÿõà íåîáõîäèìè, çà äà ìîæå äà ïðîäúëæè äà æèâåå êàêòî èñêàøå, êàêòî ïðàâåøå â ìîìåíòà. Åëèòíè êóðîðòè, ñêúïè õîòåëè, èçèñêàíè ðåñòîðàíòè, ðàçõîäêè, ïúòåøåñòâèÿ, ïîêëîííè÷åñòâà. Âñè÷êî. Âñè÷êî, êîåòî ïðåäëàãàøå òàêà ùåäðî ñâåòúò. Òîé èñêàøå äà ãî èìà- çà òîâà ïðàâåøå âñè÷êî íåîáõîäèìî- ïðîñòî òðÿáâàøå äà ëúæå íåïðåêúñíàòî, äà ñå ïðåñòðóâà, äà ñå ïîäìàçâà, äà ëèöåìåðíè÷è. È êàêâî îò òîâà- òîé çíàåøå êàêâî òúðñè è îïðåäåëåíî çíàåøå êúäå è êàê äà ãî íàïðàâè.
Æåíèòå ãî íàìèðàõà çà ìíîãî ïðèâëåêàòåëåí, äîðè çà çàáåëåæèòåëåí- âúâ ôèçè÷åñêî è äóõîâíî îòíîøåíèå. Òîé ïðåêðàñíî çíàåøå òîâà è ãî èçïîëçâàøå ìàêñèìàëíî. Áåøå ìó äîáðå, ìíîãî äîáðå äàæå. Âñè÷êî è âñè÷êè îñòàíàëè çà íåãî íå çíà÷åõà íèùî. Òåçè, êîèòî èìàõà ïîâå÷å îò íåãî òîé ïðåçèðàøå êàòî ñâîè ïîòåíöèÿëíè æåðòâè, êîèòî íèùî íÿìàõà äà çàïîäîçðàò äî ïîñëåäíèÿ ìîìåíò, ïîðàäè ñâîÿòà íàèâíîñò è ãëóïàâà óâåðåíîñò â ñåáå ñè. Òåçè, êîèòî áÿõà ïîä íèâîòî, êîåòî áåøå äîñòèãíàë- òå ñÿêàø íå ñúùåñòâóâàõà. Òîé íå èñêàøå äà ñè ñïîìíÿ, ÷å ñàì áå òðúãíàë íàé- îòäîëó- ïðîñòî íå ãè çàáåëÿçâàøå, ãëåäàøå ñàìî íàïðåä- êúì ñâîåòî áëàæåíî áúäåùå.
Ïîãëåäíà æåíàòà äî ñåáå ñè. Òîâà ëÿòî áåøå íàèñòèíà õóáàâî. Íÿìàøå äà áúðçà äà ïðèêëþ÷è ñ íåÿ. Áåøå äîñòà êðàñèâà- ïîãëåäúò ìó ïîëàçè ñòåãíàòîòî é òÿëî, äîáèëî çäðàâ òåí îò äúëãèòå âàêàíöèè, ïðåêàðàíè ïî øèêîçíè êóðîðòè. Îáõîäè ÿ ñ î÷è îò ëàêèðàíèòå èçÿùíè ïðúñ÷åòà íà çàâèäíî äúëãèòå é êðàêà, ïðåç ãëàäêîòî è êîðåì÷å è ñòåãíàòèòå, ìíîãî äîáðå îôîðìåíè ãúðäè, òà ÷àê äî ìèëîâèäíàòà ãëàâà, îáãðàäåíà îò äúëãè ñúâñåì ëåêî íà÷óïåíè òúìíîðóñè êîñè. Ïðàâèëíèòå ÷åðòè íà ëèöåòî é, ñèíüîçåëåíèòå é î÷è è ñëàäêàòà è óñìèâ÷èöà, êîÿòî ïî÷òè íèêîãà íå ñëèçàøå îò óñòíèòå é ÿ ïðàâåõà íàèñòèíà åäíî îò íàé- äîáðèòå ïîïàäåíèÿ â äúëãèÿ ìó ñïèñúê îò æåíè, äàëè äîñòà (ïîâå÷åòî îò òÿõ âåðîÿòíî ïî- êúñíî ñà îöåíèëè, ÷å å áèëî ïðåêàëåíî ìíîãî), çà äà áúäàò ëúãàíè ïî íàé- åëåãàíòíèÿ è ëèöåïðèÿòåí çà òÿõ íà÷èí, ëúãàíè ÷å ñà îáè÷àíè îò íåãî.
Òîçè ïúò óñìèâêàòà ìó ñè áåøå îòêðîâåíî ñàìîäîâîëíà. Äà-àà, ùåøå äà ñè ÿ îñòàâè êîëêîòî ìîæåøå ïî- äúëãî.
Âñå ïàê ïîíÿêîãà ìó ñå íàëàãàøå äà ïðåêàðà èçâåñòíî âðåìå ñ íÿêîÿ ïîçàñòàðÿâàùà âäîâèöà. Íå èñêàøå èçîáùî äà ñè ñïîìíÿ çà òåçè ìîìåíòè. Ïðîñòî ñè íàëàãàøå äà çàáðàâè íåïðèÿòíèòå ìó ïåðèîäè... Ïðàâåøå ãî ñàìî êîãàòî íàèñòèíà ìó ñå íàëàãàøå, à òî íå áåøå òîëêîâà ðÿäêî, êîëêîòî ìó ñå èñêàøå.
Òðúñíà ãëàâà. Íÿìà çíà÷åíèå. Åòî- çàòâàðÿøå î÷è è ñëåä ìàëêî âñè÷êî òîâà áåøå èçòðèòî. Âñè÷êè íåïðèÿòíè îáðàçè è ñëó÷êè èç÷åçâàõà. È êîãàòî îòâîðåøå îòíîâî î÷è: ñëúíöå, ïÿñúê, ìîðå, êðàñèâà æåíà äî íåãî, îùå ìíîãî êðàñèâè æåíè îêîëî íåãî. Ñìÿõ, çàáàâà, âåñåëáà, êðàñîòà íàâñÿêúäå. Âñå ïàê íå áåøå òîëêîâà ëîøî. Ñòàâàøå, õè-õè-õà.

*

Ïîìðúäíà íåëîâêî, óìîðåíî ðàìåíå. Âå÷å äîðè íå çíàåøå êàêâî äà êàæå, êàêâî äà íàïðàâè. Æåíà ìó- öÿëàòà êîæà è êîñòè, ñ ðàçäúðïàíè äðåõè, ðàç÷îðëåíè êîñè, èçïèòî ëèöå è ïîäèâåëè îò óæàñ, ìúêà è áîëêà î÷è- ñå ìÿòàøå â ïúëíà èñòåðèÿ, êðåùåøå è ïëà÷åøå, è íåïðåêúñíàòî ãîâîðåøå íåùî íà ìàëêèÿ âúðçîï â ðúöåòå ñè. Ïîãëåäíà ãî- äîðè òîé íå âèæäàøå â íåãî íèùî ïîâå÷å îò âúðçîï äðèïè, ñòàðè, ìðúñíè äðèïè. Ïðîñòî íÿêúäå ìåæäó ñòàðèòå ïàðöàëè ëåæåøå áåçäèõàííî òðåòî èì äåòå. Òðåòîòî äåòå, êîåòî òîé è æåíà ìó ãóáåõà- ïúðâîòî åäâà íàïðàâèëî ãîäèíêà, äðóãèòå äâå- ìúðòâîðîäåíè.
Èçâúðíà ñå è èçëåçå ïðåç íèñêàòà âðàòà íà ñõëóïåíèÿ èì äîì, êîÿòî âèíàãè ãî ïðèíóæäàâàøå äà ñå ñãóâà ïî÷òè íà äâå, çà äà ìèíå. Íàâúí áåøå äîñòà õëàäíî, íî òîé îñòàíà, çàãëåäàí â çâåçäèòå. ×åðíîòî íåáå èìàøå òîëêîâà ìíîãî ñúêðîâèùà, òå íåïðåêúñíàòî áÿõà ñ íåãî, çà ðàäîñò è ðàçâëå÷åíèå. Ñâåòåõà, òðåïòÿõà è ðàäâàõà íåãî è âñè÷êè îñòàíàëè. Çàùî è òîé íå ìîæåøå äà ñè èìà ïîíå åäíî ñúêðîâèùå, åäíî ìàëêî áèæó, êîåòî äà ìó áúäå óòåõà, íàäåæäà. Òîé è æåíà ìó áÿõà òîëêîâà áåäíè, æèâîòúò èì áå ïîêàçàë âñåêè úãúë îò íàé- íåïðèâëåêàòåëíèòå ñè ñòðàíè, íî òå ùÿõà äà ñà äîâîëíè, äîðè ñàìî äà ñå ãðèæàò, ãëåäàò è ñëóøàò åäíî ñâîå äåòåíöå, êîëêîòî è òî äà ùåøå äà çàòðóäíè îùå ïîâå÷å ïîëîæåíèåòî èì. Âúçäúõíà òåæêî- íå äàë ãîñïîä.
×óâñòâàøå, ÷å âå÷å íÿìà ñèëè, ÷å íå ìîæå òàêà äîðè ìèíóòà ïîâå÷å, à âèæäàøå, ÷å è òîâà, êîåòî ïðàâåøå íå å íè íàé- ìàëêî äîñòàòú÷íî.
Ïîãëåäíà óâåõíàëèòå öâåòíè ëåõè íà æåíà ñè. Áåøå ñå ãðèæèëà äî ïîñëåäíèÿ ìîìåíò, äî êîéòî é áå ïîçâîëèëà áðåìåííîñòòà, à åòî âå÷å áÿõà ìúðòâè. À òÿ òîëêîâà ñè ãè îáè÷àøå. Âñè÷êî îêîëî òÿõ ëè ñå ðóøåøå, âñè÷êî ëè óìèðàøå. Èçñóøåíèòå ìó îò óìîðà î÷è, îñòàíàëè áåçìúëâíè äîðè ïðè ãëåäêàòà íà ìúðòâîðîäåíîòî ìó äåòå ñå íàñúëçèõà. Áåøå íà ïðàãà íà ïúëíîòî îò÷àÿíèå.
Ïîïëàêà ñè....
Óòðå áåøå îòíîâî íà ðàáîòà.

**


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 15.10.2004 @ 22:31:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   min4o

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 09:55:42 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"ñèâî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ñèâî
îò Vamp (zuzunka@hotmail.com) íà 15.10.2004 @ 22:47:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Sad, but true...
Ïîçäðàâè !


Re: ñèâî
îò Min4o (min4o@all.bg) íà 15.10.2004 @ 23:50:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
fanx...òàêàâà ñè å òÿ- èñòèíàòà

]