Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 465
ХуЛитери: 6
Всичко: 471

Онлайн сега:
:: malovo3
:: rhymefan
:: LioCasablanca
:: Heel
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМисия Нефертити ( осма част )
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Солеба и Нефертити запалиха кадилниците в главния храм на Атон. Започнаха да го пречистват с дима от терпентин. Пееха химна на Атон и възвеличаваха неговата сила.
Храмът беше открит , без покрив и жриците отправяха молитвите си право към слънцето . Поднесоха цветя и плодове , а каменната фигура на Ехнатон безмълвно ги наблюдаваше .
- Солеба , искам да поговорим за нещо много важно за мен . Последвай ме !
Двете жрици тръгнаха по Алеята на Фараоните . Мек бриз галеше нежно лицата им и танцуваше с дългите им ленени рокли .
- Солеба , сега ти си най-близкият ми и най -доверен човек . Мисля , че жреците от Тива имат съмишленици сред нас и се опитват да убият фараона -Светлина на дните му ! Има предатели сред нас , но все още не мога да ги разкрия . Аз не мога да направя Ехнатон щастлив . Родих му само дъщери , три от тях починаха и това го съсипа . Моля те за помощ ! Искам ти да му родиш син !
- Но Господарке , аз съм му полусестра ?!
- Помогни ми да го направя щастлив Солеба ! Аз го обичам - колко странно , че изричам тези думи ! Дари го със син ! Искам очите му пак да заблестят , искам усмивката пак да засияе на лицето му . Това ще му даде нови сили . А и така ще заздравим позициите си , ако нещо се случи с него . Твоят син ще наследи трона и ние ще продължим да управляваме . Ти ще бъдеш Главна жрица .
- Имам нужда да помисля Светла царице .
Двете жени се поклониха взаимно и се разделиха .
Малкият кристал върху златната гривна на Нефертити започна да блещука - ту по-силно, ту по- слабо -Великият Учител я призоваваше .
Царицата се отправи към Северния дворец .Той имаше множество павилиони , както и каменна галерия с каменни ясли , изпълнени с антилопи , диви бикове и любимите лъвове на Нефертити .
По стените на галерията имаше изображения на различни животни сред тръстики и папируси , лотоси , израстващи от пода и изкачващи се по колоните до тавана . Красиви мозайки спиращи погледа и дъха .
- Захи , приготви ми колесницата с лъва !
Върху изящната колесница от златен бронз ,Нефертити стоеше като неземно създание . Зелената й ефирна рокля прилепваше към прелестната й женствена фигура . Черно плисирано наметало покриваше белите й рамене . Малките й кожени сандали й помагаха за нежната й грациозна походка на газела . Красива нефритена огърлица й придаваше още по-голямо изящество и подчертаваше красотата на синьо-зелените й очи , очертани с дебела черна очна линия .
Колесницата напусна града и се отправи към Голямата пирамида .
Царицата легна в каменния саркофаг , положи жезъла Анх върху челото си , затвори очи и призова Оргон ,за да се телепортира на родния Марс .
- Таду -Хепа , дъще , трябва възможно най -бързо да превземем Земята ! Запасите ни от мед и цинк са на изчерпване . Както знаеш , те са главните компоненти за направата на нашите жезли и оръжия . Уреди , които зареждаме с живо - творящата енергия на Вселената . Правят се от вид месинг , който има свойството да направлява тази енергия . Може да усилва или намалява нейните вибрации , да я управлява и насочва или да я неутрализира . Така че разбираш спешната ни нужда . Силата на кристалите не ни е достатъчна .
Нефертити се поклони на своя Учител -
- Разбирам Татко на Душата ми ! Но не съм готова . Тиванските жреци се оказаха много силни , правят опити да убият фараона . Опитвам се да заздравя позициите си . Предложих на Солеба да му роди син , така се подсигурявам в случай , че Ехнатон умре по един или друг начин . Трябва ми малко време Велики Учителю . Дай ми малко време да подготвя Вашето пристигане на Земята!
Великият Учител гледаше ледено и строго . Сребърната звезда на челото му пръскаше неонова светлина . Сива тога покриваше едрото му тяло и му придаваше още по-властен вид .
- Давам ти последна възможност ! Искаме по мирен път да господстваме на Земята . Не можем да си позволим нападение и война . Галактическата Федерация няма да го позволи и ще ни накаже много строго , ще бъдем отстранени за дълго време .
- Не се безпокой Учителю ! Аштар знае , че мисията ми е проучвателна .Не знае за нашето мирно нашествие . А и за нищо на света не бих провалила възможността да го наследя .
Нефертити се поклони , загърна се с наметалото и напусна Храма .
Улиците на Марс бяха много по-различни от тези на Земята .
Големи подземни градове изпълваха пространството под скаларния купол . Пирамидални и правоъгълни сгради се редуваха с високи колони , инкрустирани със скъпоценни камъни и завършващи на върха с кристали и златни пентаграми .
Кристалната пирамида вече очакваше царицата .
____
По материали от книгата "Задочни репортажи от съзвездието Северен кръст" на Цветана Качерилска /florans/


Публикувано от Administrator на 24.01.2012 @ 18:35:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 19:01:08 часа

добави твой текст
"Мисия Нефертити ( осма част )" | Вход | 7 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мисия Нефертити ( осма част )
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 28.01.2012 @ 14:35:06
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Хареса ми, Кате!
Отивам да чета от началото...
Поздрави!
Б.


Re: Мисия Нефертити ( осма част )
от Narwal на 30.01.2012 @ 20:31:13
(Профил | Изпрати бележка)
Много красиво! Много ми хареса! Аплодисменти!


Re: Мисия Нефертити ( осма част )
от galiakara на 24.01.2012 @ 19:38:22
(Профил | Изпрати бележка)
Държиш ме в напрежение... И много бавничко пущаш по някоя важна новина! :)) Знаеш, следя те с интерес, макар че фантастиката не ме ентусиазира особено. Но в твоята е преплетена с толкова земни, човешки неща, че ми харесва!!! Поздрав, Катюша! Лека вечер!


Re: Мисия Нефертити ( осма част )
от florans (florans_x@mail.bg) на 24.01.2012 @ 20:23:09
(Профил | Изпрати бележка)
Харесва ми този мистичен начин на животописанието, както и посланията на текста!

Сърдечни поздрави!


Re: Мисия Нефертити ( осма част )
от secret_rose на 24.01.2012 @ 20:52:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Апела за мир винаги е добро...
Харесва ми, много приятен изказ и увлекателно четиво :)


Re: Мисия Нефертити ( осма част )
от mariniki на 31.01.2012 @ 20:28:47
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
освен, че е увлекателен...разказът ти е много красив,
мила Катерина...сърдечен поздрав, приятелко..


Re: Мисия Нефертити ( осма част )
от rimoza (Rimoza@abv.bg) на 12.03.2012 @ 17:11:31
(Профил | Изпрати бележка)
"Върху изящната колесница от златен бронз ,Нефертити стоеше като неземно създание . Зелената й ефирна рокля прилепваше към прелестната й женствена фигура . Черно плисирано наметало покриваше белите й рамене . Малките й кожени сандали й помагаха за нежната й грациозна походка на газела . Красива нефритена огърлица й придаваше още по-голямо изящество и подчертаваше красотата на синьо-зелените й очи , очертани с дебела черна очна линия ."
.........................................................................................................
Най-красиви и най-щастливи хора са тези, които знаят какво е поражението, изпитали са мъката, водили са вътрешна борба, преживели са загубата и са намерили своя начин да изплуват от дълбините.Тези хора притежават признателност, чувствителност и разбиране за живота, което ги изпълва със състрадание, нежност и дълбоко любяща загриженост.
Красивите и щастливи хора не са, красиви и щастливи, просто по някаква случайност..." Е.Кюблер-Рос.
........................................................................................................
Отново прочетох с голям интерес и отново съм възхитена от таланта,

от моралната и физическа красота, както на героинята, така и на

нейната прекрасна авторка! Поздрави, Катерина! И все така

талантливо твори!