Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 4
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГората на мечтите
раздел: Приказки
автор: Ramona

На една далечна планета, в една далечна земя, съществувала една гора. Наричали я "гората на мечтите". Сред феите на доброто, които били постоянните и обитатели, живеели момиче и момче.
Тя била дъщеря на слънцето и имала пожарени коси като лъчите му и сини очи като цвета на небето.
Той бил син на луната , с коси носещи отенъка на звездите и очи с големина на изумруди , толкова искрящи и прозрачни.
Тя обичала денят -пълен с движение и цветове, трептящ като струна на арфа, изпълнен със звуци и забързан като мисъл, ухаещ на цветя и треви.
Той обичал нощта изпълнена с тишина , в която чувал музиката на щурците, с цвят на дълбоки езера, с мистична светлина която озарявала душата му.
Тя и той обичали своите светове, но най обичали тази фантастична гора. Тук се случвали хиляди приказни неща. Тревата растяла по-зелена от зеленото, дърветата били по-високи от високото, цветята по- пъстри от пъстрото, реки по-пенливи от шампанско, а как пеели птичките-като коларатурно сопрано-нежно високо и вдъхновяващо.
Това ги опианявало и те щастливо тичали по криволичещите като мисъл пътеки за да се наслаждават. И колкото повече тичали, вместо да се задъхват от умора, те се задъхвали от емоция Единият поспирал , за да почине , но знаел че другия няма да сбърка пътя защото и двамата го знаели.
Всичко около тях било толкова завладяващо и вълнуващо.
Те умеели да ценят красивите и стойностни неща и всички обитатели на "гората на мечтите " ги обичали и им се радвали. Пеперудите кръжели около тях , размахмайки крилца като ветрило за да им правят прохлада, калинките като червени семафорчета им показвали пътечката, пчеличките жужели и се надпреварвали да им поднасят медените си хоботчета за да им е сладко, ежковците им носели зрели и дъхави плодове върху бодилчетата си за да ги нахранят.
Това се случвало през деня, който тя обожавала, а нощем преди да заспят светулки носели около тях фенерчета за да не име е тъмно, бухала издавал звук за да знаят че не са сами и да прогони страха им, небето ги намятало със звезден балдахин за да им е топло
Така като в приказка живеели момчето и момичето ден след ден.
Една сутрин се събудили и не чули омайната песен на чучулигите, почукването на кълвача, жуженето на пчелите. Спогледали се. Четяла се тъга в очите им.
Тъмни оловни облаци скрили слънцето Едри стоманени капки дъжд започнали да падат от небето и да убиват красивите цветя наоколо. Чувало се свистенето на вятъра, който прогонвал и последните зелени листа по тъжните дървета. Гората на мечтите бавно се превръщала в гора на тъгата Сивият цвят бавно се настанявал като фон на мрачна картина.
Но в душите на момичето и момчето все още било цветно и звучно Там пеели птици, свирели фанфари, звънели звънчета и. . . цъфтели мечти Та те били заедно и нищо не можело да ги раздели , защото в душите им греело усмихнато пламъчето на любовта, сгрявайки със своят плам сърцата им в прохладните сиви нощи. Всеки от тях виждал като в магическо вълшебно огледало, отразен в очите на другия пламъкът на вечният огън, който носели в сърцата си и чрез който усещали като могъщ водопад пулса на страсттa.Те чувствали, че истинският кръговрат е в самите тях-неумолимата смяна на сезоните и завладяващото усещане на единение ги опиянявало всеки път, когато се взирали в очите на другия. Сърцата им се подчинявали на повелите на любовта, защото познавали опияняващото усещане от това да се отдадеш до забрава на другия, отваряйки вратите на всички възприятия.


Публикувано от Administrator на 10.01.2012 @ 16:26:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   Ramona

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:30:28 часа

добави твой текст
"Гората на мечтите" | Вход | 0 коментара (1 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.