Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 718
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 718

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈãðàòà, ãë.2
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: contristo

Êðàñèâ ãðàä å Ñîôèÿ. Èìà ñè êâàðòàëè, çàïúëíåíè ñ îãðîìíè ïàíåëåíè ïîñòðîéêè, â êîèòî îáùåñòâîòî æèâåå â îñòàòúöèòå íà ñîöèàëèñòè÷åñêèÿ áèò, èìà ñè è êðàñèâè îôèñ ñãðàäè, ìîëîâå è íåáîñòúðãà÷è.
Èìà ñòóäåíòñêè ãðàä, óíèâåðñèòåòè, èìà íîùíè çàâåäåíèÿ, èìà ðåñòîðàíòè, êàôåíåòà, ìóçåè, ãàëåðèè, òåàòðè, è ìíîãî êðàñèâà öåíòðàëíà ãðàäñêà ÷àñò, êúäåòî ïðîëåòíî âðåìå öúôòÿõà ëèïè, à ñëåä äúæä âå÷åðíî âðåìå ñâåòëèíèòå íà ãðàäà ñå îòðàçÿâàõà âúðõó ëúùÿùèòå ïàâåòà, æúëòè è àðèñòîêðàòè÷íè.
Âòîðíèê ñëåäîáÿä îáà÷å öåíòúðúò íà Ñîôèÿ íå èçãëåæäàøå òàêà ïðèêàçíî. Øóìúò îò ìèíàâàùèòå êîëè, íåðâèòå íà ðàáîòíèöèòå îò Ïàðêèíãè è Ãàðàæè, êîèòî âäèãàõà ïîðåäíèÿò íåïðàâèëíî ïàðêèðàë ñå ãîëô, è ìíîæåñòâîòî, êîåòî ñíîâåøå íàïðåä-íàçàä èçìåæäó ìèíèñòåðñòâàòà, ìàãàçèíèòå, îôèñèòå, è âñè÷êèòå ïîñîêè íà ñâåòà. Ïðîëåòíèÿò ñëåäîáåä áåøå ëåêî ìðàçîâèò, è òó ãðååøå ñëúíöå, òó ñå êàíåøå çâåðñêè äà çàâàëè, è êîãàòî òúêìî ñòàíà 15:00, è Âàëüî òðåïåðåøå îò ñòóä, ìàõìóðëóê, è ñåêëåò, íåáåòî ñå îòâîðè, è ñå ëþñíà åäèí íå-îñîáåíî ïðîëåòåí, è íå-îñîáåíî òîïúë äúæäåö. Óñïÿ äà ñòèãíå íàâðåìå ïîä âõîäà íà Íàðîäíèÿ òåàòúð, è çàáåëÿçà ïðåä ñåáå ñè åäíî ìîìè÷å, â áåæîâî ïàëòî, ñ ÷àäúð â ðúêà, äúëãà ÷åðíà, ïðàâà êîñà, âúðçàíà íà îïàøêà, êàôåâè î÷è, ÷èñòà è áÿëà êîæà, è íàëÿòè ÷åðâåíè è êðàñèâè ÷óâñòâåíè óñòíè. Ïîìèñëè ñè:
„Îëå áðàòî, äàëè òàçè ìàöêà å çà ìåíå?!”
- Íàâàëÿ òå ìàé? – êàçà ìàöêàòà íà ÷èñò áúëãàðñêè.
- Àìà... íå òðÿáâà ëè äà ãîâîðèø íà àíãëèéñêè?! – ïîïèòà Âàëüî.
- Ñèãóðíî òðÿáâà, àìà çàùî äà ãîâîðÿ íà àíãëèéñêè, áúëãàðñêè íå çíàåø ëè? – ïîïèòà îáðàòíî ìîìè÷åòî.
- Çíàì, àìà òè ìè ïèñà sms íà àíãëèéñêè.
- Êàêúâ sms, áúðêàø ñå íåùî æåñòîêî. Çà ïðúâ ïúò òå âèæäàì, è ìè ñòàíà ñìåøíî êàê òå íàâàëÿ äúæäúò. Òè íîðìàëåí ëè ñè?
Çàòàïåí, Âàëüî íå êàçà íèùî, èçâàäè ïàêåòà öèãàðè, ïðîìúêíà ìåæäó ïðúñòèòå ñè öèãàðà, ïîäàäå ÿ êúì íîâàòà ñè ïîçíàòà, òÿ ãî èçãëåäà ñòðàííî, íî âúïðåêè òîâà ÿ âçå. Ìîìè÷åòî èçâàäè çàïàëêà îò ÷àíòàòà ñè, çàïàëè ñè öèàðàòà, çàïàëè ñëåä òîâà è íà Âàëüî, è ñå îáëåãíà íà åäíà îò êîëîíèòå. Î÷åâèäíî è òÿ áåøå íà ñðåùà è ÷àêàøå íÿêîãî.
- È êâî? – èçðúñè Âàëüî, ìíîãîçíà÷èòåëíî.
- È êâî? – îòãîâîðè ìîìè÷åòî, íåçàèíòåðåñîâàíî.
- Ìè êâî êâî, ñàìî äâàìàòà ñ òåáå ñìå òóêà, à íàâúíêà âàëè äúæä. Ùå ïîîñòàíåì ìàé, äà ïîïóøèì.
Äåéñòâèòåëíî ïëîùàäúò ïðåä íàðîäíèÿ òåàòúð ñå áåøå îïðàçíèë, çàùîòî áúðçàùèòå õîðà íÿìàõà âðåìå äà ñòîÿò íà ñóøèíà, è íÿêîè îò òÿõ îòâîðèëè ÷àäúðèòå ñè âñå îùå ìèíàâàõà, íî äîñòà íàðÿäêî. Îñòàíàëîòî äâèæåíèå áåøå ñïðÿëî, è â 15:10 ñëåäîáåä, â åäèí ïðîëåòåí âòîðíèê, Âàëüî è Ìàðèÿ çàïî÷íàõà ìîõàáåò, îò êîéòî, êàêòî è îò ñúïúòñòâàùèòå ãî îòêúñëå÷íè ñïîìåíè, ñå ðàçáðàõà ñëåäíèòå íÿêîëêî íåùà.
Ïúðâî, Âàëüî å ñðåùíàë Ìàðèÿ â ñúáîòà âå÷åðà, ãîâîðèë é å íà àíãëèéñêè, ïðåäñòàâèë ñå å çà ÷óæäåíåö, êîéòî ñàìî ìèíàâà îò Áúëãàðèÿ, èñêàë å äà ÿ óãîâîðè äà ìó ïóñíå çà âå÷åðòà, òÿ âèäíî ãî å õàðåñàëà, íî íå ñå ñúãëàñèëà, è òîé ÿ çàëúãàë, ÷å ñàìî è åäèíñòâåíî çàðàäè íåÿ ùå îòàíå â Ñîôèÿ, äî âòîðíèê.
Âòîðî, Ìàðèÿ ãëåäàéêè Âàëüî íà ñâåòëî, ãî ñìÿòà çà èçêëþ÷èòåëíî ïîñðåäñòâåíî-èçãëåæäàù ñóëüî, îñîáåíî áåç ÷óæäåçåìíèÿ ÷àð, êîéòî ôàëøèâî áå âúçïðèåëà ó íåãî, êàêòî è áåç âúçäåéñòâèåòî íà àëêîõîëà.
È òðåòî, Âàëüî âúïðåêè òîâà, èëè ìîæå áè òî÷íî ïîðàäè òîâà, çàõàðåñà Ìàðèÿ èçêëþ÷èòåëíî ìíîãî, è äîðè ñè âúçñòàíîâè èëè ñúçäàäå ñïîìåí, êàê êîãàòî ÿ å âèäÿë â äèñêîòåêàòà âñúùíîñò öåëèÿò ìó ñâÿò ñå å ñðèíàë, è íÿìàëî äà ìîæå äà ïðîäúëæè æèâîòà ñè íîðìàëíî, îñâåí àêî òÿ íå å äî íåãî. È êàê, çà äà ïðåâúçìîãíå ïðèòåñíåíèåòî ñè å ïîåë 200 ìë âîäêà íà åêñ, è å òðúãíàë äà èìïðîâèçèðà. Âåäíàãà é ãî ñïîäåëè, ñëåä êàòî ñïîìåíúò ìó ñå èçêðèñòàëèçèðà â ñúçíàíèåòî ïîä ôîðìàòà íà òåêñò, à òÿ ãî èçãëåäà ñòðàííî, è ãî ïîïèòà äàëè ñàì ãî å èçìèñëèë, èëè ãî å ãëåäàë â íÿêîé ôèëì. Äà ãî ïðî÷åòå – àáñóðä.
- Õàéäå, àç òðÿáâà äà ñå âðúùàì íà ðàáîòà. ×å ñëåäîáåäíàòà ìè ïî÷èâêà ìàé ñâúðøè. Íåäåé äà ñè ïðàâèø òðóäà äà ìè çâúíèø. Òè íÿìàø ëè ðàáîòà? Áåçäåëíè÷èø ìàé.
- Ïúðâî, íå áåçäåëíè÷à, èìàì ðàáîòà, ãðàôè÷åí äèçàéíåð ñúì. Âòîðî, è òè íå ñè ïðàâè òðóäà äà ìè ïèøåø èëè äà ìè çâúíèø, òúðñè ñè íÿêîé èðëàíäåö ïî õîñòåëèòå â öåíòúðà. Àðå!
- Òúïàê... – êàçà Ìàðèÿ, íî íå çëîáíî, à íÿêàê òúæíî, è ñ âúçäèøêà íà îòåã÷åíèå. Ñòðîéíîòî é òÿëî ñå îáúðíà, ÷åðâåíèÿò ÷àäúð ñå îòâîðè, òîê÷åòàòà è çà÷àòêàõà ïî ïëîùàäà, è Âàëüî îñòàíà äà ÿ ñúçåðöàâà êàê ñå îòäàëå÷àâà, èçïîä ñóøèíàòà íà Íàðîäíèÿ òåàòúð. Èçâàäè òåëåôîíà îò äæîáà ñè, óñòàíîâè, ÷å ãî å èçêëþ÷èë, ïóñíà ãî, è îòíîâî ïîðåäèöàòà îò åñåìåñè çàïî÷íà äà áèáèòêà è äà ìó íàïîìíÿ, ÷å ðåàëíîñòòà ãî ÷àêà äà ñå âúðíå.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 22.12.2011 @ 08:38:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   contristo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 1
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
317 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 5899
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Èãðàòà, ãë.2" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.