Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 654
ХуЛитери: 7
Всичко: 661

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: kameja
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРешение на циганските проблеми
раздел: Хумор и сатира
автор: dedenze

Гладът и липсата на работа, направи този етнос нежелан и взривоопасен. Модерните, европейски норми, относно затворите се въведоха напълно „демократично”, първи у нас. Стана така, че условията там са в пъти по- добри от тези в катуна или гетото !? Затова и престъпленията станаха нагли, закономерни и ежедневни.
За тях вече се говори като за нещо елементарно, превръща се в ненаказан, битов инстинкт – грабеж, изнасилване, убииство.... Десетките козметични, преференциални, социални и други мерки не дават никакъв резултат и се извършват проформа. Съвременното, „избрано”, държавно устройство и законодателство е в пълна безпомощност и невъзможност да реши въпроса. Кризата се задълбочава и хората започнаха напълно основателно, сами да търсят пътища за спасение и отпор. На места, остава само една крачка до етническата, гражданска война !
Ще направя малко отклонение, което е нужно за развитие на темата. Държавното, партийно управление не иска да си цапа ръцете и да си създава излишни главоболия с държавен сектор в промишленост и производства. Даже, когато става дума за природни богатства, руда, кариерни материали. Даже, когато се касае за добив на сребро, злато, платина в големи, промишлени размери !? Американските „стратегически” партньори са ни „посъветвали”, всичко да е частно, ценните метали особено. Така се родиха т.н. концесии, при които се дава право за експлоатация на определена територия от частни, в повечето случаи чужди фирми, срещу смешна, символична част от добитите ценности. (обикновено под 1 % !?) Всеки, даже и крайно изостанал и неук човек се досеща, че зад всичко това се крият корупционни схеми на най- високо, държавно, организирано ниво ! Напишете „български концесии” в някоя нет търсачка и месеци няма де ви стигнат да изчетете описанието на натвореното, неговите перспективи. Най- сладките концесии, за добив на злато, са дадени на канадски и други чужди фирми. Те покриват най- златоносните места, известни от столетия – Трън, Челопеч, Крумовград и пр.... Предполагам, че са предоставени и всички резултати от многогодишните, наши геоложки и сондажни проучвания – безвъзмездно! Предварително става ясно, че България няма да получи нищо съществено от добива, по- скоро, някои партийни персони ще се обогатят отново за наша сметка!
В добива на ценни метали, колкото и хумористично да звучи, се крие решението на проблема с етноса на циганите и не само, към тях може да се присъединят и много други, бедни хора от всички етноси. Решението е елементарно – да се даде на тях концесията за добив на злато. Единственото изискване е златото да се продава на държавата, по определени от финансовото министерство цени, както и да се възстановяват екологичните щети ( да се зариват дупките – например). За по- сложните находища, където златото не в чиста, самородна форма, не берете грижа, циганите и другите бедни, бързо ще се ориентират и реинвестират част от заработените пари, ще внесат модерна техника, ползуваща химикали и машини в затворен цикъл. Циганите притежават силата и изобретателността за всичко това. Като пример, ако бъдат оставени безнаказано, само за една нощ, могат да свалят цялата контактна мрежа на трамваи, тролеи и метро в София, без чужда помощ ! Та от подобна концесия, всички ще спечелят, циганите ще получат достатъчно средства за жилища, образование и интеграция, държавата много повече от 1% при добива ! Корупцията ще загуби още една от своите крепости. Не са нужни никакви допълнителни инвестиции. Набезите, битовата престъпност, убийствата, изнасилванията ще спаднат значително. Ще се осигури работа, възможност за забогатяване и социално равенство, повече данъчни приходи в бюджета за сметка на социалните помощи.
Има и специални екстри, ето част от тях:
- Бойко Борисов, ще бъде в обективите на световните медии с месеци !Ще бъде признат и тачен особено в Индия, Пакистан, Шри Ланка, Бангладеж...
- МВР ще има по-малко работа и повече свободно време за политически и художествени изяви!
- ГЕРБ ще се утвърди като народна, социална партия, получила незапомнена подкрепа в най- новата история на България.
- България, ще е първата в света държава, решила хуманно циганския проблем !
- В рамките на няколко години ще станем държава без външен дълг и стабилен растеж!
- Пенсиите може да достигнат и задминат европейските, от освободените в социалната сфера средства.
- Край находищата ще се родят китни, цигански градчета подобни на Доусън в Клондайк.
- Ше нарастне туристическият поток от хора искащи да видят българското чудо, песните и танците на етноса.


Публикувано от Administrator на 15.12.2011 @ 21:12:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:32:48 часа

добави твой текст
"Решение на циганските проблеми" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.