Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 860
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 864

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐóñü
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: secret_rose

Ïî òåçè çåìè åäèíñòâåíèòå ñòîëåòíèöè áÿõà äúðâåòàòà è ïëàíèíèòå. Õîðàòà æèâååõà áúðçî, äàâàõà è ïîåìàõà è ñå âðúùàõà â çåìÿòà, áåç äà îñòàâÿò î÷èòå ñè â íåäîãëåäàíîòî.
Áèñòðàòà ñèíåâà ñúëçåøå ñ íàé - ìåêèòå äúæäîâå íà âñåêè çàóïîêîåí èçïðîâîä è âðúçâàøå çëàòíè ïàíäåëêè îò ëú÷è çà îñèðîòåëèòå äåöà. Ñàìî ñêàëèòå ïååõà ïåñíè ïî òåçè çåìè ïîä ñòåíåùèÿ ñúïðîâîä íà âÿòúðà, ñâèë äóøèòå íà áðåçèòå îò ïîðå÷èåòî â êðèâè ñâèðêè à æåíèòå ñëóøàõà, çàâúðçâàõà íà ãëàâèòå ñè øàðåíè êúðïè è òðúãâàõà êúì âúðõîâåòå íà Óðàë, îñòàâÿéêè íåâðúñòíè ðîæáè â ëþëêèòå. Åäíà åñåííà óòðèí òàêàâà ñâèðêà íàìåðè Èâàíóøêà - òðåòèÿò ñèí íà ïîêîéíèÿ êàìåíàð Ñòåïàí, âäèãíà ÿ è îãëåäà. Ïðèëè÷àøå íà ñúñóõðåíà, îò ïðåäè èçõëóçåíà çìèéñêà êîæà, çàñúõíàëà íà ñëúíöåòî. Ìóøíà ÿ áúðçî â ðúêàâà íà ðèçêàòà ñè è çàïðèïêà êúì ñåëîòî. Íàäâå÷åð, êîãà ëåëÿ Âàðâàðà äîòúòðà ñàêàòèÿ ñè êðàê äî âðàòíè÷êàòà, ïîäâèêíà è îñòàâè âúðçîï÷å õëÿá íà äúðâåíèÿòà, áèëà íÿêîãà ïèñàíà ñ ìåäåíè çâúíöè ñòúëáà è çàáúðçà äà çàïèðà êðàâèòå, êîëèòå ñ ãðúíöè îò êðàéïúòíèÿ ðèíîê çàìëúêíàõà ïî ïúòÿ è ïúðâèòå çâåçäè áëåñíàõà íà íåáåòî, Èâàíóøêà èçâàäè ìàëêàòà âúðáîâà ñâèðêà îò ðúêàâà ñè, ñêðè ñå çàä ãîëÿìà ïå÷êà è ÿ íàäó. Ñâèðêàòà ïîìðúäíà â èçìðúçíàëèòå ìó ðú÷è÷êè, îæèâÿ è çàèçâè êàòî ñèÿíèå â òúìíàòà ñòàÿ. Ìîì÷åòî ãëåäàøå è íå ñìååøå äà ïîìðúäíå. Íèùî íå ÷óâàøå à ñâèðêàòà ïîäñêà÷àøå íàïðåä - íàçàä ïðåä î÷èòå ìó è ãî ïîäêàíÿøå äà ÿ ñëåäâà. Äðúïíà îò ñòîëà âúëíåíèÿ øàë íà ìàéêà ñè, óâè ãëàâà ñ íåãî è òðúãíà. Ñâèðíÿòà âîäåøå íàïðåä ðàçïðúñêâàéêè ñâåòúë ïðàøåö èç âúçäóõà è åäâà ÿ ñëåäâàøå, áóòíà ñ êðà÷å è êàòóðíà åäíî äúðâåíî âåäðî, çàáðàâåíî äî îãðàäàòà, ñòðåñíàòî ñå îãëåäà íî â òúìàòà íèùî íå âèäÿ è ïðîäúëæè íàòàòúê ñëåä ïðàøåöà ÷àê äî öúðêâàòà ñ ÷åðíàòà èêîíà íà ïîðòàòà. Òóê ïîñïðÿ, âèäÿ ÷å íÿêîé ÿ çàáðàâèë îòâîðåíà, íàäíèêíà è ñå øìóãíà íà òîïëî. Íîùèòå çàõëàäíÿâàõà, èäåøå çèìà, íÿìàøå êîé äà ñòîïëè ñèðà÷åòî ñ ïðåãðúäêà è òî âñå ìðúçíåøå. Íà çàäíàòà ïåéêà âèäÿ ïðåìåòíàòî ïàëòî îò ñðåáúðíè ëèñèöè, íàâÿðíî íà îíÿ âèñîê ÷è÷êî ñ ìóñòàöè è ãîëÿìà èçâåçàíà øàïêà, äåòî ñâàëÿøå è óäðÿøå â çåìÿòà âñåêè ïúò ùîì ñåëÿíèòå ìó îòêàçâàõà êðúãëèòå ìåäíè ïàðè êîèòî èì èñêàøå à òå íÿìàõà, è ñå äðúïíà óïëàøåíî. Èñêàøå ìó ñå äà ñå óâèå ñ ïàëòîòî íî íå ñìååøå è äà ãî ïèïíå, çàòóé âíèìàòåëíî ãî çàîáèêîëè, èçïðèïêà äî âðàòè÷êàòà âñòðàíè îò àìâîíà è ñå ìóøíà ñëåä ïðàøåöà. À ñâèðêàòà èçâè íàãîðå ïî ñòúëáèòå íà êàìáàíàðèÿòà, ïîñïðÿ íà ïàðàïåòà äà âèäè Èâàíóøêà èäå ëè è ëèòíà êúì âúæåòî äåòî âèñåøå ÷àê äî äîëó. Åäâà ÿ ñòèãíà è çàäúõàíî ñïðÿ êîãà âñè÷êè êàìáàíè çàêëàòèõà âåòðèëà è åçèöè è íàä ñåëîòî çâúííà ïðàçè÷íà ìóçèêà. Èâàíóøêà ñêðè ãëàâà â ðúöå, èçïëàøåí, ÷å åé ñåãà ùå íàäîéäàò ñåëÿíèòå è ùå ãî íàáèÿò çàäåòî áèå êàìáàíèòå íîùíî âðåìå, ïîñëå âèäÿ, ÷å íèêîé íå èäå è äàæå ñâåòëèíèòå íå áÿõà çàïàëåíè èç êúùèòå, ñÿêàø êàìáàííèÿ çâúí ÷óâàøå ñàìî òîé, ïîñåãíà äà õâàíå ñâèðêàòà è äà ÿ ñêðèå íî òÿ ëèòíà ïðåç îòâîðåíèÿ ïðîçîðåö è ïîå êúì ïëàíèíàòà. Õóêíà ìîì÷åòî ñëåä íåÿ, ïî ïúòÿ èçãóáè åäíàòà ñè îáóâ÷èöà íî íå ñïðÿ, ìàé÷èíèÿ ìó øàë ñå èçõëóçè è èçíèçà íåóñåòíî, òî áÿãàøå è íå ÷óâñòâàøå íè ñòóä, íè êàìúíèòå ïîä áîñîòî ñè êðà÷å, âèäåøå ñàìî ñâèðêàòà è ñâåòëèÿ ïðàøåö ñëåä íåÿ è òàêà íåóñåòíî ñå íàìåðè ïî âúðõîâåòå, êúäåòî åñåíòà îòäàâíà ñè áåøå îòèøëà, îñòàâÿéêè ïëàíèíàòà íà áÿëàòà ñâåòåùà çèìà. Ñâèðêàòà çàñòàíà íà åäíî ìÿñòî, îáúðíà ñå êúì íåãî è çàìðúçíà âúâ âúçäóõà. Èâàíóøêà ïðîòåãíà ðúêà äà ÿ âçåìå íî òÿ íå ïîìðúäâàøå, êàòî äà áåøå çàáèòà â íåâèäèìà ëåäíà ñêàëà. Îïèòà ïàê, äúõíà â ðúöåòå ñè äà ãè ïîñãðåå è ÿ çàäúðïà, íî ñâèðêàòà íå ïîìðúäâàøå. Çëàòíèÿò ïðàøåö ïúðõàøå îêîëî íåÿ è îñâåòÿâàøå òúìíîòî. Íàîêîëî çàñíåæåíèòå áîðîâå ïîêëàùàõà çàïëàøèòåëíî ãëàâè êúì íåãî, â ìðàêà ìó ñå ïðèâèæäàõà ãëàäíè âúëöè è ÷àêàëè íî òîé îïèòâàøå ëè îïèòâàøå äà ñâàëè âúðáîâàòà ñâèðêà îò ìÿñòîòî è äà ÿ îòíåñå ó äîìà. Íîùòà íàïðåäíà è ìîì÷åòî ñïðÿ äà óñåùà. Âå÷å íå òðåïåðåøå îò ñòóä, ñàìî ðèçêàòà ìó ñå âååøå îêîëî âêî÷àíåíèòå ðú÷èöè, ïðîòåãíàòè íàãîðå. Áîñèòå íîçå áÿõà ñòàíàëè áåëè êàòî ñíåãà è êðåõêè êàòî ñòúáúëöàòà íà ñèòíèòå òðúíêè. Íà çàðàíòà ñêàëèòå çàïÿõà íîâà ïåñåí, ñèíåâàòà ñå èçáèñòðè, ïðèáðà ñíåæíîòî îäåÿëî â íåáåñíàòà ðàêëà è ïëèñíà êúì çåìÿòà íàé - ìåêèòå ñè ñúëçè - äúæäîâå à åäèí ñëúí÷åâ ëú÷, íàâÿðíî ïî - ñìåë îò äðóãèòå, ïîãàëè ëè÷èöåòî íà ìîì÷åòî è ìó âúðçà çëàòíà ïàíäåëêà íà âðàòëåòî. Îòäàëå÷å èçëàÿ êó÷å, èçãóáåíî îò ïîñëåäíèÿ âïðÿã íà ñâå÷åðÿâàíå, êîãà â ñåëîòî îùå áåøå åñåí, íàìåðè ïúòÿ, ïðèïíà êúì ñòîïàíñêèÿ ñè äâîð è â áúðçèíàòà ðàçëÿ êàí÷åòî ìëÿêî, îñòàâåíî ïðåä âðàòíè÷êàòà. Çàëèñàíà ñâðàêà êëþâíà ïîêðàé âåðàíäàòà íà Åôèìîâàòà áîãàòñêà êúùà è êðàäíà ïàð÷å èçñóøåíà ðèáà, âäúõâàéêè òîïëèÿ àðîìàò íà ïðÿñíî îïå÷åíè ïèðîæêè è ÿáúëêîâ ìàðìàëàä, îáëåùè î÷è íàñðåùó ñåâåðíÿêà, ñúáóäåí îò ëàÿ ïî êîëàðñêèÿ ïúò è êîëåëàòà íà òàëèãèòå è ñå øìóãíà â åäèí çàïóñòÿë è èçñòèíàë êîìèí. Ñëúíöåòî ñå èçäèãíà, òúðêóëíà êúì çåìÿòà îáåäíîòî ñè êàí÷å ñëúí÷åâà âîäà è îñâåòè ïúòåêèòå îò ïëàíèíàòà. Ñåëÿíèòå âäèãíàõà î÷è îò çàíàÿòà ñè, ëóëèòå èçïîïàäàõà îò ñèíååùèòå èì óñòè, æåíèòå èì çàñëóøàõà êàêâîòî äî÷óâàõà, ïðåìåòíàõà øàðåíè êúðïè íà ãëàâèòå ñè è ïîåõà êúì Óðàë. Èâàíóøêà áúðçàøå, áúðçàøå äà ñå ïðèáåðå â äúðâåíàòà êúùóðêà, äà çàïàëè ïå÷êàòà è äà ñå èçòåãíå íà íåÿ. Äúëãà íîù áåøå, íå ÿ ïîìíåøå äàæå àìà ñâèðêàòà ñâèðåøå â ñúðöåòî ìó è ðàçïðúñêâàøå çëàòåí ïðàøåö èç î÷èòå ìó. "Êîé ùå äà å òîÿ ëåâåíò ñíàæåí" ìúëâÿõà óñòàòà íà ãðúí÷àðèòå è äúðâàðèòå, çàïðÿëè ðàáîòà è ñëèñàëè î÷è êúì íåãî. "Àç ñúì, Èâàíóøêà, òðåòèÿò ñèí íà êàìåíàðÿ Ñòåïàí" ïîíå÷è äà èì îòâúðíå, àìà îò óñòàòà ìó çâóê íå èçëåçíà, ñàìî ïðúñíà ñâåòúë ïðàøåö êúì ñúðöàòà èì è ó÷óäåíî çàáúðçà çàä çàâîÿ, äåòî áåøå áàðàêàòà íà ëåëÿ Âàðâàðà. Êóï÷èíà äúðâåíè òðóïè, íàðåäåíè åäèí âðúç äðóã ñâàðè òàì, ëúñêàâà áðàäâà ñâèñòåøå íàä ãëàâèòå èì è äÿëàøå äúñêè çà íîâà ñòðÿõà, íåïîçíàòî ëèöå íà ìëàä þíàê ñ ðóñè ìóñòàöè è êîæåíà ïðåïàñêà ìó ñå óñìèõíà, îòâúòðå èçëåçíà áóëêà, ïîëîæè íåâðúñòíîòî ñè äåòå âðúç øàðåíî ÷åðäæå íà ñòúëáèòå, ïîêðè ãî ñ âúëíåíèÿ ñè øàë è òðúãíà ñëåä âúðâîëèöàòà æåíè êúì Óðàëñêèòå âúðõîâå.
"Íå îòèâàé, íÿìà äà ñå âúðíåø" ïðîøåïíà Èâàíóøêà, íî òîçè ïúò è óñòíèòå ìó íå ïîìðúäíàõà. Ãëåäàøå îòäîëó íàãîðå, ïîëåãíàë âúðõó êðúãëèòå êàìúíè â äâîðà íà êúùàòà, ñâèò â ñóõàòà êîæà íà áðåçîâà êîðà, äîñóù èçõëóçåíà çìèéñêà ïðåìÿíà. Îãëåäà ñå ñòðåñíàòî è õâàíà î÷èòå íà íîâîðîäåíîòî.
Çàïðîëåòÿ. Òðúíàêà êðàé îãðàäàòà ïîðàñíà, íàåäðè ÷åðâåíè çúðíà ïî êëîíàêà ñè, èçâè øèïîâå äà ïðå÷àò íà ìàë÷óãàíèòå äà ãè êúñàò, íàâåäå ñÿíêà íàä âúðáîâàòà ñâèðêà, èçñïóñíàòà îò íÿêîé ñâèðà÷ ïî òúìíî è ðàçëÿ íàä ñåëîòî "Îé, ðÿáèíà êóäðÿâàÿ, áåëûå öâåòû...".


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 05.12.2011 @ 14:57:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   secret_rose

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 9


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:59:32 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðóñü" | Âõîä | 13 êîìåíòàðà (36 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðóñü
îò sineva íà 05.12.2011 @ 17:11:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî õóáàâî ïèøåø, Ðîç!
Ñ ãîëÿì èíòåðåñ ïðî÷åòîõ!
Ïîçäðàâ :)


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 17:12:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ...
îáè÷àì äà ñè ïèøà ïðèêàçêè, ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñà

]


Re: Ðóñü
îò zaltia íà 05.12.2011 @ 17:22:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èñòèíñêà ïðèêàçêà îòêðèõ òóê Ìåãè...
Áëàãîäàðÿ òè çà íåâåðîÿòíàòà êðàñîòà!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 17:24:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ... :)

]


Re: Ðóñü
îò doktora íà 05.12.2011 @ 18:16:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...áðàâî, òè ñè âåëèêîëåïåí ðàçêàçâà÷, Ìèãëå

è àç ñúïðåæèâÿõ ñ òåá :)


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 18:22:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Àìèèèè... ìíîãî îáè÷àì ðóñêàòà ìóçèêà è ìè ñå èñêà çà âñÿêà ëþáèìà ïåñåí äà ðàçêàæà ïî åäíà ïðèêàçêà, íî ïîíÿêîãà ñå ñëó÷âàò òàêèâà ðàçìèíàâàíèÿ ìåæäó ñúîòâåòíàòà ïåñåí è âðåìåòî, çà êîåòî ðàçêàçâàì...
Ðàäâàì ñå, ÷å òîâà íå ñúçäàâà ïðîáëåì. Çà ìåí ñà ñè âñå â åäèí ìèã :))) íÿêúäå îñòàíàë íàçàä, êîãàòî âúðâÿõ è àç èç êàìúíàöèòå íà Óðàë è â ãëàâàòà ìè ñå ðàæäàõà äåòñêè ïðèêàçêè. Òàçè Ðóñü... òÿ öÿëàòà å åäíà ðàçêîøíà ïðèêàçêà.

]


Re: Ðóñü
îò joy_angels íà 05.12.2011 @ 18:32:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòàâàø âñå ïî-äîáúð ðàçêàçâà÷, Òàéíî öâåòå.
Òîâà èçðå÷åíèå îáà÷å: "Õîðàòà æèâååõà áúðçî, äàâàõà è ïîåìàõà è ñå âðúùàõà â çåìÿòà, áåç äà îñòàâÿò î÷èòå ñè â íåäîãëåäàíîòî.", å ïðîñòî ÷óäåñíî :)))


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 18:35:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ :)

]


Re: Ðóñü
îò anonimapokrifoff íà 05.12.2011 @ 18:42:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êðàñèâà ïðèêàçêà, æèâ è ïëàñòè÷åí åçèê, áðàâî!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 18:46:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ òè...
Ìàëêî êàòî ðàçêàç ñå ïîëó÷è çàòóé ÿ ñáóòàõ ïðè ðàçêàçèòå, àìà...
ïðèêàçêà å...

]


Re: Ðóñü
îò galiakara íà 05.12.2011 @ 19:32:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×óäåñíà, âúëíóâàùà òâîðáà, ðîçè÷êå! Çäðàâà äà ñè! Ïî÷èòàíèÿ!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 19:54:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ òè :)

]


Re: Ðóñü
îò kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) íà 05.12.2011 @ 20:36:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kalin8.blog.bg/
Ïîçäðàâëåíèÿ è îò ìåí çà òîçè ïðåêðàñåí òåêñò!
Á.


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 20:37:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ ìíîãî...

]


Re: Ðóñü
îò zebaitel íà 05.12.2011 @ 21:13:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îìàéíà ïðèêàçêà ñè íàïèñàëî, Òàéíè÷êî! Íÿêîè èçðå÷åíèÿ íàèñòèíà ñà çà öèòèðàíå, òîëêîâà ñà äúëáîêè è êðàñèâè! Áëàãîñëîâåíà ñè äà ïèøåø, íå ñïèðàé!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 21:20:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ñúâñåì ÷åñòíî - ïîõâàëàòà è äîáðàòà îöåíêà ñà îòëè÷åí ñòèìóë, íî àç íàïðàâî íå çíàì êàêâî äà îòãîâàðÿì è ñòàâàì ñêó÷íà ñ òîâà "Áëàãîäàðÿ, ìåðñè"... è äàæå îùå ïîíÿêîãà ñå çàñðàìâàì îò õóáàâèòå äóìè, íî ìå ðàäâàò.

Çåá, ÷óé ïåñíè÷êàòà (íå å íàé - äîáðèÿ âúçìîæåí êëèï íî èçïúëíåíèåòî å àâòåíòè÷íî)
http://www.youtube.com/watch?v=jcBNMPmAb2Q

]


Re: Ðóñü
îò zebaitel íà 06.12.2011 @ 08:23:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîæåø âèíàãè äà ìè îòãîâàðÿø ïî òîçè íà÷èí! Çàâúðøèëà ñúì ðóñêà ãèìíàçèÿ è ìàêàð ðóñêèÿò ìè äà å äîñòà ðúæäÿñàë îò íåóïîòðåáà, õàðåñâàì ñòðàøíî ìíîãî ðóñêàòà ëèòåðàòóðà è ìóçèêà! Áëàãîäàðÿ òè!

]


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 08:25:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
È àç òè áëàãîäàðÿ...
ÿ êàæè â êîÿ ðóñêà ãèìíàçèÿ
àç ó÷èõ 2 ãîäèíè â Ïëîâäèâñêàòà ÷å æèâååõ íà ñåëî ïðè áàáà äîêàòî ðîäèòåëèòå ìè íå äîéäîõà äà ìå âçåìàò è ìåí â Ðóñèÿ :))

]


Re: Ðóñü
îò verysmallanimal íà 05.12.2011 @ 21:18:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
.................... Äèâíî!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 05.12.2011 @ 21:20:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìàðø íà ãîðíèÿ ìè êîìåíòàð äî Çåá :)))


]


Re: Ðóñü
îò ringo íà 06.12.2011 @ 10:10:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàëàíòúò òè íà ðàçêàçâà÷ å òîëêîâà áåçñïîðåí è î÷àðîâàòåëåí!...
Áëàãîðîäíî òè çàâèæäàì è òè ñå ðàäâàì...
Äå äà ìîæåõ è àç òàêà, íî â ïðîçàòà õè÷ ìå íÿìà...
Ïîçäðàâëåíèÿ!!!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 10:17:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ çà õóáàâèòå äóìè!
Ìèñëÿ, ÷å âñåêè ìîæå, îñîáåíî àêî íàêëîíè ïîãëåä íÿêîëêî ãðàäóñà íàâúòðå... ïîíåæå âñè÷êîòî ñè ãî íîñèì â íàñ.
Ñúêðîâèùíèöàòà Ñåçàì å... :)

]


Re: Ðóñü
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 06.12.2011 @ 10:30:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðàâèëíî êàçâàì àç,÷å ñè Øåõåðåçàäà :)
Ñúðäå÷íè ïîçäðàâè!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 10:34:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Êîëêîòî ñúì íåÿ òîëêîâà ñúì è Øåõðèÿð :)))
êîåòî íå å ìíîãî ðàäîñòíî àêî ñå çàìèñëèø...
íî îáè÷àì òåõíèòå ïðèêàçêè, çàùîòî ñëåä 1001òà íîù íàñòúïâà Èçãðåâà :)

]


Re: Ðóñü
îò viatarna (viatarna@abv.bg) íà 06.12.2011 @ 11:50:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
http://yosif.net/articles.php?lng=bg&pg=37
:-)


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 12:07:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Äà, èíòåðåñíî ÷åòèâî... áëàãîäàðÿ, êàêòî è çà îíîâà, êîåòî ìè èçïðàòè â÷åðà - îùå ìè å â óìà...

Õîðàòà ñà ðîäåíè ëå÷èòåëè è çà âñÿêà áîëåæêà íîñÿò ëåêàðñòâîòî â ñåáå ñè... çëàòîòî â òÿõ, èñòèíàòà. Ïðåç âðåìåíàòà íå ñà ãî îñúçíàâàëè, èëè ìíîãî ìàëêî îò òÿõ ñàìî, à ìîæå áè è äíåñ íå ãî, çàòîâà ñà ðàçêàçâàëè çà áðåçè è âúðáè, êåäðîâå è äðóãè ëå÷åáíè ðàñòåíèÿ. Âñÿêî æèâî ñúùåñòâî íà ïëàíåòàòà íè (îñâåí ÷îâåêà) æèâåå è ðàáîòè çà ñúõðàíåíèå è çàïàçâàíå íà æèâîòà, è ìîæåì äà ïðèåìàìå ïîìîùòà èì àêî ñìå èñêðåíè è îáè÷ëèâè. Èäè â ãîðàòà, ïðåãúðíè øèðîêîëèñíî äúðâî, ïîìèëâàé ãî - óñìèõâà è ëåêóâà - òîâà íàó÷èõ îò Åìèëè, êîãàòî áåøå íà 4 ìåñåöà è öåëóâàøå äúðâåòàòà íàîêîëî. Ïîñëå ñå ðàçðîâèõ è âèäÿõ, ÷å å èñòèíà...

--;--@

]


Re: Ðóñü
îò viatarna (viatarna@abv.bg) íà 06.12.2011 @ 12:40:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, íî íÿêîè äúðâåòà çàðåæäàò, à äðóãè îáðàòíîòî-ñïîðåä çàâèñè :-)
Òðåïåòëèêàòà, íàïðèìåð, îòíåìà åíåðãèÿ, äîêàòî áðåçàòà, "ðÿáèíàòà", äúáúò è ò.í. çàðåæäàò... äúëãà òåìà :-)
Òåïúðâà ùå ñå ñàìîîòêðèâàìå - ñåãà ìó å âðåìåòî ;-)
À ñåãàøíèòå äåöà ñè íîñÿò çíàíèåòî... *

]


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 12:43:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Òàêà å, èãëîëèñòíèòå áèëè ìàëêî ñòèñíàòè :)))
Ìíîãî ñå ñìÿõ íà ïðèÿòåëêà, êàòî ìè ðàçêàçà òîâà.
Íî òå ïúê âúðøàò äðóãî...
Îêàçâà ñå, ÷å ñàìî íèå íå ñè ãëåäàìå çàäà÷êèòå â òîÿ ñâÿò :)))

]


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 12:21:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
http://imageshack.us/photo/my-images/714/389hw.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/833/392qo.jpg/

:))

]


Re: Ðóñü
îò viatarna (viatarna@abv.bg) íà 06.12.2011 @ 12:42:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:-))))

]


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 14:10:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
http://www.youtube.com/watch?v=AvDZQWpJzYU

]


Re: Ðóñü
îò viatarna (viatarna@abv.bg) íà 07.12.2011 @ 11:50:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
http://www.youtube.com/watch?v=QWq7n3Chu-E&feature=related

;-)

]


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 07.12.2011 @ 13:03:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìíîãî å õóáàâà, ìåðñè...

]


Re: Ðóñü
îò Vesan (proarh92@abv.bg) íà 06.12.2011 @ 12:17:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî òàëàíòëèâî è êðàñèâî ðàçêàçâàø!


Re: Ðóñü
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 12:19:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ, Âåñàí...

]