Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 608
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 608

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçêóñòâîòî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: kormoranov

×åñòî ñå ñåùàì çà êàðòèíàòà íà åäèí ïðèÿòåë, â êîÿòî ðèáàðÿ å ïóñíàë âúäèöàòà ñè â ìîðåòî íà âúçïðèÿòèÿòà. Âåäíúæ ñè ïðåäñòàâèõ êàê ñå ïðèáëèæàâàì äî íåãî è ãî òóïàì ïî ðàìîòî. Êîãàòî ñå îáúðíà, öåëèÿ áðàäÿñàë, íî ñ íàé-îòêðîâåíàòà ñòàð÷åñêà óñìèâêà, êîÿòî ÷îâåê ìîæå äà ñðåùíå ñðåä çâåçäèòå, ñå ïî÷óñòâàõ íåëîâêî, ãëàñà ìè çàòðåïåðà ñúñ ñòðàííèòå íþàíñè íà
ðàíåíà ïàíòåðà â ïàðêà.. „Ìîæå ëè äà ñåäíà íà âàøåòî ìÿñòî è äà ïîëîâÿ ìàëêî ñ âàøàòà âúäèöà?“ .. Êàçàõ ãî. Ïîòòà èçáèâà íà ìàëêè êàï÷èöè ïî ÷åëîòî. Òîïëî ìè å, íî âñúùíîñò å ñòóäåíî. Êîãàòî ìè ïîäàäå âúäèöàòà ïî÷óñòâàõ, ÷å ùå ïðèïàäíà.. Àç ñúì ãîñïîäàðÿ íà âñåëåíàòà, êîéòî ëîâè äóìà ñëåä äóìà, èçðå÷åíèå ñëåä èçðå÷åíèå, ÷óâñòâî ñëåä ÷óâñòâî. Çàáðàâÿì âñè÷êè ñúæàëåíèÿ, ðàçìúòåíîòî ìèíàëî è ñâåòëîòî áúäåùå – âñúùíîñò çàïî÷âàì äà æèâåÿ... Èçêóñòâîòî êàòî àêò íà îñúùåñòâÿâàíå íà æèâîòà. Çà ïîðåäåí ïúò ÷óâàì ñàìî ñòúïêèòå ñè â òèøèíàòà. Òðóäíî å äà æèâååø ñðåä îðëèòå. Äîðè è ïðåç ëÿòîòî ñòóäà ïðîíèçâà êàòî ñ÷óïåíà áóòèëêà âñÿêà âèáðàöèÿ â òÿëîòî ìè. Å, ãëåäêàòà îò òóê ñè ñòðóâà. Âèæäàì öåëèÿ ñâÿò îò âñåëåíè... Íî êàê ìîæå òîé äà áúäå ñðàâíåí ñ ëþáîâòà, êîÿòî îòêðèõ â ìàëêîòî öâåòå, ñãóøèëî ñå ñðåä êàìúíèòå. Òîëêîâà ìàëêî, òîëêîâà áåççàùèòíî... Òîëêîâà ñìåëî, áåçðàçñúäíî ñìåëî... Íàâåäîõ ñå êúì íåãî, çà äà ÷óÿ èñòîðèÿòà íà æèâîòà. Ïúòåøåñòâèÿòà ñ âëàê êúì ñåâåðîèçòîêà âîäÿò äî íîâè ðåàëíîñòè ïðåç ñèáèðñêàòà òàéãà. Íî ÷àøàòà ÷àé èçãëåæäà ïî ïðèìàìëèâà. Ïðúñòèòå ðàçìúòâàò ïîâúðõíîñòòà. Ïîòàïÿì ñå öåëèÿ êàòî ñðåäíîâåêîâíà ïîäâîäíèöà â ÷àøàòà. Âñåëåíàòà îò ìåõóð÷åòà ñå èçáèñòðÿ êðàé ìåí. Âèæäàì äúíîòî è äóïêàòà, êîÿòî ìå ïîäìàìâà êúì âðåìåíàòà, êîãàòî òèøèíàòà è ñâåùòà ñà òîïëèëè ñúðöàòà âúâ ìàëêèòå äåòñêè óñìèâêè. Òå ñà íà âñåêè úãúë. Ïî âñÿêà óëèöà. Ñðåä øèêîçíèòå êîñþìè, ñêóï÷åíè êðàé âðàòèòå íà èñòèíàòà. Ôàéòîíèòå òðàêàò ôëåãìàòè÷íî ïî óëèöèòå. Òâúðäå å ñþððåàëèñòè÷íî. Òðÿáâà äà èìà íÿêàêâà ìàãèÿ, çà äà ìîæå âñè÷êè òåçè ñúäáè è ïðîêúëíàòè ìå÷òè äà áúäàò ðåàëíîñò. Íÿêîé êàçâà, ÷å å Êîëåäà; êàìáàíèòå áèÿò. Êîëåäíàòà îêðàñà. Âèíàãè ïîòúâà â êèøàòà. Êðàé òÿõ ìèíàâà ïðàçíîòàòà è âëèçà â ìåòðîòî êàòî êîíòðîëüîð çà óñìèâêè. Âñè÷êè ñà ãëîáåíè.. À àêî ñå ñìååì ïî-÷åñòî? Ñìåõà å ÷èñòàòà ìóçèêà íà äóøàòà. Íèå ñìå ìóçèêà. Íèå ñìå ñìÿõ. Áèëåòà å åäíà óñìèâêà è íÿìà ïîâå÷å ïðàçíîòà.. Ëåáåäèòå öîïêàò áåçãðåøíî è ìàõàò ñ ïîçäðàâèòåëíè ìèìèêè. Ïàòèöèòå ïîêàçâàò ñòðåëêàòà íà ùàñòèåòî, íî íèêîé íå ñå âðúùà äà ÿ âçåìå. Òàêà çàñïèâà ãðàäà íà Äóíàâà, óäàâåí â ñâîèòå ìå÷òè è íàäåæäè. Êàêâî äðóãî ìè îñòàâà îñâåí äà ñå ïóñíà ïî ðåêàòà íà ðåêàòà íà âúçïðèÿòèÿòà. Ïúòóâàì íåçíàéíî íàêúäå è ÷åñòï ñå ãóáÿ. Îáè÷àì áðåãà. Çàåêà ãîíè ÿñòðåáà ïî ïîëåòî (îòìúùåíèåòî íà çàéöèòå). À ñâåùòà äîãàðÿ ñ ïîñëåäíî äèõàíèå. Îùå åäíà äóìà è íà ïúò. Ìàíàñòèðèòå çàáóëâàò ãîðàòà ñ òàéíñòâåíà ìóçèêà. Íî ïòèöèòå ñà òâúðäå ãîëåìè çà íåÿ. Ñúðíàòà-ôàíòîì ñêèòà â ñâîåòî âå÷íî òúðñåíå ñðåä äúðâåòàòà. Ìèðèøå íà ïðîëåò, íà äúæä è æèâîò. Êîãà çà ïîñåäíî æèâÿõìå? Êîãà çà ïîñëåäíî âèäÿõìå ñâåòëèíàòà íà çâåçäèòå ñðåä äúõà íà ïîëÿíàòà? Âÿòúðà ïîâÿâà ñúñ çìèéñêè äâèæåíèÿ. Öâåòÿòà ñå ñóåòÿò êðàé ìåí, à àç èì ðàçêàçâàì, ðàçêàçâàì.. Çà ñåáå ñè – êàòî åäíî íåðàçãàäàíî âïå÷àòëåíèå Âÿòúðà îòâÿ ïîñëåäíèòå äóìè íà ïðèêàçêàòà. Ïðèñòúïèõ êúì ðúáà íà ñêàëèòå. Ïðèòâîðèõ î÷è ïðåä ñâåòëèíàòà íà èçãðÿâàùîòî ñëúíöå, ðàçñòëàëî ëú÷èòå ñè íàä ìúãëèòå, è ñå çàãëåäàõ â ñâåòà îò ñâåòëèíà. Òàì íÿêúäå, äîëó, ñêèòà è ìîÿ æèâîò; æèâîò íà åäíà íåðåàëíà ëè÷íîñò â åäèí íåðåàëåí ñâÿò.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 02.12.2011 @ 09:39:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   kormoranov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 00:44:08 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èçêóñòâîòî" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçêóñòâîòî
îò secret_rose íà 02.12.2011 @ 10:36:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Âúëøåáåí òåêñò...
íàèñòèíà å èçêóñòâî...

âåäíúæ â ãîðàòà äî íàñ ó÷åõ äúùåðè÷êàòà ìè äà ðèñóâà ïåéçàæ è íàíàñÿõ íà ëèñòà îêîëíèòå äúðâåòà, õðàñòè, ìîðåòî â äàëå÷èíàòà...
à òÿ íàêðàÿ ìå ïîãëåäíà è êàçà: "âñè÷êîòî òîâà âðåìå çà íèùî? òðÿáâàøå äà íàðèñóâàø åäíà øèøàðêà."


Re: Èçêóñòâîòî
îò verysmallanimal íà 02.12.2011 @ 11:13:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!!!
Pozdrav!