Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 810
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 813

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏðåõîä
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: ivanstefanov

Þðêàòà ïîíåñå óäàðèòå íà ïðåõîäà ïî âñè÷êè ÷ëåíîâå è àëèíåè.
È íå ñàìî ïî òÿõ.

Ïîíåñå ãè è ïî òî÷êèòå è çàïåòàéêèòå â òÿõ. Êàêòî ñêåïòè÷íî ñè ïîäõâúðëÿøå ïîíÿêîãà, îíîæäàõà ãî ïî âñè÷êè ïàðàãðàôè. Òîâà, ñ ãîäèíèòå ñòàâàøå âñå ïî-÷åñòî. Îòäàâíà íèêîé çà íèùî íå ãî áðúñíåøå è òîé ùå íå ùå, çàïî÷íà ñàì äà ñå ùàâè, äåìåê äà ñè ìúðìîðè ïîä íîñà. Ñàì ñè ìúðìîðåøå è ñàì ñå ñëóøàøå.
Ñ âðåìåòî è æåíà ìó íå ãî ñëóøàøå. Àìà íå âèíàãè. Ïîíÿêîãà íå èçòðàéâàøå è çàïî÷âàøå ïðåñòðåëêà. Òÿ ãî óïðåêâàøå, ÷å ñàì çà âñè÷êî ñè å âèíîâåí, òîé è îòâðúùàøå, ÷å íèùî íå ðàçáèðà è ÷å ñè å åäíà áóäàëà, è ïî-äîáðå äà íå äðúíêà çà íåùà îò êîèòî è õàáåð ñè íÿìà.
Ñëåäâàøå îòáèâàíå íà óäàðà.
-Ñåðñåì! Ñàìî òè íå ìîæà äà ñå îïðàâèø. ß âèæ äðóãèòå. Ïàðè íàòðóïàõà. Íÿêîé è äåïóòàòè ñòàíàõà. Ïàðè ñ ëîïàòà ðèíàò, à òè ñåðñåì, ñúñ ñåðñåì è ïî êîôèòå ñ áîêëóêà ðîâèø. Ñåðñåì!
-Àç êóðâà íå ñòàâàì!
-Ñåðñåì! Íå ñòàâàë çà êóðâà! Àìè êàêâî ñè áå? Íå ëè òå îïðàâÿ êîé êàê ñè èñêà? Íå áèë êóðâà! Äà íå ñà âñè÷êè òèÿ äåòî íàòðóïàõà ïàðè è âëÿçîõà âúâ âëàñòòà âñå êóðâè? À?
-Íå ñàìî ñà, àìè ñà è áàø!
-Àìè òè êàêâî ñè? Ïðîñòèòóòêà! Ñàìî íà ìàãèñòðàëàòà íå ñè âèñÿë, àìà ìåòåø óëèöèòå.
-Ïðîñòèòóòêà ìîæå äà ñúì, àìà êóðâà íå! È íÿìà äà îáèæäàø! Êóðâè ñà ïîëèòèöèòå, à ïðîñòèòóòêèòå ñà ñè îáèêíîâåíè òðóæåíèöè è òî ïðè òåæêè óñëîâèÿ. Êðàäàò ëè? Íå êðàäàò! Ïðàâÿò ëè äàëàâåðè? Íå ïðàâÿò! Å?
-Ñåðñåì!
Þðêàòà òåãëåøå åäíà ìàéíà íà óì è ñå îòòåãëÿøå. Íàé-÷åñòî çàïðàøâàøå íÿêúäå ïî óëèöèòå, àêî âðåìåòî áåøå ñâÿñòíî. Êðúñòîñâàøå ãè è ïðîäúëæàâàøå ñïîðà ñàì. Íàé-íàïðåä òîâà ãî ïðàâåøå íà óì, íî ñ âðåìåòî çàïî÷íà è íà ãëàñ.
Çàãëåæäàõà ãî, ïîäñìèâàõà ñå è ãî îòìèíàâàõà.
Þðêàòà áåøå ñàì. Íå ãîäèíà, íå äâå. Âå÷å ìèíàâàõà ïåòíàéñåò. Ñàì! Íèêîé çà íèùî íå ìó îáðúùàøå âíèìàíèå, îñâåí äà ñå ìàéòàïÿò ñ íåãî. È äåöàòà îò óëèöàòà çàïî÷íàõà äà ãî èìèòèðàò.
Ñàì! Êúäå ëè íå îáèêàëÿ çà ðàáîòà? Êúäå ëè íå ñå óíèæàâà äà ìîëè? Ìíîãî ðÿäêî íÿêîé ãî íàåìàøå è òî âñå âðåìåííî. Ïîðàáîòâàøå èçâåñòíî âðåìå è ãî èçõâúðëÿõà. È òî, ïî÷òè âñå çàáðàâÿõà äà ìó ïëàòÿò. Êðåïÿõà ñå ñ ìèçåðíàòà ó÷èòåëñêà çàïëàòà íà æåíà ìó.
Æèâîòà íå ïîùàäè è íåÿ. Åäèí äåí è òÿ îñòàíà áåç ðàáîòà. Íÿìàëî äåöà!
Òîãàâà Þðè ïîñåãíà è íà êîôèòå ñ áîêëóê. Äå õàðòèÿ, äå ëàìàðèíà, äå íåùî ïî-ñâÿñòíî. Èçêàðâàøå ïîíå çà õëÿá.
À íÿêîãà, ïî âðåìåòî íà êîìóíÿãèòå, Þðè áåøå íåùî. Èìàøå äèïëîìà çà èíæåíåð è îòãîâàðÿøå çà ñòðîèòåëñòâîòî íà ñòðîèòåëíè âîéñêè â ðàéîíà. Ïîñëå, êîãà çàïî÷íà òîÿ ïðîêëåò ïðåõîä, ãî ñúêðàòèõà, ÷å íÿìàøå âå÷å ñòðîèòåëñòâî. È îò òîãàâà çàïî÷íà òðàãåäèÿòà ìó.
Áåçðàáîòåí, áåçðàáîòåí è âñå òàêúâ.
-Âçåìè áå, âçåìè è ñå çàïèøè â íÿêîÿ ïàðòèÿ-ìúðìîðåøå æåíà ìó. Çàïèøè ñå áå! Âèæ êàêâî ïðàâÿò äðóãèòå.
-Àç êóðâà íå ñòàâàì!
-Ñåðñåì!
È Þðè ïðîäúëæàâàøå äà ìèçåðóâà. Ìèçåðóâàøå, íî ðàçáèðàíèÿòà ñè íå ïðîìåíÿøå. Ïîíÿêîãà, ñìàçàí îò âðåìåòî, çàïî÷âàøå äà ñïîðè ñúñ ñåáå ñè. Âúðâè è ìúðìîðè. Îáîðâà ñå, óáåæäàâà ñå, íî íå ñå ïðîìåíè. Ïî÷òè âèíàãè çàâúðøâàøå ñïîðà ñ êàòåãîðè÷íîñò.
-×îâåê è ïîëèòèê ñà äâå ðàçëè÷íè íåùà! ×îâåê ìîæåø äà ñè è áåç äà ñè êóðâà. Ïîëèòèê íå ìîæåø!
È ïðîäúëæàâàøå äà îáèêàëÿ, äà ñå ìîëè è äà ñå óíèæàâà. Ñòàíà ïðåäìåò íà âñåîáùè ïîäèãðàâêè. Íå ãî çà÷èòàõà çà íèùî.

Èçâåäíúæ íåùàòà ñå ïðîìåíèõà. Îêúñàíèÿ è îäðèïàâÿë Þðè, ìèíà íå ñàìî îáëå÷åí ïðèëè÷íî, íî è ñ êîëà è òî íå êàêâà äà å.
×åðåí êîñòþì! ×åðíà êîëà.
Þðè! È ïóøè öèãàðà.
Èñòèíñêà, íå ôàñ äèãíàò îò óëèöàòà.
Áðå äà ìó ñå íå âèäè! Ïðîìÿíà! Íàé-ïîñëå è Þðêàòà äà ñå îïðàâè. È òîâà íå áåøå çà äåí, çà ìåñåö. Íå! Âðåìå-òî ìèíàâàøå, à Þðè ïðîäúëæàâàøå äà ìèíàâà, â ÷åðåí êîñòþì, ñ ÷åðíà êîëà.
Âå÷å íå ãî ïîäèãðàâàõà.
Âå÷å ãî ïîçäðàâÿâàõà.
Äå äà çíàåø?
Íàìåðè ñè òàçè ðàáîòà, áåç õîäàòàéñòâî è áåç äà ñå çàïèñâà â íÿêîÿ ïàðòèÿ. Èìàøå êúò çà õîðà. Ðàáîòà êîëêî-òî ùåø. Âå÷å íå ñå ïëàøåøå, íè îò áåçðàáîòèöà, íè îò ìèçåðèÿ.
Ïðåõîäúò ïðîäúëæàâàøå!
Õîðàòà ìðÿõà êàòî ìóõè, à çà Þðè íÿìàøå è ïî÷èâåí äåí.
Êàðàøå êàòàôàëêà.



Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 09.11.2011 @ 13:31:56 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   ivanstefanov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 16:24:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïðåõîä" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.