Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 787
ХуЛитери: 2
Всичко: 789

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИстинали истини
раздел: Романи
автор: sradev

Встъпителна лекция на доц. Филан Кешия

Уважаеми госпожи, госпожици и госпожички,

Преди всичко и най-вече на първо време бих искал да ви обърна внимание, че съм последователно консервативен и не променям възгледите си. Като студент формулирах принципа, че записките в студентските тетрадки трябва да ги пише преподавателя. Но винаги се случва така, че получава не този, не тогава и не това. Понеже този принцип е всеобщ за Вселената и околностите й, то не можейки да го променя, реализирам записките инкогнито и апокрифно. Поради това е публикувано не на място, не в книга и не на този език.

Какво е основното, което трябва да знаете?
Понеже Космоса е глобално село и ние сме в глобалната забавачка, то трябва да се научите да се правите на крайно необходими (но не незаменими). Това няма от кого да научите тук, понеже преподавателите ви сме от класа на крайно излишните.

За какво сте дошли тук?
За да получите тапия за необходимост. Рекламирайте се така, като че ли вече сте я получили. Следователно остава да се правите на ученици, на работливи, на по-глупави от началниците си. За да изглеждате на ученици достатъчно е да овладеете позицията „умна мутра”, мантрата „да, да” и въртенето на виртуална опашка. За да изглеждате на работливи оставяйте всяка работа по средата с бележка „имам важна работа – след малко се връщам”. Ще се наложи от време на време да симулирате мислене и да афиширате знание. За целта са подходящи пищови в пряк и преносен смисъл. Ще ви дам някои от преносимите. Достатъчен е дори само един – ако е на място, то сте улучили целта, ако не е на място, то получавате премия за иновацийност. Ако имате добре дресирана монета, тя може да ви помогне в избора от няколко. Пазете я и не я давайте на началниците.

С какво ще започнем?
С Логоса, понеже всичката истина е събрана там. Логиката ви позволява да разпознаете истината, но не ви дава никакъв инструмент с който да се отървете от нея. Не се уповавайте на сметала, защото всичките са откачени. Тези, които са закачени за интернета можете да ги цитирате с чиста съвест, без да гледате, защото в интернета има всичко, което е било, което е сега някъде и което ще бъде, а дори и много повече. Така, симулирате многознайковщина, без да плашите събеседниците си с акъл. Акъла си го използвайте за лични цели, но и тогава не прекалявайте с него – за вземане на решение не му позволявайте да работи повече от 3 секунди.

Истината се дели на два вида истини – истини за истината и истини за лъжата. Прилагайте ги едновременно, защото никой не може да разпознае истината от лъжата. Можете да ги умножавате с думата „и”, да ги събирате с думата „или”, да ги обръщате с думата „не”, да ги обобщавате с думата „всеки”, да ги конкретизирате с думата „съществува”. И това е всичкият език на логиката. За да изглежда по-логично напосоки слагайте думата „следователно”, следователно една от изказаните глупости ще изглежда, че следва от другите. Както добре е известно, глупостите си витаят във въздуха и всеки може да си вдъхне по няколко от тях едновременно. Ако някоя от тях се върне във въздуха, то се нарича вдъхновение. Не прекалявайте с вдъхновението – дайте възможност и на другите да дишат.
След като Георги Булев намери цаката на логиката и драсна една чертичка за истината и едно колелце за лъжата, цялата логика се преобърна на една простичка аритметика, където умножението си е умножение, броенето е до 1, изваждането е преобръщане и всичко помислено си е отмислено.
(при тези думи доц. Филан Кешия извади един пищов зареден с конюкции, отрицания, дисюнкции, импликации и всякакви подобни заклинания)

Но наистина ли истината е една и лъжата (тази от огледалото) е една? Така е само за мъртвото, което няма избор, ние се раждаме с повече от 240 свободи и по малко ги губиме. Всяка свобода е една истина и никой няма само една истина, докато е поне малко свободен. Всеки избира своите истини и лъжи, всеки в различни моменти има различни истини – това са неговите свободи. Избирайки едната избираш и действието закачено за нея и убиваш останалите. Преминаваш в нов свят с нови свободи, нови възможности. Продължаваш с една крачка своят живот. Отново имаш свободи, но често това са други и логиката е друга. Но това е животът – избираш и избираш, докато някоя лъжа не те прецака.

А пък Гошо Канторов взе всички съществителни и ги сложи вместо понятия, от всяко взе по много и ги нарече множества. А обектите подреди в чекмеджета с етикети. И можеха те да прескачат през огледалото на отрицанието, да се събират и умножават, а за да не им бъде скучно ги подреди по двойки, тройки и прочие менторки. Но едва проф. Тара Понтьо откри, че абстракцията е една огледална галимация, която от множества прави обекти, а от обекти прави множества. И всичко вече е ясно, за което сега ще ви светна.


Публикувано от alfa_c на 18.10.2011 @ 21:24:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:58:57 часа

добави твой текст
"Истинали истини" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Истинали истини
от zaltia на 18.10.2011 @ 23:38:31
(Профил | Изпрати бележка)
"Но това е животът – избираш и избираш, докато някоя лъжа не те прецака."
Винаги замисляш!
Затова с интерес те чета!


Re: Истинали истини
от salza (lorien575@abv.bg) на 19.10.2011 @ 00:44:10
(Профил | Изпрати бележка)
Yes, ако помним за Логоса в началото и защо сме в глобалната забавачка, ще бъдем по-светнати в избора на свободи и истини и оттук по-близо до Златната среда...

Благодаря, Славяне, друго си е да ни светне професор.


Re: Истинали истини
от ANG на 19.10.2011 @ 23:41:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
е с това можеш да влезнеш в Историята и да бъдеш цитиран и повтарян от всеки по 100 пъти всяка фраза, като мантра
стига
да
имаш
властта
на
Мао
Дце
Дун


Re: Истинали истини
от mariq-desislava на 19.10.2011 @ 18:41:20
(Профил | Изпрати бележка)
Акълът да се използва за собствени цели, това е достойно за Нобелова награда.;) Написал си интелигентно помагало за приспособимост, ще го изпробвам практически.


Re: Истинали истини
от secret_rose на 16.11.2011 @ 17:34:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Беше ми интересно да прочета :)
Благодаря