Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 566
ХуЛитери: 3
Всичко: 569

Онлайн сега:
:: VladKo
:: LioCasablanca
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСвободен час
раздел: Еротика
автор: detelina90

Елеонора влезе в класната стая, устремена към чина си, за да потърси забравения си телефон. За щастие го намери под чина си, усмихна се на себе си и се обърна да излезе, но се стресна, защото Маги стоеше точно пред нея и се усмихваше, погледът й лъхаше на секс.
- Здравей - й каза.
Започна да се приближава към нея, а Ели объркано запристъпва назад, докато не беше спряна от чина им. Маги се засмя невинно, постави лявата си ръка на любовната й дръжка, а пръстите на дясната плъзгаше нагоре-надолу по ръката на Ели. Погледна я директно в очите. Погледът й беше настоятелен и от това по тялото на Ели преминаха горещи тръпки.
- Не ми бягай, де, не хапя.
Телата им вече се допираха изцяло, особено в областта на таза. Между устните им стоеше само издишания от жадните им устни въздух, пропит с възбуда. Маги хвана ръката на Ели и я постави малко под гърдите си. Прехапа устни, след което ги срещна силно с тези на момичето пред себе си. Докато устните им се преплитаха и вече започваха да докосват езиците си, Маги движеше ръката на Ели бавно по корема си, след това нагоре между гърдите си, докато сдвоените им ръце не застанаха плътно върху лявата й гърда. Тогава Маги захапа долната устна на Ели и леко я издърпа напред, а ръцете им стиснаха меката плът под себе си, карайки Ели да издаде силен и протяжен стон. Маги отново се усмихна лукаво и се приближи до ухото на Ели, като меки руси къдрици галеха лицето й.
- Опа, май те излъгах. – Ели усети усмивката й, все така широка, срещу кожата си. Маги взе долната част на ухото й в устата си и засмука. Пусна го, а след това езикът й леко премина по зачервената плът. Гърбът на Ели се изви и горните им половини се слепиха, а лявото й зърно се отри в кокалчетата на ръката на Маги, която още държеше тази на Ели върху гърдата си. Този път стонът, който излезе от устата на Ели, беше тих и еротичен, но право в ухото на другото момиче. – Но на теб не ти пука особено, нали?
Неочаквано Маги слезе на колене. Погледна нагоре към Ели, която наклони главата си, за я вижда. Погали главата й с двете си ръце, после ги спусна по врата й до раменете. Маги отново я удостои с най-чувствената си усмивка, обърна главата си директно към чатала й, и с прехапани устни и неопределен блясък в красивите шоколадови очи, започна да разкопчава дънките й. Предусетила какво ще последва, Ели леко заби нокти в нежните рамене на Маги и зачака със затаен дъх. Маги издърпа дънките на момичето до глезените. Постави дланите си отстрани на бедрата й и ги пусна надолу, чувствайки как кожата на Ели настръхва под допира й. Маги затвори очи.
- Нямаш представа какво ми причиняваш. Кадифените ти къдрици, нежната прасковена кожа, начинът, по който гърдите ти се повдигат, когато дишаш на пресекулки. Знаеш ли, имаш прекрасни устни. Перфектно оформени и сочни. Чудя се дали и другите са такива. – При тези думи постави пръста си между срамните устни на Ели през меката материя на бикините. Потопи го по дължина в разстоянито между тях и започна да го търка, натискайки в областта на клитора й. – Чудя се и какви са на вкус. Ако трябва да съдя по аромата, който още повече ме кара да искам да заровя главата си между краката ти, имат вкуса на Рая. – Устните й останаха отворени и тя дишаше тежко. Горещият й дъх преминаваше през памука право върху интимните части на Ели, чийто собствен дъх спираше в гърлото й при това усещане. Изведнъж отворените устни на Маги се притиснаха около клитора й и комбинацията от гледката и чувството я изкараха извън равновесие... буквално, защото едва не падна от леглото, когато се събуди. Дишането й беше разпокъсано и с мъка си поемаше въздух, цялата се беше изпотила, косата й беше залепнала за челото, а чаршафите й бяха на топка, част от тях в свитите й юмруци. Отчаяно въздъхна, обърна се по гръб и отпусна главата си върху възглавницата. Отново.


Публикувано от Administrator на 16.10.2011 @ 14:37:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   detelina90

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:17:06 часа

добави твой текст
"Свободен час" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Свободен час
от mariq-desislava на 16.10.2011 @ 17:07:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хехех, тъкмо щях да заявя, че е прекалено натуралистично (дори за мен:) и финалът неочаквано ме утрепа.


Re: Свободен час
от detelina90 (detelinkasexy@abv.bg) на 16.10.2011 @ 23:52:14
(Профил | Изпрати бележка)
хахах, е, радвам се, че е произвел такъв ефект :D

]