Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 879
ХуЛитери: 5
Всичко: 884

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: mariq-desislava
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕстрогенно есе
раздел: Есета, пътеписи
автор: marcusjunius

Все за нежност ми се иска да пиша, а изпод пръстите ми изтича пясък, между зъбите ми хруска пясък, миглите ми, влажни, са покрити с полепнал пясък и в мислите ми е пустиня.
Е, пустините не са само лоши. Има пустиня, например, в която изгубен пилот среща вълшебно дете. Има пустини, в които оазисите не са миражи.

Под японската вишна дебне черна котка. Дали това е някакъв знак? Знак, знак, все това си повтарям. Човек може да се зазяпа в знак и да изпусне завоя. Представи си да изпуснеш завоя заради предупредителен знак с нарисувана на него крава. Ще се удивите на резултата, ако видите статистиката за мъжете, които са изпуснали завоя, защото са се зазяпали в крава. И то да кажем, че е някаква крава топлокръвна, с подробности и детайли – а то проста крава, нарисувана. Даже не е и крава, ами някакъв щампован силует.

ПУСТИНЯ. Тази дума трябва да се произнася с тежко, активно П, първо свивате устни навътре и после из-П-ъквате, сякаш искате да изплюете всичко от себе си в тази една буква. Ако я произнесете правилно, останалото само си излиза. ПППУстиня.

Светът е странен и интересен, но нашите сензори с времето затъпяват, замърсяват се като очилата на мотоциклетист, който кара след камион в дъждовен есенен ден. Светът, обаче, е всичко наоколо, а не само гумите на камиона пред нас. От време на време трябва да спираме, да си забърсваме цайсите и да даваме време на тежката транспортна техника да отмине към своята транспортна цел. Че закъде сме се разбързали...

Като малък, може би бях десет-единайсетгодишен, родителите ми ме изпратиха на летен лагер в планината. Там се научих да плета лъжици от някаква жилава блатна трева. Там имаше и три момчета, с които се сприятелих. Едното беше син на учител, заместник-началник на лагера. Благодарение на него се отървах от „конюшнята” с трийсет легла и се озовах в уютна, десетместна стая със собствен санитарен възел. Другите две момчета, с които се сдружих, бяха породени братя с една година разлика, които всички наричаха „близнаците”, тъй като, въпреки разликата, бяха записани да учат в един клас. Те бяха хитри и обиграни с жените и аз се възползвах от опита им – дори веднъж ми предложиха да занесат любовна бележка на едно момиче от техния клас, което също беше на лагера и което харесвах. Бележката беше силно компрометираща и съдържаше срамна за мен интимна информация. А по-точно, тя гласеше: „Харесвам те, искаш ли да бъдем приятели?” След като занесоха бележката, братята се върнаха с вербален отговор „ще си помисля”. По-големият, Радо, заяви, че „мацката е жадна за секс”. Не бях сигурен какво означава това (чак на следващата година ми попаднаха донесените от бащата на съученик чужбински порносписания и много неща ми се изясниха), но в следващите дни до края на лагера момичето ме отбягваше, а момчетата от лагерния отряд ми се присмиваха. Мисля, че братята ме бяха излъгали – или изобщо не бяха дали бележката и бяха наговорили нещо на момичето, или тя въобще не беше имала намерение да си „помисли”.

След година същото момиче, Светла, стана гадже на малкия близнак, а след време, когато навършиха осемнайсет, те двамата се ожениха. На двайсет и три се разведоха. Двете им породени деца, момче и момиче, останаха при Светла. Радо пък на двайсет и една катастрофира с кола – мицубишито беше станало на баница, но близнакът се отърва само с уплаха. После не зная какво стана с него. Следенето на чуждите животи е процес до голяма степен зависещ от случайността, освен ако човек не е някакъв особен вид психопат. А аз не съм особен.

Изобщо черната котка под японската вишна май нищо не означава. Нещата се подреждат сами, със или без знаци. Има надежда. Оглеждайте се за някое вълшебно дете. Или за оазис.

А, да – и ако видите силует на крава, дръжте здраво волана в следващия завой.


Публикувано от viatarna на 28.09.2011 @ 17:15:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   marcusjunius

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:39:09 часа

добави твой текст
"Естрогенно есе" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Естрогенно есе
от mariq-desislava на 28.09.2011 @ 22:33:50
(Профил | Изпрати бележка)
Понеже в момента ме тъпчат с естрогени на лягане и на ставане и съзирам това, като очаквам да е със здрав хормонален привкус.:) То пак си е така, но откъм другата страна - знаци винаги има, стига да ги разчитаме правилно, а не да ги интерпретираме с тайната надежда, че чудото ще се случи ей така. Интелигентно четиво, благодаря за удоволствието.


Re: Естрогенно есе
от marcusjunius на 29.09.2011 @ 10:15:12
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
И аз благодаря :) Анимата у мъжете какво ли не прави :)

]


Re: Естрогенно есе
от zebaitel на 29.09.2011 @ 10:50:39
(Профил | Изпрати бележка)
Харесаха ми твоите разсъждения за знаците, Маркъс! Аз лично смятам, че ако знакът наистина е знак, ще го видиш едва след като нещата са се случили! Даже да го няма, ще си го намериш! Май така е устроена човешката психика/не че разбирам много от това, така че можеш спокойно да не ми вярваш/!


Re: Естрогенно есе
от marcusjunius на 29.09.2011 @ 13:14:28
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Да, Зеб - така е - знаците са потвърждение, а не предсказание.

]


Re: Естрогенно есе
от elsion (negesta@gmail.com) на 29.09.2011 @ 11:06:35
(Профил | Изпрати бележка)
"Светът е странен и интересен, но нашите сензори с времето затъпяват, замърсяват се като очилата на мотоциклетист, който кара след камион в дъждовен есенен ден. "

Абсолютно :)
Тогава не можеш да видиш ни детето, ни лисичката.


Re: Естрогенно есе
от marcusjunius на 29.09.2011 @ 13:14:57
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Много добре казано, прекрасно :)

]