Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 745
ХуЛитери: 3
Всичко: 748

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОткритието на професор М.
раздел: Хумор и сатира
автор: persian

Проф. М. беше биолог и работеше в една от най-престижните лаборатории на Университета в гр.Г. Още от малък се увличаше от биологията.
Беше му интересно как се съчетават мъжкото и женското начало,защо се ражда момче или момиче,изобщо какъв е механизмът ,по който става всичко това.По-късно , по време на следването си разбра,че съществуват мъжки и женски хромозоми-мъжките Y,а женските X,че мъжете имат набор и от двата,т.е X Y,а жените само два X X.При оплождането всеки от родителите дава по един от тези хромозоми и от това съчетание ембрионът се оформя като мъжки X Y или женски X X. Всичко това му беше много интересно и той посвети целия си живот на изследване на проблема и разкриване фините механизми на зачатието.През цялото това време,обаче, го измъчваше един въпрос,чийто отговор изглеждаше невероятен. Проф. М. се питаше и не можеше да си отговори сам.След като реално се възпроизвеждаха същества с набор от два хромозома X Y и X X,възможно ли е да има и такова с комбинацията Y Y?Всички казваха,че това е невъзможно,в това беше убеден и самият проф. М. ,но все пак нещо го караше да вярва в невъзможното.И така,тайно от колегите си той започна да провежда експерименти, с надеждата да стане чудо и да постигне непостижимото –създаване на имагинерното същество Y Y.Както се и очакваше резултатите от усилията му бяха катастрофални-не се получаваше нищо,което да дава признаци на живот.М.беше отчаян и се успокои с това,че което не е направил Бог- не може да бъде направено от смъртен.Все пак реши да извърши поредната посявка от мъжка семенна течност, направи й неколкократни облъчвания, при различна продължителност с RR-лъчи и без да очаква положителен резултат се прибра в квартирата си.
През следващата седмица М. беше зает с различни бюрократични процедури, свързани с узаконяване на поредния му патент,поради което не му остана време да се отбие в лабораторията си.После реши да преустанови работата по имагинерния си проект за съществото Y Y и се отправи към лабораторията за да разкачи експерименталната установка.Все пак,преди това, хвърли един бегъл поглед на посявката през микроскопа.Остана изумен.Беше започнало някакво необяснимо деление на клетки.Какво става?Дали невероятното ставаше възможно?Реши да изчака няколко дни,за да се увери,че това не беше халюцинация.Но не.При всяко следващо посещение в лабораторията той се уверяваше,че броят на клетките ставаше все по-голям и по-голям т.е.”съществото” растеше все по бързо и по-бързо.Явно това беше YY,което той искаше да създаде!През следващите седмици и месеци през микроскопа се наблюдаваше изменение във формата и големината на ембриона.Появиха се нещо като глава и крайници,подобни на тези на човешкия ембрион.Хм,каза си професорът-това ще е някакво подобие на човек!Но какъв ще е неговия пол?Ще може ли да се възпроизвежда и как?Няма ли това същество да наруши равновесието на половете и да застраши развитието на човешката популация?Изобщо хиляди въпроси възникнаха в главата на М.И така до деня,в който поглеждайки през микроскопа видя,че върху гърба на ембриона се появяват някакви странни израстъци с особена форма.Беше учуден и всекидневно следеше промяната им.Това не бяха ръце,нито крака,а нещо съвсем различно!И все пак имаше нещо познато в тези особени израстъци.Невероятно,но те му напомняха на нещо виждано по-рано.Но какво?Размислите му продължиха няколко дни ,докато един ден гледайки през прозореца на лабораторията той видя наколко реещи се в пространството птици.И тогава неочаквано разбра,какви са странните израстъци на ембриона.Как не се сети по-рано!Как не видя очевидното-това бяха криле.Човешко същество с криле!?Невъзможно!Сигурно греши! Няма такива същеста!Замисли се и изведнъж си спомни къде е виждал такива,но не бяха живи,а нарисувани-на потона на градската църква.Красиви бели ангели носещи се в ефирното пространство около Божия престол.М.беше поразен от мислите си.Нима ангелите са съществата с двете хромозоми Y Y.Невъзможно!Реши да изчака и да проследи по-нататъшното развитие на ембриона.Крилета вече се различаваха добре и нарастваха с всеки изминал ден.Успях-рече си професорът-вероятно ще отгледам ангел!Ще направя това,което никой друг не е правил!Увереността му нарастваше и той с нетърпение очакваше денят на раждането.А то беше скоро.Няколко дни преди него,тръгвайки си в края на работния ден М. хвърли последен поглед за деня през микроскопа.Не очакваше да види нещо по-различно и се изненада,когато забеляза малка промяна в цвета на съществото-беше започнало леко да посивява.Какво става-каза си професорът,но не се притесни особено и замина в добро настроение на поредната сбирка в Клуба на любителите на праисторически рептилии.Прекара чудесно.На сутринта с нетърпение се втурна в лабораторията и се вторачи в съществото.То беше станало още по-сиво,а делението на клетките беше забавило своята скорост.М.беше шокиран и изненадан.Осени го лошо предчувствие.До вечерта цвета на ембриона премина от сив в черен и делението на клетките спря.Боже,изхлипа професорът-то като че ли умира!А бях толкова близо до успеха!

(следва продължение)


Публикувано от Administrator на 27.08.2011 @ 18:38:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   persian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:47:34 часа

добави твой текст
"Откритието на професор М." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.