Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 592
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 594

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈíñòèíêò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: desert_inrose

Áÿõà èçìèíàëè íÿêîëêî ÷àñà, ñëåä êàòî çà ïúðâè ïúò ïðåãúðíàõ äúùåðÿ ñè. Áÿõ óìîðåíà. Îùå íå ñå áÿõ ñúâçåëà çàðàäè êðúâîçàãóáàòà. “Àìè òàêà å, êàòî îòêàçâàø äà òè ïðåëååì êðúâ.”, ïîâòàðÿøå ñåñòðàòà.
Íå è îáðúùàõ âíèìàíèå. Íèòî îáðúùàõ âíèìàíèå íà øóìà îòâúí, ìàêàð ÷å íÿêàêâà æåíà âèêàøå, êîëêîòî äà ÿ ÷óÿò èç öÿëàòà áîëíèöà. Ãëàñúò è áåøå äðåçãàâ è ïèñêëèâ åäíîâðåìåííî, à âèêîâåòå è ñå ñïîäàâÿõà îò ñóõà êàøëèöà. Íÿêîëêîìèíóòíà ñóìàòîõà. Ãëàñîâå, êîèòî çàïî÷íàõà äà ïðèãëúõâàò, ïðèäðóæåíè ñúñ ñúùî ãëúõíåù øóì îò òúðêàëÿíå íà êîëåëöà è ñêðèáóöàíå. Ïîñëå ñòàíà ñúâñåì òèõî.
Íå ïîìíÿ êîëêî âðåìå áåøå ìèíàëî, íî ñÿêàø ñëåä ìèíóòè íà ñúñåäíîòî ëåãëî â ñòàÿòà íàñòàíèõà ìóðãàâà æåíà. Áåøå ðîäèëà. Ìîì÷å.
- Ùå ïîäïèñâàø ëè?
- Øà ïîäïèñâàì.
Ñúùèÿò äðåçãàâ ãëàñ îò êîðèäîðà. Æåíàòà áåøå îò ðîìñêè ïðîèçõîä, ñ íåîïðåäåëèìà âúçðàñò ïîðàäè ïðåæäåâðåìåííî ñúñòàðåíîòî è ëèöå.
Äîíåñîõà è íÿêàêâè äîêóìåíòè. Ñëåä òîâà äîíåñîõà äåòåòî.
- Òóêà äà ñòîè ñåãà, äî ëåãëîòî òè. Êàòî ñè ãîòîâà, ñå îáàäѝ.
Ùàñòëèâêà, ïîìèñëèõ ñè. Ìîÿòà äúùåðÿ âå÷å áåøå â êóâüîç. Êàçàõà: çàðàäè æúëòåíèöàòà. Çàùîòî áèëà ìíîãî ìúíè÷êà. Íå çíàì. Ùîì ñå íàëàãà... Ìàêàð ÷å ìíîãî èñêàõ äà ñè îñòàíå ïðè ìåí.
Îùå íå ìîæåõ íàïúëíî äà ñå îòïóñíà è äà çàñïÿ. Ñàìî ïðèòâàðÿõ î÷è, íî ñîáñòâåíèÿò ìè ïóëñ ìå ñúáóæäàøå âåäíàãà, ùîì ñå óíåñÿõ. À è òðÿáâàøå äà ñëåäÿ êîãà ùå èçòå÷å ñèñòåìàòà – íÿêàêâà ïðîçðà÷íà òå÷íîñò – è äà ñå îáàäÿ äà ÿ ìàõíàò. Êàïåøå áàâíî, ïî÷òè â ñèíõðîí ñ èçòîùèòåëíèòå ìè âäèøâàíèÿ. Ïîïèòàõ êàêâî å. “Ìàëêî äà òå îâîäíèì ïîíå.”, êàçà ñåñòðàòà. Àìè, äîáðå... Íå ìè ñå ïîâòàðÿøå ïàê ñúùèÿ âúïðîñ. Äîñòàòú÷íî ìè áåøå, ÷å íå å êðúâ.
Âå÷å óñåùàõ òîâà îâîäíÿâàíå. Ñòàâàøå ìè ëåêî, à âñÿêà ôèáðà íà òÿëîòî ìè íàòåæàâàøå è ñå îòïóñêàøå ïîñòåïåííî.
Íÿêàêâî øóìîëåíå ìå âúðíà êúì îáåêòèâíàòà ðåàëíîñò. Ïðåìðåæåíèÿò ìè ïîãëåä ñå ñïðÿ íà ñúñåäíîòî ëåãëî. Öèãàíêàòà. Áåøå ñå îáëÿêëà â ÿðêè äðåõè. Ñòîåøå ïðàâà, ñ ãðúá êúì ëåãëîòî è ëèöå êúì ïðîçîðåöà è óâèâàøå äúëãàòà ñè ÷åðíà êîñà íà îãðîìåí êîê. Ñèãóðíî ñëèçà äîëó äà ïóøè. Òàçè ìèñúë áå íàé-áëèçêà äî ñúçíàíèåòî ìè. È æåíàòà íàèñòèíà èçëåçå. Êàçàõ ñè, ÷å êàòî ñå âúðíå, ùå ÿ çàãîâîðÿ. Ìàêàð ÷å ñèãóðíî ùÿõà äà ãè èçïèøàò ñêîðî. Ïîíå áúðçî ùåøå äà ìèíå âðåìåòî, äîêàòî èçòå÷å ñèñòåìàòà è íÿìàøå äà çàáåëÿçâàì óìîðàòà, àêî ãîâîðåõ ñ íÿêîãî.
Äîêàòî ÿ ÷àêàõ, ñè ñïîìíèõ êîëêî òðóäíî ìè áåøå äà îòêàæà öèãàðèòå. È äîáðå, ÷å áåøå áðåìåííîñòòà, èíà÷å íÿìàøå äà èìàì òàçè âîëÿ. Îñòàâèõ ìèñëèòå è ñïîìåíèòå äà ìå óíàñÿò. Êîëêî ëåñíî èçãëåæäà ñåãà, êàòî ñå îáúðíà íàçàä. Ïðîñòî íå áèâàøå äà ñå ïðåñòðóâàì, ÷å äèìúò ìè õàðåñâà. È íÿìàøå äà çàïî÷íå äà ìè ëèïñâà, ïðåäè èçîáùî äà ìè ñå å õàðåñàë... Íî, ÿâíî ñúì èìàëà íóæäà äà ñå ïðåñòðóâàì. Íå ñúæàëÿâàì... Çà íèùî... çà íèùî.

Èçâåäíúæ ñèëåí áåáåøêè ðåâ ìå èçìúêíà îò äðÿìêàòà. Áåøå îò ñúùàòà ñòàÿ. Öèãàí÷åòî. Ìàéêà ìó îùå íå ñå áåøå âúðíàëà. Ëåãëîòî ìè áåøå äî âðàòàòà è äîáðå ÷óâàõ êàêâî ñå ñëó÷âà â êîðèäîðà.  ïðîäúëæåíèå íà íÿêîëêî ìèíóòè íèêîé íå ðåàãèðà. Âñå ïàê, áåáåøêèÿò ïëà÷ íå å íåùî íåîáè÷àéíî çà ðîäèëíî îòäåëåíèå...
- Ãèí÷å, êîå å òîâà ðåâëèâîòî? Êîé å â òàçè ñòàÿ?
- À, åäíîòî å â êóâüîç, à äðóãîòî å íà öèãàíêàòà äåòî ãî äàäå çà îñèíîâÿâàíå.
- Àìè òÿ êúäå å?
- Å, êúäå... òðúãíà ñè.
- Ìíîãî ñèëíî ïëà÷å. Äàé äà ìó äàäåì íåùî.
- Íèùî ìó íÿìà, âñåêè ìîìåíò ùå äîéäàò äà ãî âçåìàò. Ïðåäè ìàëêî ãîâîðèõ ñ òÿõ. Êàòî äîéäàò, ùå ìó äàäåì.
Ñúðöåòî ìè âå÷å íàâàêñâàøå âñè÷êè óäàðè, êîèòî áåøå ïðîïóñíàëî â çàáàâåíèòå ñè ïóëñàöèè. Ñÿêàø ëåäåíè èãëè÷êè ñå çàáèâàõà îò êîðåíèòå íà êîñàòà äî ïåòèòå ìè. Ìàéêàòà íÿìàøå äà ñå âúðíå. Áîëíè÷íàòà íîùíèöà íà ñèòíè âèîëåòîâè öâåòÿ áåøå õâúðëåíà íà ëåãëîòî è. Ìîæåøå äà ïóøè êîëêîòî ñè èñêà. À äåòåòî ïëà÷åøå. È òî ñèëíî. Êàòî íåÿ... Êàòî ìîì÷åíöå. À ìîÿòà Âèêè ñàìî êðèâåøå ëè÷èöåòî ñè è åäâà óñïÿâàøå äà èçäàäå íÿêàêúâ ìÿóêàù çâóê, òà êàìî ëè äà ñå ðàçïëà÷å òàêà. Áÿõà ìè íóæíè íÿêîëêî ñåêóíäè, çà äà ðåàãèðàì. Çàïî÷íàõ äà ñå èçïðàâÿì îò ëåãëîòî. Ñèñòåìàòà... Îùå íå áåøå èçòåêëà äîêðàé. Òðúãíàõ ñ íåÿ. Íî... èìàõ ëè äîñòàòú÷íî... Ùÿõ äà èìàì.
Óñïÿõ äà ñòèãíà äî ïðàçíîòî ëåãëî. Ñàìî äà íå âëåçå íÿêîé. À è äà âëåçå, êàêâî îò òîâà? Âçåõ áåáåòî íà ðúöå è òî ñêîðî çàïî÷íà äà ñå óñïîêîÿâà â ïðåãðúäêàòà ìè. È äâàìàòà ñå óñïîêîÿâàõìå. Äàëè ñå áåøå îòêàçàëà íàïúëíî îò ïðàâàòà ñè? Åäâà ëè...

- Çäðàâåé, ñúíëèâêå.
Ïîçíàò ãëàñ ìå ñúáóäè. Íå áÿõ ñïàëà òàêà îò ìåñåöè. Áåøå ñúïðóãúò ìè. Êîãà å ñòàíàëî âðåìå çà ñâèæäàíå... Òîé ñåäåøå íà ëåãëîòî äî ìåí è ñå óñìèõâàøå. Îáè÷àì òàçè óñìèâêà, ïîìèñëèõ ñè. Çàðàçèòåëíà å.
- Çäðàâåé.
- Âèäÿõ äúùåðÿ íè. Ñòàâà âñå ïî-õóáàâà. Êàê ùå ÿ îïàçâàìå, íå çíàì. Äîéäîõ ïúðâî ïðè òåá, íî òàêà ñëàäêî ñïåøå… Ìàõíàõìå òè ñèñòåìàòà, à òè äàæå íå óñåòè. Èçìîëèõ äà ìå ïóñíàò ïîíå äà íàäíèêíà. Òàçè æåíà, Ãèí÷åòî ëè áåøå, ìíîãî å ëþáåçíà. Äàäå ìè ïðåñòèëêà è áîíå è ìå âêàðà ïðè êóâüîç÷åòàòà.
- Ïóñíàëè ñà òå âúòðå? Êàê å Âèêòîðèÿ, äîáðå ëè å?
- Äîáðå å. Óñïÿõ äàæå äà ñëÿçà äà òè êóïÿ ìëÿêî. Ãèí÷åòî êàçà äà ïèåø, çà äà èìàø êúðìà. À òè ñïèø ëè, ñïèø. Ñëåä ìàëêî ùå äîíåñàò Âèêè äà ñå õðàíèòå.
Ïðè òåçè íåãîâè äóìè ñå ñåòèõ çà öèãàí÷åòî. Îáõîäèõ ñòàÿòà ñ ïîãëåä, íî âå÷å ãî íÿìàøå.
- Åòî, îò ëþáèìîòî òè âçåõ, ñ ÿãîäà... Ìèøå... Ìèøå, êàêâî èìà? Ìèõàåëà, êàêâî ñå å ñëó÷èëî? Íàðåä ëè å âñè÷êî?
Âå÷å íå ìîæåõ äà ñäúðæàì ñúëçèòå ñè. Çàêðèõ ëèöåòî ñè ñ äëàíè, íî íå ïîìàãàøå.
- Ìèõàåëà, ìîëÿ òå, êàæè ìè êàêâî ñòàâà. Íàëè óæ âñè÷êî áåøå íàðåä...
Áåøå ïðèòåñíåí. Òðÿáâàøå äà ìó êàæà. Ùåøå äà ðàçáåðå, àêî èçëúæà. Îñîáåíî ñåãà.
- Íå, íèùî... Âñè÷êî å íàðåä.
- Çàùî ïëà÷åø òîãàâà?
- Íå ñúì êàçàëà íà íèêîãî... Íî... Òóê èìàøå åäíî áåáå.
- Àìè íîðìàëíî, íàëè òóê å çà áåáåòà, íÿìà äà èìà ñòàðöè ÿ!
Îïèòâàøå ñå äà ìå ðàçâåäðè, âèäèìî ïîóñïîêîåí. Èñêàøå äà ñïðà äà ïëà÷à è äà ñå óñìèõíà. Íî íå ìîæåõ.
- Íå, åäíî öèãàí÷å. Ìîì÷åíöå. Êîé çíàå ñåãà êúäå å ïîïàäíàëî... Ìàéêà ìó ãî äàäå çà îñèíîâÿâàíå. Äîéäå áåç áàãàæ è áåç áàãàæ ñè òðúãíà. Äàæå íå ãî ïîãëåäíà êàòî èçëèçàøå.
- Àìè, àêî ãî áåøå ïîãëåäíàëà, ñèãóðíî íÿìàøå äà ìîæå äà ãî îñòàâè. À ïúê, çíàåø ëè êàêâà å ñèòóàöèÿòà… ìîæå íàâñÿêúäå äà ìó å ïî-äîáðå, îòêîëêîòî ïðè íåÿ…
Çàáåëÿçàõ, ÷å íå ñå ïî÷óâñòâà äîáðå ñëåä êàçàíîòî. Ñòèñêàíåòî íà çúáè âèíàãè å ïðèçíàê íà áåçïîêîéñòâî, ïîíå ïðè íåãî. Ñúùî è ïîñëåäâàëîòî íàñèëåíî ñóõî ïðåãëúùàíå. Çàòîâà ïîáúðçàõ äà ïðîäúëæà:
- Äà, íî òî ìíîãî ñèëíî ïëà÷åøå. Kàòî ìîì÷åíöå. Íå êàòî Âèêè. À íèêîé íå ìó îáðúùàøå âíèìàíèå. Çàùîòî ùåëè äà äîéäàò äà ãî âçåìàò. Åòî, âçåëè ñà ãî...
ßñåí ìå ïîãëåäíà òîïëî è áåãëà óñìèâêà ñå ïðîêðàäâàøå ïî ëèöåòî ìó.
- Íî àç íå ìîæàõ äà èçäúðæà. Ñòàíàõ è...
- È êàêâî?
- Àìè íàêúðìèõ ãî...
Óñìèâêàòà âå÷å îçàðÿâàøå öÿëîòî ìó ëèöå, à ñèíèòå îêåàíè â íàâëàæíåíèòå ìó î÷è ñå êàíåõà âñåêè ìèã äà ïðåëåÿò. Òðåïåðåùàòà ìó äëàí ìå ïîãàëè, ïîñðåùàéêè ïîðåäíàòà ñúëçà íà ëèöåòî ìè.
- Àìè, äîáðå ñè íàïðàâèëà. Òîâà öèãàíå å èìàëî êúñìåò, ÷å òè ñè áèëà òóê.
- Äà, íî ìàéêà ìó ãî èçîñòàâè. Êàêúâ êúñìåò å òîâà? Êàêâàòî è äà å ïðè÷èíàòà…
- Èçîñòàâèëà ãî å, íî òè ñè ÿ çàìåñòèëà â íàé-âàæåí ìèã îò æèâîòà ìó. Çíà÷è, íàøàòà Âèêè ñè èìà áðàò÷å-öèãàí÷å. Òàêà ëè äà ðàçáèðàì?
Òîçè ïúò ñå ïîëó÷è. È äâàìàòà ñå çàñìÿõìå, ìàêàð è ïðåç ñúëçè. Èçïðàâèõ ñå äà ãî ïðåãúðíà.
- Åòî çàòîâà ñå îìúæèõ çà òåá... Çàùîòî ìå ðàçáèðàø.
- Ñàìî çàðàäè òîâà ëè, Ìèøåíöå?...

- Õàéäå äà ñå õðàíèìååå!...
Áåøå Ãèí÷åòî, êîÿòî íîñåøå Âèêòîðèÿ íà ðúöå.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 20.08.2011 @ 14:06:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   desert_inrose

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 26580
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èíñòèíêò" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èíñòèíêò
îò ami íà 20.08.2011 @ 18:56:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
È ñèíúò ìè ñè èìà òàêàâà ñåñòðè÷êà..òÿ íå áåøå èçîñòàâåíà , íî ìàéêà è íÿìàøå êúðìà..è âñå èñêàøå äà ïóøè..À áåáåòî ñå êàçâàøå Âèêòîðèÿ..
Êîé ëè ìîæå äà êàæå êîå å ïî-äîáðå çà åäíî ìúíè÷å â òàêèâà ñëó÷àè, íî âñåêè ÷îâåê ñ ÷îâåøêè èíñòèíêò áè íàïðàâèë ñúùîòî , äà ïðåãúðíå è íàõðàíè ÷îâå÷å, êîåòî èìà íóæäà îò òîâà:)


Re: Èíñòèíêò
îò desert_inrose íà 20.08.2011 @ 21:06:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áåøå äîáðå äà ñïîìåíà, ÷å âñÿêà ïðèëèêà ñ äåéñòâèòåëíè ëèöà å íàïúëíî ñëó÷àéíà,..
ïîíåæå ïîäîçèðàõ, ÷å èìà ïîäîáíè ñúáèòèÿ ÷åñòî è íàâñÿêúäå... íàèñòèíà, íååñòåñòâåíà áè áèëà äðóãà ðåàêöèÿ
à ñàìàòà ñúùèíà íà ðàçêàçà, çà æàëîñò, å èçðàç íà òàêàâà ðåàëíà äåéñòâèòåëíîñò

Âèêòîðèÿ å õóáàâî è íàïîñëåäúê, ÷åñòî ñðåùàíî èìå - çàòîâà ãî èçáðàõ

ðàäâàì ñå, ÷å ïðî÷åòå è ñïîäåëè
:)

]


Re: Èíñòèíêò
îò ami íà 20.08.2011 @ 23:56:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
è àç ñúùî ïîìèñëèõ, ÷å å ïðîñòî ðàçêàç, íî ïúê íÿìà íèùî íåðåàëíî â íåãî:)

]


Re: Èíñòèíêò
îò desert_inrose íà 21.08.2011 @ 20:30:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïðîñòî ðàçêàç å: ïðåæèâÿíî + ñúïðåæèâÿíî + ïðåðàçêàçàíî :)

]