Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 473
ХуЛитери: 4
Всичко: 477

Онлайн сега:
:: mamasha
:: malovo3
:: Marisiema
:: Teoman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНие бяхме в Кербала!
раздел: Хумор и сатира
автор: mg42

по записките на ефрейтор Душегубов

Част 1 Пътят.
ден 1. Днес летим с американски самолет за Кувейт, за да освободим поробения Иракски народ от гнета на някакъв тиран. Името му е секретно. Ирак е малка страна, колкото България. Обаче има много пясъци и дюни.
Горещо е. Обещах на стрина Пена да и донеса снимки от иракските пирамиди.

ден 2. Пристигнахме за аклиматизация в Кувейт. Кувейт е толкова малък, че сега се съревноваваме с филипинския батальон кой може да плюне до залива през пустинята. Усилено се храним с кобри скорпиони и хамелеони.

ден 5. При нас пристигна Министър Домузов. Каза ни, че България се гордее с нас и ние сме в обществото на най свободните страни и носим демокрация на тези варвари. Дойдоха и репортери. Позирахме с оръжия и показахме как си поставяме противогазите.

ден 6. Дойдоха американците. Донесоха ни хранителни припаси, които ше раздаваме с чували на възторженото иракско население. Хамбургери и Кока Кола. Докторът предупреди, че да се хранят иракците с ръце е опасно, да се пазим от ухапвания. При попадане на тяхна слюнка в кръвта може да се заразим от бяс. По много да не им даваме, за да не предизвикваме стомашни болки.
Над нас преминаха 4 Б-52. Ние им махнахме възторжено пеейки американския химн. Изведнъж единия бомбардировач наклони крило и рязко пикира към нас. От борда му се изсипаха касетни бомби за дружески поздрав. Не ни улучиха. майстори за тези американци.

ден 8. Тръгваме за Ирак. Преди марша с автоколоната ни събраха да ни сведат обстановката. Командирът ни каза че пътуваме за Ирак, който се намира в северна Африка, диктаторът там е Садам Хюсеин. Показа ни негова снимка. После се подписахме при векерето за неразгласяване на военни тайни.

10 ден. Ч+01.00 Пресичаме държавната граница с Ирак. В далечината се чува стрелба. Старшина Дренков предположи, че това са празнични салюти с които иракското население приветства освободителите.
Жени и деца с цветя засега не се виждат. Навярно са предупредени, за да не стават задръствания по пътищата...

Ч+02.50 Видяхме първия абориген. Странно, но той не се спусна към нас за да ни благодари за освобождението от тиранина. Див народ, деца на пустинята..
Отдалеч се чуват взривове. Сложихме си противогазите за тренировка.

Ч+03.00 Внезапно тъпия и с промит от диктатора мозък иракски народ откри огън по нашия ариегард. Шокирани сме. Как ще опазваме мира??
Все пак с огромни усилия хванахме един подивял субект от мъжки пол и започнахме да го храним насила с хамбургери. Започна да повръща, крещейки Зъб, Зъб!!!... извикахме спешно нашия доктор. Насила отворихме устата на субекта и доктора светкавично премахна два зъба с пулпити. Субекта започна да вие Алллааалааа.. Притича преводача. Обясни ни че Зъб на арабски е хуй. Така му се пада, кретен, ще ругае освободители...Продължихме нататък.

Ч+08.00 Пред нас е някакъв град. Нашия командир извади един туристически пътеводител на Ирак и каза че това е Ум ал Ахран.
Слязохме от автомобилите и заехме кръгова отбрана.
В далечината се появиха подскачащи силуети които започнаха да стрелят срещу нас.
Ние се развикахме: Америкъъън Фууд америкъън фууд!!! размахвайки знамена със знака на кока кола. Странно, стрелбата продължи. Явно ни бъркаха с войски на диктатора.
Раниха сержант Дървов при опита му да демонстрира пред аборигените как се отваря кока кола. Стана опасно. Командира заповяда на редник Некрофилов да демонстрира миролюбиво ядене на хамбургер пред позицията на аборигените и беше убит. Това беше нашата първа жертва в Ирак. Извикахме американска авиация.
Четири бойни хеликоптера откриха огън по разположението на противника. Изведнъж на откритото поле препусна на кон абориген и с точни изстели на берданата си повали четирите вертолета. Екипажите бяха мъртви. погребахме ги с почести, като ги увихме в знамената на кока кола.

ден 11. Пътуваме към Кербала. Американците ни оказаха такава поддръжка от въздуха, че небето бе осеяно с въртолети, които често се блъскаха и падаха в пустинята. Не срещаме никакво съпротивление, но и няма възторжени тълпи от бедуини.
При поредната почивка комаднирът ни бе ранен като прищипа топките си с ципа в походната тоалетна.
Журналистът Драскачев, пътуващ с нас, подробно описа със снимков материал произшествието. Спряхме се пред едно село за нощувка. Разставихме постове.
Драскачев извади от раницата си бутилка Заарска мастика и седна да пише за освободителната мисия на нашия батальон.
Напи се, заспа и захърка здраво.

ден 12. ...рано сутринта. Към 4 се разнесоха изстрели.
Оказа се че иракците, събудени от хъкането на Дърваров, са нападнали позициите ни.
Половината джипове бяха останали без акумулатори, половината БМП та бяха без вериги а група иракци бяха откраднали всички жици на свързочния взвод.
Тръгнахме, сменяйки веригите от една машина на друга.
по обяд стигнахме в Кербала.
Там ни очакваха американски войници, които разтоварваха един товарен Ц135 пълен с чиийзбургери и Пепси кола. Тактиката се променя, но ние сме тук като освободители.
Заехме се да изучаваме как се отваря пепси кола.


следва продължение.


Публикувано от aurora на 13.02.2004 @ 06:59:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   mg42

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.14
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 10:23:20 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ние бяхме в Кербала!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ние бяхме в Кербала!
от dqdopop на 09.09.2004 @ 09:03:25
(Профил | Изпрати бележка)
eeee, Nekrofilov mi beshe lubimec, kak moja da go ubiesh? izmisli neshto, pti dnk testa se e okazal drug...