Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 5
Всичко: 766

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМолитва
раздел: Есета, пътеписи
автор: leni-to

Не съм искала животът ми да бъде пустош, разстлала се над мъртви души. Исках само да ми е добре. Да се смея в захлас, да танцувам до припадък...да се любя в екстаз и уморена да скланям глава на любимото мъжко рамо...не исках много...
Или може би ламтях за вичко и в стремежа си да го притежавам загубих истинското?...Кой може да ми каже права ли бях или не? А и не намирам смисъл да търся правотата. Отговорът на този въпрос не би ми донесъл удовлетворение, уви...Сега не е време за прискърбни слова, за отчаяние, за отказ! Сега е време за действие - трябва да спасявам пропадналата си душа.
Ще коленича и ще се помоля - решено е вече.
Кръстът знак за принадлежност ли е? Или е символ на вярата ми? Дали целият този път на неверие, който извървях не бе всъщност път към теб, Господи?Всеки твой поклонник оповестява на всеослушание твоята доброта и всеопрощаваща милост, но аз се питам - не се ли умори, Господи от нашата спекула с твоята жертва? Носи ли всеки кръста си и кой го разпва на него? Той самият или обществото, с поредицата си от условия и забрани, които непрекъснато поставя?...Питам теб, Господи, а всъщност питам себе си...Мисля, че аз сама си подготвям кръста и играя ролята, отредена за тебе. Но нали Ти си ни създал по свой образ и подобие?...Не ми носи облекчение разнищването на грешките ми. Напротив, набиват се като тръни в очите ми, в тялото ми, в съзнанието ми и само ми напомнят колко несъвършена и нищожна съм в опитите си да изиграя ролята на главното действащо лице...Ако те има, Господи, то прости ми смелите опити да ти подражавам. Погледни със снизхождение на нежеланието ми да ти се подчиня и на стремежа ми сама да определям ценностите и греховете си...а също и на навика да си прощавам последните. Но как иначе да живея? На теб може и да ти е било лесно да се лишиш от живота си - все пак всички твои апостоли ни убеждават, че е било в името на висша цел. Наше е задължението да разберем в какво точно си смятал, че ще ни научиш чрез жертвата си, дали си е струвало да го правиш?...Видя ли, едва ли не сме ти съдници!!!...Ти си знаел, че ще останеш неразбран, така че - прости ми! Прости ми за арогантността и насладата, но никому не прощавай за простотията!


Публикувано от aurora на 02.06.2011 @ 09:09:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   leni-to

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:46:28 часа

добави твой текст
"Молитва" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Молитва
от ATOM на 02.06.2011 @ 09:42:33
(Профил | Изпрати бележка)
Последната дума определено ме изкара от състояние, което останалият текст ми приложи.

Това си е "обръщане" нали...
Казва една тайна, внимателно изпускана на точните места, из текстовете, примерно, на Новия Завет.

След откриването на празния гроб, жените виждат Исус, едва след като се "обръщат".
А сам той заявява на учениците си: "Който не се ОБЪРНЕ и не стане като децата..."
:)