Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 804
ХуЛитери: 3
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛегенда за Крилатата Стефка
раздел: Разкази
автор: jaich49

Жената пови момиченцето с одеяло и седна на леглото до него.
- А сега приказката,миличка.- рече тя.
- Не искам приказка,майко. Снощи ми разказа легендата за Крали Марко. Легендите ми харесват повече. Разкаже ми легенда.
- Добре, съкровище. Ще ти разкажа легендата за Крилатата Стефка.
Преди векове нашият континент Европа бил разделен на две обществени съсловия:Западна Европа,която се славела с богатство,разкош и технически прогрес. И Източна Европа,която била бедна и технически изостанала. Благоденствието у западната привличало като магнит държавите от източната и те искали да се слеят с нея и имат същия висок стандарт на живот. Обаче запада не желаел присъединяването им и на кандидатстващите източни делегации надменно поставял условието:ще ви приемем само когато ваша жена прескочи Шенгенската стена. Шенгенската стена,която фактически деляла Европа на две, била висока два метра и девет сантиметра и било невъзможно да бъде преодоляна от жена.
След пореден неуспешен опит на наши правителствени пратеници да измолят свободното ни преминаване през Шенген,разочарованието било общонационално.Медиите разгласили единствения вариант,чрез който може да бъде омилостивен непреклонният Запад,т.е.прескачането на стената от жена.
При разгорещени дискусии в Народното събрание между депутатите по какъв друг начин държавата ни да осъществи присъединяването си към Западна Европа,в залата влезнала девойка. Била стройна,тънка като фиданка.Виждайки я,депутатите прекъснали диспута си,занемели от хубостта й.
Сред пълна тишина девойката прекосила залата и се качила на трибуната. На питащите погледи на присъстващите,тя изрекла кратките слова:аз ще прескоча стената!
Настъпило объркване. Едни се спогледали слисани,други втрещили,а трети не сдържали смеха си,породен от умопомрачената й самонадеяност.
С удар по гонга председателят на парламента въдворил реда,брожението стихнало.
- Къде се чуло и видяло,млада госпожице,- попитал той - жена да прескочи два метра и девет сантиметра?
- Отведете ме до стената,- уверено отвърнала девойката - и ще го видите. И не само вие,ще го види и чуе целия свят.
Съмняващи се в успеха,нашите представители помолили западната комисия експеримента да се проведе тихомълком,без много шум. Искали да се подсигурят. Ако опита излезе провал,държавата ни да си спести международния присмех. Обаче посредством съобщителните средства журналистите разгласили новината на света. И в деня на неприемливия за разума експеримент,Шенген бил залят от десетки телевизионни компании,стотици спортни коментатори и хиляди,най-вече от двете страни на Европа,зрители. А посредством телевизионните си приемници и компютри милиарди станали свидетели на грандиозното събитие.
Стефка,спокойна и напълно сигурна в себе си,излязла от автобуса по спортен екип. Очакващите я посрещнали с бурни възгласи,защото у нея не виждали любим кумир,а спасител. Стефка благодарила с поклон. После разгряла и направила няколко леки засилвания към стената,настройваща така крачките си с точност до милиметър.
Преди тръгването й за решителния скок,публиката от източната страна силно заръкопляскала,стремяща се да влее допълнителна сила. Та нали от изхода на скока й зависело бъдещето им:да си останат в същото незавидно социално положение или видят лелеяната си мечта осъществена.
С големи разкрачи,Стефка поела към стената. Такта на ръкоплясканията ускорил,поощренията - оглушително гръмко усилили.
Стефка отскочила и...чудото станало.
Зрителите от едната страна на стената забутали тези през портала от другата,търсещи я с погледи.
Стефка се изправила на дюшека и с вдигнати ръце приветствала гражданите на Западна Европа усмихната.
Избухнал взрив от бурни аплодисменти:кемери се насочили към нея,защракали фотоапарати,коментатори я обкръжили,портретът й моментално превзел света. А пренебрегваните до този момент народи на изтока се прегръщали разплакани от безмерно щастие.
Заваляли писма от симпатизанти у дома на Стефка,а признателните източни държави я обявили за почетен гражданин на страните си и в знак на дълбока благодарност й изпратили символичните ключове на столиците си.
Специалистите в бранша отдали успеха на невидими нейни крила за лъвския й скок.
От тогава човечеството я знае като Крилатата Стефка.
Гордият Запад,възхитен от постижението,удържал на думата си и Европа била обединена.


Публикувано от alfa_c на 29.05.2011 @ 16:13:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   jaich49

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:22:05 часа

добави твой текст
"Легенда за Крилатата Стефка" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Легенда за Крилатата Стефка
от RRHand на 30.05.2011 @ 12:30:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/vonWinkel
Стефка Костадинова ни вкарала в ЕС? благодаря, не знаех. "Гордият Запад" значи ... тц, тц, тц :)