Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 561
ХуЛитери: 1
Всичко: 562

Онлайн сега:
:: Anyth1978

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИмунизации
раздел: Фантастика
автор: dedenze

- Какво се е случило Иво, изглеждаш сякаш си видял призрак ?
- По - лошо, д-р Христов е арестуван, ще го съдят, следва затвор и отнемане на правата, Нора ! Никой не може да му помогне. Дано не се докопат до Десислава, догодина тръгва на училище.

Нора прибледня, каза нещо неразбираемо, инстинктивно обви корема си с ръка и приседна. Беше в шестия месец и носеше мъжка рожба в себе си. Доктора беше спасил дъщерята от десетки опасни инжекции и процедури, без него бяха загубени. Смъртността сред децата надвишаваше 30 % и всички подозираха фармацевтичните фирми. До 8 годишна възраст задължителните имунизации баха над 40. Смъртността, доста неубедително, се обясняваше с генетична мутация на вируси и бактерии, екологично замърсяване и пропуснати имунизации . Производителите на лекарства владееха, управляваха света и медицината, печелеха огромни пари. Всеки опит за обвинение, анализ на работа и резултати се ликвидираше в зародиш. Имаше съмнения и за физическа разправа. Странни смъртоносни болести се развиваха сред активистите на сдружения за борба срещу имунопрофилактиката и прекомерната употреба на лекарства. Почти в целият свят със закони бяха въведени като задължителни десетки видове имунизации. Когато с огромни усилия някой успееше да докаже вина, следваше обезщетение и потулване на случая. Лекарите зависеха от лекарствените магнати и трудно можехада направят нещо. По- смелите и отговорни като д-р Христов, имитираха “превенция” и изхвърляха медикаментите, обикновено завършваха кариерата си в затворите с тежкото обвинение за разпостранители на епидемии.
Иво беше посърнал и отчаян, безизходицата го съсипваше напълно.
- Свързах се с едни хора, имат добра международна организация. Предлагат да унищожим заводите.
- Сигурно са луди, всички ще ви унищожат и децата ви ще бъдат имунизирани сираци – почти изкрещя Нора.
- Какво предлагаш, да ги гледам как умират бавно и после на гробищата – очите му се примрежиха от сълзи – За тях е достойно да се мре. В повечето фирми има вече внедрени хора, готови да се жертвуват !
- Това е глупаво, прилича на камикадзетата – мюсюлмани. Какво постигнаха освен гибелта на хилади невинни хора. Даже и да успеят за броени дни всичко ще бъде възстановено. В 22 век с оръжие не може.
- Не съм убеден, още повече става дума за геноцид. Знаеш, че богатите имунизират децата си само с доказаните, най важни и безопасни ваксини. Хранят се с по- скъпи и добри храни. Група търговци, сега се опитват да въведат в най-използуваните от тях храни и напитки, токсичните съставки на ваксините.
- Това е по- интересно, няма да те питам кои, ние отдавна не може да си позволим скъпи неща .
Месеци след този разговор дойде и съобщението. Беше на 3- 4 езика и стоеше на екрана на всички телевизори и монитори няколко минути :

“Много усилия и енергия губим за това предупреждение ! Води ни хуманното задължение за запазване формите на разума ! Нарушаваме принципа за ненамеса в еволюционното развитие ! Друга помощ, нямаме право да ви окажем ! Ако не премахнете паричната – монетарна система сте обречени на гибел с тежки последици за планетата ви !
Не сме богове, а друг разум, минал по вашият път .”

Нора раждаше и четеше посланието на монитора за жизнените показатели. Болката сякаш изчезна, Иво младши ревеше с пълно гърло !


Публикувано от aurora на 20.05.2011 @ 17:18:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 02:29:33 часа

добави твой текст
"Имунизации" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Имунизации
от Haramiata на 20.05.2011 @ 20:39:51
(Профил | Изпрати бележка)
Имунизациите, а? Труден въпрос ...
Смело си прекрачил напред в предположенията и предложенията, обаче! :)
Да ... Много гадорийки ни спрята монополизмът. Много важно е да разберем, обаче, коя е основата за този съвършено извратен начин на живеене, който всъщност си е предопределяне на смърт.Много е изкусително да посочим някого с пръст. Или да се откажем от монетно-паричната система, например, макар че днешното съвремие ни предоставя един внушителен списък от още много неща, които са разрушителни. Но ако не "гледаме в корена, както ни съветва Козма Прутков, и от всичките накуп да се откажем, все тая.


Re: Имунизации
от Danielita на 20.05.2011 @ 23:43:16
(Профил | Изпрати бележка)
Dedenze, popadnal si v desiatkata s tozi tekst! Borbata mejdu farmacevtichnite giganti e fakt. Izpitvam ia na garba si ejednevno. Ima i edna organizacia, FDA (Food and Drug Administration), koiato se opitva da bade sadia-arbitar, no ne se poluchava. Mai samo izvanzemen razum moje da ni spasi, no ne s preduprejdenia, a s aktivna namesa!
Izvini me za latinicata, oshte sam na rabota, no si pozvolih luksa da pisha ot tuk. Pozdravi i... beri bilki kato nachalo.