Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 599
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 602

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pastirka
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎáóâêè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: sav11

Ñ íÿêîëêî ïðèÿòåëè îáè÷àõìå äà ñå ñúáèðàìå â ïåòúê âå÷åð è äà õîäèì íà äèñêîòåêà èëè áàð è äà ñå âåñåëèì.
Áåøå ñðåäàòà íà àïðèë, à íàâúí áå ìíîãî ñòóäåíî è ïî÷òè ïðåç äåí âàëåøå. Îáè÷àéíî âñè÷êè õîðà î÷àêâàõà ïðîëåòòà, à ñ òîâà è çàòîïëÿíå íà âðåìåòî, íî òàçè ãîäèíà òî áå ìíîãî êàïðèçíî, íåïðèÿòíî è íåïðåäâèäèìî.
Èçáðàõìå ñè äèñêîòåêà áëèçî äî åäèí îò óíèâåðñèòåòèòå â ãðàäà. Òàì ñå ñúáèðàõà ñòóäåíòêè è áÿõà ìíîãî ïî-îñâîáîäåíè è íå äîòàì ïðåòåíöèîçíè êàòî “äàìèòå” â íÿêîè äðóãè çàâåäåíèÿ.
Ïëàìåí, íåîôèöèàëíèÿ òàðòîð íà ãðóïàòà è òàêà íàðå÷åíèÿ îò íàñ “ïóáèåö”, êîåòî ñè áåøå åäèí ìðúñåí æàðãîí, êîéòî íàâÿðíî ñàìè ùå ñå ñåòèòå êàêâî îçíà÷àâà, ñå áåøå èñòóïàë â íîâè äúíêè è ôëàíåëà ñ íàäïèñ íà íÿêàêúâ àìåðèêàíñêè áåéçáîëåí îòáîð, êàçà, ÷å èìàë ïîâîä çà ïî÷åðïêà è ïîðú÷à íà âñè÷êè ïî åäíî óèñêè.
Áÿõìå ïåòèìà è íè íàñòàíèõà â åäíî ñåïàðå áëèçî äî äàíñèíãà. Áåøå äåâåò è ïîëîâèíà è âñå îùå äèñêîòåêàòà íå áå ïúëíà. Íåóñåòíî äîêàòî ñè äðúíêàõìå ðàçíè èñòîðèéêè è ñè ïèéâàõìå, çàâåäåíèåòî ñå íàïúëíè. Íà ìàñàòà áëèçî äî íàñ ñå íàñòàíèõà ÷åòèðè ìîìè÷åòà. ßâíî áå, ÷å ñà ñòóäåíòêè è ñà èçëåçëè ïî æåíñêè èëè ïúê ïðîñòî òàêà ïî íàâèê êàêòî ãî ïðàâåõìå è íèå. Çàáåëÿçàõ, ÷å åäíàòà îò òÿõ ñÿêàø áå ñ íÿêîëêî ãîäèíè ïî-ãîëÿìà è ñå äúðæåøå êàòî æåíà ñ ïîâå÷å æèòåéñêè îïèò. Îñòàíàëèòå òðè, êîêåòíè÷åõà, ïèåõà îò ïèòèåòàòà ñè áàâíî, ëèãàâåõà ñå ñúñ ñëàìêèòå, ïóøåõà ñ ìàíèåð è ñå îçúðòàõà èç äèñêîòåêàòà, íàâÿðíî çà äà ïîïàäíàò íà íÿêîé êîéòî äà èì “ãðàáíå îêîòî”. È ÷åòèðèòå áÿõà ìíîãî êðàñèâè è òîâà íå óáÿãâàøå íà íèêîãî.
Ïëàìåí ñè íàáåëÿçà åäíà îò òÿõ è çàïî÷íà äà é ïóñêà “âëàæíè ïîãëåäè”. Òÿ ãî çàáåëÿçà, íî íå âèäÿõ äà é ãðåÿò î÷èòå îò ðàäîñò. Ìîæå áè íå é õàðåñâàøå, à ìîæå áè ñå ïðàâåøå íà òðóäíîäîñòúïíà èëè ïúê òî÷íî ñåãà íå é ñå èñêàøå äà ìó îáðúùà âíèìàíèå. À ìîæåøå è äà å âñè÷êî äðóãî. Íàñòðîåíèÿòà íà íÿêîè æåíè ñå ìåíÿò ïî-áúðçî îò ñâåòëèíèòå íà êðàéãðàäñêè ñâåòîôàð.
Íèå ñè ïèåõìå è ïðîäúëæàâàõìå äà ñè ãîâîðèì ñëó÷êè îò åæåäíåâèåòî. Òàêà èëè èíà÷å íå ìîæåõìå äà íå õâúðëÿìå è ïî åäíî îêî íà êðàñàâèöèòå äî íàñ. Êîãàòî íàñòðîåíèåòî â äèñêîòåêàòà ñå ïîêà÷è è äàíñèíãà ñå èçïúëíè ñ ìíîãî òðúïíåùà ïëúò, íàøèòå ñúñåäêè ñå âïóñíàõà âúâ âèõðèòå íà òàíöèòå. Çàáàâëÿâàõà ñå èñêðåíî è ñè ëè÷åøå, ÷å èì å õóáàâî. Íÿêîè íå ìîãàò äà ñå îòïóñíàò è äà ñå âåñåëÿò êîëêîòî è äà ñå ñòàðàÿò è äà èì ñå èñêà. Íåùî âúòðå â òÿõ ÿâíî å çàòëà÷åíî è òå íå ìîãàò äà íàìåðÿò î÷èñòèòåëíî êîåòî äà èì ïðî÷èñòè è îñâîáîäè äóøèòå.
Ïóáèåöà èçïè íÿêîëêî ãëúòêè çà êóðàæ è ñå ñòðåëíà êúì ñâîÿòà öåë. Äðóãèòå äâàìà ãî ïîñëåäâàõà, à àç è Ãîøî-ìîðÿ÷åòî îñòàíàõìå äà ñè äîïèåì. ßâíî íå íè áå äîøëî îùå íàñòðîåíèåòî çà òàíöè. Ïîíå íå íà ìåí. Ñëåä ìàëêî íÿêîé ïîçâúíè íà Ãîøî ïî ìîáèëíèÿ è êîãàòî çàòâîðè òåëåôîíà òîé ìè êàçà, ÷å òðÿáâà äà òðúãâà, çàùîòî äÿäî ìó ñå áèë ðàçáîëÿë âíåçàïíî è ãî ïðèåëè â áîëíèöà. Èçâèíè ñå íàáúðçî íà äðóãèòå è çàìèíà.
Îñòàíàõ ñàì â ñåïàðåòî êàòî ãðàíè÷àð íà ïîñò, íî íå ñå ïî÷óâñòâàõ íåïðèÿòíî. Ãëåäàõ ãè êàê ñå ïîòÿò è ñå ìú÷àò äà ïîêàæàò êîëêî ñà ãúâêàâè è êîëêî óìåëî áèõà ñå ñïðàâèëè ñ ïîäîáíè äåéñòâèÿ â õîðèçîíòàëíî ïîëîæåíèå.
 ïîâå÷åòî ñëó÷àè òàíöà å òî÷íî òîâà. Âåðòèêàëíà äåìîíñòðàöèÿ íà õîðèçîíòàëíè óìåíèÿ.
Åäíî îò ìîìè÷åòàòà ñå âúðíà íà ìàñàòà è æàäíî èçïè íÿêîëêî ãëúòêè îò êîêòåéëà ñè. Çàïàëè öèãàðà, õâúðëè ìè åäèí ïîãëåä, ñìåñåí ïîãëåä â êîéòî óëîâèõ èíòåðåñ, ëþáîïèòñòâî è òúíêà ïîêàíà çà áëèçîñò îòïðàâåíè êúì ñêðîìíàòà ìè ëè÷íîñò. Áåøå ñ õóáàâà, äúëãà è ëåêî íàêúäðåíà ÷åðíà êîñà, ïðåêðàñíè ñèíè î÷è, ëåêî ÷èïî íîñëå è ÷óâñòâåíè óñòíè. Áëóçêàòà é áå íàäàðåíà äîñòàòú÷íî äîáðå çà äà ìîãà äà ñè ïðåäñòàâÿ êàêâî ùå îòêðèÿ êîãàòî ÿ ìàõíà, à äúíêèòå é î÷åðòàâàõà åäíî òúíêî êðúñò÷å, ñïîðòíî äóïåíöå è äúëãè, íî ñúáëàçíèòåëíè êðàêà.
Äÿäî ìè âñå ìè ïîâòàðÿøå-“Æåíàòà èçáèðà, êîé äà ÿ èçáèðà”.
Ïðàâåõ ñå, ÷å íå ñúì çàáåëÿçàë ñèãíàëèòå é, íî âñå ïàê îáìèñëÿõ êàê äà ÿ âïå÷àòëÿ îùå ïîâå÷å è äà çàñèëÿ èíòåðåñà é êúì ìåí.
Ïóñíàõà áëóñ. Âèäÿõ, ÷å ìîèòå õîðà ñè õâàíàõà ïî åäíî ìîìè÷å è âåäíàãà ñòàíàõ äà ïîêàíÿ ÷åðíîêîñêàòà. Òÿ ñå èçïðàâè îùå ïðåäè äà ñúì ÿ äîáëèæèë. Õâàíà ìå çà ðúêà è ìå ïîâåäå êúì äàíñèíãà. Óñåòèõ äúõúò é. Íå çíàì êàêâî ïèåøå, íî ÿâíî áå ñèëíî, çàùîòî ìå ëúõíà íà àëêîõîë, ñèëåí àëêîõîë, íàé-âåðîÿòíî äæèí. Ìîæå äà å èçïèëà íÿêîëêî ïðåäè äà äîéäàò, çíàì ëè?!
Ïðèòèñíà ñå â ìåí ñÿêàø ñìå ãàäæåòà îò ìíîãî âðåìå è íÿêàê ïðèòèõíà. Óñåòèõ, ÷å èìà íåùî è ÿ ïîãëåäíàõ â ëèöåòî. Íÿêîëêî ñúëçè ñå ñòè÷àõà ïî áóçèòå é è òÿ ïîáúðçà äà ãè èçáúðøå.
-Êàêâî èìà? Çàùî ïëà÷åø?-ïîïèòàõ ÿ àç.
Ìàõíà ëåêî ñ ðúêà è êàçà òèõè÷êî:
-Íèùî, íèùî. Ùå ìè ìèíå.
Ïîìèñëèõ ñè, ÷å èçæèâÿâà òðàãè÷íî íÿêîÿ ëþáîâ è ñåãà àëêîõîëà ÿ å ðàçêèñíàë, íî ïî-êúñíî ñå îêàçà, ÷å å íåùî ñúâñåì äðóãî. Åäíà îò ñúêâàðòèðàíòêèòå é è áèëà îòêðàäíàëà çëàòíè îáèöè, ïîäàðúê îò áàáà é, íî òÿ ñå ñòðàõóâàëà äà ÿ îáâèíè äèðåêòíî, çàùîòî ïîñëåäíàòà õîäåëà ñ íÿêàêúâ èçâåñòåí ïîáîéíèê. À è âñå ïàê íå áèëà íàïúëíî ñèãóðíà â òîâà. Æèâååëè ÷åòèðè ìîìè÷åòà â åäèí àïàðòàìåíò áëèçî äî èíñòèòóòà è óæ áèëè äîáðè ïðèÿòåëêè, íî ñå îêàçàëî, ÷å íå å òî÷íî òàêà.
Ìèíàâàøå åäèí ÷àñà ñëåä ïîëóíîù. Ïëàìåí è îùå åäèí îò ïðèÿòåëèòå ìè ñè áÿõà òðúãíàëè ñ ìîìè÷åòàòà, à àç è ÷åðíîêîñêàòà, êîÿòî ñå êàçâàøå Ëèëè ñåäÿõìå â ñåïàðåòî è ñè ïðèêàçâàõìå. Äî íàñ ñåäåøå Ìèòêî, âå÷å äîñòà ïèéíàë è ñàìî ãëåäàøå â åäíà íåâèäèìà çà îñòàíàëèòå òî÷êà. Óñåòèõ, ÷å è Ëèëè å äîñòà íàïðåä ñ àëêîõîëà è î÷èòå é ñå çàòâàðÿò. Ïîïèòàõ ÿ êúäå æèâåå çà äà ÿ èçïðàòÿ. Îáÿñíè ìè. Áåøå íà íÿêîëêî ïðåêè îò äèñêîòåêàòà. Îñòàâèõ Ìèòêî. Çíàåõ, ÷å ùå óñïåå äà ñå ïðèáåðå. Òîé âèíàãè ñå ïðèáèðàøå.
Èçëÿçîõìå îò äèñêîòåêàòà è òÿ ëåêî ñå ïîñúâçå îò ñòóäåíèÿ âúçäóõ. Âêîï÷è ñå â ðúêàòà ìè òðúãíàõìå. Ïðåäè äà çàâèåì êúì íåéíàòà óëèöà òÿ ñå ñïðÿ ïðåä åäèí ìàãàçèí çà äðåõè âòîðà óïîòðåáà. Íà âèòðèíàòà èìàøå è èçëîæåíè äàìñêè îáóâêè ñ ìíîãî íèñêè öåíè. Èçãëåæäàõà íîâè, çàùîòî çíàåõ, ÷å îò èçâåñòíî âðåìå å çàáðàíåíî äà ñå ïðîäàâàò íîñåíè îáóâêè âíåñåíè îò Çàïàä.
-Âèæ ãè. Íàëè ñà õóáàâè-êàçà òÿ ïîñî÷âàéêè ìè åäíè ÷åðíè áîòè ñ âèñîê òîê. Õàðåñâàì ãè. Óòðå ùå ñè ãè êóïÿ. Äà, óòðå íåïðåìåííî ùå ñè ãè êóïÿ!
Ïîìèñëèõ ñè äàëè íå ìè ïðàâè íÿêàêâè íàìåöè è äà î÷àêâà äà é êàæà, ÷å àç ùå é ãè êóïÿ, â çàìÿíà íà íåéíèòå ëàñêè òàçè âå÷åð, íî íå êàçàõ íèùî. Òÿ áå òîëêîâà ïèÿíà, ÷å åäâà ëè óòðå ùåøå äà ñè ñïîìíÿ çà îáóâêèòå. À è íå ñìÿòàõ äà ñå âúçïîëçâàì îò íåÿ â ñúñòîÿíèåòî é.
Âëÿçîõìå â àïàðòàìåíòà è òÿ ñåäíà íà ëåãëîòî ñè. Ñëåä ìèíóòà âå÷å ñïåøå íåïðîáóäíî. Ñëîæè ÿ â ïðàâèëíî ïîëîæåíèå è ÿ çàâèõ ñ îäåÿëî. Èçãàñèõ è èçëÿçîõ îò àïàðòàìåíòà. Áÿõìå ñè ðàçìåíèëè òåëåôîíèòå, íî íå çíàåõ äàëè ùå ìè ñå îáàäè, âúïðåêè, ÷å íÿêîëêî ïúòè ìè îáåùà.
Íà ñëåäâàùèÿ äåí ñå ÷óõ ñ Ïëàìåí. Îïëàêà ñå è åäâà ñå ñäúðæà äà íå ñå çàïî÷íå äà ðóãàå êàòî êàðóöàð. Îêàçà ñå, ÷å îòèøëè â äðóãà äèñêîòåêà òîé è Áîáè, äðóãèÿò ìè ïðèÿòåë, à òàì êúì ÷åòèðè ÷àñà ìîìè÷åòàòà îòèøëè â òîàëåòíàòà è ïîâå÷å íå ñå âúðíàëè. Óñïîêîèõ ãî êàòî ìó êàçàõ, ÷å íå ìó å çà ïúðâè ïúò.
Èçìèíà ñåäìèöàòà, íî Ëèëè íå ìè ñå îáàäè. Íèå ïàê ñå ñúáðàõìå â ñúùàòà äèñêîòåêà ñ íàäåæäàòà äà çàñå÷åì êðàñàâèöèòå. Àç íå êàçàõ, ÷å çíàì êúäå æèâåå Ëèëè. Íå èñêàõ äà ÿ çàìåñâàì. Ïîíå çàñåãà.
Åäíà âå÷åð âñúùíîñò â åäèí ïðåç íîùòà âúâ âòîðíèê Ëèëè ìè ñå îáàäè. Ïëà÷åøå.
-Ìîëÿ òå, ïîìîãíè ìè. Íàëè ìå ïîìíèø. Ëèëè îò äèñêîòåêàòà, äåòî ìå èçïðàòè äî íàñ.
-Êàêâî ñòàâà? Êúäå ñè?-çàïèòàõ àç.
-Íàïàäíàõà ìå. Íå çíàì. Íåùî ñòàâà. Ìîæåø ëè äà äîéäåø. Àç ñúì ïðè åäíà êîëåæêà. Íå ñúì ñå ïðèáèðàëà îò íÿêîëêî äåíà â êâàðòèðàòà. Ìîëÿ òå, íå ìîãà äà ñå îáúðíà êúì íèêîé äðóã. Ìîëÿ òå.
Âçåõ àäðåñà è îòèäîõ. Ëèëè ìè îáÿñíè, ÷å êîãàòî åäèí äåí íà îáÿä ñå å âúðíàëà â êâàðòèðàòà çàâàðèëà âðàòàòà ðàçáèòà, à öåëèÿò àïàðòàìåíò ðàçáúðêàí è ñè ëè÷àëî, ÷å íÿêîé å òúðñèë íåùî. Èçâåäíúæ ñå ïîÿâèë ìúæ ñ ÷îðàï íà ãëàâàòà è ÿ õâàíàë. Ïîñëå íà ðàçâàëåí áúëãàðñêè ÿ ïèòàë êúäå ñà áîòèòå. Îíåçè ñúùèòå áîòè êîèòî òÿ ìè áå ïîêàçàëà âúâ âèòðèíàòà íà ìàãàçèíà êîãàòî ÿ èçïðàùàõ. Îêàçà ñå, ÷å ñè ãè å êóïèëà.
-À êúäå ñà?-çàïèòàõ ÿ àç.
-Õîäÿ äà òðåíèðàì âîëåéáîë â èíñòèòóòà è ãè îñòàâèõ â øêàô÷åòî ñè. Ïîñëå ñúì ãè çàòðóïàëà ñ äðåõè è çàáðàâèõ çà òÿõ.
-×óäíî? Çàùî ñà ìó íà òîçè áîòèòå òè? Êàê ìèñëèø?-çàïèòàõ ÿ àç.
Òÿ âäèãíà ðàìåíå.
-Íÿìàì ñè íà ïðåäñòàâà, íî îíçè ìè ñå çàêàíè äà ìå íàìåðè. Ñòðàõ ìå å. Íå õîäÿ íà ëåêöèè è ñòîÿ ñàìî òóê.
- À êàê ñå îòúðâà îò íåãî â êâàðòèðàòà.
-Íåíàäåéíî ñå âúðíàõà äâå îò ñúêâàðòèðàíòêèòå ìè. Òîé ãè èçáëúñêà è èçáÿãà.
-ßâíî èìà íåùî â òåçè áîòè?-êàçàõ àç. Ìîæå ëè äà îòèäà äî øêàô÷åòî òè è äà ãè âçåìà?-îáúðíàõ ñå êúì Ëèëè.
- Ùå èìàø ïðîáëåìè. Ìîæå äà òå âèäÿò è ùå òè çàäàâàò âúïðîñè. Ùå ïîìîëÿ åäíà îò ñúñòåçàòåëêèòå. Òè ùå é äàäåø êëþ÷à è ùå ÿ èç÷àêàø ïðåä çàëàòà.
Óãîâîðèõìå ñå ñ ìîìè÷åòî è àç òðúãíàõ äà ñå ñðåùíà ñ íåÿ.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 14.04.2011 @ 22:08:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   sav11

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 07:27:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Îáóâêè " | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.