Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 859
ХуЛитери: 1
Всичко: 860

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛегенда за Рила
раздел: Други ...
автор: ANTARAH

Преди стотици хиляди години властелини на Земята били драконите.
Живеели стотици лета и владеели магията. Различните аспекти на магията се освоявали в седем братства - ордени.
Първият орден бил Орденът на Земята или Кафявото братство. Посветените в него владеели синхрона между разума и "неживата" природа. Усещали и манипулирали вибрациите на земната кора, мантия и ядро. Черпели сила и информация от паметта на камъка. Владеели тайните на дълголетието и устойчивостта.
Вторият орден бил Ордена на Въздуха - Синьото братство. В противовес с първата задруга посветените тук можели да направляват ветровете на желанията, ураганите на чувствата и променливите импулси на творчеството.
Третият орден - Изумруденото братство бил Ордена на Водата. Посветените били пазители на изначалната, божествена хранителница на познанията и уменията. На това, което сега наричаме "записки Акаша". Те били паметители и говорители на отминали епохи и форми.
Огненият орден бил четвъртия. Златистият цвят бил символът му. Посветените овладявали и направлявали сътворяващият и разрушителен импулс на страстта, емоциите, волята и властта.
Петият орден бил Братството на Етера или Сребърният дом. Там изучавали и овладявали силата на звука, на вибрацията, която създава, променя, въздига и разрушава материята...
Предпоследният орден бил Братството на Времето. В Индиговия дом се обучавали провидци, телепати и емпати. За тях потока на времето не съществувал, защото владеели магията на едновременното ставане. Освен това манипулирали околния свят посредством създаваните от тях мислоформи и визуализации.
Последният, Седми дом бил този на Съвършенните. Виолетовите братя владеели всичко, което било изучавано и освоявано в предишните шест. Но притежавали една нова способност - сътворяването. Те били творческият канал между Бог и Природата. Техните мислоформи и визуализации се превръщали в устойчива реалност.
Над всички тях господствал, не - по-точно казано - ръководел и направлявал един съвършен дракон. Наричал се Рил и хилядолетия се грижил за равновесието на Земята. Освен това го знаели като Рил Кристалният.

Заедно с драконите света обитавали и човеците - малки, космати и полуразумни зверчета, които се изхитрили обаче и придобили творческата искра да създават и променят природата. Те овладели земята и водата, огъня и звука със своите несъвършенни механични приспособления и оръдия. Не разбирали природата и затова постоянно я наранявали, като се опитвали да я пригодят съм себе си, вместо самите те да се адаптират към нея.
Поради тази причина Драконите решили да посветят хората в тайните и мистериите на единението с природата. Те и разкрили и показали съществуването на Бог. Обучавали ги и ги напътствали, като търсели в хората себеподобни братя по разум.
Истината се оказала съвсем различна. Част от човеците завидяли на Драконите за връзката им с Бог . Те поискали да станат богоизбрани и богоравни без да положат усилия.
Тайно започнали да освояват тъмната страна на магията. Извикали от сенките чудовища и зловредности. Призованият от тях мрак изтребвал един по един драконите. Докато разберат какво става светът бил залят от пълчища хора.
Последните дракони се опитали да защитят Земята и съвършенният свят, който до тогава обитавали. За тази цел те сътворили и кристалното сърце на планетата ни. Всеки един от тях доброволно се отказал от по една магия на защита, сътворение, любов и я вградил в гигантският кристал. Драконите очаквали че диаманта ще успее да попие и неутрализира цялата тъмна и негативна енергия, която изпълвала света на хората. Искали чрез него да пречистат людете, да пренастроят и въздигнат вибрационната честота на планетата.
Било обаче вече късно!
Човешките адепти обединили своите способности и желания и от общата им мислоформа се родил огромен Голем. Единствената цел на великана била изтребването на крилатите същества.
Това избиване продължило векове. Докато един ден на Земята останал единствено Рил - Кристалният дракон. Върховен адепт и последен от рода си.
Двата гиганта се вкопчили един в друг. Великана разкъсвал плътта на дракона. Със страшната си прегръдка пречупил гръбнака на Рил. Драконът пък чрез чистата светлина на божествената същност на света изпепелил каменното тяло на голема и го ослепил.
Вкопчени един в друг двамата с дни облитали Земята. Там, където капнела кръвта на дракона се раждали рубини, а от сълзите му се появявали планински кристали. Рил разбрал, че губи битката. За миг провидял бъдещето на хората и Вселената под властта на великана. Заплакал от безсилие и предсмъртна болка. И изрекъл Последната магия или Окончателното заклинание.
Същността на тази магия е отнемането на цялата сила на магичното от света в който живеем и заключването и в кристалното ядро на планетата. Само за един миг великана и хората изгубили способностите си да бъдат и чувстват божественото, съвършенното. Загубил своите сили и способности и Рил. Полетели надолу двамата с великана и се сблъскали със Земята. При удара оста на въртене се променила. Разтопили се ледените шапки, надигнали се океаните и моретата. Водите погълнали и пречистили сушата. Погинали много хора.
Там, където паднал дракона се появила планина. Тялото на Рил все още личи вкаменено, както и тялото на великана до него. Сърцето на Кристалният дракон се разтворило в кристалното сърце на Земята. От сълзите му се родили седем красиви езера. В памет на последният дракон оцелели от потопа хора нарекли планината РИЛА. И само малцина от нас, хората - посветени и пречистени, могат да усетят там бавният ритъм на сърцето на Дракона Рил:
ТУП-ТУП-ТУП....


Публикувано от alfa_c на 10.04.2011 @ 11:23:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ANTARAH

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:52:15 часа

добави твой текст
"Легенда за Рила" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Легенда за Рила
от starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) на 10.04.2011 @ 11:35:00
(Профил | Изпрати бележка)
Красиво.Хареса ми!


Re: Легенда за Рила
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.04.2011 @ 19:00:25
(Профил | Изпрати бележка)
Красива легенда!Браво!


Re: Легенда за Рила
от secret_rose (secret_rose_@abv.bg) на 25.05.2011 @ 11:36:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Туп-туп...
Красива приказка..