Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 853
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 855

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäåì XI
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

"Àðòèøîê, è ïðåñíè àñïåðæè. Îíçè ìàãüîñíèê îáè÷à àñïåðæè. È òðþôåëè, ìíîãî óõàííè òðþôåëè çà ãàðíèòóðà íà ïðåñíîòî åëåíñêî. Äîáðå, ÷å Îðãè÷ óäàðè îíîâà ìàëêî è êðåõêî åëåíñêî ÿðå â ãîðèòå íà Áàðîíà. Àìà ñà ìó òî÷íè òåòèâàòà íà òîçè Îðãè÷, ìúòíèòå äà ãî âçåìàò. Ìëàä è ñèëåí å, äîáúð äÿâîë ùå èçëåçå îò íåãî. Ñàìî òðÿáâà äà óñâîè îðàòîðñêîòî ìàéñòîðñòâà è ùå áëåñíå ïðåä Øåôà, à ñ íåãî è àç. Ïðåäñêàçàòåëÿ îò ñåäìèöà å íà ïóøåíà ðèáà è ñåãà íÿìà äà îòêàæå êðåõêàòà åëåíñêà ìðúâ÷èöà, à ìëàäîòî áóðãóíñêî âèíî îìàéâà ñåòèâàòà îùå ïðåäè äà å îòâîðåíî."

Òàêà ñè ìèñëè ñòàðèÿ Ìåôèñòî è ïîòúðêà äîâîëíî ãðóáèòå ñè äëàíè. Äåáåëèòå ÷åðíè êîñìè, ïîêðèëè îòãîðå ðúöåòå ìó íàñòðúõâàò ïðè äîïèðà ñ ïðåñíèòå çåëåíè ëèñòÿ íà àñïåðæèòå. Íå áÿõà ñâèêíàëè íà íåùî òîëêîâà íåæíî, ïðåäè Øåôà äà ìó äàäå çàäà÷àòà. Ïðîêëåòàòà Çàäà÷à, êîÿòî íå ìó äàâàøå ìèðà îò ñåäìèöè è îòíåìàøå äÿâîëñêèÿ ìó ñúí. Çàäà÷àòà, êîÿòî ìîæåøå äà ãî èçâèñè â éåðàðõèÿòà íà ïàäíàëèòå èëè äà ãî ïðîäúíè äî îáèêíîâåí îãíÿð íà êàòðàíåí êàçàí.

Âñè÷êî çàïî÷íà â îíàçè ñòóäåíà âåòðîâèòà ñóòðèí â êàáèíåòà íà Øåôà ñðåä ìúðòâåøêè ãëàâè è èçñúõíàëè ïðåïàðèðàíè äÿâîëè. Êîãàòî îãíåíîàëåíèÿ ðîãàò ïàçâàíò çàòâîðè ìàñèâíàòà äúáîâà âðàòà çàä íåãî è îò âåëè÷àâîòî êðåñëî ãî ïîãëåäíà Áëÿñêàâè. Ïîãëåäà íà Ñàòàíà áå äîñòàòú÷åí äà ðàçáåðå, ÷å îò óñïåøíîòî èçïúëíåíèå íà âúçëîæåíàòà ìó çàäà÷à çàâèñåøå öÿëîòî ìó ïî-íàòàòúøíî ñúùåñòâóâàíå. Íå Æèâîòà, òîâà íå áå æèâîò, èëè ïîíå íå è â ñìèñúëà, êîéòî èçïîëçâàõà ïðîêëåòèòå ñìúðòíè. Æèâîòúò èì èìàøå íà÷àëî è êðàé, âúçõîäè è ïàäåíèÿ. À Ìåôèñòî íà÷àëî íå ïîìíåøå, çíà÷è è êðàé íÿìà äà èìà. Êîåòî íå îçíà÷àâàøå, ÷å Ñàòàíà íå ìîæà äà ìó ãî íàïðàâè äîñòàòú÷íî íåïðèÿòåí è íåïîíîñèì. Íÿìàøå è çà ìèã äà ñå ïîñâåíè, àêî Ìåôèñòî íå ìó äàäåøå òîâà, êîåòî î÷àêâà. À çàäà÷àòà áå ïðîñòà è ÿñíà. Òðÿáâàøå äà ïîäïèøå Ñìúðòåí äîãîâîð çà ïðåäîñòàâÿíå íà äóøà ñ åäèí, ñàìîïðîâúçãëàñèë ñå çà ìàãüîñíèê ñìúðòåí. Èìåòî ìó áå Ôàóñò è îò ãîäèíè îáèêàëÿøå çåìÿòà íà ñìúðòíèòå, îìàéâàéêè ãè ñúñ åôòèíè íîìåðà è ôàëøèâè ëåêîâå. À òå ãî ïî÷èòàõà äî ñòåïåí íà îáîæåñòâÿâàíå. Òà ñúùèÿ òîçè ñìúðòåí ñå áåøå ãëàâîçàìàÿë äî òàì, ÷å ñå ïðèðàâíÿâàøå íà Áðàäàòèÿ, äîðè ñå èìàøå çà ïî-âàæåí è âåëèê. Èñêàøå äà çíàå âñè÷êî çà âñè÷êè. Èñêàøå ñëàâà è áîãàòñòâà, çíàíèÿ è óìåíèÿ. Ñïîðåä Øåôà ùåøå äà å ëåñíà ïëÿ÷êà çà óìåíèÿòà íà åäèí îïèòåí ðîãàò, êàêúâòî íåñúìíåíî áå Ìåôèñòî. Èëè ïîíå áå â ñâîèòå î÷è. Íå èñêà äà ïðîâàëè Øåôà, çàùîòî òîâà ùåøå äà áúäå ïîâå÷å îò ñèãóðåí ïðîâàë è çà íåãî. Ëèøåí îò ìðà÷íîòî áëàãîðàçïîëîæåíèå íà Áëÿñêàâèÿ íÿìà äà ìó îñòàíå íèùî äðóãî, îñâåí äà ñå ñêèòà ïî ãðàäèùà è äðóìèùà è äà ñå íàäÿâà äà ïðèëúæå íÿêîé îêàÿí íåùàñòíèê. Òîâà ãî áå ïðåæèâÿë âå÷å íà ìëàäèíè è ìèñúëòà, ÷å ìîæå äà ìó ñå íàëîæè äà ãî ïðàâè ïàê õè÷ íå ìó ñå íðàâè. È äðãàòà âúçìîæíîñò íå å ïî-ïðèÿòíà. Äà îñòàíå äà ñëóæè íà Ñàòàíà êàòî îáèêíâåí, ïîêðèò ñúñ ñàæäè îãíÿð íà íÿêîé îò ïåðèôåðíèòå êàçàíè íà äúíîòî íà âñè÷êè ñôåðè íå áå ñëóæáà çà íåãî. Ìèñëåøå, ÷å àêî ìó ñå íàëîæè äà èçáèðà îò äâåòå, êîåòî ñå íàäÿâàøå äà íå ñå ñëó÷è ùå èçáåðå ïúðâîòî.
Íî Ìåôèñòî íå èñêàøå òîâà. Çàòîâà îòäåëè äîñòà âðåìå â áèáëèîòåêàòà. Ïðåðîâè âñè÷êè ñòàðè ñëó÷àè. Ïðåãîâîðè è èçêóøåíèåòî, êîåòî ïðîâàëè Àðèìàí ñúñ Çàðàòóñòðà. "Îòðå÷è ñå îò ñâåòèÿ ìàçäåéñêè çàêîí è òè ùå íàìåðèø ùàñòèå íà çåìÿòà" ìó áåøå êàçàë çëèÿ äåìîí, íî îãíåëþáåöà, äàâàéêè ñè âèä, ÷å ïðèåìà ãî áå çàáëóäèë óñïåøíî. È ñëó÷àÿ ñúñ çëèÿ äóõ Èáëèñ, îáåùàë äà èçäèãíå ïî-âèñîêî îò ñëúíöåòî Àðàáñêèÿ öàð-çìåé Çîõàí è êúðâàâàòà ðàçïèñêà íà Òåîôèë, ïîëó÷èë áëàãîñêëîííî èçáàâëåíèå. Ïðîó÷è è íàé-ôðàïèðàùèÿ ñëó÷àé íà çåìíèÿ ïðîðîê Èèñóñ, êîèòî íÿêîè òâúðäÿõà, ÷å å òëåííîòî ïðåâúïëàùåíèå íà Éåøó. Òîé ïúê áå ïðîâàëèë ëè÷íî Áëÿñêàâèÿ. Òðÿáâàøå äà èìà íåùî, êîåòî óáÿãâàøå íà âñè÷êè ïàäíàëè, îïèòàëè ñå áåçóñïåøíî äà ñêëþ÷àò äîãîâîð ñúñ òåçè çåìíè. Íå ìîæå òëåííèòå äà ñà ïî-óìíè è ïðîíèöàòåëíè îò ðîãàòèòå, èçïå÷åíè â ëúæèòå è çàáëóäèòå.
"Èìà íåùî, êîåòî íè óáÿãâà è àç ùå ãî îòêðèÿ, ïî äÿâîëèòå" Çàêàíâàøå ñå Ìåôèñòî, òâúðäî ðåøåí äà ïîñòèãíå ïîáåäà è äà íàêàðà ñàìîçàáðàâèëèÿ ñå Ôàóñò äà óáîäå ïàëåöà ñè è äà ïîäïèøå Äîãîâîðà. "Äîãîâîðà, êúäå å ïðîêëåòèÿ Äîãîâîð, õèëÿäè äÿâîëè!? À, åòî äÿâîëñêèÿ ïåðãàìåíò. Êàê ãî å èçîãðàôèñàë ñàìî Øåôà, êàêâî âèñøå êàëèãðàôñêî èçêóñòâî å èçïîëçâàíî, íÿìà íà÷èí äà îòêàæå, ïðîêëåòèÿ ìó ìèðèçëèâ ñìúðòíèê. Ñàìî äà ïîñìåå äà ñå äúðïà ñàì ùå ìó îòðåæà äåñíèÿ ïîêàçàëåö è ùå ãî íàêàðàì äà ïîäïèøå ñúñ ñòðóÿòà, äåòî ùå áëèêà. Çíàì, ÷å ùå óñïåÿ!" Òàêà ñè ìúðìîðåøå èçòóïàíèÿ ðîãàò Ìåôèñòî êàòî â ñúùîòî âðåìå ñúáèðàøå âñè÷êî íóæíî è ñå ïðèãîòâÿøå çà äúëãèÿ ïúò äî Çåìíàòà ñôåðà. Ïðèãîòâÿøå ñå çà ñâîåòî ïúêëåíî äåëî. Äåëîòî îò êîåòî çàâèñåøå ïî-íàòàòúøíàòà óñïåøíà áîðáà íà òúìíèíàòà íàä ñâåòëèíàòà, íà äîáðèíàòà íàä çëèíàòà. Äåëîòî, êîåòî ùå ïðåîáúðíå îêîí÷àòåëíî áàëàíñà â ïîëçà íà âñè÷êè äîëíè, íî òîëêî çåìíè ñòðàñòè.

ñëåäâà çëîêîáíî ïðîäúëæåíèå


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 09.04.2011 @ 18:59:02 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:30:28 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäåì XI" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäåì XI
îò starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) íà 09.04.2011 @ 20:22:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùå äî÷àêàìå ïðîäúëæåíèåòî-çëîêîáíî.Ïîêà-õîðîøî!!!


Re: Åäåì XI
îò Ufff íà 10.04.2011 @ 08:41:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âå÷å òðåïåðÿ îò ñòðàõ ïðåä çëîêîáíîòî ïðîäúëæåíèå.


Re: Åäåì XI
îò shtura_maimunka íà 10.04.2011 @ 13:54:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://smile999.blog.bg/
Ïèõ àíòèäåïðåñàíòè, è âå÷å ÷àêàì ïðîäúëæåíèå.


Re: Åäåì XI
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 11.04.2011 @ 09:13:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèæäàì, âñè÷êè èñêàò ïðîäúëæåíèåòî äà å èìåííî çëîêîáíî. Îáåùàâàì äà ãî íàïðàâÿ òàêîâà, ïúê âèå ùå êàæåòå äàëè ñúì óñïÿë.


Re: Åäåì XI
îò tomatroev íà 15.04.2011 @ 16:42:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìåôèñòî òóê îùå íå å îòêðèë îíîâà "íåùî", íî ÿâíî òè âå÷å ñè ãî îòêðèë.! ßâíî å è íåùî çëîêîáíî, íî ïî-âàæåí å ïîõâàòà, äà ñè âèíàãè ñòúïêà íàïðåä ïðåä ÷èòàòåëÿ è âñåêè ïúò ïî íÿêàêúâ íà÷èí äà ãî èçíåíàäâàø, àêî ìîæå, òàì, êúäåòî íàé-ìàëêî î÷àêâà! Å, äàâàé äà âèäèì...

Óñïåõ!
Àêî èñêàø ñúâåò çà ôîðìàòà íà ðàçêàçà, áèõ òè êàçàë äà ãî ðàçäåëèø íà ïîâå÷å àáçàöà, çà äà ñå îòäåëÿò îòêðîÿò ìîìåíòè