Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 599
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 603

Îíëàéí ñåãà:
:: rajsun
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàVia Dolorosa
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: radi_radev19441944

...

Êúñíî ñëåä ïîëóíîù æåíàòà îò äðóãàòà ñòàÿ ïðåñòàíà äà ïëà÷å è òîãàâà ñúâñåì ÿñíî ÷óõ, ÷å íÿêîé õîäè ïî ïîêðèâà. Íà ñåäìèÿ äåí îò ïðåáèâàâàíåòî ìè â õîòåë Åëñèíîð ñå ïîÿâè Ìàãäàëèíà è îáÿñíè, ÷å öèêúëúò è ñå áàâè, à îñâåí òîâà íÿêúäå â äèñòàíöèÿòà ìåæäó ïúðâîòî è âòîðîòî ïðèøåñòâèå å ïàðêèðàë ìåðöåäåñà ñè ñàìèÿò Ñàòàíà. Ñàìîòî ïîëóäÿâàíå çàïî÷íà ìíîãî íåæíî, äîðè íå ñå ñåùàì êîãà è êàê; ñàìî äåòî íå ìîãà äà ñïÿ èëè ïî-ñêîðî íå ìîãà äà ñå ñúáóäÿ, êîåòî åäâà ëè å ïî-ðàçëè÷íî è â ãëàâàòà ìè ïðåñêà÷àò ôðàãìåíòè îò Jeux interdits; ñåãà ñå ÷óäÿ çàùî îíàçè æåíà ïëà÷åøå, íî ïîñëå ìè êàçàõà, ÷å íÿêàêâî êó÷å å ïëàêàëî ñ ÷îâåøêè ñúëçè.
Òàêà èëè èíà÷å ùå ñå íàëîæè äà ÿ ïîòúðñÿ è ñå íàäÿâàì ïðè ñëåäâàùîòî ñè ïðåðàæäàíå äà ÿ íàìåðÿ, çàùîòî íå îáè÷àì êîãàòî êó÷åòàòà ïëà÷àò ñ ÷îâåøêè ñúëçè; òîãàâà ìè ñå èñêà ñàì äà çàïî÷íà äà âèÿ ñðåùó íåáåñàòà è âñè÷êè ïúëíîëóíèÿ ñå ñúáèðàò â ïðîçîðåöà íà òðèíàäåñåòè åòàæ, çà äà ñå ñáîãóâàò ñ êèòàðàòà íà Ðîñôåëäåð.
Íå çíàÿ çàùî êðàñèâàòà ìóçèêà ìè ïðè÷èíÿâà óæàñíà òúãà è òîâà ñå ñëó÷âà ìíîãî îòäàâíà, êîãàòî îùå ìîæåõ äà ñúíóâàì êðàñèâà ìóçèêà – ïðåäèìíî â ñåíêèòå íà äåïðåñèÿòà.
Îíçè êàçà âåäíúæ, ÷å „êðàñîòàòà ùå ñïàñè ñâåòà”*, íî àç äîñòà ñå çàòðóäíÿâàì è íå ìîãà äà ñè ïîåìà âúçäóõ, êîãàòî â ñúíèùàòà ìè ïðîáëÿñâàò ïåðñåèäèòå íà Jeux interdits. Òîãàâà ìè ñòàâà ÿñíî, ÷å òåçè ïîñëàíèÿ ãè ïðàùà æåíàòà îò äðóãàòà ñòàÿ, çàùîòî äðóãà ñòàÿ íÿìà è ïîíÿêîãà ÿ çàáåëÿçâàì â åäèí òúìåí ìîíèòîð, êúäåòî ñúáèðà ïàóçè îò ïåòîëèíèÿòà.  åäèí ïðåäèøåí ñöåíàðèé ÿ âèäÿõ, êîãàòî êúðìåøå ÷óäîâèùå, íî ïîñëå ïðîóìÿõ, ÷å òîâà å ñþððåàëèçúì, çàùîòî âñÿêà æåíà, êîÿòî ðàæäà ÷óäîâèùà, óìèðà â íèùåòà. Îáèêíîâåíî òîãàâà âñè÷êè ïàÿöè èçïúëçÿâàò ïî úãëèòå è êó÷åòàòà ïëà÷àò ñ ÷îâåøêè ñúëçè, íî íÿìà êàê äà âúçäàì âòîðàòà ñè ðèçà.
Òîçè ìîìåíò ìè å ïðåäåëíî ïîçíàò, òúé êàòî ìàéêà ìè óìèðàøå ïî ñúùèÿ íà÷èí, äîêàòî òðóïàõ ñúòâîðåíèÿ â ãëàâàòà íà ÷óäîâèùåòî – Áîã. Íî òîâà íå å ãëàâàòà íà Çåâñ è îò òàì íÿìà äà èçñêî÷è Àòèíà Ïàëàäà; îòäàâíà ñúì ïðèêëþ÷èë ñ âñè÷êè îëèìïèéöè. Íå ñå âèæäà è øàíñ çà Ìàãäàëèíà, çàùîòî Ñïàñèòåëÿò îùå íå å çà÷åíàò, êîåòî íå çíà÷è, ÷å öâåòÿòà íå èãðàÿò âàæíà ðîëÿ â çà÷åâàíåòî.
Æåíàòà îò äðóãàòà ñòàÿ ñúùåñòâóâà ñàìî â ïàðàëåëíî èçìåðåíèå, äî êîåòî çàñåãà íÿìàì äîñòúï, à ïîñëàíèåòî áåøå çàêîäèðàíî â ñòî è ïúðâàòà ðåàëèçàöèÿ íà Jeux interdits, êúäåòî ïðèçðàêúò íà Îðôåé å íàìåðèë ñâîÿ ñèëóåò. È êîãàòî ñå îïèòâàì äà ðàçãîâàðÿì ñ ïðèçðàêà íà Îðôåé, ñå îêàçâà, ÷å ðàçãîâàðÿì ñúñ ñèëóåòà ìó, êîåòî äîêàçâà, ÷å êëþ÷úò å çàõâúðëåí â íÿêàêúâ ðàçãðàäåí äâîð è Åâðèäèêà å îêîí÷àòåëíî çàãóáåíà.
Îùå â íà÷àëîòî íà ìàðøðóòà îíåçè çàÿâèõà, ÷å òðÿáâà äà ñè íîñÿ êðúñòà, ïîðàäè èçâåñòíà îñîáåíîñò â ñöåíàðèÿ. Ñëåä êàòî ïîìèëâàõà ðàçáîéíèêà îòëÿâî, ñå íàëîæè ñàì äà çàáàâëÿâàì òúëïàòà, çàùîòî äðóãèÿò ðàçáîéíèê ñúùî áå îáæàëâàë ïðèñúäàòà ïðåä ïî-âèñøà èíñòàíöèÿ. Ïî ïðèíöèï òàêà å âèíàãè è, êîãàòî ñå äàäå ìàíäàò ñâèøå, ðàçáîéíèöèòå èìàò ïðàâî íà ïîìèëâàíå. Çà ðàçëèêà îò âñè÷êè äðóãè.
Ðåøåíèåòî ìè äà ïðîäúëæà äà æèâåÿ å äîñòàòú÷íî áåçñìèñëåíî, íî àëòåðíàòèâàòà å îùå ïî-áåçñìèñëåíà, êîåòî ìå ïðèíóæäàâà äà îòëàãàì èçâåñòíè èíèöèàòèâè. Òî ñå îôîðìè îêîí÷àòåëíî ñúùàòà âå÷åð ìàëêî ïðåäè äà ïðåñòàíàò õëèïîâåòå íà æåíàòà îò äðóãàòà ñòàÿ, êîãàòî òèøèíàòà ïëúçíà ïî êîðèäîðèòå è êàï÷óêà ñòàíà îñîáåíî ìîíîòîíåí. Ïî íÿêàêúâ ïàðàäîêñàëåí íà÷èí ñå çàòâúðäè èäåÿòà, ÷å èìà îáîñíîâàíè ïðè÷èíè äà îñòàíà îùå íà òîÿ ñâÿò. È ñå íàëîæè äà ñè èçìèñëÿ Âúçêðåñåíèå, çà äà êîìïåíñèðàì îñòàíàëèòå èçìèñëèöè.  åäèí êðàéíî íåçðèì ìîìåíò ìÿðíàõ ñÿíêàòà è ìåæäó áåçñúíèöèòå, à ñúùî è ñÿíêàòà íà êó÷åòî – ïëà÷åùî ñ ÷îâåøêè ñúëçè. È ìè ñòàíà ïðåäåëíî ÿñíî, ÷å âñÿêî ñàìîòíî ðàçïÿòèå ñå ïðåäõîæäà îò ñàìîòíà è äîñòàòú÷íî áåçêðàéíà Âèà Äîëîðîñà.
Íà ñåäìèÿ äåí îò ïðåáèâàâàíåòî ìè â õîòåë Åëñèíîð /çàùî òî÷íî ñåäìè – íÿìàì ïðåäñòàâà/ áÿõ ðåøèë äà ôèíàëèçèðàì äîãîâîðà ñúñ Ñàòàíàòà, íî ïîñëåäâàëèòå ñúáèòèÿ íàëîæèõà êàòåãîðè÷åí àíåêñ. Òðóäíîñòòà ñå ñúñòîè íå ñàìî â îáñòîÿòåëñòâîòî, ÷å íÿìà íèêàêâè ïîñëåäâàëè ñúáèòèÿ, íî è â òîâà, ÷å äîðè íå çíàÿ êàê äà ãè èçìèñëÿ. Âñåêè ïîòîìñòâåí àóòñàéäåð áè ìîãúë äà äåìîíñòðèðà áåçñèëèåòî ñè ïî áåçáðîé íà÷èíè – ðåâåéêè ñúðöåðàçäèðàòåëíî íà ôóòáîëåí ìà÷ èëè èìïðîâèçèðàéêè áàíêîâ îáèð êàòî îíçè íåùàñòíèê â Ñëèâåí, íî ïîäîáíè çàíèìàíèÿ ìîãàò äà áúäàò çàäîâîëèòåëíè ñàìî çà ïðåòåíöèèòå íà íèùèòå äóõîì.  òîçè ñìèñúë ðàçáèðàì òåçàòà íà Ñïàñèòåëÿ çà ñúùíîñòòà íà áëàæåíñòâîòî, íî íå ìîãà äà ñëÿçà òîëêîâà íèñêî, çà äà ìó ñå íàñëàæäàâàì; ïðåäîñòàâÿì òàçè âúçìîæíîñò íà ñàìèòå áëàæåíñòâàùè.
Ìîÿò ïúò å äðóã è ìè å èçâåñòíî, ÷å íå ìîæå äà áúäå èçâúðâÿí íèêîãà. Äîðè íå å ìèðàæ, íèòî ôèêñèäåÿ, à íåùî ìíîãî ïî-íåäîñòèæèìî è ñðàâíèìî ñ ôðåñêèòå íà Ðàôàåëî îò Ñèêñòèíñêàòà êàïåëà èëè ïðîòóáåðàíñèòå â êèòàðàòà íà Ðîñôåëäåð, ñ íåçíà÷èòåëíàòà ðàçëèêà, ÷å ãî èìà ñàìî âúâ âúîáðàæåíèåòî ìè. Íåïðèÿòíîòî å, ÷å íàâñÿêúäå ñå ñáëúñêâàì ñ ïðîáëåìà „îòêàçàí äîñòúï” /äîðè íå ñàìî â ïðåíîñåí ñìèñúë/ è ìè ñòàâà âñå ïî-ïîíÿòíî, ÷å êðàñîòàòà íå ïîäëåæè íà ïðèòåæàíèå. Äèñòàíöèÿòà å òâúðäå êàòåãîðè÷íà, çà äà áúäå ïðåîäîëÿíà, îñîáåíî íà ôèíàëíàòà ïðàâà, êîãàòî ëèìèòúò îò àìáèöèè å èç÷åðïàí.
Âúïðåêè òîâà ìè å áëèçêà ôèêñèäåÿòà íà Âàïöàðîâ çà ïúòåøåñòâèå â ïðîñòðàíñòâîòî – íåèçâåñòíî êúäå, íî ïðè èçâåñòíè îáñòîÿòåëñòâà. Àêî ïðè ïîäîáíè îáñòîÿòåëñòâà ìè ñå ïðåäîñòàâè âúçìîæíîñò ñëåä ìèëèîí ãîäèíè äà ïðèñòèãíà íà ïëàíåòàòà íà ñúâúðøåíñòâîòî, íåñúìíåíî áèõ òðúãíàë, ïðåíåáðåãâàéêè ôàêòà, ÷å ïîäîáíà ïëàíåòà íå ñúùåñòâóâà. Çàùîòî ÷óõ, ÷å íÿêúäå òàì /êîé çíàå êúäå/ íÿêîé èìà íóæäà îò ìåí /êîé çíàå çàùî/, äîðè äà íÿìà íèêîé èëè ïî-ñêîðî àç èìàì íóæäà îò íÿêîé, äîðè êîãàòî íå ñå íóæäàÿ îò ñåáå ñè è òàçè òåíäåíöèÿ ñå çàïàçâà â åäíà êúíòÿùà ïàóçà ìåæäó ïåòîëèíèÿòà, êîãàòî òèøèíàòà çàä ñòåíèòå íà õîòåë Åëñèíîð ñòàâà çàäóøàâàùî íåïîíîñèìà.
Îáñòîÿòåëñòâîòî, ÷å íÿêîé áè ìîãúë äà èìà íóæäà îò ìåí ìè å ìíîãî ïî-áëèçêî îò àëòåðíàòèâàòà – òîåñò – ÷å ñúì ïåðìàíåíòíî íåíóæåí. Äîðè äà ñå êàñàå çà îáèêíîâåíà óñëóãà, äîðè äà ñå ðàçäåëÿ ñ ïîñëåäíàòà ñè ðèçà èëè ïîñëåäåí çàëúê, òî áè áèëî çà ïðåäïî÷èòàíå ïðåä ïîñòàíîâêàòà äà îñòàíà íà ñîôðàòà ñàì. Ñàìîòàòà å ïðèâèëåãèÿ íà áîãîâåòå, íî äîðè è òå ñå ïðèíóæäàâàò äà ïðåâðúùàò êàìúíèòå â õëÿáîâå, çà äà íå ñå îêàæàò èçîñòàâåíè ñúñ ñâîÿòà áîæåñòâåíîñò.
 åäèí ïðåäèøåí ñöåíàðèé Ñàòàíàòà áå îòïúòóâàë è òîãàâà îòíîâî ìè ñå èçÿñíè, ÷å òàçè æåíà áúðêà äÿâîëèòå ñ áîãîâå, êîåòî ñå ïîòâúðäè âïîñëåäñòâèå, êîãàòî òÿ óìèðàøå çàåäíî ñ ïëà÷åùîòî ñè êó÷å. Ñïîìåíàâàì îòíîâî òîçè åïèçîä íå, çàùîòî ìîãà äà çàìåñòÿ Ñàòàíàòà â áðà÷íîòî è ëîæå è íå, çàùîòî ìîãà äà ïðåâúðíà êàìúíèòå â õëÿáîâå, íî ÿ ïðèïîçíàõ â åäíà êàðòèíà íà Åäâàðä Ìóíê, êîãàòî ñå áå âúïëúòèëà â ïèñúê è âèäÿõ òàì ñåáå ñè, êîãàòî îòìèíàâàì áåçó÷àñòíî, çà äà íå ñå âúðíà íèêîãà. Ñðåùàë ñúì ÿ ìíîãîêðàòíî ïîä ðàçëè÷íè èäåíòèôèêàöèè, îáèêíîâåíî êðàé êîíòåéíåðèòå çà ñìåò – ñúáèðàùà îãðèçêè èëè íà çåëåí÷óêîâèÿ ïàçàð – ïðîñåùà ìèëîñòèíÿ, ñúùî è â áàðà íà õîòåë Åëñèíîð – ïðîñåùà ëþáîâ, çàùîòî ðàçëèêàòà ìåæäó ìèëîñòèíÿòà è ëþáîâòà çàâèñè îò ãëåäíàòà òî÷êà.
Âèæäàë ñúì ÿ â õèëÿäè ïðåâúïëúùåíèÿ – ñåãà èëè íÿêîãà, íî òå òâúðäÿò, ÷å ñúì ëóä èëè êîíÿò ìè å îñòàðÿë, êîåòî íå çíà÷è, ÷å îòëàãàì âòîðîòî ïðèøåñòâèå çàðàäè êîðîíàöèÿòà íà Ñàâñêàòà öàðèöà. È èçîáùî íå âúçíàìåðÿâàì äà óõàæâàì Ìàãäàëèíà, äîêàòî ïðèêîâàâàò Ñïàñèòåëÿ íà êðúñòà; òîâà íå å ïðèâèëåãèÿ ñâèøå.
Ïîëóäÿâàéêè, çàïî÷âàì äà ïîóìíÿâàì. Óìèðàéêè, çàïî÷âàì äà ñå ðàæäàì. Ñåãà îáèêàëÿì ñâîÿòà Ãîëãîòà è ñå ìú÷à äà ÿ ðàçïîçíàÿ ìåæäó õèëÿäèòå òúæèòåëè, êîåòî å ìíîãî òðóäíî, çàùîòî ÿ ïîçíàâàì äîáðå; èçâåñòíî å îòäàâíà, ÷å òÿ ÷åñòî îáùóâà ñ áîãîâåòå, à îùå ïî-÷åñòî ñúñ ñàòàíèòå, ïîñëå ïîãðåáâà èëþçèèòå ñè áåç çíà÷åíèå ïðîáëåìà ñúñ çàáàâåíèÿ öèêúë. Îñâåí òîâà ÿ âèæäàì íàñúí è îñâåí òîâà îíçè, äåòî õîäè ïî ïîêðèâà âåðîÿòíî ñúì àç.
Ïîëóäÿâàíåòî íå çàïî÷íà ñ ðåàëèçàöèÿòà íà Jeux interdits, íèòî å íåãîâî ïðîäúëæåíèå, à íåùî, êîåòî îòäàâíà âèòàå â ñúíèùàòà ìè è íàäíè÷à çàä ôàñàäèòå íà ïÿñú÷íèÿ çàìúê. Ïîíÿêîãà ëóäîñòòà å óæàñíî êðàñèâà èëè êðàñîòàòà å óæàñíî ëóäà, êîåòî åäâà ëè å ñúùåñòâåíî è ðàçëèêàòà íÿìà êàê äà áúäå çàáåëÿçàíà, çàùîòî âñè÷êè Ìàãäàëèíè ñè ïðèëè÷àò ïðåäñìúðòíî, êàêòî è âñè÷êè ðàçïÿòèÿ.
 òàêèâà ñàìîòíè íîùè èìà äîñòàòú÷íî ìúãëà è åäíî òÿñíî ïðîñòðàíñòâî ìåæäó òðîòîàðèòå, êúäåòî ñà íàëÿãàëè ëîêâè, à â îòðàæåíèÿòà íà õîòåë Åëñèíîð ïðåëèòàò ïðèëåïè. Ñðåäíîùíèòå ðàçõîäêè â ïîäîáåí âàðèàíò èìàò ñâîåòî î÷àðîâàíèå íà ãðàíèöàòà íà áåçíàäåæäíîòî î÷àêâàíå èëè î÷àêâàíàòà áåçíàäåæäíîñò. Ìîæå áè îòèâàõ íÿêúäå èëè ìîæå áè ñå çàâðúùàõ – âå÷å å âñå åäíî; äîðè íå ìîãà äà çíàÿ êàêâî î÷àêâàì, çàùîòî â òàêàâà íîù âñè÷êè âëàêîâå ñà çàìèíàëè è âñè÷êè ãàðè – ïóñòååùè.
Íå áÿõ ó÷óäåí, êîãàòî íàáëèçî èçáðúì÷à ìåðöåäåñúò è øóìúò ñå âòóðíà ïî áóëåâàðäà, ïîñëå îòíîâî ÷óõ â ïàóçèòå îíçè õëåí÷ – ñúâñåì áåçïîìîùåí è ñúâñåì äàëå÷åí – çàä íÿêîëêî ñòàðè åïèçîäà, êîåòî ïîòâúðäè ïîäîçðåíèåòî, ÷å æåíàòà å çà÷åíàëà ÷óäîâèùå. Òîâà ìè íàïîìíè, ÷å íÿêúäå ñúì ÷àêàí è âå÷å ñå ñåùàì êúäå.
Êîãàòî ïî÷óêàõ íà âðàòàòà, âå÷å çíàåõ, ÷å òÿ ñòîè çàä íåÿ ïðàâà è ñå âñëóøâà â ñòúïêèòå ïî êîðèäîðà. Òîçè ìîìåíò ñúì ñè ãî ïðåäñòàâÿë íàñúí ìíîãî ïðåäè ñåäìèÿ äåí è ìíîãî ïðåäè ñäåëêàòà ñúñ Ñàòàíàòà.  ñàìèÿ àíåêñ êúì äîãîâîðà áå óïîìåíàòî, ÷å ñòîêàòà ñå ïðåîòñòúïâà áåçâúçìåçäíî /èìà ñå ïðåäâèä äóøàòà/ íà ðàçïîëîæåíèå íà îòâåòíàòà ñòðàíà, íî åäâà ñëåä êàòî ìúë÷àíèÿòà îò òàçè àóäèåíöèÿ áúäàò âìåñòåíè â ïåòîëèíèÿòà íà Jeux interdits. Ñúùåñòâóâà òàêàâà êëàóçà ñúñ ñúîòâåòíèòå ïàðàôè îò äâåòå ñòðàíè.
Êàêòî ïðåäïîëàãàõ, âðàòàòà ñå îòâîðè íåçàáàâíî è, êîãàòî òÿ çàñòàíà íà ïðàãà, òåçè ìúë÷àíèÿ ñå óñòàíîâèõà â ïðîñòðàíñòâîòî ñ íåîáõîäèìàòà íåèçáåæíîñò. Ðàçáèðà ñå, òÿ áåøå ïðåêðàñíà è ìúë÷àíèÿòà è – ñúùî òàêà ïðåêðàñíè. Ìúãëàòà îò òðîòîàðèòå ñå áå ïðåíåñëà òóê è áå ïðåïúëíèëà èðèñèòå ñ òèøèíà. Ïîäîáíè ïðåïúëíåíè èðèñè ñúì âèæäàë íÿêúäå, íî òîâà ñå ñëó÷âà ïðåäèìíî íàñúí. Âèíàãè ñúì ñ÷èòàë, ÷å êðàñèâèòå æåíè ñúáèðàò ìúãëè îò òðîòîàðèòå è ãè íàñëîÿâàò â î÷èòå ñè. Äîðè ãðèìúò ÿâíî áå ñúîáðàçåí ñ ìîåòî ïîñåùåíèå, çàùîòî áå óñïÿëà äà ïðèêðèå ñúëçèòå ñ ïîäõîäÿùà ìàñêà. Çàùî íåïðåìåííî ñúëçè ëè? Å – íÿìàì ïðåäñòàâà...
- Ñëóøàì Âè.
Åòî òîâà ñå îêàçà ó÷óäâàùî. Òÿ ìè çàãîâîðè ñúâñåì îôèöèàëíî íà „Âè”, ñÿêàø áÿõ îò äðóãà ãàëàêòèêà – íàé-ìàëêî îôèöèàëåí ïðåäñòàâèòåë íà äåëåãàöèÿ èçâúíçåìíè îò êàòåãîðèÿòà „ìàëêè çåëåíè ÷îâå÷åòà”. Íå ìîæåõ äà ãî ïðîóìåÿ è íÿêàê íå ñå âìåñòâàøå â ïðåäñòàâèòå çà ñîáñòâåíàòà ìè çíà÷èìîñò. ßâíî ñöåíàðèÿò å äðóã. Íî êàêúâ? Ðàçáèðà ñå, íå ñúì ñè âúîáðàçÿâàë, ÷å âåäíàãà ùå ìè ñå õâúðëè íà âðàòà è íèêàê íå ñúì î÷àêâàë ïîäîáíî ðàçâèòèå, íî âúïðåêè òîâà íàêúäå èç êîðèäîðà ïîâåÿ õëàä.
- Ñëóøàì Âè. – ïîâòîðè òÿ è îò òîâà ïîâòîðåíèå îòíîâî ìå ïîëàçèõà òðúïêè.
- Ñòîðè ìè ñå, ÷å òóê íÿêîé ïëà÷å.
Òîâà ñÿêàø ÿ ó÷óäè è òÿ ìíîãî âíèìàòåëíî çàïî÷íà äà ìå ïðîó÷âà. Òúìíèòå è î÷è ìå ðàçãëåæäàõà ñ íàðàñòâàù èíòåðåñ è èìàõ óñåùàíåòî, ÷å ñúì îáåêò íà êëèíè÷åí åêñïåðèìåíò. Ñòîÿõìå âñå îùå íà âðàòàòà è ñåíêèòå â êîðèäîðà ñå ñãúñòÿâàõà; íÿìà êàê äà ñå ñêðèÿ çàä ñîáñòâåíàòà ñè ñÿíêà. Ïîíÿòíî å, ÷å íå áè ìîãëà äà ìå ïîêàíè âåäíàãà âúòðå; ïîäîáåí ìîìåíò íå ñúùåñòâóâà â ñöåíàðèÿ è íå å âúçìîæíî äà ñè ãî ïðåäñòàâÿ. Áÿõ ñïîìåíàë íÿêúäå, ÷å êðàñîòàòà íå ïîäëåæè íà äîêîñâàíå è íàðåä ñ âúçõèùåíèåòî, íàâÿâà íåïîíîñèìà òúãà. Âå÷å ãî çíàÿ ñúñ ñèãóðíîñò.
- Êàêâî Âè ñå å ñòîðèëî?
- ×å íÿêîé ïëà÷å. Ïîìèñëèõ, ÷å ìîæå áè...
- Ñòðàííî. – óñìèõíà ñå òÿ.– È ðåøèõòå äà ñå ïîÿâèòå â ðîëÿòà íà óòåøèòåë?
- Ðåøèõ, ÷å íÿêîé ìîæå áè, ñå íóæäàå îò ïîìîù.
- Ñòðàííî. – ïîâòîðè òÿ. – È ðåøèõòå, ÷å òîçè íÿêîé âåðîÿòíî ñúì àç?
- Òàêà ñè ïîìèñëèõ. – îòãîâîðèõ ñúâñåì ïðèòåñíåíî è íÿêàêâà ñòóäåíà òîïêà çàïî÷íà äà ñå îôîðìÿ â ñòîìàõà ìè. – Ñúæàëÿâàì, àêî ñ òîâà ñúì Âè îòåã÷èë.
- ×àêàéòå! – êàçà òÿ ðÿçêî, êîãàòî ïîíå÷èõ äà ñè òðúãíà. – À çàùî òàêà ñè ïîìèñëèõòå?
- Íå çíàÿ. – îòãîâîðèõ ñúâñåì îáúðêàíî. – Ïðîñòî íå çíàÿ. Îòíà÷àëî ìè ñå ñòîðè, ÷å ÷óâàì ôðàãìåíòè îò Jeux interdits, ïîñëå ÷óõ...
- Êàêâî, êàêâî? ×óâàòå ôðàãìåíòè îò Jeux interdits?..
- Òàêà ìè ñå ñòîðè. Ïðîñòî òàêà...
- Âèå ìàé ñòå... Òè ñè ìàé ñè äîñòà ëóä.
Èçâåäíúæ çàáåëÿçàõ, ÷å ëèöåòî è çàïî÷íà äà áëåäíåå; ñòàâàøå âñå ïî áëåäî è íÿêàê ñúâñåì ïðîçðà÷íî. Òðóäíî ìîãà äà ñè ïîåìà äúõ ïðè íàëè÷èåòî íà ïîäîáíî ïðîçðà÷íî ëèöå. È íèêàê íå ìîãà äà ïîíåñà ëåäíèöèòå íà êðàñîòàòà. Äîðè ñè ìèñëÿ, ÷å íå å âúçìîæíî äà áúäå ïðåíåñåíà íà ïëàòíîòî ïîäîáíà êðàñîòà, çàùîòî èìà íåùî íåóëîâèìî çà ÷åòêàòà íà õóäîæíèêà. Îíàçè òîïêà â ñòîìàõà çàïî÷íà äà ïîáåëÿâà. Âåðîÿòíî òîâà îçíà÷àâà, ÷å òðÿáâà äà ñè òðúãâàì.
- È êàêâî îùå... ñè ÷óë?
 òîçè ìîìåíò îòêðèõ, ÷å òÿ âå÷å íå ìè ãîâîðè îôèöèàëíî. È óñïÿõ äà ñè ïîåìà äúõ çà ìàëêî. Ïî÷òè óñïÿõ äà ãî íàïðàâÿ.
- Åäíî êó÷å ïëà÷åøå ñ ÷îâåøêè ñúëçè. Òå áÿõà çàåäíî â íÿêàêúâ çàäåí äâîð – òÿ è êó÷åòî. Ñúâñåì, ñúâñåì ñàìè. Íî òîâà, ðàçáèðà ñå, å áåçóìíî...
Ïðåêúñíàõ îáÿñíåíèåòî, çàùîòî íåùî ñå ñëó÷è. Ñòîðè ìè ñå, ÷å îùå ìèã òÿ ùå ïðèïàäíå. Ïîñëå ñè ïîìèñëèõ, ÷å ùå çàïëà÷å. Î÷èòå è ñòàâàõà âñå ïî-òúìíè è ñå ñëèâàõà ñ ìðà÷èíàòà íà íÿêàêúâ äàëå÷åí îêåàí.
- Äà. Äà. Ïðîäúëæàâàé!
- Âèäÿõ åäíà Ìàãäàëèíà â ïðåãðúäêàòà íà Ñàòàíàòà. ßâíî òÿ å æåíàòà, êîÿòî ðàæäà ÷óäîâèùà. È âñè÷êî òîâà ïîä çâóöèòå íà Jeux interdits.
Ïîâå÷å íå ìîæåøå äà ñå ïðîäúëæàâà. Ïîâå÷å íå óñïÿõ. Òÿ ìå ãëåäàøå ñ áåçóìíè î÷è è ìúë÷åøå. Îòíîâî ñå îòâàðÿ âúïðîñ çà òåçè ìúë÷àíèÿ, ñêëàäèðàíè èç ïåòîëèíèÿòà. ßâíî, ïàðàôèðàéêè äîãîâîðà ñúñ Ñàòàíàòà, ùå òðÿáâà äà ïðèåìà âñè÷êè ïîñëåäñòâèÿ è òîâà å åäíà îò êëàóçèòå. Íå áåøå âúçìîæíî äà ñè ïðåäñòàâÿ ïî-áîëåçíåíà ìàñêà è âå÷å íèêàê íå áåøå âúçìîæíî äà èçáÿãàì îò íåÿ.
- Êúäå ñè õîäèë äîñåãà? – ïðîèçíåñå òÿ áàâíî, íÿêàê ïî÷òè çàäúõàíî è ïî÷òè øåïíåøêîì.
- Íå çíàÿ êúäå ñúì õîäèë, äîðè íèêàê íå çíàÿ – îáúðêàõ ñå àç – õîäÿ íàâñÿêúäå, íî ÿâíî íå òàì, êúäåòî òðÿáâà.
- Çàùî òîëêîâà ñå çàáàâè, çàùî? Èìàø ëè ïðåäñòàâà êîëêî ñúì òå ÷àêàëà? Òè èìàø ëè ñè, èçîáùî, ïðåäñòàâà? Âëåç âåäíàãà! Âåäíàãà âëåç! Âåäíàãà...
Òÿ ïðîòåãíà ðúöå è ïðèñòúïè íàñàì. Çà ìèã âñè÷êî ñå çàâúðòÿ øåìåòíî, ïîñëå òåìïîòî çàïî÷íà äà íàìàëÿâà è êàäúðúò çàñòèíà íåïîäâèæíî â ïðîñòðàíñòâîòî. Åäèí òúìåí åêðàí ïðîñâåòëÿ, ïðåìèíàõà íàäïèñè è ïîñëå òàì – â äúíîòî íà ìîíèòîðà çàñòàíà íåòðåïâàùî çàâåòíîòî: „Next”.
Áÿõ óëó÷èë êîäà.

* Äîñòîåâñêè


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 09.04.2011 @ 16:16:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   radi_radev19441944

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 08:10:51 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Via Dolorosa" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Via Dolorosa
îò Ufff íà 10.04.2011 @ 09:02:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Åäíî êó÷å ïëà÷åøå ñ ÷îâåøêè ñúëçè" - òîâà å ðåàëíî.


Re: Via Dolorosa
îò radi_radev19441944 íà 10.04.2011 @ 19:43:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
:) Áëàãîäàðÿ

]


Re: Via Dolorosa
îò mariniki íà 25.05.2011 @ 20:32:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
Ðàäè...òàêà äîêîñâàùî ïèøåø...è
òàçè Ìàãäàëèíà â ïðåãðúäêèòå íà ñàòàíàòà...
âèíàãè ìå ðàçïëàêâàø....íÿêîé äåí
ùå ìè ðàçêàæåø è íåùî âåñåëî...çíàåø..
ñúðäå÷íî òå, ïðåãðúùàì..


Re: Via Dolorosa
îò radi_radev19441944 íà 12.07.2011 @ 22:10:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
:) íåïðåìåííî

]


Re: Via Dolorosa
îò secret_rose íà 25.08.2011 @ 13:16:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ïðî÷åòîõ.
È äîêàòî ÷åòÿõ ñè ñïîìíèõ ïðèêàçêàòà çà çëàòíàòà ãúñêà, êîÿòî ðàçïîðèëè çà äà íàìåðÿò çëàòîòî, èëè çà îïèòèòå íà ó÷åíèòå äà îòêðèÿò òàëàíòà â òëåííèÿ ìîçúê íà Àéíùàéí ñëåä ñìúðòòà ìó, ïîíåæå íàèñòèíà ìè ñå èñêà äà íàäíèêíà â ñúðöåòî òè (èëè îò êúäåòî èçâèðàø íàé-ìíîãî) è äà âèäÿ êàê ãè ïèøåø òåçè õóáàâèíè... :ð

Êëþ÷åòî (êîäà) å â òàéíàòà ñòàè÷êà, â åäíî êîâ÷åæå, âúòðå â íàñ, â íàé-ñêðèòîòî :)


Re: Via Dolorosa
îò radi_radev19441944 íà 25.08.2011 @ 22:58:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Òè âñå ïîâå÷å ìå î÷àðîâàø:)

]