Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 853
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 854

Îíëàéí ñåãà:
:: Boryana

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäåì VIII
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

ïðîâîêèðàíî îò Òîìà Òðîåâ

Êîé å òîé? Êàêâî ïðàâè? Êúäå å? Âúïðîñè. Îòãîâîðèòå ñà î÷åâèäíè. Âçàèìîâðúçêèòå - ïîñëåäîâàòåëíè.

Ñôåðè, ãðàíèöè ìåæäó ñâåòëî è òúìíî, íàïðåä è íàçàä. Ïðè÷èíè è ñëåäñòâèÿ. Îò ìëàäîñòòà ñè îáè÷àøå äà ïúòóâà ìåæäó ñôåðèòå. À áåøå ëè íÿêîãà ìëàä? Ñåãà îùå ëè å ìëàä? Èìàë ëè å íà÷àëî? Ïàê âúïðîñè. Íàëè, àêî èìàøå íà÷àëî òðÿáâàøå äà äîéäå è êðàÿò ìó âñå íÿêîãà. Òîé çíàåøå êàêâî å áèëî è êàêâî ùå áúäå – òîâà êîåòî å. Òàêà áå ïîñòàíîâèë ñàìèÿò Òîé! Çíà÷è íÿìàøå íà÷àëî, íÿìàøå è êðàé. Âå÷íîñò, ïôó! Òî÷êàòà íà Ñèíãóëÿðíîñò ñúùî áå íåãîâî òâîðåíèå. Îùå â Ïúðâèÿ äåí. Òîãàâà ãî çàáàâëÿâàøå ñïîñîáíîñòòà Ìó äà âèæäà âñè÷êî â åäíà Òî÷êà. Òîâà èìåííî áåøå Ñèíãóëÿðíîñòòà. Âñè÷êèòå âðåìåíà, öÿëîòî íåîáÿòíî çà äðóãèòå ïðîñòðàíñòâî. Óíèâåðñà.
Ïúòóâàíåòî ìåæäó ñôåðèòå áå ñàìî çà óäîâîëñòâèå. Ïèëååíåòî íà âðåìå – åäíî îò ìàëêîòî îñòàíàëè Ìó óòåøåíèÿ îò ìëàäîñòòà áå ëè÷íà ïðèâèëåãèÿ, íå íåîáõîäèìîñò êàêòî çà äðóãèòå. Ìëàäîñò. Îùå åäíà êàòåãîðèÿ áåç îáùèÿ ñìèñúë, âëàãàí îò îñòàíàëèòå. Çà Íåãî ìëàäîñòòà áåøå Ñâîáîäà, Íåîáâúðçàíîñò, óäîâîëñòâèåòî äà òâîðèø ïúðâèòå øåñò äíè. Òîãàâà íå ñè äàâàøå ñìåòêà, ÷å íàé-ãîëÿìàòà îòãîâîðíîñò ùå äîéäå íà ñåäìèÿ äåí, êîãàòî îñúçíàå êàêâî å ñúòâîðèë. Âñè÷êè òå ìèñëÿò, ÷å å äîâîëåí, îïèÿíåí îò ðåçóëòàòà ñè.

Ñàìî Òîé âèäÿ èñòèíàòà. È òÿ íå ìó ñå õàðåñà!

Íå çíàåøå êîãî ïîâå÷å äà ñúæàëÿâà, Ñåáå ñè èëè îñòàíàëèòå. Âå÷íàòà âîäà íà Àåîë ãî êàðàøå äà ïðîâèæäà ÷èñòî è íåîáðåìåíåíî îò ñîáñòâåíèòå ñè ñúìíåíèÿ è îïàñåíèÿ. Íî òîâà, êîåòî âèäÿ ãî íàêàðà äà ñå îòäðúïíå ñ óæàñ è íåðàçáèðàíå. Òîâà ëè áåøå ñúòâîðèë!? Îíîâà, êîåòî ñå îòðàçÿâàøå â òèíåñòîòî ãüîë÷å íà Âå÷íèÿ èçâîð áå ïî-ñòðàøíî îò âå÷íèòå ìúêè íà Õàäåñ, îò íàé-ëîøèòå ìó êîøìàðè.
Äàëè áåøå êúñíî? Ñåäìèÿ äåí ïðåâáëÿøå. Ñëåäâàùèÿ íÿìàøå äà ñå ñúñòîè!

Îñâåí àêî …

Ïðîçîðöèòå, èçâèñÿâàùè ñå â Çàñåäàòåëíàòà çàëà íà Ñâèøèÿ ñúâåò õâúðëÿõà ÿðêà è âñÿâàùà íåîáÿòíîñò ñâåòëèíà. Íàñÿäàëè íà ìðàìîðíèòå áàíêè, ñúâåòíèöèòå Ãî î÷àêâàõà òðúïíåùî. Íåùî ñå áåøå ñëó÷èëî, ìúëâåøå ñå, ÷å å áåñåí, à ãíåâúò Ìó áóäåøå îñíîâàòåëíè òðåâîãè è â íàé-áëèçêèòå Ìó.

Êîãàòî âëåçå â çàëàòà òåãíåøå óãíåòÿâàùà òèøèíà. Âñè÷êè áÿõà çàìðúçíàëè, êàòî ïåðñîíàæè îò „Ñïÿùàòà êðàñàâèöà”. Òúíêà âàäè÷êà ïîò ñå ñòè÷àøå ïî ëèöåòî íà Ìèõàèë, à äî íåãî Ãàâðàèë áå ñâåë ãëàâà êàòî äåòå, õâàíàòî äà ìàñòóðáèðà.
Îñòàâè ÷àíòàòà ñè íà êàòåäðàòà îò ïëàíèíñêè êðèñòàë, ïîãëåäíà ãè ïðÿìî è îñòàâè îùå åäíà ïîñëåäíà ìèíóòà, çà äà ñå ïîäãîòâè çà äúëãî îáìèñëÿíàòà ñè ðå÷. Êîãàòî íàïðåæåíèåòî ìîæåøå âå÷å äà ñå ðåæå íà ïàð÷åòà ñå âúçâèñè ãëàñà Ìó, ïðèëè÷àù ïîâå÷å íà òîïîâíè ãúðìåæè.

-Òîâà, êîåòî ùå ÷óåòå íÿìà äà âè õàðåñà – ïîñëåäâà ïàóçà, ïðåç êîÿòî ñå ÷óâàøå êàê ñå ñòè÷à ïîòòà ïî ëèöåòî íà Ìèõàèë – Íå î÷àêâàì îò âñè÷êè âàñ äà ìå ðàçáåðåòå, íî î÷àêâàì äà ïîñòúïèòå ñëåä òîâà êàêòî å ðåäíî. Êîåòî îçíà÷àâà äà ïîñòúïèòå êàêòî èñêàì Àç îò âàñ.

Îòâîðè ÷àíòàòà è èçâàäè íÿêàêâè åäðî íàïå÷àòàíè ëèñòà è åäíà ÷åðíî-áÿëà ñíèìêà ãîëÿì ôîðìàò. Ïîâäèãíà ÿ íà ïîãëåäèòå íà âñè÷êè.
-Òîâà, êîåòî âèæäàòå òóê íå å äåëî íà Ñðåáðîëþáèâèÿ. Íå å è íà Ãîðäåëèâèÿ, íèòî íà Êðúâîæàäíèÿ, à íàé-ìàëêîòî íà Áåçóìåöà. Òîâà å áðàò, ïîãóáåí îò áðàòà. Ïðúñò îò ïðúñòòà. Ïëúò ïîãóáåíà îò ïëúòòà.
Íà ñíèìêàòà âñè÷êè âèäÿõà ãðîçíîòî òÿëî íà Àâåëà ïðîñíàòî ïî ëèöå íàñðåä êàëòà ñúñ ñòúð÷àùèÿ òúðíîêîï îò ãúðáà ìó.  çàëàòà ñå ðàçíåñîõà âîïëè è õðèïîâå îò óæàñåíè Âå÷íè.

-Òîâà òóê å äåëî íà Áåçèçõîäèöàòà, äåëî íà ëèïñàòà íà Ëþáîâ. Òâîðåíèå íà íàé-÷óäîâèùíèòå ïîìèñëè, íàé-äîëíèòå äåéñòâèÿ, êîèòî ìîæå äà ñè ïðåäñòàâèòå – áåøå ðåøèë äà èì ñïåñòè âêóñîâèòå ñè ïðåäïî÷èòàíèÿ. Ïîñëåäâà íîâà ïàóçà. Ïðèáðà óæàñíàòà ñíèìêà îáðàòíî â ÷àíòàòà è âçå ëèñòîâåòå. ×åòå.

-Àç, êàòî òâîðåö íà âñè÷êî Çåìíî è Íåçåìíî, Ïîâåëèòåë íà òðèäåñåòòå è îñåì ñôåðè Íàä è äåâåòòå Ïîä. Âëàäåòåë íà òåëàòà è äóøèòå, íà Âå÷íèòå è òëåííèòå, íà Ñèÿéíèòå è íà ïàäíàëèòå ïîñòàíîâÿâàì:

Äà ñå èçïðàòè â Ñôåðàòà íà çåìíèòå è ïëîñêîñòòà íà òëåííèòå Ñèíà. Êàòî åäèíîâëàñòåí è âñå îïðîùàâàù, ïðîïîâÿäâàù è åäèíñòâåí çàñëóæèë äîâåðèåòî è íàäåæäàòà íà Áàùàòà. Äà ïîëó÷è áåçðåçåðâíàòà ïîìîù è ñúäåéñòâèå îò âñè÷êè, çàùîòî âúðõó íåãî å áëàãîâîëåíèåòî Ìè.

Äà ñå èçïðàòè çà èçêóïëåíèå íà çåìíèòå ãðåõîâå è ïîáåäà íà Ëþáîâòà íàä îìðàçàòà. Çà âå÷íî ñïàñåíèå!

Êàçàõ!

(ñëåäâà ïðîäúëæåíèå)


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 23.02.2011 @ 17:39:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:23:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäåì VIII" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäåì VIII
îò sonnic íà 23.02.2011 @ 19:04:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñè êàòåãîðè÷åí, ÷àê íàñòðúõíàõ! Õàðåñà ìè, ÷àêàì ñëåäâàùîòî!!!