Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 868
ХуЛитери: 1
Всичко: 869

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Страстно за страстта
раздел: Есета, пътеписи
автор: ANG

ЕсЭ
@

- Знаеш ли, открих че всяко велико произведение на изкуството е направено със страст и излъчва страст”– пише на скайпа 30-годишна събеседница.

- Знам!” – отговарям на шега – Вече знам. От теб! - и изпращам иконка LOL. „Значи Страст е другото име на вдъхновението”

Страст!

Иска ми се да можехте да видите как моето седемгодишно момченце преборва чудовища в 3D игри на съседния комп. Подскача на стола, надава бойни индиански викове и крясъци, дърпа ме силно за ръкава и вика: „Тате, виж! Виж бе, тате – минах двадесет и седмо ниво. Гений съм, нали!” После прави няколко кръга около масата, разбутва всички столове, събаря ме от креслото с длан и юмрук – „Гепи!!!”

Страст!
Какво обаче се случва със страстта? Защо понякога я губим някъде по завоите на живота?

- Знаеш ли…– продължава скайпа – Моите 40-45 годишни семейни колежки споделят, че почти не правят секс в къщи и не изпитват страст. Често се прибират по заобиколен път в колата на любовника си, но дори и този секс правят без особена страст, а сякаш за да се изживяват като героини от турски сериал…

- Или за да има кого да визуализират, докато правят скучния секс в къщи. – добавям аз.

Понякога се държа предизвикателно с моите студенти: „Я се вижте, бе. Нямате 20 години, а всеки от вас носи ковчега си със себе си! Защо правихме сексуална революция с вашите дядовци? За спящи красавици ли! Този час няма да ви говоря за музика, а за Нейно Величество Страстта. За всякакъв вид страст, включително креватната…”

„Ами, ние не я правим в кревата!” – контрира ме зевзекът на курса. Избухва смях. Прекрасно, защото това помага да запалим всички фарове!

Отглеждам си едно животно. То се намира в интернет-пространството и представлява мрежа от приятели. Нарича се Егрегор. На секундата животното усеща, че имам нужда от страстно преживяване, което да ме мотивира за написване на това ЕсЭ. И на секундата някой ми изпраща този линк:

http://www.ted.com/talks/benjamin_zander_on_music_and_passion.html

Бенджамин Зандер за музиката и страстта, в тв-предаването TED.

Пусни си субтитрите на български език и консумирай със всичките си сетива.
Първо ще те впечатли, че трябва да се свири „на едно дупе” и че всяко нещо, което правиш, включително какъвто и да е вид бизнес, следва да се прави „на едно дупе” (аз веднага сменям позата в креслото и от компютърен примат с уседнал начин на живот се превръщам в… Страст)

Страст!
После от Зандер научаваш, че едва 3% от хората се отдават страстно на една страст – тя може случайно да се нарича например „класическа музика”. И още че, ако слушаш Шопен, това едва ли е шопинг-музика, а още по-малко – музика на шопите. Научаваш още, че ще е голям успех за теб, ако ти в твоята среда с твоите средства успееш да направиш така, че седящите „на едно дупе” да станат цели 4 процента!

Как? От къде да започнеш!
От себе си, разбира се. Ако ти самият не излъчваш страст, какво ще раздаваш? Ковчези?!

Значи, мисля си, е особено важно да изградиш себе си като личност, като страстна водеща личност! Лидер. Лидерът мисли и говори позитивно и само позитивно – вярва в себе си и в хората! Не можеш да изкрещиш: „Аз имам прекрасна идея!” и мислено да продължиш: „… но всъщност нямам качествени хора, с които да осъществя мечтата си в тази скапана държава"...

Позитивното мислене и вярата вървят ръка за ръка по пътя към реализирането! Вяра в себе си, вяра и в хората! Позитивно мислене и позитивни думи. Излиза, че важно е не само какво слагаш в устата си като храна, но и какво излиза от същата тази уста под формата на духовна позитивна храна.

Накрая – за „светещите очи”! „От диригента (лидера) зависи, могат ли оркестрантите да почувстват себе си като могъщи, като велики!” Нещо такова казва Бенджамин Зандер в края на лекцията си. Ти, страстният лидер, имаш правото и отговорността да разпалиш искри в очите на хората! Духовното знание е Светлина.
По светещите очи ще ни познаете!

Сега ти разбра каква е ползата от отглеждането на животното Егрегор! Общуването! Страстното общуване. Общуването представлява безплатен обмен на енергия, която безплатно си получил от… Вселената! Без квитанция от енергийната компания! Особено важно е да запомниш: вместо да чакаш то да ти падне само от небето, най-добре е сам да започнеш да си го отглеждаш и култивираш. В себе си и в мрежата от приятели.

Идва момента, в който усещаш себе си като птица. Чайка. Летиш в небето и земните прегради не съществуват за теб. Духът ти е птица!

И в тази секунда някоя душица от моя Егрегор ми изпраща този линк:

http://www.youtube.com/watch?v=mRzhBkZNQFI&feature=player_embedded#at=72

Време е да си пуснеш повторно шоуто на Бенджамин Зандер и да се хващаш яко за клавиатурата. И да пишеш на едно дупе!

Моята 30-годишна скайп-събеседница ми изпраща иконка Слънце. Скачени слънца сме – енергията ми е зависима от нейната и обратното.

Спирам да пиша това есэ… момченцето ме избутва от креслото – иска да трепе чудовища и на двата компа едновременно. Бащичко!
LOL


Публикувано от alfa_c на 21.02.2011 @ 20:21:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:33:22 часа

добави твой текст
" Страстно за страстта " | Вход | 13 коментара (34 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Страстно за страстта
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 25.02.2011 @ 00:44:53
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
...Позитивното мислене и вярата вървят ръка за ръка по пътя към реализирането! Вяра в себе си, вяра и в хората! Позитивно мислене и позитивни думи. Излиза, че важно е не само какво слагаш в устата си като храна, но и какво излиза от същата тази уста под формата на духовна позитивна храна...

Ей това ми е квинтесенцията на ЕсЭ- то! Страст в позитивното мислене, страст в позитивните думи и страст във вярата!
А за финалното изречение адмирации и вдигнат палец, Бащичко!:)


Re: Страстно за страстта
от ANG на 15.03.2011 @ 19:23:26
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
от един отбор сме - с теб!

]


Re: Страстно за страстта
от rosy88 на 24.02.2011 @ 09:22:35
(Профил | Изпрати бележка)
♥♥♥

Наздраве за 3те % !



Re: Страстно за страстта
от ANG на 14.03.2011 @ 14:39:07
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
надявам се с теб еднозаедно да ги направим 4%
!

]


Re: Страстно за страстта
от Hulia на 23.02.2011 @ 15:13:01
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Огънят отвътре, нали, за него иде реч...а той е част от Огъня на Орела:)))


Re: Страстно за страстта
от ANG на 28.02.2011 @ 18:09:56
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
за всякакъв огън, мила
и за всякаква огнена страст
но всичко има едно начало, един коре, едно огнище
:)

]


Re: Страстно за страстта
от mariq-desislava на 22.02.2011 @ 08:27:52
(Профил | Изпрати бележка)
Сигурна съм, че с това ще встрастиш студентите си, това си е магийка, само по себе си. Мисля си, че дори само гласа ти да чуят ще е достатъчно, защото ти излъчваш страст отвсякъде.


Re: Страстно за страстта
от ANG на 22.02.2011 @ 17:36:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
потвърждавам че само някои се пристрастяват към мен като към наркотик... (не ме величай)

]


Re: Страстно за страстта
от mariq-desislava на 24.02.2011 @ 08:06:12
(Профил | Изпрати бележка)
Лесно е да се пристрастиш, когато има страст в теб, но за съжаление в много малко хора вече има страст, даже вече си мисля, че се раждат така, щом още от детската градина децата нямат страст за нищо. Нищо не им е интересно - ни приказка, ни играчка, абе нищо просто. Пък аз като се сетя, че навремето имах едва две кукли и си ги кътах от щастие, че и тях поне имам.:) Сега презадоволеността ражда безразличие - можеш да имаш всичко, но някак на хората не им е интересно да го постигнат, нямат стимул, а той трябва да идва отвътре все пак, не може да се вмени насила. Сетих се, че преди Коледа децата ме питаха: Какво искаш да ти донесе Дядо Коледа, госпожо? И аз отговарям: Живо бебе.:) С абсолютна убеденост те ми заявиха, че Дядо Коледа не носел живи бебета. Сега преди няколко дни пак ме питаха дали Дядо Коледа ми е донесъл живото бебе и аз казах, че не е. Познай каква беше реакцията им: Не си му написала достатъчно писма.:))) Виждаш ли - отвреме-навреме им просветва страстната лампичка, но това вече са спорадични случаи. Когато станат големи, пък хептен от нищо вече няма да се впечатляват, но моята цел в живота е да им влея поне мъничко страст.:)

]


Re: Страстно за страстта
от ANG на 14.03.2011 @ 14:40:10
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
имаш време да си го поискаш с повече писма
:)

]


Re: Страстно за страстта
от shtura_maimunka на 22.02.2011 @ 05:48:39
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Ти ли, телепатично ме зареди с това чувство ANG?!;-)))И така да е, не съжалявам!
Обичам страстта във всичко и навсякъде!Обичам да обичам и го правя с кеф!
Едно хвъркащо и светещо същество!
Вече ми е светличко.И на теб да е такова днес!
LOL :-)))


Re: Страстно за страстта
от ANG на 22.02.2011 @ 17:40:57
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
видна телепатка ошашява щури маймуняци
ха ха ха ха ха

Ще светим, къде ще ходим
че даже страстно ще е

]


Re: Страстно за страстта
от Omaia на 21.02.2011 @ 20:36:59
(Профил | Изпрати бележка)
" Духовното знание е Светлина.
По светещите очи ще ни познаете!"
Ето това си го отнасям със себе си. :)


Re: Страстно за страстта
от ANG на 21.02.2011 @ 21:06:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и още е Любов!
Когато Светлината проникне в човеците.

]


Re: Страстно за страстта
от fortemotore на 21.02.2011 @ 20:31:56
(Профил | Изпрати бележка)
/Позитивното мислене и вярата вървят ръка за ръка по пътя към реализирането! Вяра в себе си, вяра и в хората! Позитивно мислене и позитивни думи. Излиза, че важно е не само какво слагаш в устата си като храна, но и какво излиза от същата тази уста под формата на духовна позитивна храна. /


тук си напълно прав
:)


Re: Страстно за страстта
от ANG на 21.02.2011 @ 20:46:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
когато ти остане време, виж първия линк (20 мин.)
пък и втория, ако ти се лети (3 мин.)
:)

]


Re: Страстно за страстта
от fortemotore на 21.02.2011 @ 20:56:41
(Профил | Изпрати бележка)
;)

]


Re: Страстно за страстта
от ANG на 22.02.2011 @ 09:15:17
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
:)

]


Re: Страстно за страстта
от kristi на 21.02.2011 @ 22:52:02
(Профил | Изпрати бележка)
"Страстно за страстта!"

С болка за болката!
С любов за любовта!
С живот за живота!
С всичко за всичкото!

И когато страстта разбере, че не е страст заради самата себе си, всичко си идва по местата. Защото страстта към каквото и да било е онази върховна емоция, която те изтощава, защото ти е абсолютно ДОСТАТЪЧНА, извън всички останали уговорки!

Впечатлена от хвърлената ръкавица, професОре!
С обич!


Re: Страстно за страстта
от ANG на 22.02.2011 @ 17:43:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
притеснен съм, че съм те затруднил такова количество текст да прочетеш

дано да не си всичкото

(страстта няма граници и не търпи уговорки)

]


Re: Страстно за страстта
от kristi на 01.03.2011 @ 01:07:44
(Профил | Изпрати бележка)
Френд, защо ме перкаш през пръстите, пардон, през това, което не съм в репликата "притеснен съм, че съм те затруднил такова количество текст да прочетеш"?
Аз чета! Това, че не винаги коментирам не означава, че препускам като диво прасе насред странджанки хълмища.

Ти ли грешно го каза, аз ли грешно разбрах? ((

С добро и с обичи, светлоокий!

]


Re: Страстно за страстта
от ANG на 15.03.2011 @ 21:17:56
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и аз те обичам

]


Re: Страстно за страстта
от secret_rose (secret_rose_@abv.bg) на 21.02.2011 @ 22:50:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Много забавано разказваш професоре,аплодирам :))
И аз искам егрегор, страстен, че моя замина :р

(пък ние се борим с еднорози барбита на другия комп и изобщо какво да ти кажа - модерни семейства:)))


Re: Страстно за страстта
от ANG на 22.02.2011 @ 17:42:03
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и ако ги съберем - децата
ще настанат чудесии

]


Re: Страстно за страстта
от Liulina на 21.02.2011 @ 22:12:37
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Всичко, което те кефи и отделяш за него повече от три часа дневно, ако може и повече е страст ;)


Re: Страстно за страстта
от ANG на 22.02.2011 @ 09:16:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
три часа дневно - ами ако се пристрастиш?

]


Re: Страстно за страстта
от ra4e-ton на 21.02.2011 @ 20:50:18
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми, ANG, лекият ти ироничен стил и преминаването през различни теми, обединени от едно верую... :))) В тази връзка искам да ти споделя в какво вярвам аз. Вярвам, че нещата трябва да се правят със сърце и душа, по най-добрия възможен начин; че човек трябва да бъде себе си по един мислещ и утвърждаващ начин и да полага усилия да се чувства жив, ако е възможно - на 100 %, възможно най-често! Вярвам в това и част от него открих в текста ти (ако съм те разбрала правилно). Поради което нямаше как да не ми хареса :))))))))))))))


Re: Страстно за страстта
от ANG на 21.02.2011 @ 20:59:19
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
благодаря за обширното включване

дежавю с теб (мое) се случи преди час-два, след като прочетох и харесах публикуваното днес от теб. Известенза мен ник си, но това не ми стига. Порових се с търсача около 30 мин. (имам такъв навик)да открия повече неща, още повече че едно от фамилните ти имена Нотева съвпада с името на известна музикална фамилия...

И, дори и да нямаш нещо общо с музиката, горещо ти препоръчам да погълниш лекцията от първия линк

(от един отбор сме!)

]


Re: Страстно за страстта
от ra4e-ton на 21.02.2011 @ 21:10:46
(Профил | Изпрати бележка)
Съвпадение :))) Всъщност - две. Първото, че и аз се разтърсих, но само из стиховете ти, а второто - наистина нямам нищо общо с музиката и споменатата музикална фамилия. :)

]


Re: Страстно за страстта
от ANG на 22.02.2011 @ 17:34:52
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
всъщност съвпадъците са повечко - ами така е
аз обикновено им предавам мистичен характер

]


Re: Страстно за страстта
от Metafizikyt на 01.03.2011 @ 15:18:09
(Профил | Изпрати бележка)
Това ми е една от любимите теми за човъркане ... Ти добре си я разчовъркал ! :)
А аз преди време търсейки изгубената си страст оставих това по темата:

Когато гладен бях
бях страстен
Нахраних се и умалях

Когато жаден бях,
когато недоспивах,
когато бях …

Сега не съм …
Но имам избор
пак да бъда … !




Re: Страстно за страстта
от ANG на 15.03.2011 @ 18:59:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
радвам се че съм уцелил любимата и на теб и на мен тема
май ще продължаваме да я човъркаме

]


Re: Страстно за страстта
от baijim (jimmyart@abv.bg) на 05.03.2011 @ 13:37:07
(Профил | Изпрати бележка) http://jimmyart.free.bg
:-)
Здравей, ANG!

Преди две седмици влизам в една онлайн книжарница. По-скоро тя ми влиза в полезрението. Гледам - В.Щерева с нов роман! Корицата няма да я коментирам, ама ако бях естет или художник или пък дизайнер (а аз съм само и трите наведнъж) бих казал само, че и графит върху стената на кенефа на автогарата в Исперих би изглеждал по-художествено. Любовни истории на известни личности е сбрала екстравагантната дама в тозий сборник. От сайта на книжарницата бяха решили да зарибят читателя с кратък откъс от първата история. Е, добре. Зачетох се. Някакъв диалог от скайп.... и дотам.
В началото идеята ми изглеждаше интересна: Да прочета за Любовните упражнения на други хора. Ама тая Щерева пак ме отблъсна. Тя какво ли не прави, издаде два-три полу хита, снима се гола за корицата на Playboy. Нека да довърши тя сама за себе си :"Истината обаче е, че аз съм една средностатистическа "звезда", която се изрисува с татуировки, продупчи се къде ли не, обръсна си главата и се разведе. Ей тия четири нормални неща, които дадоха много хляб на медиите. А, и още едно петно - влюбих се и разлюбих два-три пъти..."
Таз направи всичко, само и само да стане "звезда", а сега се Упражнява и да пише книги.
Съжалявам за асоциациите, но като започнах да чета Страстно за страстта похвата със скайпа ме завари неподготвен за друга реакция.
Прочетох текста ти с кеф. Майсторски написано есе! Досега не бях чел прозата на ANG, но след Страстно за страстта май ще се пристрастя към нея.
Спирам с коментара и отивам да трепя терористи... онлайн! :-))) За по-големи чудовища от тях не се сещам...

Поздрави!
Хубав Уикенд ти желая!


Re: Страстно за страстта
от ANG на 15.03.2011 @ 21:16:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
естет, художник и дизайнер си
в тези неща въобще не се съмнявам за теб

Здравей

от доста време подготвям в мислите си дълъг и достоен отговор
виж за дамата по-горе - с малко повече акъл е можело да добави един диск, не само със снимки, но и със видео

тогава може и аз да се наредя на опашката...
хахахахах

]