Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 725
ХуЛитери: 0
Всичко: 725

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЯснотата като ключ към осъществяването
раздел: Други ...
автор: dyx

Веднъж се срещнах с една скъпа моя приятелка. Тя ми сподели, че иска нова работа. Сподели ми, че е малко затруднена в намирането й. Попита ме, дали мога да й дам някаква насока.
Казах й като се прибере вкъщи, да се самовглъби за малко и след това да вземе лист хартия. Казах й да напише в началото му – „моята работа”. След това да си зададе въпросът – „Какво искам за моята работа?” И след като направи това, да запише всичко, което й хрумва по този въпрос.
Казах й, че когато ясно знае какво иска, Вселената може да й покаже ясния път, по който ще се осъществи желанието й. И не само това. Казах й, че тя ще разбере какво точно да направи в точния момент, поради своята яснота. Тя прие съвета ми.
След това се прибрала у дома си и написала на лист хартия какво иска за своята работа. След няколко дни получила вътрешно напътствие да подаде документите си на едно определено място и след още няколко дни била назначена. Работата, която намерила била сходна в същността си с това, което била описала на листа.
По - късно ми сподели, че след като веднъж в ума й проблеснала ясната картина, за това какво наистина желае, сякаш нещо в нея се отпушило и като следствие на това, идеалната работа за нея на този етап се появила по естествен начин.
Поглед над историята през очите на Закона за Привличането: Докато моята приятелка не е знаела ясно какво иска, сигналите (командите, вибрациите), които е изпращала към Вселената са били неясни и съответно Вселената не й показвала нещо различно от това. След като обаче ясно заявила какво иска (и след като е подала към Вселената ясни команди, вибрации), ясният път се открил и желанието й било реализирано.
Бележка: От яснотата на ума ни зависи осъществяването на това, което сме поискали. Когато желанието е налице. Когато ясния сигнал за това, което сме поискали е налице, вратите се отварят и ние получаваме това, към което се стремим.
Ние мислим и нашите мисли са вибрации, на които Законът за Привличането откликва. Когато мисълта ни е концентрирана и ясна, откликът е бърз и на място. Когато мисълта е разпиляна откликът не е толкова мощен, а резултатите са неудовлетворителни.
Когато ясно определим какво искаме или от какво се нуждаем и започнем да мислим в тази посока с твърдото намерение да получим резултат – Силите на Вселената ни съдействат по мощен начин, и това което сме заявили като намерение се осъществява. ТАКЪВ Е ЗАКОНЪТ.
Късмет на всички.


Публикувано от Administrator на 05.02.2011 @ 13:25:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 5536
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Яснотата като ключ към осъществяването" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Яснотата като ключ към осъществяването
от Kanegan на 26.06.2011 @ 21:07:26
(Профил | Изпрати бележка)
Много мъдър съвет, подсъзнанието може всичко.