Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1014
ХуЛитери: 3
Всичко: 1017

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТайното евангелие на Тома – 19
раздел: Други ...
автор: tomatroev

Пътят

И като направи Управителя нов път между Ерусалим и Иоппия, постла в началото му дрехата си и зелени клонки според обичая, и рече пред множеството, що се беше насъбрало там:
"Радвай се, народе на Иудея, и благославяйте Господа, защото това е пътят на възхода; а на мен благодарете, защото още много такива ще направя: на изток и на запад, на север и на юг - на кръст, за да се помни вечно името ми!"
А беше направен този път от големи каменни блокове, широк и прав, и керван камили с много търговци тръгна по него да продава стоката си на народа иудейски; и Иисус, що беше в Ерусалим, тръгна с тях към Иоппия.
Ала когато навлязоха в земята иудейска, видяха навсякъде около пътя само пустиня, що краят и не се вижда, и като стигнаха до първото село отляво на пътя, видяха само петдесетина бедни и жалки люде там да живеят, а другите се бяха пръснали по света, кой накъде види, за да не умрат от глад.
И като спряха и извадиха стоката си търговците да продават, и имаше там от всичко: коприна и сърма, благовонни масла и скъпи накити, и като попитаха: кажи ни сега, народе, какво, прочее, искаш, селяните всички така отвърнаха: "Хляб искаме."
И видя тогава Спасителя какво иска народа.
А като продължи керванът по-нататък и стигнаха търговците до второто селище отдясно на пътя, пак се насъбраха около тях такива окаяни несретници, и като ги запитаха: "Кажете, прочее, какво желаете да ви дадем, ония така отговориха: "Вода искаме."
И видя това Спасителя.
И вървя керванът седем дни, като нощем почиваше в следващото селище, и през колкото села и градове преминаха, навсякъде людете само това искаха: хляб и вода.
И видя това Спасителя.
И като наближиха на осмия ден най-после големия град Иоппия, що беше на брега на морето и се показаха в далечината мачтите на големите галери в залива, видяха, че насреща им по пътя се задава странен вихър; а не беше това вихър, а римска конница и додето разберат, вряза се тази конница сред кервана, разхвърча се стоката, пръснаха се търговците като пилци, профучаха край тях бойните колесници, и минаха след тях кохортите пеши войници с мечове и щитове, заели целия път, а след тях стенобойните кули, теглени от впрягове...
А като отмина войската, събраха се пак търговците и като видяха изпотъпканата стока, казаха на Иисус: "Пак ни излъга Управителя, защото не за нас построи този широк път, а за тях."
А Иисус тъй им рече: "Нали и в Стария завет е писано: "И в годината на Дракона ще се възкачи на власт Владетел, който ще се нарече Върховен вожд на целия свят и ще направи двойни пътища: широки, прави и гладки, сякаш не от камък са направени, а са изляти от стомана, и ще тръгнат по тях огнени бойни колесници и железни чудовища като гигантски гъсеници, що сеят навсякъде смърт."
И като попитаха търговците как е името на този Владетел, Иисус отвърна: "Няма да ви го кажа, за да не оскверня Бога. Но знайте, че после, когато всичко ще свърши и настъпи Царството божие и внуците на вашите внуци попитат: "А кой е Този, който направи пътищата?", така ще им отговорят: "Оня, който направи войната."


Публикувано от Administrator на 03.01.2011 @ 17:51:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   tomatroev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:40:08 часа

добави твой текст
"Тайното евангелие на Тома – 19" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тайното евангелие на Тома – 19
от na_de на 03.01.2011 @ 19:02:11
(Профил | Изпрати бележка)
Пътят, пътят е важен, Тома!
Пък кой как си го поеме!
Поздрави и Успешна Нова година!!!
na_de


Re: Тайното евангелие на Тома – 19
от mariq-desislava на 03.01.2011 @ 18:25:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, завърна се най-сетне, те това си е чудо.:)


Re: Тайното евангелие на Тома – 19
от Danielita на 04.01.2011 @ 04:53:18
(Профил | Изпрати бележка)
Тома, радвам се да те чуя отново! Няма да питам къде изчезна, причини много...Но липсваш!
Поздрави, Дани


Re: Тайното евангелие на Тома – 19
от joy_angels на 04.01.2011 @ 18:45:47
(Профил | Изпрати бележка)
За много години, Тома! :)))
Мъдри са думите ти, човече.


Re: Тайното евангелие на Тома – 19
от kasiana на 22.01.2011 @ 10:46:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ала когато навлязоха в земята иудейска, видяха навсякъде около пътя само пустиня, що краят и не се вижда, и като стигнаха до първото село отляво на пътя, видяха само петдесетина бедни и жалки люде там да живеят, а другите се бяха пръснали по света, кой накъде види, за да не умрат от глад.
.....

Многозначителен и конкретен езновременно си, Мислителю!!!!!!!!!!!!!!

Добре дошъл отново с великолепните си мъдрости:)))))))))))))))

(А не съм видяла по-рано завръщането ти, защото малкият ми син по това време си беше у дома и беше превзел лаптопа ми)

Каси