Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 595
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 599

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: pastirka
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏëàæ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: fireman1

Íàïúëíî çàãúðáèë ñëóæåáíèòå ñè çàäúëæåíèÿ, Ìàêñèì ïúòóâàøå êúì ïëàæà ñ äâàìàòà ñè îñåìãîäèøíè áëèçíàöè – ïî íåãîâî ìíåíèå, íàé-ïàëàâèòå ìîì÷åòà â ìàõàëàòà.
Øåôúò ìó áåøå ÷àê â Ñîôèÿ è åäâà ëè áè ãî ïîòúðñèë òî÷íî ñåãà.  ìîìåíòà ñòîëè÷íàòà öåíòðàëà ïðèëè÷àøå íà ãëóòíèöà îõðàíåíè êó÷åòà, íàïàäíàòà îò ìèëèîíè èçãëàäíåëè áúëõè. Ïîëîâèíàòà îò ñëóæèòåëèòå íàòèñêàõà èçïîòåíèòå ñè ñåäàëèùà ïðåä çàöèêëèëèòå îò òàáëèöè è ïàñèàíñè êîìïþòðè, à îñòàíàëèòå ðàçíàñÿõà, íåçíàéíî êúäå, òåæêè öâåòíè ïàïêè èç êîðèäîðèòå, âñè÷êè ñ íàäåæäàòà, ÷å íÿìà äà áúäàò çàñåãíàòè îò ïðåäñòîÿùèòå ñúêðàùåíèÿ.
- Òàòå, òàòå! – ïî÷òè â åäèí ãëàñ ñå ïðîâèêíàõà áëèçíàöèòå – Âèæ, „Äæàáîëàíè”! Ìàêñèì êàòî âúðë ôåí íà ôóòáîëà ñå ñïðÿ íà ñåðãèÿòà è ìèãîì èçâàäè èçìà÷êàíà áàíêíîòà îò äâàéñåò ëåâà, çà äà ñè êóïè øàïêàòà, ñèëíî íàïîäîáÿâàùà òîïêàòà „Äæàáîëàíè”, ñ êîÿòî ùÿõà äà ñå èãðàÿò ìà÷îâåòå îò ñâåòîâíîòî.
- Õàéäå, êà÷âàéòå ñå â êîëàòà ìîì÷åòà! - áúðçàøå êúì ïëàæà, çà äà íàìåðè äîáðî ìÿñòî çà íàñòàíÿâàíå.
Çà íåãîâ êúñìåò, äîáðå ïî÷èñòåíàòà ïÿñú÷íà èâèöà, áåøå âñå îùå ïîëóïðàçíà è òîé ëåñíî íàìåðè ÷àäúð íà ðàâíè ðàçñòîÿíèÿ îò ïëàæíîòî áàð÷å è îò ìîðñêèÿ áðÿã. Çàõâúðëè íåáðåæíî áàãàæà, ïëàòè òàêñàòà çà öÿë äåí è áúðçî ñå íàñòàíè íà åäèí îò âèñîêèòå ñòîëîâå íà áàðà. Ñúñ çàäîâîëñòâî óñòàíîâè, ÷å áàðìàíúò èìà ïîíå ñðåäíî îáðàçîâàíèå è íÿìà äà ñå îáÿñíÿâà ìíîãî. Òîâà ñè ëè÷åøå îò ïðàâèëíî èçïèñàíèÿ íàäïèñ „Õðàíàòà ïðàâè áîðáàòà!”, çàëåïåí òî÷íî äî çàáèòèÿ ñ ïèðîí ôàëøèâ äîëàð íàä êàñàòà.
- Äàé åäíà ãîëÿìà, íàëèâíà! Ñòóäåíà! – ïîñëåäíîòî ãî êàçà ñ øåãîâèòî-çàïîâåäåí òîí.
Áàðìàíúò âåäíàãà ðåàãèðà è çà ïî-ìàëêî îò ìèíóòà ïðåä Ìàêñèì ñå ïîÿâè ïîëîâèí ëèòúð çàïîòåíà ÷àøà ñ ïåíëèâà, âúëøåáíà òå÷íîñò. Ïðîòåãíà ñå â óäîáíà ïîçèöèÿ è ñ óìèëåíèå íàáëþäàâàøå êàê äåöàòà èãðàåõà íà áðåãà, çàïúëâàéêè ïî÷òè âñè÷êè òåëåñíè îòâîðè ñ íàòðîøåíè ìèäè è ïÿñúê. Áèðàòà ñå ñòè÷àøå êàòî åëåêñèð â ïðåñúõíàëîòî ìó ãúðëî. Ìàöêàòà îò ïîñëåäíàòà ñòðàíèöà íà âåñòíèêà, áåøå òî÷íî êîïèå íà ëåãíàëàòà ïðåä íåãî êðàñàâèöà. Çà íåãîâî ùàñòèå, èçïúíàëà ñå ïî ãðúá, òÿ áåøå çàõâúðëèëà ãîðíèùåòî íà áàíñêèÿ ñè êîñòþì, ñòðóâàù ïîíå 160 ëâ. Ñàìî àêî ìîæåøå íÿêîÿ àêóëà äà îòíåñå âúçðàñòíàòà ãåðìàíêà, êîÿòî ïðèâúðøâàøå âå÷å òðåòà òóáà ïëàæíî ìàñëî, çà äà íàìàæå äâåòå óâèñíàëè ïîáåäèòåëêè îò „Ìèñ „Ìîêðà ôëàíåëêà” 69’”! Áè áèë áëàãîäàðåí è àêî ëåêè÷êî öóíàìè öåëåíàñî÷åíî äà óäàðè äåáåëèÿ ðóñíàê, îêîëî øêåìáåòî íà êîãîòî îáèêàëÿøå ðîÿê ìóõè, ïðèâëå÷åí ôàòàëíî îò ãðàâèòàöèîííèÿ êàïàí íà êîðåìíàòà ìó îáèêîëêà. „Å, âñå ïàê íå ìîæå âñè÷êî äà å èäåàëíî”.
Ìàêñèì âäèãíà ãëàâà íàãîðå, çà äà ñå íàñëàäè íà ðååùèòå ñå ÷àéêè, è ñúùåâðåìåííî ñå îïèòâàøå äà ÷óå òèõàòà áàëàäà, çâó÷àùà îò áàðà, çà êîåòî ìó ïðå÷åøå åäèíñòâåíî áîáîòåùèÿò ãëàñ íà øåôà. ÃËÀÑÚÒ ÍÀ ØÅÔÀ ÑÅ ×ÓÂÀØÅ !!! Áëàæåíàòà ìó ôèçèîíîìèÿ çà ÷àñòè îò ñåêóíäàòà ñå ïðåâúðíà â ñìà÷êàíà îêîêîðåíà êàðèêàòóðà, íàïîäîáÿâàùà èçðàæåíèåòî íà ÷îâåê ñ íåóñïåøíà ìîçú÷íà îïåðàöèÿ. Ñ òðåïåðåùà ðúêà Ìàêñèì íàêëîíè äî âåæäèòå ñè øàïêàòà „Äæàáîëàíè”, íàâåäå ãëàâàòà ñè íèñêî äîëó íà íèâîòî íà ãúðäèòå è ñ ïîãëåä ïîêðàé çà÷åðâåíîòî ñè âå÷å ðàìî âèäÿ, ÷å íà åäíà îò ìàñèòå, íà íå ïîâå÷å îò 5-6 ìåòðà, ñêðèò çàä ëèñòàòà íà åäíà èçêóñòâåíà ïàëìà, ñåäè øåôúò ìó ñ íåïîçíàòà ðóñà æåíà. Èçâåñòåí ñúñ ñïîñîáíîñòòà ñè äà ñå ìîáèëèçèðà áúðçî â ïîäîáíè ìîìåíòè, òîé ïëàâíî ñå èçíèçà îò óäîáíèÿ ñòîë è íà ïðúñòè ñå ïîíåñå ïî ïàðåùèÿ ïÿñúê êúì áðåãà, êúäåòî áëèçíàöèòå çàìåðÿõà ñ êàìú÷åòà, ïðîäàâàùèÿ âàðåíà öàðåâèöà öèãàíèí. Ìàêñèì âèäÿ ãîëÿìàòà äóïêà â ïÿñúêà, èçêîïàíà íàé-âåðîÿòíî îò òÿõ è ðåøè, ÷å òîâà å óäîáíî âðåìåííî ñêðèâàëèùå îò ïîãëåäà íà øåôà.
- Òàòå, ìîæå ëè äà òå çàðîâèì â ïÿñúêà – ÷ó äîêàòî ñå íàñòàíÿâàøå â ïðîõëàäíàòà äóïêà. „Èäåàëíî!” - ïîìèñëè ñè Ìàêñèì. Íÿêàê åñòåñòâåíî, ïðåç ãëàâàòà ìó ìèíà ìèñúëòà äà ìó îñòàâÿò åäíà ñëàìêà, ïðåç êîÿòî äà äèøà. Äåöàòà ñ îñîáåíî óñúðäèå çàòðóïâàõà áàùà ñè ñ ïÿñúê, äîêàòî íàä ïîâúðõíîñòòà íå îñòàíà ðàçðîøåíàòà ìó ãëàâà. Ïîñëå ñå ñåòèõà, ÷å íå ñà òîðìîçèëè äîñòàòú÷íî öèãàíèíà ñ öàðåâèöàòà è ñå çàòè÷àõà êúì íåãî.
- Åé, êúäå èç÷åçíàõòå?! Ñëîæåòå ìè ïîíå øàïêàòà, ÷å ùå ñëúí÷àñàì! – êàçà ñ íàïðåãíàò ãëàñ Ìàêñèì, êàòî âíèìàâàøå òîâà äà íå äîñòèãíå äî ó÷èòå íà øåôà. Åäèíèÿò îò áëèçíàöèòå ñå âúðíà, íàáúðçî íàõëóïè øàïêàòà íà ãëàâàòà ìó, ïîêðèâàéêè ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò îò íåÿ è èç÷åçíà ñðåä íàëÿãàëèòå ïëàæóâàùè. Òàêà çàðîâåí è íàäëåæíî ïðèêðèò, Ìàêñèì ëåæåøå è ñå íàñëàæäàâàøå íà õëàäèíàòà íà ìîêðèÿ ïÿñúê. Öÿëîòî ìó âíèìàíèå áåøå ïðèâëå÷åíî îò òèõèòå âúëíè, êîèòî ñå ðàçáèâàõà â áðåãà.
* * *
Ïëàæíèÿò ôóòáîë å óíèêàëíà èãðà, â êîÿòî âíèìàâàø äà íå ðèòíåø íÿêîãî ñ áîñèòå ñè êðàêà è äà ñå ñàìîêîíòóçèø. Íåïðàâèëíàòà ôîðìà íà òîïêàòà ïðàâåøå èãðàòà îùå ïî-èíòåðåñíà ñ íåïðåäâèäèìîòî ñè äâèæåíèå ïî ïÿñúêà. Åäíî îò ïî-íàõúñàíèòå ìîì÷åòà, òâúðäî ðåøåíî äà ïîêàæå íåäîêàçàíèòå ñè ôóòáîëíè óìåíèÿ, òîëêîâà ñèëíî ÿ èçðèòà, ÷å òÿ ïðåëåòÿ âèñîêî íàä èìïðîâèçèðàíàòà âðàòà è ñå èçãóáè ñðåä ÷àäúðèòå. Çàäúëæåíèå íà âèíîâíèêà áåøå äà íàìåðè è äîñòàâè òîïêàòà.
Ìîì÷åòî äîñòà ñå ëóòà èç õàâëèèòå, êîãàòî ÿ âèäÿ, ñòîÿùà áëèçî äî áðåãà. Äâå ïðàçíè ïëàñòìàñîâè êîôè÷êè ñå ïîêëàùàõà îò âÿòúðà äî íåÿ. Òîé ðåøè, ÷å ñ åäèí óäàð ùå ìîæå äà çàïðàòè íåñïîëó÷ëèâîòî êîïèå íà „Äæàáîëàíè” îáðàòíî â èãðàëíîòî ïîëå. Íàêëîíè òÿëîòî ñè íàïðåä, çàñèëè ñå è óâåðåíî çàìàõíà ñ êðàêà ñè.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 17.11.2010 @ 17:03:27 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   fireman1

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 21:16:10 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïëàæ" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.