Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 734
ХуЛитери: 5
Всичко: 739

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: tehnomobi
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХапче за съвършен секс
раздел: Разкази
автор: marcusjunius

Кирил не усети импотентността изведнъж – тя се промъкна в него като ларвите на кучешка тения след целуване на необезпаразитена кучка, загнезди се в мозъка му и, най-вече, в пениса му и започна бавно да нараства.
Най-напред Кирил престана да го вдига с Люба от Бургас. Това не го разтревожи толкова много, защото Люба от Бургас бе вече на трийсет и четири и вероятно бе най-непривлекателната от всичките му любовници. Той я навестяваше един-два пъти в месеца, когато пътуваше до града, за да контролира няколкото магазина в първия мол. Тъй като там бизнесът вече се беше стабилизирал, Кирил прекарваше повечето време в гарсониерата на Люба или, ако не му се седеше в тесния и, износен хол, я закарваше в хотела си. Това не винаги беше лесно. Кирил отсядаше в петзвездни хотели край морето, обикновено извън градската част, а Люба незнайно защо, имаше алергия към хотелски чаршафи, сапуни и шампоани.
- Вземи си тогава шампоан от къщи, бе! - отговаряше и обикновено Кирил и добавяше:
- Аз пък имам алергия към влажни гарсониери!

Кирил и Люба бяха в „Рейнбоу” в Слънчев бряг, когато на Кирил му се наложи да мастурбира омекнал повече от двайсет минути, за да успее да свърши. Отдаде го на повяхването на Люба и на нейното мрънкане за неестествената миризма на чаршафите.

За съжаление скоро подобно нещо се случи и при Кани, а Кани изобщо не бе повяхнала, нито непривлекателна. Напротив, Кани (съкратено от Божанка), беше на двайсет и три, произхождаше от малко тутраканско село, но затова пък живееше от пет години в София и вече бе успяла да използва перфектните си манекенски данни, за да се набута в една елитна агенция и в леглото на няколко „добре охранявани мъже”. Последният от тях бе Кирил. Въпреки недотам плътните (според вкуса на Кирил) устни, Кани правеше превъзходно фелацио и за Кирил това бе любимата част от програмата. До деня, в който двамата откраднаха няколко часа на вилата в Панчарево и на Кирил изобщо, ама изобщо не му стана. Кани се стара повече от половин час и след като нищо не се получи, погледна невинно Кирил и му каза да не се притеснява, след което го попита дали не би я „обработил” по друг начин. След като той я погледна стреснато, тя му обясни, че мъжете имат и други секси части, език, пръсти, колене... При тези думи Кирил скочи, бесен, но и смутен като хлапак, навлече си костюма и изхвърча от стаята, като на излизане кресна към момичето:
- А ти! Ти не можеш ли да си сложиш малко силикон в джуките, а? Пари ли ти липсват!?

Но дори случката с Кани не го разстрои така, както факта, че не успя да го вдигне с жена си. Михаела беше на трийсет и една, с перфектна фигура, с устни точно каквито Кирил обичаше, с горещи ръце и с малки, стегнати гърди, които почервеняваха, когато двамата правеха любов. В последните години почервеняването сякаш изчезна, но гърдите и все пак бяха прекрасни. Бяха женени от шест години и през цялото това време редовно правеха любов. Винаги, когато си бе в София, те се любеха поне по два-три пъти в месеца. Понякога той зарязваше дори някоя нова любовница на половин чаша недопито вино, защото изпитваше желание да се прибере и да се чука с жена си. И ето, че се случи това. Беше сряда, по изключение Кирил се бе прибрал навреме. Двамата с Михаела не бяха правили секс от две седмици и веднага след вечеря той я хвана за ръката и я дръпна към спалнята. В началото Михаела сякаш нямаше голямо желание за ласки, но накрая се съгласи. Последва половин час неистови мъчения и със всяка следваща минута Кирил виждаше, как отегчението в очите на жена му нараства. Накрая, без да каже нищо, тя стана от семейната спалня, извади си нова хавлия от махагоновата ракла и влезе в банята. Кирил чу, как Михаела си пуска душа. Той бавно отпусна глава върху леглото между две възглавници, като положи шепи върху члена си, сякаш покриваше мъртво птиче. Така и заспа, без да усети кога Михаела се е върнала при него в леглото.

***

На другата сутрин Кирил се събуди късно. Жена му вече беше излязла за някаква ранна среща с бизнеспартньори, но на масата в кухнята, до чашата му за кафе бе оставила жълта визитка. Кирил я погледна и занемя – беше визитка на „сексуален терапевт”. Обля го гореща вълна на страх, или пък на възмущение – Кирил винаги бъркаше двете чувства – и той понечи да я скъса, но после размисли. Все пак това бе Михаела, а не някоя от мимолетните му връзки. Михаела имаше право да му оставя до чашата с кафето най-различни неща, дори лайно да му оставеше, той трябваше да го приеме! Кирил навлече дънките и един тънък пуловер на голо, пъхна визитката в задния си джоб и се спусна към гаража....

Кабинетът на „терапевта” беше на третия етаж в някаква стара кооперация на „Симеон”. След дълго звънене на входната врата бравата избръмча и Кирил влезе в мрачен, вмирисан на котешка урина вход със стръмни стълби и износени дървени парапети. Кирил се качи бързо, като прескачаше по две стъпала наведнъж и почти се сблъска с възрастен мъж с бяла престилка и побеляла коса, който го чакаше в рамката на отворената врата.
- Аз, ъъъ... – изпелтечи Кирил.
- Зная, зная – каза меко мъжът и отстъпи навътре, за да му направи място да влезе. – Аз съм д-р Мануал.

След малкото коридорче-приемна мъжът въведе Кирил в една празна стая с две кресла и бяло, желязно шкафче. Личеше си, че шкафчето някога е било със стъклени вратички, но в последствие стъклата бяха заменени с метални листове, боядисани в бяло. Д-р Мануал посочи на Кирил единия фотьойл, а сам се настани в другия.
- Преди да започнем – рече Мануал – нека ви кажа, че аз нямам медицинско образование. Хората предпочитат да ме наричат доктор, но не искам да ви заблуждавам
- Бе, то няма значение, само да...
Мъжът се засмя.
- ...да ви оправя?
- Ами да! – надигна глас Кирил. – Знаете ли какво е? Аз, точно аз дето съм „изял толкова пилешко” през живота си, както пее Джим Морисън! И сега, на трийсет и седем, да не мога да го вдигна! Нито с Люба, нито с Кани! Но най-лошото е, че не мога да го вдигна и с Мишето!
- Нека ви споделя, че нямам представа кои са тези личности...
- А да бе, извинете...
- ...но това няма и голямо значение.
- Защо? – учуди се Кирил. – Вие няма ли да ме разпитвате нещо, като психиатър, така да се каже, да ми правите терапия, защото нали то, всичко, е в мозъка?
- О, не, не! Опазил ме... хъм... Онзи на небето от глупави разговори! – вдигна двете си ръце Мануал. – Вашият проблем вече ми е ясен, ясно ми е и лечението за вас! Аз съм опитен, помогнал съм на хиляди хора да намерят онова, което им трябва!
- - Айде бе... – промърмори Кирил, но на висок глас каза: - И какъв ми е проблемът?
- Вашият проблем е – тържествено започна Мануал – че вече ВИЕ не възбуждате жените. Тази липса се връща при вас като бумеранг, а вие явно не се стараете да хванете този бумеранг. Просто се оставяте да ви цапардоса по челото!
- Ама аз още съм... И нямам шкембе, не съм плешив. И нали и парите имали значение, възбуждали ги!
- Така, така – вие не сте непривлекателен на външен вид, въобще даже, и другото, и то е... добре. Но нямате еротична аура! Всеки човек има такава и трябва да я пази, глези и развива. А вие вашата сте я разпилял! Как точно – това не зная и не ме интересува. Както казах, имам лек за вас.

При тези думи д-р, или не-д-р, Мануал стана, извади от джоба си месингов ключ и отключи белия, железен шкаф. Порови нещо в него, след което го заключи отново и се върна в креслото си. Протегна към Кирил стиснатия си юмрук и бавно го разтвори. Върху дланта му лежеше червена капсула.
- Ето вашето лекарство – рече Мануал. - Но да знаете, че ако го изпиете, връщане назад няма! Такава капсула се пие само веднъж!
- Е, то направо като в Матрицата, братче... – засмя се Кирил.
- Точно така – сериозно потвърди Мануал. – Закърпена аура!
- Е, какво толкова ще се връщам назад, няма лошо на човек да му става до 100 години! – и Кирил посегна към хапчето, но ръката му замръзна по средата на пътя. – А цената, колко струва това?

Беше доволен от себе си – бизнес реакциите му поне не бяха отслабнали.
- Не струва никакви пари.
- Е как така бе?
- Така. Аз се опитвам да помагам на хората. За консултацията ми дължите петдесет лева. Хапчето е без пари.

Сумата успокои Кирил и притъпи съмненията му. Той примигна два три пъти, после хвана капсулата между палеца и показалеца на дясната си ръка и я глътна без вода. Така правеше още от дете.

***

Същата вечер Кирил отвори бутилка хубаво вино, запали свещи на масата пред камината и зачака Михаела. Когато я чу да отключва входната врата, той усети, че се вълнува като юноша. Изправи се до масата и щом тя влезе, протегна към нея ръце. Михаела замръзна и понечи да се отдръпне назад, но после някак смирено отпусна рамене, приближи се към него, погали го леко по бузата, а след това се надигна и го целуна по устните... Кирил така и не разбра как се добраха до леглото, но онова, което последва, бе най-прекрасният секс в живота му – той целият гореше и избухваше през пет минути, а Михаела стенеше в ръцете му и гърдите и отново бяха червени както някога.

Когато свършиха, Кирил се отпусна назад върху белите чаршафи, а на лицето му се мъдреше доволна усмивка. Михаела се надигна, извади нова хавлия от махагоновата ракла и влезе под душа, а Кирил притвори очи, положи ръце върху „пиленцето” си и доволен заспа. Така и не чу, че Михаела въобще не се върна в леглото при него...

***

На сутринта Кирил намери бележка до чашата си за кафе.

„Беше хубаво сбогуване, макар и да не го планирах така. Бъди щастлив с многото си жени. В живота ми вече има друг, за който съм единствена.”

Кирил дълго седя срещу празната чаша за кафе, като препрочиташе бележката, а седалката на кожения, дизайнерски стол хладнееше на тестисите му, изхлузени през левия крачол на боксерките. После се разплака и плака до обяд. Прекъсна само за цигара и чаша ром. Към един и трийсет след обяд навлече дънките, качи се в джипа и по пътя се обади на Кани. Взе я от салона за красота в „Изток” и, без да и обяснява каквото и да било, я закара на Панчарево. Издърпа я от колата почти грубо, замъкна я в спалнята и с два замаха съдра черната и „Армани”. Хвана косата и на тила, свали я на колене и я натисна към чатала си.

Половин час по-късно Кани се осмели да продума.
- Е, не се притеснявай де... Казах ти, можеш да опиташ с пръсти, на мен ще ми е хубаво, честна дума!

Кирил стисна зъби, така че челюстите му изпукаха и изсъска:
- Бе к`во ми пука дали на тебе ти е хубаво!
След това грабна дънките си и започна да рови из джобовете. Скоро намери жълтата визитка и набра номера.
- Мда... – чу отсреща гласът на д-р Мануал.
- Не работи, копеле!
- Кое не работи, господин Майнев? – явно го беше познал.
- Хапчето, проклетата капсула! Снощи с жена ми правихме невероятен секс, а сега с Кани – нищо! Пълен смъртник!
- Но господин Майнев – бавно каза Мануал – хапчето е хапче, това не ви е естествената аура. Кърпената аура си има ограничения.
- Какви ограничения, бе!?
- Ами капсулата създава аура на мъжа само за една единствена, определена жена – онази, с която е правил секс най-напред след приемането му.

Кирил се вторачи ококорено в една муха, кацнала върху розовото перде и се хвана за сърцето, а ръката му с телефона бавно се отпусна. Така той не чу последните думи на Мануал:
- Е, хайде, хайде господин Майнев, нали има поне една жена на този свят, с която ще правите чудесен секс!


Публикувано от viatarna на 16.11.2010 @ 14:27:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   marcusjunius

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:13:36 часа

добави твой текст
"Хапче за съвършен секс" | Вход | 8 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хапче за съвършен секс
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 16.11.2010 @ 15:05:02
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Марк, знаеш, нямам причини да те лаская. :)
Това е един от най-хубавите разкази, които съм чел.
И като идея.
И като майсторско писане.


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 16.11.2010 @ 15:21:59
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Благодаря ти, Пламене - от теб значи наистина много! Още повече, че съм тотално неспособен да преценявам нещата си "отстрани", някои си ме вълнуват, други не толкова, но всичко е много лично и само страничен поглед може да ми даде яснота. Поздрави - М.

]


Re: Хапче за съвършен секс
от joy_angels на 16.11.2010 @ 15:48:09
(Профил | Изпрати бележка)
Разкази с неочакван край - направо в десятката!
Браво, Марк! :)))


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 16.11.2010 @ 15:55:23
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Мерси, Джой :)

Да бе, и на мен ми се струва, че натам го изби, пък аз самият не съм голям почитател на Роалд Дал, ама нейсе :)

]


Re: Хапче за съвършен секс
от anonimapokrifoff на 16.11.2010 @ 17:50:39
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, много добре е написано!


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 17.11.2010 @ 07:48:31
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
благодаря, Аноним

]


Re: Хапче за съвършен секс
от ami на 16.11.2010 @ 19:27:24
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Ех, господин Джуниус, ама много им разбирате на тез работи- и на женските и на мъжките ;))))


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 17.11.2010 @ 07:49:02
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Абе знам ли... Измислям си ;)

]


Re: Хапче за съвършен секс
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 16.11.2010 @ 22:22:21
(Профил | Изпрати бележка)
радва ме посланието!
и таланта ти.


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 17.11.2010 @ 07:51:06
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Благодаря ти - наистина много ценя нещата, които казваш за текстовете ми, особено за разказите. Иска ми се да бъдат такива, каквито ги виждаш ти.

Тежеше ми на съвестта един "неотговорен" твой коментар на "Хотел", не помня що се забавих... Извинявам се, вече му отговорих.

]


Re: Хапче за съвършен секс
от zebaitel на 19.11.2010 @ 21:41:04
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Марк,
Хареса ми разказът ти! Чете се без да може човек да се откъсне! Браво!


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 21.11.2010 @ 09:36:26
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Благодаря, Зеб!

]


Re: Хапче за съвършен секс
от mariq-desislava на 13.02.2011 @ 21:31:34
(Профил | Изпрати бележка)
това е едно от най-добрите ти неща


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 17.02.2011 @ 14:49:45
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Благодаря МД! А също и че ме върна към този разказ.

]


Re: Хапче за съвършен секс
от nina_nina (nina_nina@mail.bg) на 17.02.2011 @ 17:13:16
(Профил | Изпрати бележка)
Доста зловещо в един момент, но се смях от сърце и се сетих за една песен на Аланис Морисет - Ironic.
Иначе малко моралистично ми дъха и това не ме кефи, но може изобщо да не съм разбрала..


Re: Хапче за съвършен секс
от marcusjunius на 18.02.2011 @ 11:05:23
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Благодаря. Да бе, лъха си на морализаторство, съвсем добре си разбрала :) Но не е нарочно.

]