Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 846
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 846

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàTo Mock a Killingbird*
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: marcusjunius

"Ìèñëÿ êàòî ïîðàñíà äà ñòàíà êëîóí”, ðå÷å Äèë. „Äà, ãîñïîäèíå, êëîóí... Íÿìà íåùî äðóãî, êîåòî õîðàòà äà ïðåäèçâèêâàò ó ìåíå, îñâåí ñìÿõ, òúé ÷å ùå èäà â öèðêà è ùå ñè îòêúñíà ãëàâàòà îò ñìÿõ.”
„Íåùî ñè ñå îáúðêàë”, êàçà Äæåì. „Êëîóíèòå ñà òúæíè, âñúùíîñò õîðàòà ñå ñìåÿò íà òÿõ.” „Àìè òîãàâà àç ùå áúäà íîâ âèä êëîóí. Ùå ñòîÿ â ñðåäàòà íà àðåíàòà è àç ùå ñå ñìåÿ íà õîðàòà.”

Õàðïúð Ëèé, „Äà óáèåø ïðèñìåõóëíèê”

Îùå ñúñ ñòàâàíåòî ñè â ïîíåäåëíèê ñóòðèíòà Ä. çàïî÷íà äà ñå ñìåå íåèñòîâî. Ïúðâîíà÷àëíî òîâà ïðîñòî ãî ó÷óäè. Ïîíÿêîãà, ñúñ ñòàâàíåòî ñóòðèí, Ä. ïàëåøå öèãàðà; èëè çàñòàâàøå äî ïðîçîðåöà è ïîäïèðàøå ÷åëî â ñòúêëîòî, áåç äà îòâàðÿ î÷è; èëè èçâèâàøå òÿëî òàêà, ÷å äà èçïóêàò ñòàâèòå è ãðúáíàêúò ìó. Íî íèêîãà äî ñåãà íå áå çàïî÷âàë äà ñå ñìåå íåèñòîâî. Ñêîðî ó÷óäâàíåòî íà Ä. ïðåìèíà â ðàçäðàçíåíèå, òúé êàòî íåèñòîâèÿò ñìÿõ ìó ïðå÷åøå äà ñè èçìèå çúáèòå. Òîé ñå îòêàçà äà ãè ìèå, íî ñ òîâà íåùàòà íå ïðèêëþ÷èõà. Ñòàíà îùå ïî-çëå, êîãàòî ñå îïèòà äà ñå èçáðúñíå. Ïúðâî íàñàïóíèñà ñ ïÿíà çà áðúñíåíå öÿëîòî ñè ëèöå, äîðè î÷èòå è ÷åëîòî, çàùîòî îò ðàçòúðñâàùèòå ïðèñòúïè ñìÿõ íå ìîæåøå äà êîíòðîëèðà ðúêàòà ñè. À ïîñëå íàïðàâè è ãîëÿìàòà ãðåøêà – õâàíà ñàìîáðúñíà÷êàòà...

Ñëåä ïîâå÷å îò ÷åòèðèäåñåò è ïåò ìèíóòè ìú÷åíèÿ Ä. èçëåçå ðàçñòðîåí è õèëåù ñå íà óëèöàòà, ðèçàòà ìó âèñåøå îò åäíàòà ñòðàíà íàä êîëàíà íà ïàíòàëîíà, ñàìî åäíî îò êîï÷åòàòà íà ñàêîòî ìó áå çàêîï÷àíî (âòîðîòî êîï÷å â òðåòèÿ èëèê, êîåòî ïðàâåøå Ä. äà èçãëåæäà êàòî íàâëÿêúë ÷óâàë), à ëèöåòî ìó áå ïîêðèòî ñ ïàð÷åíöà âåñòíèê ñ ÷åðâåíè òî÷êè â ñðåäàòà, êîèòî ñëóæåõà äà ñïðàò êðúâîòå÷åíèÿòà îò ìíîãîáðîéíèòå ïîðåçíè ðàíè â ñëåäñòâèå íà îïèòà çà áðúñíåíå.

Êàòî ñå çàäúõâàøå, õúëöàøå è ñå äàâåøå â ñîáñòâåíàòà ñè ñëþíêà, Ä. ñïðÿ äî àâòîìîáèëà ñè, ïîäïðÿ ñå íà êîëîíêàòà íà øîôüîðñêàòà âðàòà è ñå îïèòà äà ìèñëè. Óñåòè, ÷å ãî îáõâàùà ïàíèêà. Ðàíîáóäíè ñúñåäè ãî ãëåäàõà ïîäîçðèòåëíî îò òåðàñèòå ñè. Ä. ñå îãëåæäàøå íàîêîëî è öåëèÿò ñâÿò ñå òðåñåøå ñ íåãîâèÿ ñìÿõ. Ä. ñúùî òàêà óñòàíîâè, ÷å êîãàòî ñå ñìååøå, ìó áå óæàñíî òðóäíî äà ìèñëè. Ìèñëèòå áÿãàõà îò ãëàâàòà ìó êàòî ÿòî ñêîðöè, ñðåä êîåòî ëóä ìàíèàê áå òðåñíàë îáëàê ñà÷ìè ñ ëîâíà ïóøêà. Íÿêîè óìèðàõà íà ìÿñòî, äðóãè îòëèòàõà. Äàëè òîâà íå áåøå íÿêàêúâ íîâ âèä åïèëåïñèÿ? Íåùî êàòî ïðèïàäúê, íî áåç ïúëíà çàãóáà íà ñúçíàíèå? Ñèãóðíî ñêîðî ùåøå äà ìèíå.

Ä. óñïÿ äà îòêëþ÷è âðàòàòà íà êîëàòà è äà ñå íàñòàíè çàä âîëàíà. Åòî, ñåãà âñè÷êî ùåøå äà áúäå íàðåä. Êîæåíàòà ñåäàëêà è âîëàíúò âèíàãè ãî óñïîêîÿâàõà. Åäâà óöåëè äóïêàòà íà êîíòàêòíèÿ êëþ÷, çàïàëè è ïîòåãëè áåç äà ñè ñëàãà êîëàíà, ïðîñòî íÿìàøå êàê äà ãî ñëîæè, ñ òîçè ñìÿõ, ñ òåçè ñïàçìè.

Ä. âå÷å íàáëèæàâàøå ïúðâàòà ïðåñå÷êà ïî ïúòÿ îò äîìà ìó êúì îôèñà, íî ãúð÷îâåòå, ñïàçìèòå íà äèàôðàãìàòà, êðåñëèâîòî õèëåíå è çàäúõâàíå – ñìÿõ áåç âúçäóõ, ñìÿõ äî çàäóøàâàíå, êîéòî íå áå ìó ñå ñëó÷âàë îò äåòñòâîòî – ïðîäúëæàâàõà. Íà ìåòðè îò êðúñòîâèùåòî Ä. ñå ñãúð÷è â íîâ ïðèñòúï è äåñíèÿò ìó êðàê êîíâóëñèâíî íàñòúïè ïåäàëà íà ãàçòà, à ëåâèÿò ñå ñòåãíà â ìóñêóëíà êðàìïà.  ñëåäñòâèå íà òîâà Ä. íå ñïðÿ íà ñòîïà è íàâëåçå â êðúñòîâèùåòî òî÷íî ïðåä íàòîâàðåí ñúñ çåìíà ìàñà êàìèîí ÄÀÔ.

Ä. íå óìðÿ. Ïîæàðíèêàðè ãî èçâàäèõà ñ êðèêîâå îò ñìà÷êàíèÿ êàòî áèðåíà êóòèéêà ìåðöåäåñ. Ïî Ä. íÿìàøå äîðè è äðàñêîòèíà, íî òîé ïðîäúëæàâàøå äà ñå õèëè èñòåðè÷íî. Åêèïúò ñ ëèíåéêàòà, êîÿòî äîéäå íà ìÿñòî, ãî ïðåãëåäà è ñëåä êàòî ñå óâåðè, ÷å å ôèçè÷åñêè íåâðåäèì, ãî îòêàðà ïðàâî â ïñèõèàòðè÷íàòà êëèíèêà íà ×åòâúðòè êèëîìåòúð. Ä. è äîñåãà å òàì, ïðåâúðíàë ñå å â ìåñòíàòà àòðàêöèÿ.  áîëíèöàòà ñìåòíàõà, ÷å èñòåðè÷íèÿò ñìÿõ å ðåçóëòàò îò êàòàñòðîôàòà, ìàêàð è Ä. äà ñå îïèòâàøå äà èì îáÿñíè, ÷å îíàçè ñóòðèí ñå áå ðàçñìÿë îùå ïðåäè äà âèäè ëèöåòî ñè â îãëåäàëîòî. Äîêòîðèòå ãî èçñëåäâàõà öÿëîñòíî, íî íå ìîæàõà äà ìó ïîìîãíàò. Óäèâèòåëíî å â êîëêî ìíîãî ñëó÷àè äîêòîðèòå óñïÿâàò äà èçñëåäâàò íÿêîãî â íàé-ìàëêè äåòàéëè, áåç äà ìîãàò äà ìó ïîìîãíàò.

Íî Ä. ìàé è íå èñêà íÿêîé äà ìó ïîìàãà. Çàùîòî òîãàâà, â îíàçè ÷àñò îò ñåêóíäàòà, â êîÿòî êàìèîíúò ñå çàáèâàøå ïðàâî â íåãî êàòî æåëÿçíà ñòåíà, Ä. ðàçáðà çàùî ñå ñìååøå – òîé íå áå áîëåí, íå, òîé ïðîñòî áå îñúçíàë êîëêî ñìåøíî áå
âñè÷êî
.

------
*Èãðà íà äóìè ñúñ çàãëàâèåòî íà êíèãàòà „Äà óáèåø ïðèñìåõóëíèê” - "To Kill a Mockingbird".  ñëó÷àÿ "To Mock a Killingbird": „Äà ñå ïðèñìååø íà ïòèöà-óáèåö”


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 11.11.2010 @ 14:20:15 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   marcusjunius

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 05:49:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"To Mock a Killingbird*" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: To Mock a Killingbird*
îò wingstofly íà 12.11.2010 @ 16:49:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://wingsto.wordpress.com/
Ìàðê,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ùî ëè íè çòâàðÿò â ïñèõèàòðèÿòà, êàòî ðàçáåðåì ñúùíîñòòà íà íåùàòà?:)


Re: To Mock a Killingbird*
îò marcusjunius íà 15.11.2010 @ 09:31:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://marcusjunius.blogspot.com/
Àìè ïðîñòî òðÿáâà äà ñè ìúë÷èì è äà íå ñå èçäàâàìå :)

]


Re: To Mock a Killingbird*
îò mariq-desislava íà 12.11.2010 @ 08:49:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îñúçíàåø ëè, ÷å âñè÷êî å òîëêîâà ñìåøíî, åäâà òîãàâà ìîæåø äà ñìÿòàø, ÷å æèâîòúò å çàïî÷íàë.:)


Re: To Mock a Killingbird*
îò marcusjunius íà 12.11.2010 @ 09:44:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://marcusjunius.blogspot.com/
:)))

òððððóäíî.. ïïïèøà çàùîòî ñññåååå õèëÿ :))))0

]


Re: To Mock a Killingbird*
îò stallion íà 11.11.2010 @ 14:45:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåñëó÷àéíî Ñîêðàò å òâúðäÿë, ÷å ñìåõúò òðÿáâà äà ñå çàáðàíè ñúñ çàêîí. Íî è òúæåí ðàçêàç âúðøè äîáðà ðàáîòà..


Re: To Mock a Killingbird*
îò marcusjunius íà 11.11.2010 @ 14:53:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://marcusjunius.blogspot.com/
Stallion -

Äà, ìíîãî ìèñëèõ äàëè äà ãî ñëîæà â òàçè êàòåãîðèÿ. Âñå ïàê ðåøèõ äà å òóê - äîðè è äà íå å ñìåøåí, âñå ïàê å ðàçêàç çà ñìåõà è ñìåøíîòî.

]


Re: To Mock a Killingbird*
îò stallion íà 11.11.2010 @ 15:35:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À, ÷óäåñíî, àç ïúê ìíîãî ìèñëèõ, äàëè íå ñå ïðèñìèâàø íà ÷óâñòâîòî ìè çà õóìîð. ;)

]