Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 508
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 512

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Icy
:: LioCasablanca
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏñèõîëîæêàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: milanov

Âúçðàñòíèòå õîðà êàçâàò , ÷å ïåòúê 13 òè å êàëïàâî ÷èñëî, íî òî÷íî òàçè âå÷åð ìå çàõâúðëè â ñòàðèííèÿ Ïëîâäèâ, áåç äà èìàì íÿêàêâà ïðåäñòàâà êàê ùå ìå çàèãðàÿò ñëåäâàùèòå ÷àñîâå.
Â÷åðà òóê ñå çàïîçíàõ ñ íÿêàêâà åëåãàíòíà ïñèõîëîæêà, ñ êîÿòî ðàçãîâàðÿõìå ñâîáîäíî è îòêðîâåíî íà áèðà .
Îò óñìèõíàòèòå é óñòíè äóìèòå ñå èçíèçâàõà áàâíî, ïàðâàõà ìå è áåçïàðäîííî ñå çàãíåçäâàõà â çàæàäíÿëàòà ìè - äîðè òðúïíåùà çà èñòèíñêà ëþáîâ äóøèöà.
Ñëåä òàçè ñðåùà, ñúðöåòî ìè êàòî ïðîêëåò áàðàáàí÷èê íàïîìíÿøå, ÷å òîâà å æåíàòà, êîÿòî ñúì î÷àêâàë â æèâîòà ñè.
È àç, êàòî âñåêè äðóã âëþáåí ãëóïàê, âå÷å òàéíî ñå íàäÿâàõ, ÷å âúðõó âúëøåáíîòî áðà÷íî êèëèì÷å, çàåäíî ñ íåÿ, ùå ïðîïúòóâàìå îñòàòúêà îò ùàñòëèâèÿ íè æèâîò.

À ñåãà ñúì â äîìà é - â ïîëóìðàêà ñå äîêîñâàìå êàòî âëþáåíè è íàøèòå ôàíòàçèè ñå ìíîæàò ñðåä ãîðÿùèòå ñâåùè.
Ïåòãîäèøíîòî âèíî, îò ðàçêîøíàòà ñòúêëåíèöà, âå÷å å ïðîãîíèëî çàäðúæêèòå íè è êîãàòî ìè èäâà ðåäà, ïóñêàì îòíîâî ñ îõîòà îõëóçåíàòà “ëþáîâíà ïëî÷à”, óêðàñåíà ñ ïîåçèÿ è æèòåéñêè ìèíèàòþðè.
Ðúöåòå ìè òðàéíî âå÷å ñå âêîï÷âàò â ïèùíèòå ôîðìè íà ÷àðîâíèöàòà, à ìóçèêàòà ìå êàðà äà íàñòðúõâàì â ðàçðåäåíèòå îò àëêîõîëà íåáåñà.
- Ìèëî ìîìè÷å – êàçâàì é ñ íàñòúðâåí ãëàñ – ëþáîâòà å îãúíÿ, êîéòî íè òîïëè ... è èçãàðÿ. Òàçè íîù å íà íàäåæäè, íà î÷àêâàíèÿ è æåëàíèÿ. Òÿ âñå ïîâå÷å íè ñáëèæàâà è àç ïðåäëàãàì äà èçîñòàâèì ÷àøèòå ...
Ñèãóðåí ñúì, ÷å êîëêîòî è íåñêîïîñàíè äà áÿõà ñëîâàòà ìè, òàçè æåíà áè ãè ïðèåëà, çàùîòî íàøèòå èñòèíñêè íàìåðåíèÿ íèêàê íå ñå ðàçìèíàâàõà !
- Äà , âèíîòî òè äîáðå èçìè ñðàìà ìè íà æåíà – ñàìî ïðîìúëâè òÿ è ïðîòÿãàéêè ðúöå êúì îñêúäíîòî áåëüî, îòõâúðëè è ïîñëåäíèòå ñè ïðåãðàäè .
Òåëàòà íè ñå ðàçáúðêâàò âúðõó ñòåíåùàòà ñïàëíÿ – æàäíè, ÷óâñòâåíè è îáåçóìÿëè ...

Ñóòðèíòà ñå ñúáóäèõ ëåêî îìàãüîñàí îò ñðåäíîùíàòà áóðÿ, íî ãîëàòà æåíñêà ïðåëåñò ïðîäúëæàâàøå äà ñïè è òîâà ìè ïîìîãíà íåçàáåëÿçàíî äà ñå èçìúêíà - êàêòî èçãëåæäàøå, îò ïîðåäíàòà àâàíòþðà .
Çàïàëèõ êîëàòà è ïîòåãëèõ êúì ðîäíèÿ Ïàçàðäæèê, íî ïî ïúòÿ íåóñåòíî ñå âðúùàõ êúì åìîöèîíàëíàòà íîù. Âèæäàõ ñå êàòî ïîêîðèòåë íà îòäàâíà áëåíóâàíè ìå÷òè, ïîñëå êîãàòî ñúìíåíèåòî íàääåëÿ, ñè ïðèçíàõ, ÷å çà æàëîñò ñúì áèë ñàìî óïîòðåáÿâàí çà íîùòà ïðåäìåò.
È âëèçàéêè â ãðàäà, â ìîåòî ñúçíàíèå öàðñòâåíî ñå ðàçõîæäàøå åäèíñòâåíàòà ïîóêà - êàêâîòî è äà ñå ñëó÷è , íå òðÿáâà ïðèáúðçàíî äà ñå êàòåðèì êúì áðà÷íîòî êèëèì÷å, îùå ïîâå÷å íà íåïîäõîäÿùè äàòè ...


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 31.10.2010 @ 23:03:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   milanov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 11:35:00 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïñèõîëîæêàòà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.