Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 749
ХуЛитери: 5
Всичко: 754

Онлайн сега:
:: Elling
:: Boryana
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
раздел: Хумор и сатира
автор: Administrator

Давате списък на жена си да ви приготви необходимите али-бали, защото по принцип тя ще я употребява тая паста - на вас това нещо не ви понася от 5 години насам, щото имате проблеми на митницата. Та щом ще яде, редно е и тя да свърши нещо се пак...
На лисчето й пишете четливо с големи букви, за да го прочете и на пазара, ако си е забравила очилата:

~ ~ ~ ~ ~
- 2 кг люти щастливи чушлета, тъмно зелени, продълговати, а не от ония светлите дето са топчести - марка "румънка" или "шипка" (ше познаеш, че са щастливи по това, че са лъскави, а не матови);
- 2 яки връзки усмихната мерудия - викат й също магданоз (веселата мерудия се познава по това, че като разтръскаш китката, листата пак си сочат нагоре, а не увисват омърлушени);
- четвърт рошав, стар чесън (в никакъв случай не зимай от оня, големия и гладък, дето прилича на изрисуван - най-добре е да кажеш, че искаш български, та да те разберат лелките по пазара);
- провери преди да тръгнеш и ако немаме в наличност, земи по кило сол и захар и по шише олио и оцет, а като се върнеш от работа, ми приготви:
-- 2 чаени чаши олио;
-- 2 чаени чаши захар;
-- 2 твои шепи сол (единични шепи, не двойни!);
-- шишето с оцета не пипай, ако е 700 грама.
- земи и шише сунгурларска гроздова и некой друг домат (изобщо не разсъждавай що са ми, а зимай като съм ти го написал).
~ ~ ~ ~ ~

Предполагам се сещате, че онова между вълничките е бележката за жена ви.
Нея й я връчвате в петък сутринта, преди да тръгне на работа.
Като се върнете в петък вечерта, проконтролирвате дали сичко е изпълнено точ в точ, след което връчвате чушлетата на тъщата (щото и тя ше употребява) да ги препърли утре сабайлем, докато вие още спите, за да не ви лютат пушеците на очите. И й обяснявате кротко и напоително неколко пъти, че чушлетата не требва да са препечени, а само леко препърлени. И че преди да почне да ги пърли, требва да им махне дръжките, като нема нужда да им чисти семките. И натъртвате при секо обяснение - САМО ДРЪЖКИТЕ. След което изчаквате нехайно 10 минути и я изпитвате дали е разбрала. Ако до 10 минути помни - значи има вероятност да помни и утре...
В събота сутринта ставате, пиете си кафето яваш-яваш, прочитате си вестника отзад-напред и ето, че вече е станало 11 часа. Таман време да резнете некое и друго доматче и да си сипете една сунгурларска гроздова, след което пристъпвате към реализиране на пикантната паста.
По време на първата ракия си обелвате чесънчето, докато напълните 1 чаена чаша с обелени скилидки. Нарезвате си криво-лево усмихнатата мерудия заедно с дръжките, след което усмивката й угасва. Прекарвате си да са ви на сгода 2 ч.ш. олио, 2 ч.ш. захар, 2 шепи сол и шишето оцет. И си проверявате чушлетата - дали са без дръжки и дали са минали през котлона.
После много ясно, че си сипвате още една сунгурларска. Приготвяте си машинката за мелене.
Без да бързате минавате през машинката чушлетата, чесънчето и мерудийката, като изобщо не е задължително да са в тоя ред - даже може и разбъркано - по малко ту от чушлетата, ту от чесъна, ту от мерудийката и после пак така (или ту така, ту иначе), докато се свършат.
С недоумение установявате, че и ракийката се е свършила. В чашата, а не в шишето, което донекъде ви връща спокойното състояние на духа. Сипвате си още една, та да не се нервите, докато разбърквате сичките работи в подходяща тенджера. Не само крайния продукт след машинката, а и шишето оцет и ония чаши с олиото, захарта и солта. Разбърквате в тенджерата сичките работи с голема лъжица, слагате капака на тенджерата, изнасяте я на терасата и викате жената да изрине кухнята след вас. Обядвате, въпреки, че сте уморени. Разбърквате тенджерата и си легате да дремнете. Като се събудите - пак разбърквате тенджерата. Преди вечеря отново разбърквате и преди да си легнете окончателно - пак. Дали през време на разбъркваниците ше употребявате сунгурларска си е лично ваша работа...
В неделя сутринта пускате през миялната 14 бурканчета за сладко с винтови капачки. Отворени.
Докато се плацикат - проверявате имате ли от сунгурларската и... натам си знаете.
Подсушавате бурканчетата, разбърквате за последно тенджерата, поглеждате си часовника и ако са минали 24 часа от първото й разбъркване - пълните бурканчетата.
Ей сега е момента, да фанете тъщата дали е разбрала, че не требва да препича чушлетата. Ако напълните 14 бурканчета - значи е разбрала. Ако са по-малко, значи е изгорила част от чушленцата и за да не я гледате лошо, явно ги е изфърлила.
Тая доза требва да стигне на жената и тъщата да изкарат зимата.
Ако обаче тъщата ви обича да си маже филийки с люта паста за закуска, докато хапва средно голем шницел (и/или пилешка пържолка) с половин бира - нема да ви стигнат и требва да направите две дози.
Ако си немате тъща, направете дозата наполовина, но си немам на идея кой ше ви опърли чушлетата...


Публикувано от viatarna на 07.10.2010 @ 18:52:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Administrator

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.76
Оценки: 17


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:28:56 часа

добави твой текст
"Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)" | Вход | 18 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от anonimapokrifoff на 07.10.2010 @ 19:05:37
(Профил | Изпрати бележка)
Крайно време е да събереш рецептите в книга, щото си абсолютен кулинарен корифей.


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от fortemotore на 07.10.2010 @ 19:07:40
(Профил | Изпрати бележка)
развесели ме
:))

поздрав


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 07.10.2010 @ 19:23:30
(Профил | Изпрати бележка)
Аз ще си я запиша тая рецепта и ще включа свекито;)))
Хубава вечер!


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от secret_rose (secret_rose_@abv.bg) на 07.10.2010 @ 19:52:15
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Майстор :)))
Аз ше минем без паста тая зима... :)))))


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 07.10.2010 @ 19:56:40
(Профил | Изпрати бележка)
Изводът е - ако требва да се прават две дози паста то задължително требва да се удвои и дозата на сунгурларската...а ако нема да се прави цела, а половин доза паста, сунгурларската да си остане константа - като за цела доза...:)

Поздрави!


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 07.10.2010 @ 20:47:54
(Профил | Изпрати бележка)
Не ми харесва! Ужасссттт! :Р
Нямам тъща, мразя люто, а пък 14 бурканчета (че и с винтови капачки, моля ви се) - въобще не ми се намират. То па и мъж не съм... Пфу!
Отивам да ти прасна единица:))


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от stefka_galeva на 07.10.2010 @ 23:12:42
(Профил | Изпрати бележка)
Не го слушай Апокрифофф. Нито Влади. Те...те подвеждат и объркват. Доза и за сунгурларската ти дават. Докато си ядеш пастата и си пиеш ракийката пиши, но не рецепти. Нещо, като за ония коридори. И др. имаше суперски! Това е моята рецепта за такива мъже, като вас! Поздрави!:):)


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от doktora на 08.10.2010 @ 09:49:41
(Профил | Изпрати бележка)
"Ако си немате тъща, направете дозата наполовина, но си немам на идея кой ше ви опърли чушлетата..."

е, т,ва ма събори въф уркестъра)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
щоту ши няма да си имати и жина пхах...и сунгурларската на гладно ни съ пий пхех

Администратор...това си е!!!

Док:)


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от kamik на 08.10.2010 @ 09:59:57
(Профил | Изпрати бележка)
Хе-хе, пък аз съм се нагърбила с ролите на тъщата, на жената, че и на на баш майстора с гроздовата /от последната роля не се оплаквам особено/ - но така е честно, щото само аз си падам по щастливата паста.
Не обичам половинчати работи, така че - последния ред все едно не съм го прочела:))
Поздрави!


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от zebaitel на 25.11.2010 @ 10:49:08
(Профил | Изпрати бележка)
Исках да ти напиша 5 за тази готина рецепта, но от няколко дни не ми работи функцията "гласуване"! Да земеш мерки, че не моим да ти изразим благодарности, е.....си!


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от Markoni55 на 04.03.2011 @ 16:35:19
(Профил | Изпрати бележка)
Много пикантна история и се чудя как съм пропуснала, а пък се смятам кулинар дет се вика.


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от lubara на 23.03.2011 @ 12:41:05
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Готино, ама много готино!
И аз имам нещо подобно- " Копривена рецепта".
Поздрави!


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от rimoza (Rimoza@abv.bg) на 28.01.2012 @ 10:27:06
(Профил | Изпрати бележка)
Без тъщи не може, те са необходимо "зло" ... :)
Прочетох с удоволствие, развесели ме!
ПДЗДРАВИ!



Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от vorastak на 09.02.2012 @ 09:41:04
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм привърженик на констатацията, че мъжете са по-добри кулинари от жените. А ти имаш и дуго предимство, че твоите рецепти не се намират и по най-реномираните ресторанти. Моето желание е да влезе един ден в ръцете ми твоя кулинарна книга. Само от едно се снтрахувам - да не остана без пръсти, защото има опасност да си ги изямв с твоите вкусотии. Нямам тъща, но жена ми ще го отдява. Благодаря за истинското удоволствие, което ти предлагаш.


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от vorastak на 09.02.2012 @ 09:44:12
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм привърженик на констатацията, че мъжете са по-добри кулинари от жените. А ти имаш и дуго предимство, че твоите рецепти не се намират и по най-реномираните ресторанти. Моето желание е да влезе един ден в ръцете ми твоя кулинарна книга. Само от едно се снтрахувам - да не остана без пръсти, защото има опасност да си ги изям с твоите вкусотии. Нямам тъща, но жена ми ще го отдява. Благодаря за истинското удоволствие, което ти предлагаш.


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 20.01.2016 @ 08:20:51
(Профил | Изпрати бележка)
Записах си тая рецепта и в събота се втурвам да я изпълнявам. Имам само един въпрос. Може ли да заменя сунгурларската с домашна пърцуца и дали тая замяна нема нещо да обърка рецептата?


Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от val6ebnica (elena.sz@abv.bg) на 28.03.2017 @ 20:50:02
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм правила такива лютиви чушлета. по същата рецепта но им слагам и чесън и така го докарвам освен на вкус и на мирис, и стават едни, такива твърди и сочни с лютив привкус.
Хареса ми Вашият хумористичен разказ, защото с тази точна и изпитана рецепта - всеки ще я пробва, още повече, че това е рецептата на ШЕФА!



Re: Пикантна паста от щастливи чушлета (рецепта само за мъже)
от Markoni55 на 27.01.2023 @ 14:03:52
(Профил | Изпрати бележка)
Тая репта как съм я изтървала, нямам си на идея. Ама за есента, ако до тогава не забравя, за всеки случай прочетох на глас на Жоро да помни/ зимъс ще те благославяме.