Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 863
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 865

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊèñåëî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: REWOLT

 êúñíàòà ëÿòíà íîù íèêîé íå çàáåëÿçà êàê äâå ñåíêè ïðåêðà÷èõà ïðåç
ïåðâàçà íà ïðîçîðåöà è ñå ïðèòàèõà çàä çàâåñàòà, äî êèëåðà, êúäåòî ñåäåøå êîøà çà ïðàíå. Íèùî íåïîäîçèðàùàòà äîìàêèíÿ ñå ñúáëå÷å è òàíàíèêàéêè ñè âëåçå â áàíÿòà. Äâåòå ñåíêè - äâàìà ìúæå â ÷åðíî, ñúñ ñêèîðñêè øàïêè íà ãëàâèòå, ÿ íàáëþäàâàõà ïðåç ìàòîâàòà ñòúêëåíà ñòåíà. Ñëåä äóøà òÿ ñè íàìàçà ëèöåòî ñ íîùåí êðåì, îáëå÷å õàâëèÿòà è ñåäíà íà äèâàíà ñ ëàêî÷èñòèòåë è ïèëè÷êà çà íîêòè. Âêëþ÷è òåëåâèçîðà. Çàãëåäà ñå â ðåêëàìèòå.
Ìúæåòå ìèíàõà çàä íåÿ, òèõè è áåçøóìíè, èçäåáíàõà óäîáåí ìîìåíò è ÿ ñãðàá÷èõà. Åäèíèÿò çàòâîðè óñòàòà é ñ øèðîêàòà ñè äëàí, äðóãèÿò ñðú÷íî îìîòà êðàêàòà é ñ âðúâ. Íå óñïÿ äà ãúêíå ïðè âèäà íà íåïîçíàòèòå. Õàâëèÿòà é ñå ðàçòâîðè, îòêðèõà ñå ãúðäèòå é.  î÷èòå é ñå ÷åòåøå óæàñ, èçäàâàøå íåðàçáèðàåìè çâóöè ïîä øèðîêàòà ëåíòà ñêî÷, çàëåïåíà âúðõó óñòíèòå. Âúðòåøå èçïëàøåíî ãëàâà òó êúì åäèíèÿ, òó êúì äðóãèÿ íàïàäàòåë. Óëîâè æàäíèòå èì ìúæêè ïîãëåäè ïðåç îòâîðèòå çà î÷è íà ìàñêèòå, íàñî÷åíè êúì ðàçãîëåíàòà é ïëúò, è èçòðúïíà. Êúðïàòà ñå ñâëå÷å îò ãëàâàòà é, ìîêðèòå é ÷åðâåíè êîñè ñå ðàçïèëÿõà áåç ðåä ïî ëèöåòî è âðàòà é. Òàêà èçãëåæäàøå îùå ïî-ñúáëàçíèòåëíà.
Åäèíèÿò ñå ïðèáëèæè êúì íåÿ. Òÿ ñå äðúïíà íàçàä, ãúðáúò é îïðÿ â äèâàíà, ïðèòèñíà ñå î íåãî, èñêàøå äà èç÷åçíå, äà ñå ñòîïè è äà ïîïèå â òàïèöåðèÿòà ìó, êàòî êàïêèòå âîäà, ñòè÷àùè ñå îò òÿëîòî é. Íÿìàøå íà êúäå äà îòñòúïâà ïîâå÷å. Îïèòà ñå äà âèêà, äà ñå áîðè, èçâèâàøå ñå è ñå ìÿòàøå îò÷àÿíî, íî çäðàâèòå ðúöå íà ìúæà ÿ ïðèòèñíàõà çà ðàìåíåòå. Òîé ÿ èçãëåäà îòáëèçî. Î÷èòå ìó áÿõà ñòóäåíè è áåç÷óâñòâåíè.
- Êðîòêî! – êúñî çàïîâÿäà òîé, ïðåñåãíà ñå, ïðèäúðïà ðàçòâîðåíèÿ õàëàò è ïðèêðè ãúðäèòå é.
- Êúäå å ìúæúò òè? – çàñòðàøèòåëíî çàïèòà âèñîêèÿò.
- Êàçâàé, ÷å òè ùå ãî îòíåñåø! – çàêàíè ñå òàíòóðåñòèÿò.
„ Íà ðàáîòà å, èçâúíðåäíà ñìÿíà” – êðåùåøå èì òÿ, íî íå èçäàâàøå çâóê ïðåç çàëåïåíàòà ñè óñòà.
- Ùå ñè äîéäå òîé!
- Ùå ãî ïî÷àêàìå

Òÿ ñå óêðîòè, ïðèòèõíà.

Ìúæåòå ñå ðàçõîäèõà èç àïàðòàìåíòà. Åäèíèÿò äîíåñå áóòèëêà óèñêè, äðóãèÿò ïàð÷å øóíêà. Ñåäíàõà ñðåùó íåÿ áåçìúëâíè. Ìàñêèòå ñè áÿõà íàâèëè íàãîðå, äî ïîä íîñà, çà äà ìîãàò äà ïèÿò. Íàëÿõà ñè. Âúðøåõà âñè÷êî ñïîêîéíî è ìåòîäè÷íî, êàòî ÷å öÿë æèâîò ñàìî òîâà ñà ïðàâèëè.

Íå ãîâîðåõà.
Ñàìî äèêòîðúò îò òåëåâèçîðà îáÿñíÿâàøå ïðåäèìñòâàòà íà àâòîìàòè÷íà ÷åòêà çà çúáè îò òèòàíèåâà ñïëàâ.

Æåíàòà ñåäåøå áåçäèõàííà íà äèâàíà è íå îòêúñâàøå ïîãëåä îò ïîõèòèòåëèòå:

„Ãîñïîäè!... Àìè ñåãà!? Êàêâî ëè ùå ìè íàïðàâÿò?... Ùå ìå èçíàñèëÿò… Îõ, ìàé÷èöå… Îõ, Ãîøå, ìèëè÷úê…Íà ðàáîòà òå èçïðàòèõ… Ñàìà ñúì ñè âèíîâíà!... Äà òå áÿõ ïîñëóøàëà äà èäåì íà ÿçîâèðà çà ðèáà. Ñåãà ùÿõìå äà ñå èçëåæàâàìå ïðåä ïàëàòêàòà, äà ïèåì ÷åðâåíî âèíî è äà ãëåäàìå çâåçäèòå. Îò êîëêî ãîäíè ãî èñêàø òîâà… Àìà àç èíàò – íå òà íå!... Íà òè ñåãà… Îëåëå, ìàéêî!... Äàëè ùå ìå èçíàñèëÿò…È äâàìàòà ëè?... Áîæå, êàêâà ãëóïà÷êà ñúì!... Çà ðèáà íå ãî ïóñíàõ, àìà çàùî ãî íàêàðàõ äà èäå íà ðàáîòà!?… Ìîæåøå äà ñå ìîòêà ñåãà èç äâîðà. Äúðâàòà äà íàöåïè, ïðàíåòî äà ñúáåðå – òðåòè äåí âèñè íà ïðîñòèðà… Îëå, äàíî å ñàìî åäèíèÿ… Åé òîÿ, ïî-âèñîêèÿ, ìè ñå ñòðóâà ïî òàêà… Àõà!... Òîé ìàé ùå å ïðúâ… Êàê ñàìî ìå çàãëåæäà… Äðóãèÿò, íèñêèÿò - íå… Òàíòóðåñò åäèí òàêúâ, áëÿõ! Å, âÿðíî, ÷å ìè çàêðè ãúðäèòå, àìà… Ñèãóðíî íå ãè å õàðåñàë?... Äàëè íå ãè å õàðåñàë? Ïðîñòàê! Ðàçáèðà òîé îò ãúðäè! Ïôó! Ñèãóð ñàìî âå÷åð ïî ÕÕË âèæäà… Àõ, Ãîøî, äà ìîæåøå äà ñå âúðíåø ñåãà… Áîæå, êàæè êàêâî äà íàïðàâÿ!?… Ìîæåõ äà èäà ñ Ãîøî íà ðàáîòà, ìîæåõ, àìà 300 êèëîìåòðà äî Ïåòðè÷ íå ìè ñå äóíäóðêàøå â êàìèîíà…Íà òè ñåãà… Ãîñïîäè, ìîëÿ òå, äàíî å ïîíå ñàìî åäèíèÿ… Åé òîÿ, âèñîêèÿ…Äðóãèÿ íå ìè õàðåñâà… Îëå, ìàéêî. Òðúòëåñòèÿò ñòàíà! Îëåëå!...Îõ, ñëàâà Áîãó, îòèäå äî òîàëåòíàòà… Äàëè àêî ñå ñïîðàçóìåÿ ñ äðóãèÿ…Äàëè?...Àìà êàê, íå ìîãà äà ãîâîðÿ… Ìúíêàì, ïðàâÿ ìó çíàöè, ìúðäàì î÷è íàãîðå – íàäîëó…Èäèîò, ïîãëåäíè ìå áå!... Åõî! Àëî!... Íèùî íå ñòàâà… Ùå ñå ïîáúðêàì… Êúäå ëè ùå ãî íàïðàâÿò? Òóê íà äèâàíà, èëè â ñïàëíÿòà? Äàíî å òóê, ÷å ùå óìðà îò ñðàì - îò åäíà ñåäìèöà íå ñúì ñìåíÿëà ÷àðøàôèòå… Èëè íà ìàñàòà â êóõíÿòà?…  åäèí ôèëì ãëåäàõ… Îëå, àìà àç ïîëóäÿõ ëè, êàêâî ìè ñòàâà… Îíÿ ñå âðúùà ñ äðóãà áóòèëêà. Îòèäå çàïàñà çà ïåò ãîäèíè íàïðåä!. Àêî ìè äîéäå íÿêîé íà ãîñòè, òðÿáâà äà êóïóâàì! Ìðúñíèöè! Êàòî õèåíè ñà, äóøàò èç öÿëàòà êúùà!…Îõ! Èñêàì äî òîàëåòíà… Åééé, ïîãëåäíåòå ìå! Íàñàì, àëîîî…. Òúïàíàðè! Ùå ñå íàïèøêàì!… Åäèí ïúò äà âëÿçà â òîàëåòíàòà, ùå ñå çàêëþ÷à âúòðå è ùå âèêàì… Ùå âèêàààì!... Ìàé íå å äîáðà èäåÿ… Àêî âèêàì, ÿ ÷óå íÿêîé, ÿ íå. À è äà ÷óå, åäâà ëè íà íÿêîé ìó äðåìå äîòîëêîâà, ÷å äà ãî âçåìå íà ñåðèîçíî… Ñâåòúò å ïîëóäÿë, ãúðìÿò ñå, ìà÷êàò ñå ñ êîëè, ãîðÿò ñå… Íÿêîé áèë âèêàë? Ãîëÿìà ðàáîòà… È êàêâî? Ùå ðàçáèÿò âðàòàòà è ïàê ùå ìå èçíàñèëÿò. Íå, íå! Ïî-äîáðå äà íå ïðàâÿ òîâà… Ñàìî êàê ïèÿò, êàòî íåâèäåëè… Îòèäå õóáàâîòî óèñêè… Äîáðå, ÷å Ãîøî íå ïèå…ß, òîÿ äîìúêíà è áóðêàí ñ êèñåëè êðàñòàâè÷êè… Ïðîñòàêà, âèæ ãî òè íåãî…Åäèíèÿ ñè ãëåäà ÷àñîâíèêà…Ìàé÷èöå, ñòàíà!... Êàêâî ïðàâè òîé? Èçâè òåëåâèçîðà êúì òÿõ…Ïðåâúðòà êàíàëèòå…Ìà÷ ëè ùå ãëåäàò?... Ïîñðåä íîù ìà÷îâå ëè äàâàò!? È Ãîøî ãëåäà ìà÷îâå, íî ñàìî êàòî ìå íÿìà… Íå áèõ ñè èçïóñíàëà ñåðèàëèòå çàðàäè íÿêàêâè òúïè ôóòáîëèñòè…. Ìàêàð ÷å è ñðåä òÿõ èìà ñèìïàòÿãè…Òîÿ Áåðáàòîâ íàïðèìåð… Ñåãà îñòàâà äà ÷àêàì äà ñå íàïèÿò è äà çàñïÿò…Äàëè ùå çàñïÿò?… Èçïèõà äâå áóòèëêè, ñåãà ìèíàõà íà áèðà… Ãîñïîäè, êàêâà ñëó÷êà… Óòðå êàòî ðàçïðàâÿì íà Ãåðè è Ìèìà, íÿìà äà ìè ïîâÿðâàò…Êàêâî äà èì êàæà? Äàëè äà ãè ìåòíà, ÷å ñà ìå èçíàñèëè è äâàìàòà?... Òî íà òÿõ ïîäîáíî íåùî íÿìà êàê äà èì ñå ñëó÷è – òèÿ ïîâëåêàíè! Åäíàòà ñ óâèñíàë çàäíèê, êàòî íà ñåëñêà äàñêàëèöà, äðóãàòà ïúï÷èâà êîìïëåêñàðêà ñ êðîêîäèëñêè çúáè… Òèÿ çàùî âñúùíîñò ñà òóê? Ñ ìàñêè, ïîñðåä íîù, àç óâúðçàíà êàòî ïàøêóë, ïîëóãîëà, à íå ìå é ïîãëåæäàò!?...Ãîøî òúðñåëè!?... Êîëêî å ÷àñà? Íàáëèæàâà øåñò… Ñêîðî ùå ñúìíå, â ñåäåì ñå ïðèáèðà Ãîøî… Îõ, ìèëèÿò ìè, âåäíúæ äà ñè äîéäå. Áåç íåãî âå÷å ñàìà íå îñòàâàì! Íà ìà÷, íà êðú÷ìà, â êàìèîíà – íàâñÿêúäå, íî íèêîãà ïîâå÷å ñàìà! Íå! Òîâà ìè áåøå… Åäèíèÿ ìàé çàäðÿìà… Äðóãèÿò îùå äúâ÷å… Âñè÷êî èçÿäîõà òèÿ… Êàêâî ùå çàêóñè Ãîøåòî? Îõ, òîé âåäíúæ äà ñè äîéäå! Àõ, ñàìî äà ñè äîéäå è äà âè çàâàðè, êàêúâòî å ëóä!...Ùå âè íàòðîøè ñ îíàÿ ãîëÿìà ùàíãà, äåòî ñåäè â êîðèäîðà, äî âðàòàòà… Øåñò è ïîëîâèíà å…Åäèíèÿò ñðú÷êâà äðóãèÿ…Êàêâî ùå ïðàâÿò?... Ñòàâàò, îãëåæäàò ñå… Ãëåäàò êúì ìåí… Î, íå! Òî÷íî ñåãà ëè ñå ñåòèõòå? Êàòî ùå ñå âðúùà ìúæà ìè!?...Èäâàò!...Ìàé÷èöå…Ñëîæèëè ñà ñè ìàñêèòå….Óæàñ! Êàêâî ïðàâèòå, ïóñíåòå ìå…Âäèãíàõà ìå è ìå íîñÿò…. ñïàëíÿòà!... Óæàñ, ÷àðøàôèòå ïîíå äà áÿõ ñìåíèëà… Îñòàâÿò ìå íà ëåãëîòî… Çàâèâàò ìå… Êàêâî ñòàâà?.... Èçãàñÿò ëàìïàòà… Åäèíèÿò ìè ïîæåëà „Ëåêà íîù”… Ìíîãî ìèëî… Çàòâîðèõà âðàòàòà… ×óâàì ãè â êóõíÿòà…. Ñåãà âñè÷êî óòèõíà… Èçëÿçîõà èëè ñà îùå òóê?.... Îòâúí èçáó÷à êîëà…Äàëè íå ñè èäâà Ãîøî? Ãîøåååå!.... Ãîøåååå, åëà ìèëîîîîî….”

Ãðàäúò ñå ñúáóæäàøå. Ñòàðè÷êî Ðåíî ñïðÿ íà åäíà ïðÿêà ïðåäè êúùàòà. Äâàìàòà ìúæå ñå ïðèáëèæèõà êúì êîëàòà. Îò íåÿ èçëåçå Ãîøî, íåäîñïàë, êàëåí è èçìîðåí, íî óõèëåí äî óøè:

- Å, êàê ìèíà? Ðàçïðàâÿéòå.
- À, íîðìàëíî. Æåíà òè å ìíîãî êðîòêà áå – ïîñðåùíà íè, íàãîñòè íè.
- Àéäå áå! – íå ïîâÿðâà Ãîøî
- Ïèòàé Âàíêàòà àêî íå âÿðâàø. Íå çíàì êàêâî òîëêîâà ñå îïëàêâàø îò íåÿ?
- ß äà âèäèì êàêâî õâàíà? – íàäíèêíà òàíòóðåñòèÿ â ñàê÷åòî.
- Íèùî, áðàòëå, öÿëà íîù âèñÿõ, íå êëúâíà! ×å íà áÿë ÷åðâåé, ÷å íà âàðåíà öàðåâè÷êà… Íå ùå! Àìà ïúê ïîíå ñè íà÷åñàõ êðàñòàòà.
- È òå èçïîíàÿäîõà êîìàðèòå – çàñìÿ ñå âèñîêèÿò.
- Å, ñåãà äà âèäèì êàê ùå ìå äúâ÷å ìîÿòà, êàòî ñå ïðèáåðà – ïîçàñìÿ ñå Ãîøî.
- Ààà, íÿìà, íÿìà! Òÿ òîëêîâà ùå òè ñå çàðàäâà…. Îòèâàé, îòèâàé, ÷å òå ÷àêà.
- Äåòî ñå âèêà „Íà êðåâàò òå ÷àêà!” – óõèëè ñå Âàíêàòà.

Ìúæåòå ñåäíàõà â Ðåíîòî.

- Àáå, Âàíêà. Òè èìàø ëè êèñåëèíè?

Ð. Ðîìàíîâ
10.2010


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 06.10.2010 @ 07:37:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   REWOLT

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
385 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 16904
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Êèñåëî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êèñåëî
îò anelim íà 07.10.2010 @ 10:22:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòíîâî ðàçêàç ñ íåî÷àêâàí êðàé. :)))
Ïîçäðàâè!