Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 862
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 863

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂîàéîðúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: anonimapokrifoff

Îïèòúò äà çàäúðæèø ñúíÿ ñ íåðåàëíèòå ìó áàãðè è èç÷èñòåíèòå îò ïðèìåñè óñåùàíèÿ å òî÷íî òîëêîâà áåçñìèñëåí, êîëêîòî è äîìîãâàíåòî äà îñòàíå ïðè òåá îòèâàùàòà ñè ëþáîâ. Òå ñå èçïëúçâàò êàòî õëúçãàâî âëå÷óãî è â ðúöåòå òè îñòàâà ìúðòâàòà ïúñòðà êîæà, êîÿòî íå õàïå, íî è íå ãàëè.
Ñúáîòà å, ìàìêà ìó, è ïîíå äíåñ òðÿáâàøå äà ñå îòëîæè ñðåùàòà ñúñ ñàìîòàòà òè. Íåâúçìîæíî å äà âúðíåø ñúíóâàíåòî, âå÷å äîðè è íå äðåìåø. Ñòàâàø è ïàëèø öèãàðà ïðåäè îùå äà å êèïíàëî ñèëíîòî òóðñêî êàôå. Ïèåø ãî è ïîñëå ñå íàäúõâàø êàòî âîéíèê ïðåäè àòàêà. Âëàãàø âñè÷êî îò ñåáå ñè, ÷å äàæå è îòãîðå, è ïðèäàâàø íà êâàðòèðàòà ñè ïî÷òè ïðèëè÷åí âèä.
Ïîñëå ñå ðîâèø èç èíòåðíåò, ÷åòåø, êàêâîòî òè õâàíå îêîòî, íî òîçè ïúò ñòàðàòåëíî èçáÿãâàø òåìèòå, ñâúðçàíè ñ ïðîôåñèÿòà òè. Ðàçìèñëÿø ñå çà äóåíäå – î÷åâèäíî ìíîãî ìîäåðíî â ïîñëåäíî âðåìå. Íèêîé íå å äàë òî÷íà äåôèíèöèÿ çà íåãî, äîðè è Ëîðêà. ßâíî òîâà å òàëàñúì, êîéòî íå æèâåå íàâñÿêúäå è ðÿäêî ñå ïîêàçâà. Íÿêîè ãî îïðèëè÷àâàò íà îðãàçìà è òóê âå÷å òè å ìàëêî ïî-ÿñíî, íî òè å òðóäíî äà ñâúðæåø ñàìîðàçðóøèòåëíèÿ ñïàçúì, ïðè êîéòî ïîòúâàø â ñåáå ñè è ñå ðàçïàäàø áåçïàìåòíî, ñ åìàíàöèÿòà íà òâîð÷åñêèÿ àêò. Äðóã êàçâà, ÷å äóåíäå å, êîãàòî õóäîæíèêúò ñå îòêúñíå îò ôàíòàçèèòå ñè è çàïî÷íå äà ãè ðèñóâà ñ ïðúñòè.  òàêúâ ñëó÷àé íàðêîòèöèòå ñúñ ñèãóðíîñò ñúäúðæàò òîâà äóõ÷å – íÿêîè îò çàâèñèìèòå ïðåñúçäàâàò íåñòàíäàðòíèòå ñè è íå÷îâåøêè âèäåíèÿ â êàðòèíà, ìóçèêà èëè êíèãà. Îòêàçâàø ñå äà íèùèø âúïðîñà – âñúùíîñò ïîäîáíè ðàçñúæäåíèÿ ñà ïðåêàëåíî ñëîæíè çà íåïîòîìñòâåí èíòåëåêòóàëåö, êàêúâòî ñè òè.
Ëÿòîòî ñè îòèäå, áåç äà ãî óñåòèø. Çàêîíîìåðíî ñå ñëó÷è íåçàâèñèìî è èçâúí òåá, êàòî òè äîðè íÿìàøå î÷è çà íåãî. Åñåíòà äîâåæäà âðîäåíàòà òè ìåëàíõîëè÷íîñò äî ïàòîëîãèÿ – ìèñëèø ñè çà áîëåñòè è ñìúðò. Âå÷å ñè çàïî÷íàë èìóíîòåðàïèÿòà ñ ðåñïèâàêñ, íî ñè çíàåø, ÷å è ëåêàðñòâîòî íå ìîæå äà òå ïðåäïàçè. Èçïàäàø â óæàñ, êîãàòî íÿêîé êèõíå íàñðåùà òè. Ìíîãî äîáðå ïîìíèø âòðèñàíåòî îò âèñîêàòà òåìïåðàòóðà è áîëêèòå â ãúðäèòå îò ìú÷èòåëíàòà êàøëèöà, óñèëèåòî äà ñòàíåø, çà äà ïèåø ãëúòêà âîäà. Çà òåá å âúïðîñ íà áîæèÿ áëàãîäàò, àêî äîæèâååø äî ìàé. Òè ñè îòÿâëåí õèïîõîíäðèê, íî èìà çàùî.
Àêî ñè áåøå âúâ Âàðíà, òàçè âå÷åð ùåøå äà ñå ñúáåðåø ñ ïðèÿòåëè è äà ïîäêàðàòå çâåðñêè çàïîé. Ïî÷òè íÿìà äà ñè ãîâîðèòå çà æåíè – ñ òÿõ âñè÷êî å ÿñíî, çàùîòî íèêîãà íå ìîæå äà å ÿñíî. Ùÿõòå äà ïðåäúâêâàòå ñëàâíàòà áúëãàðñêà èñòîðèÿ, äà ñè ðàçêàçâàòå ðîäîâè ïðåäàíèÿ è äà ïñóâàòå åêçàëòèðàíî òóðöèòå. Äà ñè ïðåäñòàâÿòå êàêâî áèõìå áèëè ñåãà, àêî íå áÿõà òå. Ïîñëå âñåêè ùå ïî÷íå äà ðàçíèùâà ñîáñòâåíàòà ñè êàðìà è äà ïðåïîâòàðÿ øàíñîâåòå, êîèòî å èçòúðâàë. Äà ñè òåãëèòå ïî åäíà ìàéíà, ÷å íå íàïóñíàõòå Áúëãàðèÿ. È, ðàçáèðà ñå, ïðåç öÿëîòî âðåìå ìíîãî äà ñå óâàæàâàòå, ìàêàð ÷å íÿìà êàê è äà ñå èçñëóøâàòå. Ïîñëå, êúì 6 ñóòðèíòà, ùå èçëåçåòå íàâúí è ñòóäåíèÿò âúçäóõ íàèâíî ùå ñå îïèòà äà ñå ïðåáîðè ñ àëêîõîëíèòå âè èçïàðåíèÿ. Ùå îòèäåòå â “Ãþðëàòà” è ùå èçñúðáàòå ïî åäíà âðÿëà øêåìáå ÷îðáà ñ ìíîãî ÷åñúí è íàòðîøåíè ëþòè ÷óøêè. Ñëåä òîâà íàâúí ùå èçïóøèòå ïî öèãàðà è âñåêè ùå ñè õâàíå ïúòÿ. Òè ùå ñå ïðèáåðåø è äîðè ùå ñè èçìèåø çúáèòå, à ïîñëå ùå ñå ïðîñíåø ïîä çàâèâêèòå. Ïî íÿêîå âðåìå ùå îòâîðèø î÷è è ñâåòëèíàòà ùå ïðåðåæå ìîçúêà òè. Ùå ãè çàòâîðèø, ùå ïúõíåø ïîä îäåÿëîòî ïðåìðúçíàëèòå ñè ñòúïàëà è ùå ñè íàëîæèø äà íå ïîâðúùàø. Ùå ñè ïîâòàðÿø, ÷å òîçè äåí íå ñúùåñòâóâà. Ùå ñëóøàø ìúðìîðåíåòî íà òúæíèÿ åñåíåí äúæä. Íàêðàÿ ùå ñå îçîâåø â ïîíåäåëíèê.
Ðîäíèÿò ãðàä å äàëå÷å è ïðèÿòåëèòå – ñúùî. Áè ìîãúë äà ñå èçáðúñíåø, êàòî âíèìàâàø çà áåëåçèòå ïî ëèöåòî ñè, äà íàêëåïàø ñ àôòúðøåéâ ðàçäðàçíåíàòà ñè êîæà, à ïîñëå äîáðîñúâåñòíî äà èçìèåø ìèâêàòà îò ìàëêèòå îñòðè êîñúì÷åòà. Ùå íàâëå÷åø ïëúòíîòî ñè ÿêå è ïåø ùå òðúãíåø êúì “Ìîíòåâèäåî”. Ïúðâî ùå âúðâèø ïîêðàé ñòðîåæèòå, êàòî ñå ñòàðàåø äà íå ñè èçêàëÿø ïðåêàëåíî ìàðàòîíêèòå, ïîñëå ùå ìèíåø äúëãèÿ áëîê è ïîñúðíàëèòå ïîëÿíè. Áóëåâàðäúò å îæèâåí, ñåðãèèòå è çàâåäåíèÿòà ðàáîòÿò. Ùå âëåçåø âúâ “Âèíàðíàòà” è ùå ñè ïîðú÷àø âåãåòàðèàíñêà ïèöà è ãîëÿìà íàëèâíà áèðà. Ùå îãëåæäàø õîðàòà íàîêîëî è ùå íàäàâàø óõî êàêâî ñè ãîâîðÿò. Òè ñè íåëå÷èì âîàéîð, êðàäåö ñè íà ÷óæäè æèâîòè. Îöåëÿâàø â òîçè ãîëÿì è âðàæäåáåí ãðàä áëàãîäàðåíèå íà òîâà è íà ëóäîòî õàï÷å.  ïîíåäåëíèê îòíîâî ùå îòèäåø íà ðàáîòà è ñàìîòàòà ùå òå âðúõëåòè – êîëåãèòå ñà âúëöè åäèíàöè, çà òÿõ ïðèÿòåëè íÿìà, à ñàìî ñúïåðíèöè. Ïîëàãàø îãðîìíè óñèëèÿ, çà äà íå áúäåø èçÿäåí, à â äóøàòà òè å ïðàçíî.
Ìúæúò îò ñúñåäíàòà ìàñà çà òðåòè ïúò ùå îáåùàå íà ìîìè÷åòî, ÷å ùå ñå ðàçâåäå, íî òî ùå å ðàçñòðîåíî è ðúöåòå ìó ùå òðåïåðÿò, êîãàòî ñè ïàëè öèãàðàòà. Òîé ùå óñåòè, ÷å ãè ïîäñëóøâàø, è ùå òå ïîãëåäíå àãðåñèâíî. Ùå îòêëîíèø ïîãëåä, ùå ïîðú÷àø âòîðà áèðà è ùå ïóøèø. Ïîñëå ùå ïëàòèø è ùå ñè òðúãíåø. Íÿìà äà ìîæåø äà èçòðèåø îò ñúçíàíèåòî ñè ðàçïëàêàíèòå òúìíè î÷è íà ìîìè÷åòî. Ïàê ùå ïóøèø, à ñòóäåíèòå ïðúñêè äúæä ùå ãàñÿò îãúí÷åòî...
Áè ìîãúë òàêà äà óáèåø ìàëêî âðåìå, íî òå ìúðçè äà èçëåçåø. Ùå ñå ìîòàåø òóê.  ïåòúê øåôúò òè êàçà, ÷å àìåðèêàíöè ñà ñå çàèíòåðåñóâàëè îò èçîáðåòåíèåòî òè. È ïðèçíàâàë, ÷å ñè ìíîãî äîáúð â ïðîôåñèÿòà. Òè ñå óñìèõíà, çàùîòî çíàåø, ÷å âñúùíîñò ñè àäñêè äîáúð – ïðîñòî ïî-ãîëÿì îò òåá íÿìà ïî òåçè ãåîãðàôñêè øèðèíè. Íèêîé îò êîëåãèòå íå òå ïîçäðàâè.
Ñúáîòàòà òè å íàé-òðóäíèÿò äåí.  íåäåëÿ õîäèø íà ãðîáèùàòà è îñòàâàø òàì ñ ÷àñîâå – íåçàâèñèìî êàêâî å âðåìåòî. Óñïÿ äà ñè íàëîæèø äà ãî ïðàâèø ñàìî òîãàâà. Åäèíñòâåíîòî õóáàâî íåùî íà åñåíòòà å, ÷å èìà áåëè õðèçàíòåìè...
Îò áàëêîíà ñè íàáëþäàâàø îòñðåùíèÿ áëîê – òðèìà ðàáîòíèöè ïîñòàâÿò èçîëàöèÿ. Âå÷å ïðèâúðøâàò, äíåñ âçåìàò ïàðèòå è íÿìà äà ïèÿò áèðà íà êðàê, à ùå îòèäàò â êâàðòàëíàòà êðú÷ìà. Áåç ìúæà, ìàëêî ïî-ìëàä îò òåá è îáëå÷åí â ÷åðâåí ãàùåðèçîí. Òîé âèñè íà âúæåòî è áîÿäèñâà ñ áÿë ôàñàãåí. Äðóãèòå ùå òðúãíàò, ñëåä òÿõ ùå ïðèáåðå êîôèòå è èíñòðóìåíòèòå. Îïèòâàø ñå äà ñè ïðåäñòàâèø æèâîòà ìó.
Àëïèíèñò å è å çàâúðøèë ôèçèêà /êîëåãèòå ìó ãî íàðè÷àò Ôèçèêà/, ðîäåí å äà áúäå ó÷åí îò ñâåòîâíà âåëè÷èíà, íî íå ìîæå äà èçõðàíâà ñåìåéñòâîòî ñè ñ íàóêà. Íå ïèå è íå ïóøè, ìðàçè øóìà è çàäèìåíèòå ïîìåùåíèÿ. Íàòîâàðâà âñè÷êî â î÷óêàíèÿ ñè îïåë êîìáè ñ âðà÷àíñêà ðåãèñòðàöèÿ è ïîäêàðâà êúì êúùè. Òîé è êîëåãèòå ìó ùå èìàò ðàáîòà îùå íà åäèí-äâà îáåêòà è ïàðèòå íÿìà äà ìó ñòèãíàò, çà äà èçêàðà ÷îâåøêè çèìàòà. Ìèñëèø ñè çà æåíà ìó – ñèãóðíî å ñ áúëãàðñêà ôèëîëîãèÿ èëè ïîäîáíà íåàòðàêòèâíà ñïåöèàëíîñò è âåðîÿòíî ðàáîòè êàòî ïðîäàâà÷êà íà áåëüî. Çàïëàòàòà é åäâà ïîêðèâà íàåìà.
Òè âèæäàø êàê òÿ ñòàâà îò êîìïþòúðà è âå÷å íå ñå îïèòâà äà ðàçáåðå ñòèõîòâîðåíèÿòà íà Ñèëâèÿ Ïëàò, çàùîòî ìàëêèÿò å âäèãíàë òåìïåðàòóðà. Âîäè ãî â ñïåøíèÿ êàáèíåò, à ïîñëå êóïóâà èçïèñàíèòå ëåêàðñòâà. Íå èñêà áîëíè÷åí – â ïîíåäåëíèê òðÿáâà äà å íà ðàáîòà, çàùîòî èíà÷å ùå ÿ óâîëíÿò. Ùå âçåìå â ìàãàçèíà áîëíèÿ ñè ñèí, ùå ìó äàäå ëèñò è õèìèêàë äà ñè ðèñóâà è öÿë äåí ùå ìó ïîâòàðÿ äà íå ïèïà íèêúäå. Àêî ìó ïðèëîøåå, ùå ãî ñëîæè äà ëåãíå íà ïîäà çàä ùàíäà – çàòîâà ùå íîñè îò êúùè çàâèâêà. Íàäÿâà ñå ìîì÷åòî äà íå ñå çàñëóøâà â ïðèêàçêèòå íà êëèåíòèòå – íÿêîè îò òÿõ âëèçàò ñàìî äà ÿ óíèæàò, çà äà ñå ïî÷óâñòâàò âåëèêè, äðóãè é ðàçêàçâàò öåëèÿ ñè íåùàñòåí æèâîò. Ñòàðèÿò àðìåíåö, êîéòî èìà îôèñ îòñðåùà, ìîæå áè ùå ñå îòêàæå äà ÿ êàíè íà êàôå è íàé-ñåòíå ùå ñïðå äà é äîñàæäà.
Âñåêè äåí ñëåä ðàáîòà ÿ áîëè ñúðöåòî – òè äîáðå ïîçíàâàø òåçè îñòðè ïðîáîæäàíèÿ. È íÿìà äà ðîäè äðóãî äåòå, çàùîòî, äîêàòî ìèíàò ìàé÷èíñêèòå, ùå ñòàíå íà öåëè 35 ãîäèíè è òîãàâà íèêîé íÿìà äà é äàäå ðàáîòà.
Ìëàäèÿò ìúæ ñå ïðèáèðà, òè óñåùàø óþòà íà äîìà è òðåâîãàòà íà áàùàòà çà ñèíà ìó. Òîé ñëàãà ðúêà íà ïëàìíàëîòî äåòñêî ÷åëî, à ïîñëå õàïâà ìàëêî è çàñïèâà êàòî ïðåáèò. Òÿ ñè ëÿãà, ñëåä êàòî òåìïåðàòóðàòà íà ìàëêèÿ å ñïàäíàëà. Ñëàãà åäèí âàëèäîë ïîä åçèêà ñè è ñå óíàñÿ.
Ïðèçîðè ôèçèêúò ñúíóâà ñúâúðøåíî êðàñèâàòà ôîðìóëà, êîÿòî îáÿñíÿâà Æèâîòà, Ñìúðòòà è Âñè÷êî Îñòàíàëî, íî ñèìâîëèòå ñå ðàçìèâàò, êîãàòî îòâàðÿ î÷è. Æåíà ìó óñåùà ñëàäíèêàâèÿ ìåíòîâ âêóñ íà ëåêàðñòâîòî è â ïðîñúíèöà ÷óâà ñòèõîâå:
Ñúðöåòî ìè íå å ìîíàõ
â ìàãåðíèöàòà ñëåä âå÷åðíÿ,
çà äà íàõðàíè ôàðèñåè.

Ñúðöåòî ìè íå å õîòåë,
âúâ êîéòî âëà÷èø ãîðäîñòòà ñè
è òÿ çàìàëêî ùå å òâîÿ.

Ñúðöåòî ìè íå å ïîòîê –
òóê ïðîñÿöè óñòè íå êâàñÿò,
Õðèñòîñ íîçåòå ñè íå ìèå.

Ñúðöåòî ìè íå å ôåòèø,
çàä òúíêèòå ìè êîñòè ïàçåí.
Íå å ðåëèãèÿ, íè åðåñ,
à å Áîã.

Òè ùå ñïèø ëîøî, íî ïðåäè ñúáóæäàíå ùå ñúíóâàø íàé-ïðåêðàñíèÿ ñúí: ïúòóâàø êúì Âàðíà è òîçè ïúò îòãîðå òè íå âðúõëèòà ÷åðíîòî áååìâå ñúñ çàòúìíåíè ïðîçîðöè è åäíàêâè öèôðè íà íîìåðà, à æåíàòà äî òåá, êîÿòî äúðæè áóêåò îò ëþáèìèòå ñè áåëè õðèçàíòåìè è íîñè â óòðîáàòà ñè äåòåòî òè, å æèâà.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 05.10.2010 @ 19:32:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   anonimapokrifoff

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 03:47:22 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âîàéîðúò" | Âõîä | 18 êîìåíòàðà (42 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âîàéîðúò
îò ASTERI íà 05.10.2010 @ 20:05:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàêâîòî è äà êàæà, ùå å ìàëêî èëè ïî òî÷íî íèùî, ïðåä òîâà, êîåòî áóøóâà â ãúðäèòå ìè!

Ìíîãî ñè íà âèñîêî, anonimapokrifoff!
Õèëÿäè ïîçäðàâè!!!


Re: Âîàéîðúò
îò RonnieSlowhand íà 05.10.2010 @ 20:06:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Äîáúð ñè, Àíîíèìå.


Re: Âîàéîðúò
îò zebaitel íà 05.10.2010 @ 20:34:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, íå ñàìî ñè äîáúð, ìíîîîãî ñè äîáúð, Àíîíèìå! Âñúùíîñò, íå ñìå ëè âñè÷êè íèå, êîèòî ñå îïèòâàìå äà ïèøåì, âîàéîðè!
Ïîçäðàâè çà ñòðàõîòíèÿ ðàçêàç!


Re: Âîàéîðúò
îò mariq-desislava íà 05.10.2010 @ 21:17:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðè òåá âèíàãè ìè ïðàâÿò âïå÷àòëåíèå áîãàòèÿò åçèê è íÿêàêâà îñîáåíà íåæíîñò, ñ êîÿòî ðàìêèðàø òåêñòîâåòå ñè.


Re: Âîàéîðúò
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 05.10.2010 @ 21:18:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìàéñòîðñêè íàïèñàíî!


Re: Âîàéîðúò
îò nironi (nironi@mail.bg) íà 06.10.2010 @ 06:21:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
6 ñóòðèíòà å. Òîé å â "Ãþðëàòà" è áúðêà äèìÿùî øêåìáå. Íà ìàñàòà ñðåùó íåãî ñåäè Ðàçêàçúò è øóìíî ñúðáà ñâîåòî ñè. Áèõòå ëè ìè ïîäàë ñîëòà, êàçâà...


Re: Âîàéîðúò
îò stefka_galeva íà 06.10.2010 @ 08:46:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ñúùî ìíîãî îáè÷àì äà íàáëþäàâàì õîðàòà. Íî âñå îùå íå ïîçíàâàì ÷èÿ äóøà å ïúëíà è êîÿ ïðàçíà, à òè ìîæåø. È ïîñëå ïèøåø. È çàòîâà ìíîãî òå...óâàæàâàì! Ïîçäðàâÿâàì òå, ååå ìíîãî å äúëãî è ñòðàííî òîâà anonimapokrifoff.


Re: Âîàéîðúò
îò Anita765 íà 06.10.2010 @ 15:09:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èçïèïàíèòå äåòàéëè â ðàçêàçà ïðàâÿò âñåêè åäèí îò îáðàçèòå æèâè, ñÿêàø âñè÷êî ìèíàâà êàòî íà ôèëì ïðåä î÷èòå è ñúùåâðåìåííî ñ òîâà àâòîðîâîòî ïðèñúñòâèå å âñå åäíî íÿêîé ãîâîðè ñ ãëàñà ñè è îáåñíÿâà çàùî íåùàòà ñà òàêèâà, êàêâèòî èçãëåæäàò.

Òîçè ðàçêàç å ìàëêî ïî-ðàçëè÷åí îò äðóãèòå, êîèòî ñúì ÷åëà, ìîæå áè çàùîòî çàä âñÿêà åäíà äóìà óñåùàì è íåíàïèñàíèòå ìèñëè íà àâòîðà...

Ïîçäðàâëåíèÿ çà ìàéñòîðñòâîòî!


Re: Âîàéîðúò
îò Limonka (danist@abv.bg) íà 07.10.2010 @ 23:11:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://danist.blog.bg
Êîãàòî ñ òâîðáèòå ñè, ñúçäàâàø ñâîå ÈÌÅ, òè å ïðîñòåíî äà ñè Àíîíèì...


Re: Âîàéîðúò
îò Musketar íà 08.10.2010 @ 00:08:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õì, ãåðîÿò ïîíå ãî ñèòóèðàõìå â Îâ÷à êóïåë. Âúïðîñúò å äàëè èäâà îòêúì áèâøåòî ÀÎÍÑÓ èëè ñå ñïóñêà îòêúì ïîñîêàòà êúì ïîñëåäíàòà ñïèðêà íà 102. Íÿêàê ñè ñúì ñêëîíåí äà çàëîæà íà âòîðîòî:)
À çà òåêñòà íÿìà äâå ìíåíèÿ - õóáàâ!


Re: Âîàéîðúò
îò ami íà 08.10.2010 @ 00:23:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Ñúðöåòî è å Áîã, êîéòî âñåêè äåí ñëåä ðàáîòà áîëè...


Re: Âîàéîðúò
îò azzurro íà 08.10.2010 @ 17:40:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîêàòî òå ÷åòÿõ ñëóøàõ Òðåéñè ×àïìàí è âÿòúðà îòâúí ñúùèÿ ñòóäåí ïðèçðà÷åí è çèìåí - äîáúð àêîìïàíèìåíò çà, êàêòî êàçâàø ... áîæèÿ áëàãîäàò, àêî äîæèâååø äî ìàé....
Ñëåä âñè÷êî äî òóê ìîãà äà êàæà ÷å ñè íåâåðîÿòåí è òå ïîçäðàâÿâàì!!!!!


Re: Âîàéîðúò
îò kristi íà 09.10.2010 @ 00:13:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àáñîëþòíî ñîëèäàðíà ñ ìíåíèåòî íà seal11 !

Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç, àíî!


Re: Âîàéîðúò
îò RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) íà 09.10.2010 @ 11:29:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èçìú÷è ìå òîçè òâîé *ëîâåö íà ÷óæäè æèâîòè*, Àíîíèìå.
Òðè ïúòè ñå âðúùàì âå÷å äà ãî ÷åòà!
Ìîæå áè çàùîòî ìè ñïîìíè ïåðèîä îò ñîáñòâåíèÿ ìè (ìàêàð è êðàòúê - 3 ãîä. è íåùî...) *ëîâåí ñåçîí*... È ìå çàáîëÿ!
Íåçíàì, íî òàêîâà *âåãåòèðàíå* - íå ñå òðàå äúëãî. Íàêðàÿ - *ïðåâúðòàø*.
Òîçè òâîé *Âîàéîð* ñè èìà è äðóãà ñòðàøíà ìúêà - å òàêîâà íå ìè ñå å ñëó÷âàëî... Ñëàâà Áîãó!...
Ñòðàøíî ñèëåí ôèíàë! Áðàâî íà òåá!

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (...àç, ìíîãî íà ïðîçà - íå íàëèòàì... :)


Re: Âîàéîðúò
îò zinka íà 10.10.2010 @ 10:37:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èç÷èñòâàø íåÿñíèòå êîíòóðè â õàóñà íà æèâîòà. Ïðàâèø ãè îñåçàåìè, ïî÷òè âèäèìè, áåç äà íàðóøàâàø, áåç äà ïðååêñïîíèðàø îáùàòà êàðòèíà...
Òðóäíî ìè å äà èçëÿçà îò ðàçêàçèòå òè.
Âúëøåáíî å!!!

Ïîçäðàâëåíèÿ, Àíî!!!


Re: Âîàéîðúò
îò Markoni55 íà 14.10.2010 @ 16:04:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãîëÿì ðàçêàçâà÷ ñè!/âåðîÿòíî ñå ïîâòÿðÿì/ Ìåæäó äðóãîòî âñè÷êèòå ìè õóäîæíèöè îò ñòðàíàòà áÿõà îñîáåíî ùàñòëèâè, ÷å èçáðàõ ìåñòî îêîëî ãàðàòà / ñåãà è òóê èìà Ãþðëà, ïðåäîëàãàì çíàåø/ . Ìíîãî çàðåæäà òâîð÷åñêè - íÿìà äðóãà òàêàâà øêåìáå ÷îðáà. Ïðåäè èçâåñòíî âðåìå â Èñòàìáóë ìå âîäèõà íà ìíîãî êóëòîâà øêåìáåäæèéíèöà - íèùî êàòî òàêîâà. Àìà íèùî. Âàðíåíñêèòå ñè ìó äúðæàò êðàÿ è ñè ïðàâ, ÷å è â íàé-ãîëÿìà äóøåâíà êðèçà åäíî øêåìáå ìîæå äà òå âúçñòàíîâè. Íèå ñ Æîðî ñàìî òàêà îöåëÿâàìå! Ùå èçÿäåì åäíà è çàðàäè òåá, àêî òîâà ùå òè ñòîïëè äóøàòà.


Re: Âîàéîðúò
îò mariniki íà 21.06.2011 @ 19:28:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
õâàùà ìå çà ñúðöåòî âñåêè òâîé ðàçêàç...
ùå ñè òðúãíà îò òóê ìúë÷àëèâî...
anonimapokrifoff, ñúðäå÷íî..
ìîèòå ïî÷èòàíèÿ...


Re: Âîàéîðúò
îò verysmallanimal íà 24.02.2012 @ 23:50:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðîâÿ ñå òóê è ñè íàìèðàì ðàçíè õóáàâè íåùà, êàòî òîçè òåêñò :)
Ïîçäðàâ ñúðäå÷åí!